quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Die stinkt?quote:
Ik vind het ook overdonequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik vind het té knauwerig (geen idee of dat een bestaand woord is).
Wordt telkens ook weer blij als ik je ava zie, dat frisse koppie van Tessaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
300 miljoen miljard keer beter zelfs.
Ik miste hier gewoon gevoel en dingen...
Ik kan me haar niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:06 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Wordt telkens ook weer blij als ik je ava zie, dat frisse koppie van Tessa
Ik wil nog steeds naar een liveoptreden...quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:06 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Wordt telkens ook weer blij als ik je ava zie, dat frisse koppie van Tessa
Gaat vast dan wel een keer gebeuren,...ze moet ook gewoon doorbreken, zo een talent..quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds naar een liveoptreden...
Kijk naar de Ava van iBenny, dat koppie vergeet je toch nooit meerquote:
Daar keek ik naar, en daar baseerde ik mijn post opquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:09 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Kijk naar de Ava van iBenny, dat koppie vergeet je toch nooit meer
Ik vind alles jammer aan Freshkidquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Liedkeuze vind ik een beetje jammer van Freshkid.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Serieus
Maar wellicht ligt dat aan de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]Oja, die 'herken' ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En volgens mij was ze best goed![]()
En offff....quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, die 'herken' ik wel
En volgens mij was ze best goed
Ac, straks alleen nog wat kijkers op FOK! en dat was het dan qua kijkcijferkanonquote:
Vorige week iets meer dan 300.000quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoeveel mensen kijken hier naar eigenlijk
Er is een k*t op 4quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
auw... terwijl er verder ook geen kut op is
Straks nog Hart van NL.quote:
Ik denk dat ze alle bedrijven die reclame in hadden gekocht tegemoet komen door alle reclames 2 keer uit te zenden omdat ze anders geld terug moeten gevenquote:
Hem en zijn neef mogen ze wel van tv bannenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef ZaZoe het volgende:
Vindt die YesR ook helemaal niet bij dit programma passen.
Kloptquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
De vorige keren was ze een stuk beter
Een popgroep die we R3D noemenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:57 schreef D. het volgende:
Als je dat rijtje daar zo ziet weet je nu al dat het nooit iets gaat brengen
Meer benieuwd naar Yes-r.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe die live presenteert
Hoe dan?quote:Op zondag 7 april 2013 08:41 schreef fotostarter het volgende:
Wat een falende nep show.
Die hele pagina van 12 kandidaten stond er al meer als een week. Dus het was al bekend dat er 12 doorgingen
Wat hoe dan?quote:
SBS zit nu in crisis-beraad.quote:Op zondag 7 april 2013 12:17 schreef Breekfast het volgende:
375.000 kijkers primetime op de zaterdagavond![]()
Geen inside info.quote:
Je mist niks hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik kan toch bijna nooit kijken op zaterdagavond
Aankomende zaterdag hopelijk wel, btw..
Met deze jury? ik twijfel daaraan...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:03 schreef iBenny het volgende:
En toch vind ik het best leuk om te kijken. Waarschijnlijk zou het -als het op RTL4 werd uitgezonden- een stuk beter bekeken worden
Kijkend naar hoe SBS over het algemeen presteert tegenwoordig... mwoah. Het zal toch wel zo zijn invloeden hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met deze jury? ik twijfel daaraan...
Ja, de kandidaten wel. Maar de jury opzich? Een stuk hout heeft meer uitstraling dan hoe zij daar zitten...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef iBenny het volgende:
De eerste paar uitzendingen heb ik inderdaad ook moeten wennen aan de jury. Daarna is het eigenlijk wel gewoon te doen en best leuk. Er zitten toch wel een paar kandidaten bij die -mij iig- weten te boeien.
Heb je ergens wel een punt.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, de kandidaten wel. Maar de jury opzich? Een stuk hout heeft meer uitstraling dan hoe zij daar zitten...
Het zijn grijze (en een oranje) muizen tegen een donkere achtergrond die op oppervlakkige toon wat commentaar geven... Ik denk dat ze een voorbeeld kunnen gaan nemen aan de dansshows waarbij het uiten van enige emotie (voor zover mogelijk door de botox) mogelijk is...quote:
Ik had eerlijk gezegd ook meer van Ruud de Wild verwacht als jurylid. Ergens anders kan hij zich vaak wel kritisch uiten. Dat mis ik nu wel een beetje. We zitten inmiddels bij de liveshows, dus ik heb er een hard hoofd in dat er wat zal gaan veranderen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:44 schreef Burner82 het volgende:
zijn grijze (en een oranje) muizen tegen een donkere achtergrond die op oppervlakkige toon wat commentaar geven... Ik denk dat ze een voorbeeld kunnen gaan nemen aan de dansshows waarbij het uiten van enige emotie (voor zover mogelijk door de botox) mogelijk is...
Ze zijn allemaal van de slappe aanpak "kom op, ga doooooor, ga dooorrrrrr!"quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook meer van Ruud de Wild verwacht als jurylid. Ergens anders kan hij zich vaak wel kritisch uiten. Dat mis ik nu wel een beetje. We zitten inmiddels bij de liveshows, dus ik heb er een hard hoofd in dat er wat zal gaan veranderen.
Morgen is het..... Vrijdag?quote:
Klopt. Wat dat betreft mis ik Idols wel een beetje.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal van de slappe aanpak "kom op, ga doooooor, ga dooorrrrrr!"
Al is dat bij The Voice niet anders. Alleen in het begin was het meer kritisch, als ik het goed herinner.
Het probleem bij Ruud: Hij zit bij Radio 538. Dat is van Talpa, cq. van John De Mol. Kortom: al te kritische uitingen tegenover een potentiële winnaar zijn niet slim, omdat die track ook nog op Radio 538 gedraaid moet kunnen worden (tenminste, dat was de oorspronkelijke bedoeling waarschijnlijk, vóór de luistercijfers bekend werden).quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook meer van Ruud de Wild verwacht als jurylid. Ergens anders kan hij zich vaak wel kritisch uiten. Dat mis ik nu wel een beetje. We zitten inmiddels bij de liveshows, dus ik heb er een hard hoofd in dat er wat zal gaan veranderen.
Ruud is wel 1 van de meest uitgesproken DJ's... maar niet zozeer over muziek meer, helaas. Pak dan Rob van Someren, Gerard Ekdom, Jan WIllem Roodbeen.. (Maar toch het liefst een 3fm DJquote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat dat betreft mis ik Idols wel een beetje. Daar had je die ongein nog niet tussendoor.
Volgens mij mis jij Idols een beetjequote:Op donderdag 11 april 2013 18:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Wat dat betreft mis ik Idols wel een beetje.
Ook qua open audities trouwens.
Nou ja... Dit programma werd geprofileerd als de talentenjacht die volledig is uitgekleed en daardoor weer bij de basis zat. Dat is het dus blijkbaar nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij mis jij Idols een beetje
Ja, maar dan zijn er genoeg die wel afgekraakt hadden kunnen wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Het probleem bij Ruud: Hij zit bij Radio 538. Dat is van Talpa, cq. van John De Mol. Kortom: al te kritische uitingen tegenover een potentiële winnaar zijn niet slim, omdat die track ook nog op Radio 538 gedraaid moet kunnen worden (tenminste, dat was de oorspronkelijke bedoeling waarschijnlijk, vóór de luistercijfers bekend werden).
Ze beloven ons van allesquote:Op donderdag 11 april 2013 18:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou ja... Dit programma werd geprofileerd als de talentenjacht die volledig is uitgekleed en daardoor weer bij de basis zat. Dat is het dus blijkbaar niet
Volgens mij heeft het met de rechten te makenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ze beloven ons van alles
Ik snap zelf ook niet dat Idols niet gewoon terug komt
Dat zeg ik, dan ben ik er nietquote:
Vertel mij wat, ik moet nog werkenquote:
Maar zaterdag ook niet, ik kaap 2 vrouwen mee uit dit topicquote:
In ander landen is het nog wel op de buis, dus lijkt me een kwestie van betalenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het met de rechten te maken
Hebbertquote:Op donderdag 11 april 2013 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar zaterdag ook niet, ik kaap 2 vrouwen mee uit dit topic
quote:
Nee hoor:quote:
quote:
Ik wil best posten morgen hoor, alleen er is niksquote:
Nee, want morgen ben je er nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil best posten morgen hoor, alleen er is niks
Jawel, maar niet in dit opticquote:
Dan is er leedvermaak van volkszangersquote:Op donderdag 11 april 2013 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard verdient John De Mol daar veel minder aan, dan wanneer 'ie een (volgens eigen zeggen) zelfverzonnen format uitzendt. Tenminste, dat dacht 'ie misschien, vóór Pop Talent begon.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
In ander landen is het nog wel op de buis, dus lijkt me een kwestie van betalen
Maar goed, ik weet het ook niet
Maar je zult maar net per ongeluk iets verkeerds zeggen, wat alle media haalt.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn er genoeg die wel afgekraakt hadden kunnen worden
Oh jeejquote:
Het boeit niemand, maar we posten stug doorquote:Op donderdag 11 april 2013 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh jeej
Ik ben afgehaakt, sowieso, het boeit me niet meer
De finale van Everybody Dance Now?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga denk ik draaienquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in dit optic
En ik like je sig, mijne zegt bijna hetzelfde
Ik heb het afgezet van ellende... denk niet dat ik het nog op zet...quote:
RTL4 heeft slecht signaal... dus kijk het terug de dag laterquote:
Als je UPC hebt kun je online kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
RTL4 heeft slecht signaal... dus kijk het terug de dag laterToch lang niet zo leuk en geen favorieten
Heb ik nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je UPC hebt kun je online kijken
Maar wat is dit dan?quote:
The Next Pop Talent? Dat is de opvolger van Popstars, met Stacey, Ruud de Wild, Glennis en Xander die ene hendeltje overhalen als de kandidaat niet bevalt.quote:
Ja duhquote:Op donderdag 11 april 2013 18:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Next Pop Talent? Dat is de opvolger van Popstars, met Stacey, Ruud de Wild, Glennis en Xander die ene hendeltje overhalen als de kandidaat niet bevalt.
Dat is Bloed, Zweet en Tranen. Een andere talentenjacht, die morgen uitgezonden wordt. Daar zijn de Hazeskindjes samen met Gerard Joling en Danny de Munk de jury. En gaan ze op zoek naar de nieuwe Hazes/volkszangerquote:Op donderdag 11 april 2013 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duh
Leedvermaak van volkszangers?
Bloed Zweet en Tranen. Daarin gaan Rox en Dre hazes samen met Danny de Munk en Gerard Joling op zoek naar de nieuwe volkszangert...quote:
Nog maar ffquote:
Welnee. Het is dikke baggerquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze het hebben verkort
Het is bagger, maar wij maken het leukquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nietus. We denken dat het bagger is omdat het SBS is
Valt misschien ook wel een beetje onder de optiesquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is bagger, maar wij maken het leuk
Je hebt 4 blokken hout, veel "talenten" en verder is het ook slechtquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Valt misschien ook wel een beetje onder de opties
Ohw... krijg je dan talentquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:59 schreef Burner82 het volgende:
Op vrijdag middag ging ze na een paar drankjes lekker gek doen en zingen... en daarom is ze dus een talent....... WTF!!!!
Dan was ik al beroemder en met meer fans dan JBquote:
Ze zijn de bar en paar drankjes vergetenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Slechte zang, slecht gefilmd, stom dansje, enzovoort.
Met zingen of met oren dichtduwen?quote:
Karaoke'talentje'quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:02 schreef ZaZoe het volgende:
Leuk voor op een cruiseschip dit, te gewoontjes
Fixedquote:
Heb hier 2 kaartjes liggen voor zijn concert in paradisoquote:
Ja, sowieso 4 hendels.... op het moment dat ze de hendel overhalen, telt het aantal seconde als punt... dus zo de hoogste score halen..quote:
Maar die sinaasappel zou ik wel eens willen uitpersenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, de sinaasappel heeft niet gehendelt
Nee johquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Maar die sinaasappel zou ik wel eens willen uitpersen
Dat had ik dus gemist.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, sowieso 4 hendels.... op het moment dat ze de hendel overhalen, telt het aantal seconde als punt... dus zo de hoogste score halen..
Bij the Voice heb je dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:12 schreef Disana het volgende:
Krijgen we nou de hele avond een hoop gelul tussendoor?
Moet nu in 3 ipv 6 showsquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:12 schreef Disana het volgende:
Krijgen we nou de hele avond een hoop gelul tussendoor?
Volgens mij zijn ze nog van The Voicequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zelfs de muziektracks zijn lelijk.
Maar qua zang is dit wel iets beter.
Tis nog niet zo vals als de restquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zelfs de muziektracks zijn lelijk.
Maar qua zang is dit wel iets beter.
Ja, dat hoorde ik van de week. Maar dan ga je toch juist minder zwetsen, of zie ik dat verkeerd.quote:
Leuk?quote:
Niet verstaan. sowwyquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zei ze nou: 'Die morgen mogen optreden in de halve finale'?
Als zij boring is, hoe zit het dan met die andere kandidaten.quote:
Sowieso Yes-R...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
Yes-r en live presentatie: hou die microfoon bij degene die je aan het interviewen bent!
Ziet er allemaal erg knullig uit, net als Do trouwensquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
Yes-r en live presentatie: hou die microfoon bij degene die je aan het interviewen bent!
idd lange reclame...daar gaan we weerquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Is dit nou een lange reclame of ligt het aan mij?
Je moet toch ergens de kosten uit halen...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Is dit nou een lange reclame of ligt het aan mij?
In dat geval kan het best kloppenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je moet toch ergens de kosten uit halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |