17.000 euro aan vitamines.quote:Op zondag 7 april 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
Terechte "klacht" zo krijg ik al tijden de loonstrookjes van een semi-professionele wielrenner. Zelfs na het sturen van "Dit is niet het mailadres wat je zoekt".
Nee, en veel is het ook niet trouwens, paar honderd Euro's per maand.quote:
Ik respecteer de privacy van de kinderen en de ouders. Zij kunnen niets doen aan het mailverkeer bij deze mensen.quote:
Dit dus.quote:
Anonimiseren en posten. Niet piepen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:18 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik respecteer de privacy van de kinderen en de ouders. Zij kunnen niets doen aan het mailverkeer bij deze mensen.
dan knip je de namen eruitquote:Op zondag 7 april 2013 23:18 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik respecteer de privacy van de kinderen en de ouders. Zij kunnen niets doen aan het mailverkeer bij deze mensen.
Terecht, zelfs als je de namen er uit knipt is dat nog wel te herleiden.quote:Op zondag 7 april 2013 23:18 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
welneequote:Op zondag 7 april 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht, zelfs als je de namen er uit knipt is dat nog wel te herleiden.
Ik eerst van shit wat heb ik nu weer gedaan met m'n dronken kop. Maar geen chick in m'n kelder te vinden. Dus maar uit gegaan van dat ie verkeerd nummer heeft gedraaid en 'm succes gewenst.quote::I don't know who you are. I don't know what you want. If you're looking for ransom, I can tell you I don't have money... but what I do have are a very particular set of skills. Skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that will be the end of it - I will not look for you, I will not pursue you... but if you don't, I will look for you, I will find you... and I will kill you.
Ik moet altijd geld overmaken, omdat een vriendengroep weer eens wat verzonnen heeft om te gaan doenquote:Op zondag 7 april 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
Terechte "klacht" zo krijg ik al tijden de loonstrookjes van een semi-professionele wielrenner. Zelfs na het sturen van "Dit is niet het mailadres wat je zoekt".
Moeite met grote hoeveelheden informatie en zwak ontwikkeld werkgeheugen,quote:
Ja fantastisch! Ik neem bij mijn bedrijf de stagiaires aan en je wilt niet weten hoeveel er mailen met bijv; LiPStickgurl1992@live.nl of wackboyxx95@hotmail.comquote:Op zondag 7 april 2013 23:32 schreef 2cv het volgende:
Neem dan ook een (mild) idiote naam die je voor de @ zet.
Ik werk bij een supermarkt als vakkenvuller tussen een aantal kansenjongeren, staan altijd mensen met kussss, xxx, ft50cent en "brandweerman96" bijquote:Op zondag 7 april 2013 23:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja fantastisch! Ik neem bij mijn bedrijf de stagiaires aan en je wilt niet weten hoeveel er mailen met bijv; LiPStickgurl1992@live.nl of wackboyxx95@hotmail.com
Kansloos.
Is niet zo raar op zich, het is een supermarkt. Maar als je ergens stage gaat lopen is dat wel slecht.quote:Op zondag 7 april 2013 23:36 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik werk bij een supermarkt als vakkenvuller tussen een aantal kansenjongeren, staan altijd mensen met kussss, xxx, ft50cent en "brandweerman96" bij
Ja, maar mails komen dan wel aan bij de juiste persoon.quote:Op zondag 7 april 2013 23:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja fantastisch! Ik neem bij mijn bedrijf de stagiaires aan en je wilt niet weten hoeveel er mailen met bijv; LiPStickgurl1992@live.nl of wackboyxx95@hotmail.com
Kansloos.
ik ken 2 Marcels, zal ze inlichten.quote:Op zondag 7 april 2013 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg uitnodigingen voor belangrijke vergaderingen, brieven over een familiedag die uitgesteld moet worden vanwege het overlijden van een tante (incl de opvolgende discussie waarin mensen respectloos werden genoemd: leuke familie!) en één maal zelfs een email van ene Marcel die mij uitschold voor het zijn van een gluiperige trut. Ik ken alleen geen Marcel.
Dit en wat hierboven stond doet me concluderen dat mensen niet zo goed zijn in het uitdelen danwel lezen van e-mailadressen
Het is schandalig dat instanties zo slordig met informatie omgaan en dat ze - zelfs na een waarschuwing - doorgaan met het versturen van zulke mails naar jou. Het antwoord dat je hebt ontvangen, getuigt ook niet van professionaliteit.quote:Op zondag 7 april 2013 23:14 schreef Monsieursander het volgende:
Het komt er dus op neer dat ik twee of drie keer per maand een mail binnen krijg waar de complete thuissituatie van een (basis?)schoolkind in staat beschreven, psychologische rapporten en soms een behandelmethode.
Ik heb al vaak een mail teruggestuurd naar de betreffende scholen en instanties met de vraag om het mailadres aan te passen, waarna ik antwoorden krijg als "Sorry, zsm deleten. Mvg, Linda".
Dit gebeurde overigens ook al in de tijd van enkel brieven. Ik heb ooit iemands hypotheekaanvraag bij een brief van mijn bank gekregen. Dus de complete financiële situatie van hem en van haar op papierquote:Op maandag 8 april 2013 11:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het is schandalig dat instanties zo slordig met informatie omgaan en dat ze - zelfs na een waarschuwing - doorgaan met het versturen van zulke mails naar jou. Het antwoord dat je hebt ontvangen, getuigt ook niet van professionaliteit.
Wellicht moet je eens mogelijkheden onderzoeken om een officiële klacht in te dienen. Misschien kun je de zaak voorleggen bij een beroepsvereniging, een inspecitieorgaan of de gemeente. Er wordt hier namelijk bijzonder slordig omgesprongen met de privacy van betrokken families.
Dat is ook slordig, maar TS krijgt herhaaldelijk gevoelige informatie per e-mail. Zoiets is echt niet acceptabel. Falende mensen moeten op hun falen worden aangesproken.quote:Op maandag 8 april 2013 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit gebeurde overigens ook al in de tijd van enkel brieven. Ik heb ooit iemands hypotheekaanvraag bij een brief van mijn bank gekregen. Dus de complete financiële situatie van hem en van haar op papier
Nee, en zeker niet dit soort informatie. Ik zou het ook ergens meldenquote:Op maandag 8 april 2013 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
Dat is ook slordig, maar TS krijgt herhaaldelijk gevoelige informatie per e-mail. Zoiets is echt niet acceptabel. Falende mensen moeten op hun falen worden aangesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |