Vroeger, toen de DSM nog van de kolen was, maakte ik mijn eerste mail adres. Mijn voorletter, een puntje, mijn achternaam gevolgd door @hotmail.com . Simpel maar geniaal. Tenminste, totdat iemand met dezelfde voorletter en achternaam een "carrière" kreeg. Wat ze doet weet ik niet, maar mailadressen verspreiden kan ze niet.
Twee, drie keer per maand krijg ik een mailtje binnen op mijn gmail, gestuurd naar mijn hotmail adres. Ik open al mijn mails dus ook deze (en woorden zoals vertrouwelijk maken mij nieuwsgierig) en kom dan kom ik leuke documentjes tegen.
Blijkbaar werkt Sanne als "SGMW". Ik heb geen idee wat het is maar voor de mensen die zin hebben in een Google zoektocht heb ik nog wat afkortingen uit de mails: SCP, Vggm, IB'er, Hayo, PIT, MEE, diagnost WSNS.
Het komt er dus op neer dat ik twee of drie keer per maand een mail binnen krijg waar de complete thuissituatie van een (basis?)schoolkind in staat beschreven, psychologische rapporten en soms een behandelmethode.
Ik heb al vaak een mail teruggestuurd naar de betreffende scholen en instanties met de vraag om het mailadres aan te passen, waarna ik antwoorden krijg als "Sorry, zsm deleten. Mvg, Linda".
Tevens,
[ Bericht 10% gewijzigd door Frank_Drebin op 08-04-2013 09:10:27 (1.0 meuk weg) ]