Zit het verpakt in ondergoed?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb straks een klein cadeautje voor je.
Zeg wijsneus, jij stond/staat zelf te trappelen om met mij in Frankrijk te kijken voor een BX Ambulance.quote:
bij een ouderwetse koffiezetter boeit het machien nauwelijks. de koffie die je gebruikt des te meerquote:
Dit kreng was helaas niet zo goedkoop.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bij een ouderwetse koffiezetter boeit het machien nauwelijks. de koffie die je gebruikt des te meer
edit: ah een espresso volautomaat. 239 als nieuwprijs is ook wel spannend goedkoop!
30 cent per cup. plus dat je jezelf tot het bijenkorf publiek moet rekenen dan. allebei flinke drawbacksquote:
dat is dag heen dag terug!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, jij stond/staat zelf te trappelen om met mij in Frankrijk te kijken voor een BX Ambulance.
Maar ik zal het doorgeven![]()
ja en? Gepauper met een Rancillio en bonenmaler was ik zo klaar meequote:
Heb ik geen enkele moeite meequote:plus dat je jezelf tot het bijenkorf publiek moet rekenen dan.
Filtertje erin; 2 schepjes met medium kop erop, water tot de 2 en pruttelen maar. Beats cupjes, padjes en andere shit anytimequote:Op zaterdag 6 april 2013 11:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ja en? Gepauper met een Rancillio en bonenmaler was ik zo klaar meeArmoe troef
Cupje er in, knopje drukken en goeie bak pleur![]()
[..]
Heb ik geen enkele moeite mee
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw record, pas na 18 uur in duitsland staande gehouden!
Nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Filtertje erin; 2 schepjes met medium kop erop, water tot de 2 en pruttelen maar. Beats cupjes, padjes en andere shit anytime
Is ook lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Filtertje erin; 2 schepjes met medium kop erop, water tot de 2 en pruttelen maar. Beats cupjes, padjes en andere shit anytime
Nee. Mag niet volgens de bijsluiter, moet op lege maagquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Moest je voor je dat spul naar binnen werkt ook iets eten misschien ?
Hoe dan ook: beterschap
inderdaad en gewoon douwe egberts koffie erinquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Is ook lekkermaar wel uit een Technivorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |