quote:1801cc, Manual 6 speed, 2,624 miles, Metallic Blue. HarleyDavidson CVO Convertible, metallic blue with skulls in the paintwork, 2012 model with ipod and sat nav. 110"screamin'eagle drivetrain, detachable leather bags and screen. Led lights built into footboards, engine bars with highway pegs, oil temperature digital display, cruise control and all the usual refinements of this hand built limited edition cvo convertible. Stunning. Full Service History, Alarm, Immobiliser, Finance Available. £22,495
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
waar moet de maxicosi komen?quote:
maakt veel goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:33 schreef daNpy het volgende:
Om de OP een beetje te compenseren:
[ afbeelding ]
Rot op, ik zat naar d'r tieten te kijken en dan wals jij er tussendoor.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rot op, ik zat naar d'r tieten te kijken en dan wals jij er tussendoor.
Pennyquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:33 schreef daNpy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rot op, ik zat naar d'r tieten te kijken en dan wals jij er tussendoor.
Dat is absoluut een classicquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:32 schreef Paladijn het volgende:
Deze blijft echt geniaal
Right in the kisser!
Het is lekker weerquote:
correct,quote:
Pic's voor en naquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:01 schreef densmee het volgende:
co
[..]
correct,
net mijn eerste velg gestraald, en die zit nu in de eerste laag lak
voor gaat niet meevallen, maar het was eerst de kleur RAL 8002 zo ongeveer, met een vleugje RAL 7001quote:
beetje dit idee, maar dan niet modder bruin maar roest bruinquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:25 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat niet om de kleur, gaat om de staat voor en na
even foto gemaakt van andere velg, die minder erg er aan toe isquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, dan heb je wel eer van je werk
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:33 schreef daNpy het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, dat scheelt wel effequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:43 schreef densmee het volgende:
[..]
even foto gemaakt van andere velg, die minder erg er aan toe is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jep
jep is inderdaad de moeite waard, niet dat het roest nou zo vaak zichtbaar was onder de modder maar tochquote:
Why?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:58 schreef densmee het volgende:
wel een kut karwei overigens dat stralen
Ik ben ongeschikt voor zo'n ding. Dus is het geen issue.quote:
alles zit vol met die alluminium grid. buiten op de stoep gedaanquote:
Tering, je rug...quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:06 schreef BaraCuda het volgende:
Holly shit, dan kan nooit goed voor je zijn
4 palletjes, stukkie folie, improvisatie kastje maken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:03 schreef densmee het volgende:
[..]
alles zit vol met die alluminium grid. buiten op de stoep gedaan
met een mobiele straalketel
voor de volgende gaat hem dat wel worden inderdaadquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
4 palletjes, stukkie folie, improvisatie kastje maken.
Mooi, dan kan ik effe op mijn gemakkie de rotor en verdeelkap van de Niksan vervangen op de parkeerplaats hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Morgen nog lekkerderderer volgens de geleerde
Wat is de bedoeling nou met die bak? Maken en verkopen of blijven rijden?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik effe op mijn gemakkie de rotor en verdeelkap van de Niksan vervangen op de parkeerplaats hier
Thanks, effe kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
Discovery leuk programme over jungle rijden met nissan patrol mika salo een een acteur
Ik wil iets wat goedkoper is om km's mee te maken; naar het er nu uitziet ga ik dat voorlopig veel doen. Ik wacht effe af wat de new rules gaan worden vanuit DH, dat moet deze maand wel een beetje bekend gaan worden, en dan ga ik eens kijken wat ik ga doen. Voorlopig blijf ik er dus effe in rijden, maar hij deed van de week weer een paar keer vervelend dus nu ook maar de verdeler en de rotor, dan is alles in de ontsteking nieuw.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling nou met die bak? Maken en verkopen of blijven rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |