Glazig kijken is ook iets voor wijven vind ik eigenlijk. En ik heb geen lover, dus een goed gesprek is niet im frage hier.quote:Op zondag 7 april 2013 01:12 schreef sp3c het volgende:
ze snapt niet dat glazig voor je uitkijken 3 uur kan duren en noemt mij een wijf
wil zeker ook altijd 'een goed gesprek' als dr lover thuiskomt van een lange dag werken voor zijn kutbaas ... zo werkt de wereld niet Corrie
Tja weet ik het. Ik zal wel te lastig zijn of te kieskeurig.quote:Op zondag 7 april 2013 01:14 schreef sp3c het volgende:
hoe kan dat nou met zulke tetten?????
oneerlijke wereld
Ja dat moet je vooral doenquote:Op zondag 7 april 2013 01:16 schreef Specularium het volgende:
Nee, je moet gelijk je razende tetters laten zien.
Nou als ik een date zou hebben met een vent die meteen zijn broek omlaag doet dan zou ik wel denken dat hij niet goed wijs was hoorquote:
het zou moeten gebeurenquote:Op zondag 7 april 2013 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd toch op, alsof dat ooit echt gebeurt.
ik zeg toch niet dat je gelijk je razende poes in zijn gezicht moet schuivenquote:Op zondag 7 april 2013 01:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als ik een date zou hebben met een vent die meteen zijn broek omlaag doet dan zou ik wel denken dat hij niet goed wijs was hoor
Gebeurt vaak genoeg.quote:Op zondag 7 april 2013 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd toch op, alsof dat ooit echt gebeurt.
eerst voorstellen obviouslyquote:Op zondag 7 april 2013 01:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt, iemand die je niet kent en je zo de wc intrekt om je even te pakken.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi ik ben Corrie Veerkamp, moderator op FOK!
Zullen we even?
works for mequote:Op zondag 7 april 2013 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi ik ben Corrie Veerkamp, moderator op FOK!
Zullen we even?
nou als je pietje heet moet ik er even over nadenkenquote:Op zondag 7 april 2013 01:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo van: hallo ik ben pietje, hup de wc in
Nog kieskeurig ook wat betreft namenquote:Op zondag 7 april 2013 01:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
nou als je pietje heet moet ik er even over nadenken
damn right, het staat als een huisquote:
Alsof ik jou dat aan je neus ga hangen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:33 schreef sp3c het volgende:
maar nu ben ik benieuwd hoe Karina het dan aanpakt?
er moet toch iemand af en toe met je spullen spelen lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |