abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124893470
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over bodybuilding, maar over wetenschap. Natuurlijk krijg je weleens dat onderzoeken elkaar tegenspreken, maar het meeste spreekt voor zich. Ik mag hopen dat je de wetenschap niet tegenspreekt. :D

Dat is prima, en dat kan ik mij ook voorstellen, maar je bent mijn vader niet. Ik hoef dus niet van een boi op het internet te horen dat ik 'slecht' bezig ben, het zonde is en dat mijn hele week verspild was, terwijl je 0,0 van mijn progress of wat dan ook af weet. :D Goed dat je dit begrijpt. :)

Ik heb anders nergens gezien dat ze hebben gezegd dat ze over godenlichamen beschikken en ze alles weten, nee. Ze proberen anderen te helpen, maar keer op keer zijn wij de bodybuilders die onze zieke manieren van afvallen en aankomen lekker in het bodybuilding-topic moeten laten. Slaat ook nergens op, right. Terwijl wij over het algemeen beduidend beter weten hoe dingen moeten. Dat het af en toe uit de hand loopt, soit. Verder eens.

Ik kom van de 287 kilo af. Ik snap ook, inderdaad niet hoe ik het zo ver kon laten komen. :D
Ik spreek wetenschap niet tegen. Goed lezen. Ik zeg dat er vrij weinig waarheden zijn. Net als het voorbeeld van de koolhydraten. Denk ook aan rep ranges etc.. Het is allemaal niet zo zwart-wit als je misschien zou denken.

Heb dat van die goden wel gezien. Vond het vrij schrijnend want die vent zelf zag er ook niet uit. Daarom is het ook blijven hangen bij me.

Haha, fack, 287. Allemaal op eigen houtje afgevallen of heb je aan zo'n programma mee gedaan? Is namelijk wel vrij extreem geloof ik haha, zullen ze allicht een slaatje uit hebben proberen te slaan. Kan er persoonlijk niet bij met m'n gedachten, maar goed dat je er nu mee bezig bent.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_124893592
Relatief lichte sessie gedaan vandaag,
lower back, cable row, lat pulldown, barbell bicepcurl (preacher) en nog een incline bicep curl met dumbbells. Viel me best zwaar na een dag werken.
Toch de laatste sessie van de lat naar 40 kg gedaan, cable row van 20 naar 25 en bicep preacher met 22.5, tevreden.
pi_124893805
Vraagje m.b.t. de frontsquad.

Ik blijf moeite houden met de stang goed te positioneren op mijn schouders.
Het lijkt een tradeoff te zijn tussen mijn schouders te slopen omdat de stang te veel op de voorkant ligt (niet handig op benen/schouder dag) of weinig lucht krijgen omdat de stang te ver naar achteren rolt..

Any tips?
pi_124893905
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:36 schreef Push. het volgende:

[..]

Ik spreek wetenschap niet tegen. Goed lezen. Ik zeg dat er vrij weinig waarheden zijn. Net als het voorbeeld van de koolhydraten. Denk ook aan rep ranges etc.. Het is allemaal niet zo zwart-wit als je misschien zou denken.

Heb dat van die goden wel gezien. Vond het vrij schrijnend want die vent zelf zag er ook niet uit. Daarom is het ook blijven hangen bij me.

Haha, fack, 287. Allemaal op eigen houtje afgevallen of heb je aan zo'n programma mee gedaan? Is namelijk wel vrij extreem geloof ik haha, zullen ze allicht een slaatje uit hebben proberen te slaan. Kan er persoonlijk niet bij met m'n gedachten, maar goed dat je er nu mee bezig bent.
Het is inderdaad niet zo zwart-wit, dat heeft Stereo mij geleerd. Tevens als ik denk aan rep ranges, dan staan deze gewoon vast; 3-5, 8-12, 12+, elke range heeft z'n eigen ding, maar dat weet jij ook wel.

Als iemand dat echt letterlijk gezegd heeft dan is het wel vrij treurig uiteraard. :D

Ik lulde maar wat joh. :') :D Woog 98/99 in juli 2012, laagste was twee weken terug 81.5kg. Weeg nu 83/84kg. Diet-break + vocht + beetje overeating (niet van de mac :D). No biggie. Had allemaal veel sneller gekund en ik kon al wel op de 8% zitten, maar dat maakt allemaal niks uit. Ik heb veel geleerd in deze cut-periode en ik leer nog elke dag. :) Vanaf maandag weer keihard de cut in en ik heb weer erg veel zin in m'n all day errr day kip en spinazie (srs). _O_
If not now, then when.
pi_124894401
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet zo zwart-wit, dat heeft Stereo mij geleerd. Tevens als ik denk aan rep ranges, dan staan deze gewoon vast; 3-5, 8-12, 12+, elke range heeft z'n eigen ding, maar dat weet jij ook wel.

Als iemand dat echt letterlijk gezegd heeft dan is het wel vrij treurig uiteraard. :D

Ik lulde maar wat joh. :') :D Woog 98/99 in juli 2012, laagste was twee weken terug 81.5kg. Weeg nu 83/84kg. Diet-break + vocht + beetje overeating (niet van de mac :D). No biggie. Had allemaal veel sneller gekund en ik kon al wel op de 8% zitten, maar dat maakt allemaal niks uit. Ik heb veel geleerd in deze cut-periode en ik leer nog elke dag. :) Vanaf maandag weer keihard de cut in en ik heb weer erg veel zin in m'n all day errr day kip en spinazie (srs). _O_
Meh, dan kan je nog altijd tussen 3x8, 4x12 etc. kiezen. 5x3, 3x5, all single's, enzovoort. Ook nooit bewezen wat het effectiefst is, dat is meer wat ik bedoel. Omdat het dus voor iedereen verschilt. Wel natuurlijk de ranges 3-5, 8-12, 12+, maar dat is wat ik bedoel met meer fundamenteel.

84 is niet veel. Verkeerde inschatting dan gemaakt. Dacht dat jij ergens rond de 110 zat o.id..
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_124894639
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:55 schreef Push. het volgende:

[..]

Meh, dan kan je nog altijd tussen 3x8, 4x12 etc. kiezen. 5x3, 3x5, all single's, enzovoort. Ook nooit bewezen wat het effectiefst is, dat is meer wat ik bedoel. Omdat het dus voor iedereen verschilt. Wel natuurlijk de ranges 3-5, 8-12, 12+, maar dat is wat ik bedoel met meer fundamenteel.

84 is niet veel. Verkeerde inschatting dan gemaakt. Dacht dat jij ergens rond de 110 zat o.id..
Lees deze eens door: http://www.goldmedalsquar(...)ainingMyths_2002.pdf

Onder andere:

quote:
Choose a range of repetitions between three and 15 (e.g., 3-5, 6-8, 8-10, etc.).
There is very little evidence to suggest that a specific range of repetitions (e.g., 3-5 versus 8-10) or time-under-load (e.g., 30s versus 90s) significantly impacts the increase in muscular strength, hypertrophy, power, or endurance.
Ik spreek mezelf een beetje tegen, I know. :D

quote:
Perform one set of each exercise.
The preponderance of resistance-training studies shows no difference in the gains in muscular strength, hypertrophy, power, or endurance as a result of performing a greater number of sets.
Nee man, gelukkig niet. Maakt verder niet uit, ik vergeef het je.

[ Bericht 4% gewijzigd door Yuri_Boyka op 04-04-2013 22:05:17 ]
If not now, then when.
pi_124895301
quote:
Vet, super dat hij aan het liften is. Ziet er ook nice uit nu.

Lijkt me alleen zo klote om dag in dag uit 5000-6000 kcal te moeten aanslepen, plus alle andere ongemakken. Meestal worden dit soort freaks 'o nature ook niet zo oud toch? ;( Lijkt me wel een hele toffe gast, hopelijk blijft hij alive & well & gaining. :D
pi_124895697
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vet, super dat hij aan het liften is. Ziet er ook nice uit nu.

Lijkt me alleen zo klote om dag in dag uit 5000-6000 kcal te moeten aanslepen, plus alle andere ongemakken. Meestal worden dit soort freaks 'o nature ook niet zo oud toch? ;( Lijkt me wel een hele toffe gast, hopelijk blijft hij alive & well & gaining. :D
Joe Weider is anders behoorlijk oud geworden! :)
pi_124896428
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:18 schreef MarMar het volgende:

[..]

Joe Weider is anders behoorlijk oud geworden! :)
Deze jongen is 40 cm langer.

mind = blown
pi_124896584
quote:
Ik zag hem gisteren in Amersfoort. Waren ook nog een aantal mensen die met hem op de foto wilden :D
pi_124896658
Ik zie geen reden waarom lange mensen minder oud worden? Tenzij er echt sprake is van acromegalie/reuzengroei?
pi_124896786
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:37 schreef stinkie het volgende:

[..]

http://www.aworkoutroutin(...)d-reps-per-exercise/

Keuze is afhankelijk van doel.

Maar ikzou de theorieën laten voor wat het is en 2 tot 3 keer fullbody doen met compounds. Gebruik de komende 3 maanden om te voelen hoe je lichaam reageert en om de oefeningen te leren.
Thanks!
Thanks allen!

Wat een bron van informatie hier joh!

Jullie horen nog van mij!
pi_124896826
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Deze jongen is 40 cm langer.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

mind = blown
Owjaaa die, hij had toch ook wat met zijn borst ofzo? Trouwens ik zou hem raken.
pi_124896890
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:32 schreef MarMar het volgende:
Ik zie geen reden waarom lange mensen minder oud worden? Tenzij er echt sprake is van acromegalie/reuzengroei?
Hij heeft ook al problemen met zijn hart gehad ofzo door pectus e. Is geopereerd en nu weer goed ofzo. Toch lijkt het me dat je ergens gewoon kwetsbaarder bent. :P

Still. Stel je het eens voor, eigenlijk is het zo alpha als het maar kan natuurlijk. Je kijkt over *iedereen* heen (langste Nederlander), iedereen kent & bevoordeelt je, je bent buff, etc. :D

Eigenlijk is je hele leven/jeugd een gunstige freakshow. :) Toch zie ik ook wel nadelen, maar nog steeds, fuck. :X

Zou je normaal auto kunnen rijden? Vrouwen genoeg voor hem, maar kun je eigenlijk enigszins seks ermee hebben? Verder ben je natuurlijk ook zeker beperkt in je keuzes etc, denk aan kleding, enzovoort. Interessant dilemma, maar wel ziek. _O_
pi_124897092
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hij heeft ook al problemen met zijn hart gehad ofzo door pectus e. Is geopereerd en nu weer goed ofzo. Toch lijkt het me dat je ergens gewoon kwetsbaarder bent. :P

Still. Stel je het eens voor, eigenlijk is het zo alpha als het maar kan natuurlijk. Je kijkt over iedereen heen, iedereen kent & bevoordeelt je, je bent buff, etc. :D

Eigenlijk is je hele leven/jeugd een gunstige freakshow. :) Toch zie ik ook wel nadelen, maar nog steeds, fuck. :X
Mwach, mijn bro is 2.10 dat was altijd superhandig, nooit ruzie en ik een goeie bodyguard ;)
Kwetsbaarder in de zin van sneller rugklachten en zulks, omdat er nu eenmaal veel meer neer komt op je wervels los van het feit dat je vaker moet bukken ;) maar als je goed traint wordt je daar denk ik juist minder kwetsbaar voor.
In principe kan je 100 worden als zo'n operatie goed geslaagd is en je verder gezond bent. Pectus Excavatum is een trechterborst, dat bedoel je denk ik? Dat drukt op de longen/hart etc. , maar wanneer dat eenmaal verholpen is, is er verder niets aan de hand met die longen en dat hart.
pi_124897270
http://img833.imageshack.us/img833/5685/menshealthtwilightserie.jpg (copy/paste deze link)

Fatsoenlijk een plaatje uploaden hier lukt me nog steeds niet. -.-

Iig dat is m'n streefgewicht, wauw.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:44:02 #77
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124897384
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Atemno het volgende:
[ http://img833.imageshack.us/img833/5685/menshealthtwilightserie.jpg (copy/paste deze link) ]

lelijke streef hoor, niveautje beachboy
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_124897394
Normaal autorijden kan overigens prima, alleen pas je met die lengte verrassend genoeg beter in een Mini dan in een Diablo :P
pi_124897430
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef Seam het volgende:

[..]

lelijke streef hoor, niveautje beachboy
Beachboy of niet, ik vind dit redelijk epic. :x En dit is gewoon mijn streefgewicht, als jij meer richting Ronnie Coleman, of wie dan ook wilt lijken, vind ik dat ook prima! :)
pi_124897437
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vrouwen genoeg voor hem, maar kun je eigenlijk enigszins seks ermee hebben?
Want langer = meer vrouwen? Volgens mij zit je teveel op misc :P
pi_124897444
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, wat een baas is dat ja. _O_ Volg hem al een tijdje. Sowieso dat hij tegenwoordig pussy bij het leven pullt. :D

Wat een bazensite in die thread btw: musclemeat.nl

¤ 14,- voor een kilo kogel is toch niks? :o
Idd :o Ga meteen bestellen :) jij ook?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  donderdag 4 april 2013 @ 22:48:54 #83
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124897533
quote:
[ http://img833.imageshack.us/img833/5685/menshealthtwilightserie.jpg (copy/paste deze link) ]

Geen imageshack gebruiken maar bij bv tinypic uploaden. FOK! is gebanned op imageshack. :')
pi_124897559
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Snakey het volgende:

[..]

Geen imageshack gebruiken maar bij bv tinypic uploaden. FOK! is gebanned op imageshack. :')
Aha oke, why banned? :')
  donderdag 4 april 2013 @ 22:50:14 #85
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124897604
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef CarbonC het volgende:
@Snakey: kun je dit fixen a.u.b.? Door dit soort typo's lijken BB-ers dom terwijl we dat natuurlijk niet zijn.
BEASTMODE
  donderdag 4 april 2013 @ 22:51:38 #86
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124897677
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:49 schreef Atemno het volgende:

[..]

Aha oke, why banned? :')
Er werd teveel geupload wat tegen hun policy was.
pi_124897734
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef Kerol het volgende:

[..]

Idd :o Ga meteen bestellen :) jij ook?
Naah, ik vind Hollandse biefstuk lekkerder. Hopelijk krijgen ze die in het assortiment.
If not now, then when.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:53:22 #88
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124897763
quote:
@Snakey: kun je dit fixen a.u.b.? Door dit soort typo's lijken BB-ers dom terwijl we dat natuurlijk niet zijn.
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Done.
pi_124898159
quote:

Dit is meer m'n streef :P, of iig als je wedstrijden zou draaien, waar ik soms wel aan zit te denken, maar m'n omgeving nogal afkeurend over is. :')
  donderdag 4 april 2013 @ 23:01:28 #90
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124898190
quote:
Praat foor juhzelluf :P

Ontopic: drie dagen spierpijn door oefeningen van m'n fysio. Drie... dagen...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')