Ik wil alleen mensen in het echt zien die ik op facebook heb, hoe kan ik anders een vriendschap beginnen?quote:Op maandag 8 april 2013 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Duvel wil alleen facebookvrienden die ie in 't eggie heeft gezien. Zijn goed recht!
Nou, ik heb bijvoorbeeld Baracuda ook op Feestboek, maar die heb ik nog nooit in 't eggie gezien.quote:Op maandag 8 april 2013 12:10 schreef daNpy het volgende:
Ik eigenlijk ook hoor
Of ze moeten voor mij interessant zijn
Die zin moest ik even 3 keer lezenquote:Op maandag 8 april 2013 12:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil alleen mensen in het echt zien die ik op facebook heb, hoe kan ik anders een vriendschap beginnen?
quote:Op maandag 8 april 2013 12:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar wij wel? We voelen ons vereerd.
En goed dat 't beter gaat.
Bijna niemand, alleen jij, danpy en alex denk ik.quote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Die zin moest ik even 3 keer lezen..
Wie van de aangemelde mag dan dus niet naar de ringmeet komen?
Vriend!quote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bijna niemand, alleen jij, danpy en alex denk ik.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
wat heb je met je avatar gedaan anne? nu heb ik zin in oliebollen
Dat wordt een kleine meet. Ik neem de rest gewoon als aanhang mee dan!quote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bijna niemand, alleen jij, danpy en alex denk ik.
Ja, maar men weet sowieso toch al bijna alles van jequote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind het wel fijn via facebook te netwerken, heb al veel dingen geregeld gekregen via facebook met mensen die ik nog nooit irl gezien had voor ik voor ze bezig ging.
Klopt.quote:Op maandag 8 april 2013 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Duvel wil alleen facebookvrienden die ie in 't eggie heeft gezien. Zijn goed recht!
Leve de republiek!quote:Op maandag 8 april 2013 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]!!
http://www.rijksoverheid.(...)troonswisseling.html
Er is over mij dermate veel te vinden dat het weer onvindbaar isquote:Op maandag 8 april 2013 12:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar men weet sowieso toch al bijna alles van je.
Er is in ieder geval veel over je te vinden via de interwebz. Toch?
En ik snap inderdaad wel dat het voor jou sowieso handig is.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik heb bijvoorbeeld Baracuda ook op Feestboek, maar die heb ik nog nooit in 't eggie gezien.
Maar daar chatter ik wel al 10 jaar mee, dus dan mag 't.
Facebook is hier geblokkeerd, dus ik zie de foto niet. Moet ik daarmee blij zijn of moet ik beteuterd gaan kijken?quote:Op maandag 8 april 2013 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom net deze op fb tegen. De dame van het stelletje is zwanger van de eerste geloof ik. Ik houd mn hart nu al vast![]()
[ afbeelding ]
Ik snap 'm niet.quote:Op maandag 8 april 2013 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Facebook is hier geblokkeerd, dus ik zie de foto niet. Moet ik daarmee blij zijn of moet ik beteuterd gaan kijken?
Ik wil die achteras hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend ff bij de kiezelgroeve gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |