lelijke streef hoor, niveautje beachboyquote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Atemno het volgende:
[ http://img833.imageshack.us/img833/5685/menshealthtwilightserie.jpg (copy/paste deze link) ]
Fatsoenlijk een plaatje uploaden hier lukt me nog steeds niet. -.-
Iig dat is m'n streefgewicht, wauw.
Beachboy of niet, ik vind dit redelijk epic. :x En dit is gewoon mijn streefgewicht, als jij meer richting Ronnie Coleman, of wie dan ook wilt lijken, vind ik dat ook prima!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef Seam het volgende:
[..]
lelijke streef hoor, niveautje beachboy
Want langer = meer vrouwen? Volgens mij zit je teveel op miscquote:Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrouwen genoeg voor hem, maar kun je eigenlijk enigszins seks ermee hebben?
Iddquote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, wat een baas is dat ja.Volg hem al een tijdje. Sowieso dat hij tegenwoordig pussy bij het leven pullt.
Wat een bazensite in die thread btw: musclemeat.nl
¤ 14,- voor een kilo kogel is toch niks?
Geen imageshack gebruiken maar bij bv tinypic uploaden. FOK! is gebanned op imageshack.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Atemno het volgende:
[ http://img833.imageshack.us/img833/5685/menshealthtwilightserie.jpg (copy/paste deze link) ]
Aha oke, why banned?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen imageshack gebruiken maar bij bv tinypic uploaden. FOK! is gebanned op imageshack.
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef CarbonC het volgende:
@Snakey: kun je dit fixen a.u.b.? Door dit soort typo's lijken BB-ers dom terwijl we dat natuurlijk niet zijn.
Naah, ik vind Hollandse biefstuk lekkerder. Hopelijk krijgen ze die in het assortiment.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef CarbonC het volgende:
@Snakey: kun je dit fixen a.u.b.? Door dit soort typo's lijken BB-ers dom terwijl we dat natuurlijk niet zijn.
Done.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Atemno het volgende:
Praat foor juhzellufquote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb met 1.96 al moeite met in de meeste auto's passen, tenzij het een dikke BMW is ofzo.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
Zou je normaal auto kunnen rijden? Vrouwen genoeg voor hem, maar kun je eigenlijk enigszins seks ermee hebben?
In america zijn ze over het algemeen al 5 cm kleiner. Maar is inderdaad bullshit dat je niks kan regelen als manlet zijndequote:Op donderdag 4 april 2013 23:04 schreef Thom90 het volgende:
Ook een epic plaatje
[ afbeelding ]
Zin om zo weer te trainen!
@Panzer, volgens mij kijk je inderdaad een beetje teveel in Misc, ik bedoel 1.63 hier, maar zeker geen moeite met regelen van chicks.
Sowieso, als je 2.30+ bent moet je de vrouwen letterlijk van je afslaan.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Want langer = meer vrouwen? Volgens mij zit je teveel op misc
Dit +5/10kg en een goede set benen is voor veel gasten best prima.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef Atemno het volgende:
[..]
Beachboy of niet, ik vind dit redelijk epic. :x En dit is gewoon mijn streefgewicht, als jij meer richting Ronnie Coleman, of wie dan ook wilt lijken, vind ik dat ook prima!
Haha.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb met 1.96 al moeite met in de meeste auto's passen, tenzij het een dikke BMW is ofzo.
Seks valt reuze mee, alleen je chick in de ogen kijken tijdens missionaris is wel moeilijk
Maarja, alsnog moeilijk vergelijken met iemand die bijna 20cm langer is dan ik
Haha, op Misc wordt het 'probleem' wel groter gemaakt dan het is. Ben zelf een measly 1.78 en eveneens geen moeite. Toch heeft lengte wel wat en ik denk zelf dat het tot een bepaald punt alleen maar voordelen heeft.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:04 schreef Thom90 het volgende:
@Panzer, volgens mij kijk je inderdaad een beetje teveel in Misc, ik bedoel 1.63 hier, maar zeker geen moeite met regelen van chicks.
Franco, lat insertions of peace.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:00 schreef Thom90 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is meer m'n streef, of iig als je wedstrijden zou draaien, waar ik soms wel aan zit te denken, maar m'n omgeving nogal afkeurend over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |