quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Die stinkt?quote:
Ik vind het ook overdonequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik vind het té knauwerig (geen idee of dat een bestaand woord is).
Wordt telkens ook weer blij als ik je ava zie, dat frisse koppie van Tessaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
300 miljoen miljard keer beter zelfs.
Ik miste hier gewoon gevoel en dingen...
Ik kan me haar niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:06 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Wordt telkens ook weer blij als ik je ava zie, dat frisse koppie van Tessa
Ik wil nog steeds naar een liveoptreden...quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:06 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Wordt telkens ook weer blij als ik je ava zie, dat frisse koppie van Tessa
Gaat vast dan wel een keer gebeuren,...ze moet ook gewoon doorbreken, zo een talent..quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds naar een liveoptreden...
Kijk naar de Ava van iBenny, dat koppie vergeet je toch nooit meerquote:
Daar keek ik naar, en daar baseerde ik mijn post opquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:09 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Kijk naar de Ava van iBenny, dat koppie vergeet je toch nooit meer
Ik vind alles jammer aan Freshkidquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Liedkeuze vind ik een beetje jammer van Freshkid.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Serieus
Maar wellicht ligt dat aan de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]Oja, die 'herken' ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En volgens mij was ze best goed![]()
En offff....quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, die 'herken' ik wel
En volgens mij was ze best goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |