Nog maar ffquote:
Welnee. Het is dikke baggerquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze het hebben verkort
Het is bagger, maar wij maken het leukquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nietus. We denken dat het bagger is omdat het SBS is
Valt misschien ook wel een beetje onder de optiesquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is bagger, maar wij maken het leuk
Je hebt 4 blokken hout, veel "talenten" en verder is het ook slechtquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Valt misschien ook wel een beetje onder de opties
Ohw... krijg je dan talentquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:59 schreef Burner82 het volgende:
Op vrijdag middag ging ze na een paar drankjes lekker gek doen en zingen... en daarom is ze dus een talent....... WTF!!!!
Dan was ik al beroemder en met meer fans dan JBquote:
Ze zijn de bar en paar drankjes vergetenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Slechte zang, slecht gefilmd, stom dansje, enzovoort.
Met zingen of met oren dichtduwen?quote:
Karaoke'talentje'quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:02 schreef ZaZoe het volgende:
Leuk voor op een cruiseschip dit, te gewoontjes
Fixedquote:
Heb hier 2 kaartjes liggen voor zijn concert in paradisoquote:
Ja, sowieso 4 hendels.... op het moment dat ze de hendel overhalen, telt het aantal seconde als punt... dus zo de hoogste score halen..quote:
Maar die sinaasappel zou ik wel eens willen uitpersenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, de sinaasappel heeft niet gehendelt
Nee johquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Maar die sinaasappel zou ik wel eens willen uitpersen
Dat had ik dus gemist.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, sowieso 4 hendels.... op het moment dat ze de hendel overhalen, telt het aantal seconde als punt... dus zo de hoogste score halen..
Bij the Voice heb je dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:12 schreef Disana het volgende:
Krijgen we nou de hele avond een hoop gelul tussendoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |