Kwijlt SD eigenlijk ook? en dan in het algemeen he, niet op jouquote:Op maandag 8 april 2013 10:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar loop ik altijd heel hard van weg.
Sue me. Hier heb je daar echt hordes van, wonen allemaal op een kluitje, en ik kan serieus niet zo goed tegen dat gekwijl enzo.
Ik voel mij arm........... twee auto's en ze staan allebei bij de garage nuquote:Op maandag 8 april 2013 10:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo klinkt toch elke peu na 100000km?
Nah, weet nooit of iemand hier familie heeft enzo..........quote:
Die van zijn 6 onderkinnen?quote:Op maandag 8 april 2013 10:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Edit: Ik bedoel dus dat jij gewoon leuke foto's post.
Ik heb familie, wat moet je??quote:Op maandag 8 april 2013 11:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nah, weet nooit of iemand hier familie heeft enzo..........
Ah, het ligt niet aan mij. Fijne blokjes die PSA diesels!quote:Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd. Het kreng start erg moeilijk als het koud is. Dan moet ik m'n poot op het gaspedaal houden en een toerental van minimaal 1500 aanhouden en dat minimaal een minuut lang. In die minuut wordt de hele wijk compleet in de rook gezet.
Dat is een kwaaltje van alle jonge moeders. Wat heb ik daar een verschrikkelijke hekel aan zeg. Heb je weer zo'n moeder van 28 die je toevallig op Facebook toevoegt, zit ik de halve dag naar plaatjes van die klotekinderen te kijken die een tekening gemaakt hebben of een stickertje gekregen hebben op hun werkstukje van schoolquote:Op maandag 8 april 2013 11:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ouders die ineens niet meer zelf bestaan op facebook, maar een foto van hun kind als profielfoto hebben, en alleen nog maar over dat kind praten
mja, ik ben nu dus zelf 29, en ik durf bijna geen oud klasgenoten meer toe te voegenquote:Op maandag 8 april 2013 11:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is een kwaaltje van alle jonge moeders. Wat heb ik daar een verschrikkelijke hekel aan zeg. Heb je weer zo'n moeder van 28 die je toevallig op Facebook toevoegt, zit ik de halve dag naar plaatjes van die klotekinderen te kijken die een tekening gemaakt hebben of een stickertje gekregen hebben op hun werkstukje van school
Direct blokkerenquote:Op maandag 8 april 2013 11:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is een kwaaltje van alle jonge moeders. Wat heb ik daar een verschrikkelijke hekel aan zeg. Heb je weer zo'n moeder van 28 die je toevallig op Facebook toevoegt, zit ik de halve dag naar plaatjes van die klotekinderen te kijken die een tekening gemaakt hebben of een stickertje gekregen hebben op hun werkstukje van school
Doe ik tegenwoordig ook. Mijn halve familie eruit geflikkerd. Toedeledokie.quote:
Ah, eens ff kijken of ik je binnenkort kan toevoegen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ouders die foto's posten van kwijlende baby's. Of als ze net gegeten hebben.
lipje: Ik ben BLIJ dat jij dat niet doet.
Edit: Ik bedoel dus dat jij gewoon leuke foto's post.
Ik post toch amper iets dus ik hoef geen groepen in te delen daarvoor.quote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb mijn familie gewoon in een speciale gebruikersgroep zitten, die zien behoorlijk minder dan de meeste mensen.
mja, ik post 'iets' meer, en heb 'vrienden' van nogal verschillend pluimage, dus voor mij zijn die groepen best ideaal. De hippies zitten niet op truckraces te wachten en andersom.quote:Op maandag 8 april 2013 12:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik post toch amper iets dus ik hoef geen groepen in te delen daarvoor.
De hippies wachten niet op truckraces en de truckraces niet op hippies, of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik post 'iets' meer, en heb 'vrienden' van nogal verschillend pluimage, dus voor mij zijn die groepen best ideaal. De hippies zitten niet op truckraces te wachten en andersom.
Hoezo ook? Jij dus wel?quote:Op maandag 8 april 2013 11:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kwijlt SD eigenlijk ook? en dan in het algemeen he, niet op jou![]()
Daar moet diegene maar tegen kunnenquote:Nah, weet nooit of iemand hier familie heeft enzo..........
Die ook. Die sla ik zelfs op!quote:Die van zijn 6 onderkinnen?
Als je naar de ringmeet komt welquote:Op maandag 8 april 2013 11:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, eens ff kijken of ik je binnenkort kan toevoegen.
Daar doe ik niet aanquote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb mijn familie gewoon in een speciale gebruikersgroep zitten, die zien behoorlijk minder dan de meeste mensen.
Daarom staat het op een apart afgeschermd gedeelte op Fok!quote:Op maandag 8 april 2013 11:53 schreef .Neovo. het volgende:
Sinds ik mijn moeder op Facebook heb post ik ook lang zoveel niet meer.
Niet dat ik dat veel deed overigens.. Beleef niet zoveel en een ander hoeft niet te weten dat ik een ontstoken knie heb.
Maar wij wel? We voelen ons vereerdquote:Op maandag 8 april 2013 11:53 schreef .Neovo. het volgende:
Sinds ik mijn moeder op Facebook heb post ik ook lang zoveel niet meer.
Niet dat ik dat veel deed overigens.. Beleef niet zoveel en een ander hoeft niet te weten dat ik een ontstoken knie heb.
Over die knie gesproken, het gezwel begint eindelijk wat af te nemen.
Dat is het criterium?quote:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De hippies wachten niet op truckraces en de truckraces niet op hippies, of bedoel je dat niet?
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |