quote:1801cc, Manual 6 speed, 2,624 miles, Metallic Blue. HarleyDavidson CVO Convertible, metallic blue with skulls in the paintwork, 2012 model with ipod and sat nav. 110"screamin'eagle drivetrain, detachable leather bags and screen. Led lights built into footboards, engine bars with highway pegs, oil temperature digital display, cruise control and all the usual refinements of this hand built limited edition cvo convertible. Stunning. Full Service History, Alarm, Immobiliser, Finance Available. £22,495
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
waar moet de maxicosi komen?quote:
maakt veel goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:33 schreef daNpy het volgende:
Om de OP een beetje te compenseren:
[ afbeelding ]
Rot op, ik zat naar d'r tieten te kijken en dan wals jij er tussendoor.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rot op, ik zat naar d'r tieten te kijken en dan wals jij er tussendoor.
Pennyquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:33 schreef daNpy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rot op, ik zat naar d'r tieten te kijken en dan wals jij er tussendoor.
Dat is absoluut een classicquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:32 schreef Paladijn het volgende:
Deze blijft echt geniaal
Right in the kisser!
Het is lekker weerquote:
correct,quote:
Pic's voor en naquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:01 schreef densmee het volgende:
co
[..]
correct,
net mijn eerste velg gestraald, en die zit nu in de eerste laag lak
voor gaat niet meevallen, maar het was eerst de kleur RAL 8002 zo ongeveer, met een vleugje RAL 7001quote:
beetje dit idee, maar dan niet modder bruin maar roest bruinquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:25 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat niet om de kleur, gaat om de staat voor en na
even foto gemaakt van andere velg, die minder erg er aan toe isquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, dan heb je wel eer van je werk
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:33 schreef daNpy het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, dat scheelt wel effequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:43 schreef densmee het volgende:
[..]
even foto gemaakt van andere velg, die minder erg er aan toe is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jep
jep is inderdaad de moeite waard, niet dat het roest nou zo vaak zichtbaar was onder de modder maar tochquote:
Why?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:58 schreef densmee het volgende:
wel een kut karwei overigens dat stralen
Ik ben ongeschikt voor zo'n ding. Dus is het geen issue.quote:
alles zit vol met die alluminium grid. buiten op de stoep gedaanquote:
Tering, je rug...quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:06 schreef BaraCuda het volgende:
Holly shit, dan kan nooit goed voor je zijn
4 palletjes, stukkie folie, improvisatie kastje maken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:03 schreef densmee het volgende:
[..]
alles zit vol met die alluminium grid. buiten op de stoep gedaan
met een mobiele straalketel
voor de volgende gaat hem dat wel worden inderdaadquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
4 palletjes, stukkie folie, improvisatie kastje maken.
Mooi, dan kan ik effe op mijn gemakkie de rotor en verdeelkap van de Niksan vervangen op de parkeerplaats hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Morgen nog lekkerderderer volgens de geleerde
Wat is de bedoeling nou met die bak? Maken en verkopen of blijven rijden?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik effe op mijn gemakkie de rotor en verdeelkap van de Niksan vervangen op de parkeerplaats hier
Thanks, effe kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
Discovery leuk programme over jungle rijden met nissan patrol mika salo een een acteur
Ik wil iets wat goedkoper is om km's mee te maken; naar het er nu uitziet ga ik dat voorlopig veel doen. Ik wacht effe af wat de new rules gaan worden vanuit DH, dat moet deze maand wel een beetje bekend gaan worden, en dan ga ik eens kijken wat ik ga doen. Voorlopig blijf ik er dus effe in rijden, maar hij deed van de week weer een paar keer vervelend dus nu ook maar de verdeler en de rotor, dan is alles in de ontsteking nieuw.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling nou met die bak? Maken en verkopen of blijven rijden?
1100 km per week op benzine, auw.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Thanks, effe kijken
[..]
Ik wil iets wat goedkoper is om km's mee te maken; naar het er nu uitziet ga ik dat voorlopig veel doen. Ik wacht effe af wat de new rules gaan worden vanuit DH, dat moet deze maand wel een beetje bekend gaan worden, en dan ga ik eens kijken wat ik ga doen. Voorlopig blijf ik er dus effe in rijden, maar hij deed van de week weer een paar keer vervelend dus nu ook maar de verdeler en de rotor, dan is alles in de ontsteking nieuw.
Als de oldtimerregeling blijft zoals hij is, komt er ws een oude Benz diesel ofzo, of iets op LPG.
Nu rijd ik 1100km/wk op Benzeen @ 1:10, word je niet blij van. Gelukkig kan ik onderweg heel makkelijk effe de grens over bij Venlo, da's 4 km om denk ik, maar dan tap ik wel voor 1.61 ofzo.. dat scheelt me 15ct/l met de TinQ
Hoe scherm je dat af?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:03 schreef densmee het volgende:
[..]
alles zit vol met die alluminium grid. buiten op de stoep gedaan
met een mobiele straalketel
Jeh, hier in NL zijn ze gewend om te graaien in je knip als je auto rijdt. En dan zijn er nog imbecielen die nog durven voorstellen om de MRB er maar bij in te stoppen, dan verdienen ze 3 keer aan je per liter benzine.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1100 km per week op benzine, auw.
Het wordt tijd dat er iets aan de benzineprijs gedaan wordt, want in duitsland zit de belasting toch al in de benzineprijs? Dan toch zo goedkoop. Iets gaat er niet helemaal goed in NL.
Zo dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
4 palletjes, stukkie folie, improvisatie kastje maken.
moeilijk, nu met een paar kartonnen dozen gedaan. maar als je blaast dan blaas je toch weer alles naar buitenquote:
Ben benieuwd of dat nog ooit gaat veranderenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, hier in NL zijn ze gewend om te graaien in je knip als je auto rijdt. En dan zijn er nog imbecielen die nog durven voorstellen om de MRB er maar bij in te stoppen, dan verdienen ze 3 keer aan je per liter benzine.
klopt, maar dan had ik weer een achterlijk grote moeten kopen, die verder altijd in de weg staat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ze doen dat normaal gesproken niet voor niks in een straalcabine natuurlijk
Zal toch wel?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:56 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
En nu hopen dat ze blijven hangen.
Als er een velg in moet passen wel jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:57 schreef densmee het volgende:
[..]
klopt, maar dan had ik weer een achterlijk grote moeten kopen, die verder altijd in de weg staat.
Ja, ik geloof het ook, anders had ik de deur niet achter me dicht getrokken.quote:
Ik zou er denk ik zelf eentje maken van hout bekleed met plaat aan de binnnenkant en een glasplaat bovenop.Als je hem dan zo maakt dat je de zijkanten open kunt maken kun je ook lange dingen stralen; dan sluit je de zijkanten af met een stuk zwaar doek of zeil ofzo, dat blijft wel heel als je er niet direkt op blaast.quote:
http://huizenmarkt-zeepbel.nlquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:08 schreef Anne het volgende:
SD en de ik zijn vandaag bij een huis wezen kijken. Geen idee of we het rond kunnen breien, maar we gaan een poging wagen. Afspraak bij de Hypotheekshop is in ieder geval aangevraagd.
Ik schrok alleen van hun kosten en uurloon....
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:08 schreef Anne het volgende:
SD en de ik zijn vandaag bij een huis wezen kijken. Geen idee of we het rond kunnen breien, maar we gaan een poging wagen. Afspraak bij de Hypotheekshop is in ieder geval aangevraagd.
Rond de 2000 euri totaal?quote:Ik schrok alleen van hun kosten en uurloon....
Leuk! Vroeger zag je die tarieven niet, ik weet niet wat ik nou beter vind. Ik heb ze in elk geval goed laten werken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:08 schreef Anne het volgende:
Ik schrok alleen van hun kosten en uurloon....
Nee, zo'n mooi weer is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:10 schreef Alfisti het volgende:
@Barakjoeda: Hebbie nou open gereden vandaag?
Ze zeggen 14-30 uur bezig te kunnen zijn voor een hypotheek, maal 125 euro.quote:
125 euro per uur voor wat namen en cijfers veranderen in een contractje?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zeggen 14-30 uur bezig te kunnen zijn voor een hypotheek, maal 125 euro.
Dus ergens tussen de 1750 en 3750 euro.
En als ik het goed lees en begrijp vangen ze ook nog een provisie tussen de 1500 en 4500 euro (ligt eraan hoeveel hypotheek en welke vorm er genomen wordt) voor de hypotheek zelf.
Honderdvijfentwintig euro per uur? Ik neem wel aan dat dat inclusief BTW is?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zeggen 14-30 uur bezig te kunnen zijn voor een hypotheek, maal 125 euro.
Dus ergens tussen de 1750 en 3750 euro.
En als ik het goed lees en begrijp vangen ze ook nog een provisie tussen de 1500 en 4500 euro (ligt eraan hoeveel hypotheek en welke vorm er genomen wordt) voor de hypotheek zelf.
2 meter na grensovergang Oldenzaal is mijn snelste keerquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:46 schreef blup het volgende:
[..]true story.
Wij waren ooit eens in DLD geen 2 minuten weg. BITTE FOLGEN.
Als je iets afsluit volgens het advies van de Hypotheekshop is dat inclusief BTW, anders betaal je dus 148,75 euro.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Honderdvijfentwintig euro per uur? Ik neem wel aan dat dat inclusief BTW is?
Mja, weet je. Dat wordt allemaal vooraf besproken. Intakegesprek kost niks, daarna geven ze aan wat het gaat kosten en dan kun je dus alsnog nee zeggen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:26 schreef BaraCuda het volgende:
14 tot 30 uur is ook wel een lekker ruim begrip
Hypo advies is niet BTW plichtig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Honderdvijfentwintig euro per uur? Ik neem wel aan dat dat inclusief BTW is?
Is niet gedaan, gaat ook niet gebeurenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:20 schreef BaraCuda het volgende:
Moet SD zijn huis nog verkopen of is dat al gedaan?
Het probleem is dat dit 1 van de 2 makelaars is die bevoegd is om de startersrenteregeling aan te vragen (en die heb ik wel nodig, ben ik bang). En de andere makelaar zit niet echt in de buurt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hypo advies is niet BTW plichtig.
@Anne: Ik vind het een hoop geld en knap ondoorzichtig om basis van uurloon te werken............. mijn hypo adviseur rekende een fixed price van 2000 euro voor het gehele traject.
Let je wel op dat ze jullie geen onnodige zut gaan aansmeren? Risico-analyse's, werkeloosheidsverzekeringen en andere ongein
Meerdere advies gesprekken gewoon aanvragenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit 1 van de 2 makelaars is die bevoegd is om de startersrenteregeling aan te vragen (en die heb ik wel nodig, ben ik bang). En de andere makelaar zit niet echt in de buurt.
Ik ga ook nog kijken/proberen of ik een startersregeling via de gemeente kan aanvragen, maar de eisen zijn best wel hoog daar. Maar proberen kan altijd; dan kan ik uiteindelijk dus zelf een bank binnenwippen en een hypotheek regelen.
We gaan het allemaal wel zien..
Misschien is het huis allang verkocht voordat ik überhaupt een offerte voor mijn neus heb.
Aansteller!quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, zo'n mooi weer is het nou ook weer niet
Pfff ik heb vandaag gewoon zonder jas open gereden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, zo'n mooi weer is het nou ook weer niet
Zo'n koffiemolen gaat ook niet zo snelquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Aansteller!Neem een voorbeeld aan Paal, die sjeest zelf met -45 nog open rond!
Ik heb wel een rondje gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:49 schreef daNpy het volgende:
Heb vandaag wel de accu's in de motoren gezet maar nog geen rondje gedaan.
Was ook nog geen 10 graden. 9.1
Ik heb alleen een leren pak en dan is <10 graden wel koudquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb wel een rondje gedaan67,2 km, was eigenlijk rond de 50 van plan. Wel een beetje frisjes nog uit de zon, of vol in de wind die er toch nog wel redelijk stond. Maar het was te doen
![]()
Kan alleen nog maar beter worden (vind ik)
Ik krijg het vanzelf wel warm als ik mij normaal aankleed, alleen de vingers worden een beetje koudquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb alleen een leren pak en dan is <10 graden wel koud
Maar vanmiddag had wel gekund idd. Morgen wordt het hier nog wat beter, motoren staan nu klaar dus in principe pak aan en gaan
Ach ik kon er wel om lachen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Overigens ook een heel slecht stukje uit zijn show.............. viel mij een beetje tegen
Ja die heb ik ook gezien, geweldige show! Mooi om te zien hoe hij na jaren nog steeds hetzelfde is gebleven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef Alfisti het volgende:
Ben samen met mijn GF vorig jaar naar "Afijn" in Carré geweest, echt kapot gelachen![]()
![]()
Wat een held!
Nee, dat ligt iets anders. Lees anders zelf even door, hoef ik het niet hier uit te leggenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef daNpy het volgende:
Dat wil zeggen dat je de eerste paar jaar geen rente hoeft te betalen (dus ook niets af kan trekken?) en daarna "in moet gaan halen"?
Juistemquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Paladijn het volgende:
Beetje raar verhaal... adviseur zou niet nodig moeten zijn (je betaalt immers slechts voor het advies en wat dienstverlening als tussenpersoon).
Die starterslening is ook maar apart, alleen ex-woningcorporatie huizen en dan krijg je 20% van je te betalen rente vergoed terwijl je een annuïteitenhypotheek hebt. Dat is toch helemaal niet zoveel per maand? Of mag je meer lenen in verhouding met een 'normale' hypotheek?
Scheelt wel dat het geen "Blok hypotheek" is
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat ligt iets anders. Lees anders zelf even door, hoef ik het niet hier uit te leggen->
http://www.startersrenteregeling.nl/regeling/kopen/
Je betaald dus 10 jaar lang minder, maar daarna moet je die extra regeling wel terug gaan betalen.quote:Bij de Starters Renteregeling schiet de woningcorporatie, via Social Finance, 10 jaar lang 20% van de maandelijks te betalen hypotheekrente voor. De voorschotten leent u van Social Finance. Afspraken over terugbetaling van de voorschotten worden vastgelegd in een offerte, algemene voorwaarden en een tweede hypotheekakte. U krijgt voor deze lening dan ook een aparte offerte van Social Finance, tegelijk met de hypotheekofferte. Wanneer u de woning gaat verkopen, of na 30 jaar, betaalt u de lening terug. Alléén als uw huis meer waard is geworden.
nog steeds veel te dik. Ik zie weinig verbetering. De pijn is wel minder geworden...quote:
Ik wel, en Bertje Vis ook trouwens!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:17 schreef 2cv het volgende:
Doet u mij Youp van 't Hek maar. Of Herman Finkers. Maar geen van beide heb ik ooit live gezien.
hier niet, moet een essay in elkaar draaien vandaagquote:
Al is de edit nog zo snel, Anne achterhaalt 'm heus wel.quote:Op zondag 7 april 2013 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, dat sushi-hok is ook weer schoonachtig parelhoerig wit. En lekker met de T-top in de koferbak gereden, is toch wel errug lekker
ja dat het zo lang duurt voordat ze mogen zagen inderdaad, het gaat om 2 stroken bos van 15 meter breed of iets dergelijksquote:Op zondag 7 april 2013 18:16 schreef Anne het volgende:
Smee, jij stond zeker te protesteren tegen het protest?
2000 mensen bij bomenprotest.
Jep, je hoeft niet zo dwangmatig op je teller te zitten kijken. Je rijdt gewoon zoals het lekker voelt; soms 120, soms 160; veel relaxterquote:Op zondag 7 april 2013 18:21 schreef blup het volgende:
A40 is aardig stuk onbeperkt inderdaad, alleen met de Cooper S stuiter je alle kanten op. 180 was genug.
Hier is het asfalt super strak, bijna overal waarschuwingssystemen en vluchtstroken. 130 max
Daar geen vluchtstrook, slecht asfalt, geen matrixborden. 130 advies..
Zonder maximum blijft zoveel fijner rijden.![]()
Zeker. Een van de mooiste klassiekerbeurzen in de omgeving. Ik ben er de 14e.quote:
Wat is daar gek aan? Plee op hoogte zonder dat je 82 trappen af moet, en de kraanmachinist kan hem op Vrijdag mooi beneden te zetten voor de McSlurp, die hem weer leeghaalt.quote:Op zondag 7 april 2013 18:56 schreef Paladijn het volgende:
Die van de Saab is instant, mits de Kiekert module zijn werk doet
En
[ afbeelding ]
De gedachte is ook vrij logisch. Als je gaat tanken en je doet je deur op slot dan is in elk geval je klepje nog open.quote:Op zondag 7 april 2013 18:56 schreef Paladijn het volgende:
Die van de Saab is instant, mits de Kiekert module zijn werk doet
Leve een tankklep die niet aangesloten is op elektrieke zooi en fijn en eigen sleutelgat heeftquote:Op zondag 7 april 2013 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag geleerd dat het slot van de tankklep van een volvo s60 pas na 5 minuten sluit als je de auto op slot doet![]()
Halve auto gesloopt, maar ach
Voor mensen die hun auto niet half slopen zit er ook gewoon een trekding in de kofferbak om'm los te krijgen indien de elektriek niet werkt. Dat idee komt origineel uit Frankrijk.quote:Op zondag 7 april 2013 19:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Leve een tankklep die niet aangesloten is op elektrieke zooi en fijn en eigen sleutelgat heeft
Anne?quote:
Slimme Fransozen he ?quote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor mensen die hun auto niet half slopen zit er ook gewoon een trekding in de kofferbak om'm los te krijgen indien de elektriek niet werkt. Dat idee komt origineel uit Frankrijk.
Scheer het dan uit in je haar ofzoquote:
nee die weten gewoon dat het elektronische gedeelte binnen een jaar kapot gaat en dan het zo maar oplossenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef 2cv het volgende:
Shit, dan loopt mijn BX 17 jaar achter ! Alle elektriek aan dat ding doet het nog !apk afkeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Correct. De ene keer doet hij het, de andere keer niet. Dus alleen keuren als het de ene keer is.quote:
Dat heb ik nooit beweerd. Het kreng start erg moeilijk als het koud is. Dan moet ik m'n poot op het gaspedaal houden en een toerental van minimaal 1500 aanhouden en dat minimaal een minuut lang. In die minuut wordt de hele wijk compleet in de rook gezet.quote:Op zondag 7 april 2013 21:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat geloof ik niet, een foutloze fransoos?
Brandweer belt meestal eerst even om te vragen of ik m'n BX net gestart heb. Zo niet dan rukken ze uit.quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Straks komt de brandweer niet meer naar Joure
De buitenkant ziet er tof uit. Mooi vakwerk enzo.quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Iemand nog een shoarmazaak starten trouwens? http://www.mosel-immo.de/kaufangebote/haus.html?doc=69
Compleet met uitrusting en high-class meubilair
zon spies lijkt me leuk voor bij feesten maar de rest heb je er niet veel aan.quote:Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
Zo'n kebabgrill lijkt me wel wat voor thuis.
Nee.quote:
Ik en vakanties gaan nooit goed samen. Altijd denk ik van te voren: " leuk, vakantie". De eerste dag is het leuk, daarna verveel je je de tering en ben je zelfs moe van het niks doen.quote:Op maandag 8 april 2013 09:09 schreef Anne het volgende:
Dan ben ik wel op zeker de laatste.
Ik zou in ieder geval nooit de eerste willen zijn die vakantie heeft. In april en mei heb je toch al best wel veel vrij.
Niet op zolder in ieder geval. Ik was bezig met van alles eigenlijk. Schoonmaken, opruimen, de afwas doen, dansles, flyers printen, printer repareren, computertje fixenquote:Op maandag 8 april 2013 09:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waar was jij gisteren? Toen was het heerlijk
Zorgen dat je wat te doen hebt inderdaad. Ik ben op al mijn vakanties en vrije dagen vaak nog drukker dan op werkdagenquote:Op maandag 8 april 2013 09:20 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik en vakanties gaan nooit goed samen. Altijd denk ik van te voren: " leuk, vakantie". De eerste dag is het leuk, daarna verveel je je de tering en ben je zelfs moe van het niks doen.
Dit jaar zal het hopelijk anders zijn, mag misschien vakantiewerk doen bij een automatiseringsbedrijfje nadat ik een leuk gesprekje heb gevoerd met de "baas". Op vakantie ga ik dit jaar toch niet meer.
Als ik niet op vakantie ga in mijn vakantie plan ik in ieder geval zeker een paar dagjes weg.quote:Op maandag 8 april 2013 09:20 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik en vakanties gaan nooit goed samen. Altijd denk ik van te voren: " leuk, vakantie". De eerste dag is het leuk, daarna verveel je je de tering en ben je zelfs moe van het niks doen.
Dit jaar zal het hopelijk anders zijn, mag misschien vakantiewerk doen bij een automatiseringsbedrijfje nadat ik een leuk gesprekje heb gevoerd met de "baas". Op vakantie ga ik dit jaar toch niet meer.
Dansles? Wat voor een dansles?quote:Niet op zolder in ieder geval. Ik was bezig met van alles eigenlijk. Schoonmaken, opruimen, de afwas doen, dansles, flyers printen, printer repareren, computertje fixen
Gisteren was het wel mooi weer ja, maar ik dacht dat het vandaag ook mooi weer zou worden.
Dus jij hoeft later de openingsdans van je bruiloft in ieder geval niet in te studeren of te oefenenquote:
Zoiets. Zover had ik nog niet gekekenquote:Op maandag 8 april 2013 09:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus jij hoeft later de openingsdans van je bruiloft in ieder geval niet in te studeren of te oefenen.
Dansschool is een mooie locatie om je bruid te vinden toch?quote:Op maandag 8 april 2013 09:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zoiets. Zover had ik nog niet gekeken.
Nog steeds hot.quote:Op maandag 8 april 2013 09:57 schreef BaraCuda het volgende:
Is het nog druk op die dansscholen?
Het klinkt zo ouderwets, maar misschien is het wel superhot nog steeds
Op bepaalde dagen is het er vrij druk, en op sommige dagen bijna compleet uitgestorven. Hangt ook veel van de locatie af trouwens.quote:Op maandag 8 april 2013 09:57 schreef BaraCuda het volgende:
Is het nog druk op die dansscholen?
Het klinkt zo ouderwets, maar misschien is het wel superhot nog steeds
Kansloos. De meeste zijn al getrouwd. En weinig mensen van mijn leeftijd. En de persoon waarmee ik dans heb ik geen relatie mee.quote:Op maandag 8 april 2013 09:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dansschool is een mooie locatie om je bruid te vinden toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 10:05 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen!![]()
Hoogtepunt van vandaag: beide stokbroden mogen naar de garage!
de 106 voor APKGoed bezig, hij klinkt wel sportief zeker nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
edit: misschien over het randje......quote:
Nee, hij klinkt als een Civic met white-hooker-marktplaats-kachelpijpquote:Op maandag 8 april 2013 10:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Goed bezig, hij klinkt wel sportief zeker nu?
Daar loop ik altijd heel hard van wegquote:Op maandag 8 april 2013 10:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen iemand met het syndroom van Down?![]()
Die kon wel hoorquote:Op maandag 8 april 2013 10:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
edit: misschien over het randje......
[..]
Nee, hij klinkt als een Civic met white-hooker-marktplaats-kachelpijp
Dat heb ik al met kinderen, vreselijk gewoonquote:Op maandag 8 april 2013 10:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar loop ik altijd heel hard van weg.
Sue me. Hier heb je daar echt hordes van, wonen allemaal op een kluitje, en ik kan serieus niet zo goed tegen dat gekwijl enzo.
Ouders die foto's posten van kwijlende baby's. Of als ze net gegeten hebbenquote:Op maandag 8 april 2013 10:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat heb ik al met kinderen, vreselijk gewoon
Kwijlt SD eigenlijk ook? en dan in het algemeen he, niet op jouquote:Op maandag 8 april 2013 10:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar loop ik altijd heel hard van weg.
Sue me. Hier heb je daar echt hordes van, wonen allemaal op een kluitje, en ik kan serieus niet zo goed tegen dat gekwijl enzo.
Ik voel mij arm........... twee auto's en ze staan allebei bij de garage nuquote:Op maandag 8 april 2013 10:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo klinkt toch elke peu na 100000km?
Nah, weet nooit of iemand hier familie heeft enzo..........quote:
Die van zijn 6 onderkinnen?quote:Op maandag 8 april 2013 10:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Edit: Ik bedoel dus dat jij gewoon leuke foto's post.
Ik heb familie, wat moet je??quote:Op maandag 8 april 2013 11:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nah, weet nooit of iemand hier familie heeft enzo..........
Ah, het ligt niet aan mij. Fijne blokjes die PSA diesels!quote:Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd. Het kreng start erg moeilijk als het koud is. Dan moet ik m'n poot op het gaspedaal houden en een toerental van minimaal 1500 aanhouden en dat minimaal een minuut lang. In die minuut wordt de hele wijk compleet in de rook gezet.
Dat is een kwaaltje van alle jonge moeders. Wat heb ik daar een verschrikkelijke hekel aan zeg. Heb je weer zo'n moeder van 28 die je toevallig op Facebook toevoegt, zit ik de halve dag naar plaatjes van die klotekinderen te kijken die een tekening gemaakt hebben of een stickertje gekregen hebben op hun werkstukje van schoolquote:Op maandag 8 april 2013 11:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ouders die ineens niet meer zelf bestaan op facebook, maar een foto van hun kind als profielfoto hebben, en alleen nog maar over dat kind praten
mja, ik ben nu dus zelf 29, en ik durf bijna geen oud klasgenoten meer toe te voegenquote:Op maandag 8 april 2013 11:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is een kwaaltje van alle jonge moeders. Wat heb ik daar een verschrikkelijke hekel aan zeg. Heb je weer zo'n moeder van 28 die je toevallig op Facebook toevoegt, zit ik de halve dag naar plaatjes van die klotekinderen te kijken die een tekening gemaakt hebben of een stickertje gekregen hebben op hun werkstukje van school
Direct blokkerenquote:Op maandag 8 april 2013 11:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is een kwaaltje van alle jonge moeders. Wat heb ik daar een verschrikkelijke hekel aan zeg. Heb je weer zo'n moeder van 28 die je toevallig op Facebook toevoegt, zit ik de halve dag naar plaatjes van die klotekinderen te kijken die een tekening gemaakt hebben of een stickertje gekregen hebben op hun werkstukje van school
Doe ik tegenwoordig ook. Mijn halve familie eruit geflikkerd. Toedeledokie.quote:
Ah, eens ff kijken of ik je binnenkort kan toevoegen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ouders die foto's posten van kwijlende baby's. Of als ze net gegeten hebben.
lipje: Ik ben BLIJ dat jij dat niet doet.
Edit: Ik bedoel dus dat jij gewoon leuke foto's post.
Ik post toch amper iets dus ik hoef geen groepen in te delen daarvoor.quote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb mijn familie gewoon in een speciale gebruikersgroep zitten, die zien behoorlijk minder dan de meeste mensen.
mja, ik post 'iets' meer, en heb 'vrienden' van nogal verschillend pluimage, dus voor mij zijn die groepen best ideaal. De hippies zitten niet op truckraces te wachten en andersom.quote:Op maandag 8 april 2013 12:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik post toch amper iets dus ik hoef geen groepen in te delen daarvoor.
De hippies wachten niet op truckraces en de truckraces niet op hippies, of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik post 'iets' meer, en heb 'vrienden' van nogal verschillend pluimage, dus voor mij zijn die groepen best ideaal. De hippies zitten niet op truckraces te wachten en andersom.
Hoezo ook? Jij dus wel?quote:Op maandag 8 april 2013 11:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kwijlt SD eigenlijk ook? en dan in het algemeen he, niet op jou![]()
Daar moet diegene maar tegen kunnenquote:Nah, weet nooit of iemand hier familie heeft enzo..........
Die ook. Die sla ik zelfs op!quote:Die van zijn 6 onderkinnen?
Als je naar de ringmeet komt welquote:Op maandag 8 april 2013 11:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, eens ff kijken of ik je binnenkort kan toevoegen.
Daar doe ik niet aanquote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb mijn familie gewoon in een speciale gebruikersgroep zitten, die zien behoorlijk minder dan de meeste mensen.
Daarom staat het op een apart afgeschermd gedeelte op Fok!quote:Op maandag 8 april 2013 11:53 schreef .Neovo. het volgende:
Sinds ik mijn moeder op Facebook heb post ik ook lang zoveel niet meer.
Niet dat ik dat veel deed overigens.. Beleef niet zoveel en een ander hoeft niet te weten dat ik een ontstoken knie heb.
Maar wij wel? We voelen ons vereerdquote:Op maandag 8 april 2013 11:53 schreef .Neovo. het volgende:
Sinds ik mijn moeder op Facebook heb post ik ook lang zoveel niet meer.
Niet dat ik dat veel deed overigens.. Beleef niet zoveel en een ander hoeft niet te weten dat ik een ontstoken knie heb.
Over die knie gesproken, het gezwel begint eindelijk wat af te nemen.
Dat is het criterium?quote:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De hippies wachten niet op truckraces en de truckraces niet op hippies, of bedoel je dat niet?
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Ik wil alleen mensen in het echt zien die ik op facebook heb, hoe kan ik anders een vriendschap beginnen?quote:Op maandag 8 april 2013 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Duvel wil alleen facebookvrienden die ie in 't eggie heeft gezien. Zijn goed recht!
Nou, ik heb bijvoorbeeld Baracuda ook op Feestboek, maar die heb ik nog nooit in 't eggie gezien.quote:Op maandag 8 april 2013 12:10 schreef daNpy het volgende:
Ik eigenlijk ook hoor
Of ze moeten voor mij interessant zijn
Die zin moest ik even 3 keer lezenquote:Op maandag 8 april 2013 12:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil alleen mensen in het echt zien die ik op facebook heb, hoe kan ik anders een vriendschap beginnen?
quote:Op maandag 8 april 2013 12:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar wij wel? We voelen ons vereerd.
En goed dat 't beter gaat.
Bijna niemand, alleen jij, danpy en alex denk ik.quote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Die zin moest ik even 3 keer lezen..
Wie van de aangemelde mag dan dus niet naar de ringmeet komen?
Vriend!quote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bijna niemand, alleen jij, danpy en alex denk ik.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
wat heb je met je avatar gedaan anne? nu heb ik zin in oliebollen
Dat wordt een kleine meet. Ik neem de rest gewoon als aanhang mee dan!quote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bijna niemand, alleen jij, danpy en alex denk ik.
Ja, maar men weet sowieso toch al bijna alles van jequote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind het wel fijn via facebook te netwerken, heb al veel dingen geregeld gekregen via facebook met mensen die ik nog nooit irl gezien had voor ik voor ze bezig ging.
Klopt.quote:Op maandag 8 april 2013 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Duvel wil alleen facebookvrienden die ie in 't eggie heeft gezien. Zijn goed recht!
Leve de republiek!quote:Op maandag 8 april 2013 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]!!
http://www.rijksoverheid.(...)troonswisseling.html
Er is over mij dermate veel te vinden dat het weer onvindbaar isquote:Op maandag 8 april 2013 12:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar men weet sowieso toch al bijna alles van je.
Er is in ieder geval veel over je te vinden via de interwebz. Toch?
En ik snap inderdaad wel dat het voor jou sowieso handig is.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik heb bijvoorbeeld Baracuda ook op Feestboek, maar die heb ik nog nooit in 't eggie gezien.
Maar daar chatter ik wel al 10 jaar mee, dus dan mag 't.
Facebook is hier geblokkeerd, dus ik zie de foto niet. Moet ik daarmee blij zijn of moet ik beteuterd gaan kijken?quote:Op maandag 8 april 2013 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom net deze op fb tegen. De dame van het stelletje is zwanger van de eerste geloof ik. Ik houd mn hart nu al vast![]()
[ afbeelding ]
Ik snap 'm niet.quote:Op maandag 8 april 2013 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Facebook is hier geblokkeerd, dus ik zie de foto niet. Moet ik daarmee blij zijn of moet ik beteuterd gaan kijken?
Ik wil die achteras hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend ff bij de kiezelgroeve gestaan.
Doet ie het nu wel?quote:Op maandag 8 april 2013 13:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow.
Of ik blij moet zijn dat ik de foto niet kan zien?
ze zetten trots de rekening van hun wokdiner (bij de meest crappy woktent van de regio) onlinequote:Op maandag 8 april 2013 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Facebook is hier geblokkeerd, dus ik zie de foto niet. Moet ik daarmee blij zijn of moet ik beteuterd gaan kijken?
Als dat de grap isquote:Op maandag 8 april 2013 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
20 - 21 - 22 (of ik snap 'em ook niet)
Wij hebben 4x4 enkellucht, deze heeft dubbel. Een tijd terug al een 4x2 dubbellucht slopert achteras gekocht, bleek totaal anders en niet te passen.quote:
Ik zie 'm nu (thanks Neovoquote:Op maandag 8 april 2013 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze zetten trots de rekening van hun wokdiner (bij de meest crappy woktent van de regio) online
Dan kun je jezelf beter vullen met wokken.quote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vul mezelf met de leegheid in het bestaan van anderen.
ik woon vlak bij een wokrestaurantquote:Op maandag 8 april 2013 13:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan kun je jezelf beter vullen met wokken.
quote:Op maandag 8 april 2013 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik woon vlak bij boven een wokrestaurant
In die streek waar jij zit is Duits en Limburgs alleen door echte kenners te onderscheiden.quote:Op maandag 8 april 2013 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vraag me af of de bouwvakker hier beneden in het Duits, Pools of Limburgs gillen. En of ze naar elkaar gillen of naar mij
Spreek ik eindelijk het Limburgs uit waar jij zit, zit ik ineens twee grenzen verderquote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In die streek waar jij zit is Duits en Limburgs alleen door echte kenners te onderscheiden.
"Mins, sjei toch oet, ich versjtao dich neet!"quote:Op maandag 8 april 2013 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vraag me af of de bouwvakker hier beneden in het Duits, Pools of Limburgs gillen. En of ze naar elkaar gillen of naar mij
Ik kan het zonder moeite lezen. Tijd om te verhuizenquote:Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef Anne het volgende:
[..]
"Mins, sjei toch oet, ich versjtao dich neet!"
Same here. Ik ga een trein koppenquote:Op maandag 8 april 2013 14:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan het zonder moeite lezen. Tijd om te verhuizen
Voor mij is het ook gewoon Noord-Limburgquote:Op maandag 8 april 2013 14:15 schreef Barcaconia het volgende:
Dat -shj op het einde van elk woord is toch meer iets noord-Limburgs? Remunj, wiertshj etc
Ja, voor waar jij zit is dat midden Limburg maar vanuit mijn perspectief zit jij in Gelderland en is dat dus noord-Limburg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |