Ik volgens mij Soesa, ff kijken zo..quote:Op donderdag 4 april 2013 09:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Iemand nog Hema (stretch)rompers met korte mouw/spaghettibandjes in maat 74/80? En leggings en vestjes in maat 74 en 80?
Dat bovenste setjequote:Op donderdag 4 april 2013 13:19 schreef becky27 het volgende:
Te koop
http://www.mijnalbum.nl/Album=WHS8BZUM
Over de prijs valt te onderhandelen![]()
Feetje
[ afbeelding ]
Tuufs world
[ afbeelding ]
Pakjes[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbauted
[ afbeelding ]
DPAM Vestje
[ afbeelding ]
Z8 reversible jasje
[ afbeelding ]
Pakjes van Feetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal even goed kijken welke nog mooi zijn. Heb er misschien nog wel een paar die nog wel redelijk mooi zijn. Je hoort van me! Mag je hebben voor 5 eur! (incl.)quote:Op donderdag 4 april 2013 13:20 schreef Sam1993 het volgende:
Wat wil je daar voor hebben Sanne? Het is maar voor onder dr jurkjes enzo ze krijgt er iets overheen. heb er denk een stuk of 4/5 nodig.
Bedankt voor het kijken! Ik denk dat ik toch even moet passeren. De enige rompers die nu een beetje passen zijn van HEMA. De rest is allemaal te breed. Ik heb verder nog geen ervaring met C&A rompers dus vandaar dat ik twijfel.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:44 schreef Morretje het volgende:
Soesa:
https://picasaweb.google.(...)#5763514422027323122
Alleen die rode met bloemetjes heb ik niet meer. De rode, blauwe en paarse hebben korte mouwen en zijn van de hema. De rest is denk ik C&A, in elk geval geen hema.
S slaapt maar kan vanavond ook wel wat van S online zettenquote:
Lieve dingen Becky! Dat Z8 jasje heb ik in jongensvariantquote:Op donderdag 4 april 2013 13:19 schreef becky27 het volgende:
Te koop
http://www.mijnalbum.nl/Album=WHS8BZUM
Over de prijs valt te onderhandelen![]()
Feetje
[ afbeelding ]
Tuufs world
[ afbeelding ]
Pakjes[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbauted
[ afbeelding ]
DPAM Vestje
[ afbeelding ]
Z8 reversible jasje
[ afbeelding ]
Pakjes van Feetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is goedquote:Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
S slaapt maar kan vanavond ook wel wat van S online zetten
(ook leggings) volgens mij geen zomer rompers maar wel:
http://www.google.nl/sear(...)%7CHnn0OoB8v6rUlM%3A
(foto van inet)
(en tuniekje vd Hema met vogeltjes, roze en wit. Die had jij volgens mij ook? In mt 74)
KC en stippen minequote:Op donderdag 4 april 2013 13:39 schreef Sannne het volgende:
Ik ga van de week ook even alles strijken en op foto zetten. Maat 80/86 geloof ik!
(en er was iemand die die h&m jurkjes van mij wilde? Die zitten nu in de wasHeb alles nog effe in de was gedaan want dan kan ik het netjes strijken en weet ik in welke staat de kleding is haha)
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh zoe, als Soesa het tuniekje niet wil heb ik wel interesseen in t jurkje
En ook wel in de rest van je spulletjes
Ik wacht even op 't tuniekje van Soesaquote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hema tuniekje is wmb sowieso voor jou, die heb ik al. Z8 jurkje (afhankelijk van welke het is) past denk ik ook beter bij jouw E dan de mijne. De rest wacht ik nog ff af
. Jij kan flink shoppen denk ik, dankzij de groeispurt van Elise!
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:07 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Ik wacht even op 't tuniekje van Soesa![]()
Linkje verwijst naar google en daar zie ik 100 z8 jurkjesquote:Op donderdag 4 april 2013 16:13 schreef Zoë23 het volgende:
Tante soesa
Jurkje is van de link, grijs met stipjes
Maar ik post vanavond foto's!
Sonnetje
Is goed!
Stom van googlequote:Op donderdag 4 april 2013 16:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Linkje verwijst naar google en daar zie ik 100 z8 jurkjes
Ohhh gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 april 2013 16:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
ik heb een nichtje op komstdus voorlopig verkoop ik nog niet zoveel...
Volgens mij een echt Elise jurkje! Mijn meisje staat zo'n rokje niet zo leuk.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:25 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Stom van google
http://www.marktplaats.nl(...)stippen-maat-68.html
Dit jurkje
Ohhh gefeliciteerdquote:
Tof!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hema tuniekje is wmb sowieso voor jou, die heb ik al. Z8 jurkje (afhankelijk van welke het is) past denk ik ook beter bij jouw E dan de mijne. De rest wacht ik nog ff af
. Jij kan flink shoppen denk ik, dankzij de groeispurt van Elise!
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:33 schreef Sannne het volgende:
Oja Kleinzusje. Ik heb er 3 of 4 gevonden, van zulke jurkjes. 1 grijze met donkergrijze stippen, 1 effen lichtgrijze en 2 donkerblauw/witte.
Sam, ik beloof jou nou wel die rompers, maar Elise draagt ze zelf nogPast ze ook nog prima haha.. Ik heb een beetje een duf hoofd vandaag.
Bij lisa vallen de hema en c&a rompers beide gelijkquote:Op donderdag 4 april 2013 14:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Bedankt voor het kijken! Ik denk dat ik toch even moet passeren. De enige rompers die nu een beetje passen zijn van HEMA. De rest is allemaal te breed. Ik heb verder nog geen ervaring met C&A rompers dus vandaar dat ik twijfel.
Bitterend, ik zag nog jouw pakketje! Ik PM je vanavond even.
Ik schreef rompers met korte mouw + spaghettibandjes maar ook mouwloze rompers zoek ik!
Dan kijk ik gewoon nog even verder Sannequote:Op donderdag 4 april 2013 17:33 schreef Sannne het volgende:
Oja Kleinzusje. Ik heb er 3 of 4 gevonden, van zulke jurkjes. 1 grijze met donkergrijze stippen, 1 effen lichtgrijze en 2 donkerblauw/witte.
Sam, ik beloof jou nou wel die rompers, maar Elise draagt ze zelf nogPast ze ook nog prima haha.. Ik heb een beetje een duf hoofd vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flits.. in het echt is het broekje donkerder
Broek noppies mt 80
Tuniekje vd hema zit in de was zag ik omdat ik de kleertjes naar de zolder zou doen
Rokje z8 mt80
eventueel met;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die heeft ze nu dus aan
(overige kleertjes+rompers mt74 had ik al verkocht zag ik)
Oh, nee, ik hoef er maar 1!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en mag ik de rest zoe?![]()
En tsss kaap je alle zwarte rompers Soesa
Lief, dank jequote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, zeker! 1 is genoeg. En die 2e past goed bij het z8 jurkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuniek H&M 98/104, valt krapper (92/98)
Badjas Prental... O. droeg hem met 86/92
Broeken maat 92
Zomerjasje maat 98 (valt kort, O. droeg hem met 86/92
Spijkerrokje valt als 86 ongeveer
Maat 86
Maat 86
Bollero maat 92
[ Bericht 2% gewijzigd door Lamb29 op 04-04-2013 22:54:34 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Hij is er net uit, dus ik denk 68. Ik kijk zo even voor je!quote:
Mooi dat m'n laptop bleef hangen, anders had ik 'm gewild!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:57 schreef twentemeisje het volgende:
KD dat buikligkleed heppie die nog? Zo ja, dan wil ik 'm graag!
+1quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:01 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Mooi dat m'n laptop bleef hangen, anders had ik 'm gewild!
Ha, beat ya! Je gaat mij nu toch geen mep geven?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:01 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Mooi dat m'n laptop bleef hangen, anders had ik 'm gewild!
Dan sla ik over. Daar is bij bijna uit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hij is er net uit, dus ik denk 68. Ik kijk zo even voor je!
-edit- maat 68 idd
Haha, nee hoor! Kwam wel goed uit eigk. Want ik wil 'm wel, maar heb 'm niet nodig, dus nu hoefde ik niet de strijd aan te gaan met m'n hormonen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ha, beat ya! Je gaat mij nu toch geen mep geven?
Ow dear... straks gaan jullie samen tegen mij....
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dan sla ik over. Daar is bij bijna uit.
Hij is inderdaad vrij lang. En rond.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:06 schreef Solagratia het volgende:
[..]groeit hij zo hard of groeit V niet? Ik ga maandag weer wegen maar maat 68 is meestal nog te groot
wow, hij gaat goehoed!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef Keshet het volgende:
[..]
Pakje is iets langer dan het streepjespak, en van rekbare stof. Maar wel echt 68 idd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:07 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind hem ook zo gaaf morretje. Maar ik ga Luuk daar nog maar 3 keer ingepropt krijgen denk ik.
Is dat een "Ik wil em wel"?quote:
bwuh, dat dacht ik dus ook...!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, KD, die schoentjesEllendig dat de pakketpost zo duur is
Ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb evt nog een paar lexspulletjes? wellicht om erbij over te nmn.. kan vanavond foto's maken.
als ik zin heb
Als jij ze overneemt hou ik me alvast aanbevolen bij jou! Mijne past er toch nog laaaaaang niet in.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
wow, hij gaat goehoed!
[..]
Pakje is iets langer dan het streepjespak, en van rekbare stof. Maar wel echt 68 idd.
Streepjes pak is bijna kindermishandeling.. Heel hard proppen om hem aan te krijgen,
[..]
Is dat een "Ik wil em wel"?
Wow..... Isabel zit nog in 56....quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik dacht aan ¤2 ex verzenden..quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:58 schreef Solagratia het volgende:
Morretje, dat ligt er een beetje aan wat je er voor wil hebbenIk heb namelijk ondertussen heel veel kleding voor V
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog een slinger en ballonnen voor "hoera een meisje" (tegen verzendkosten)
En een nieuwe verpakking avent speen, nr3. (Alleen ophalen, ivm kosten pakje to kosten nieuwe spenen)
kom je nu mee...quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef Deepfreeze het volgende:
En ook nog een slinger en ballonnen voor "hoera een meisje" (tegen verzendkosten)
Ik ga even kijken het weekend. Daan heeft aardig de knieën misbruikt. En zijn neefje zit er nog in. Maar misschien liggen er nog wel een paar goede op de stapel.. PM maar even na het weekend als ik nog niks van me heb laten horen oké?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:09 schreef Tinuviel het volgende:
Df, ik ga even op mijn handen zitten. Maar weet ook niet zo goed wat ik moet kopen. Met name broeken komt meneer hier te kort. Heb je dat ook in maat 74?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:26 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand toevallig een zwart rompertje 56? overslag of gewoon..
Heb je al voor nieuw gekeken ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet echt een klein maatje voor een pakje
Passen ze nog in je backpack?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog een paar blauwe allstars staan, maat 27 niet supernetjes meer.. mogen weg voor 4 euro
Ik heb nog wel wat, maak vanavond even foto'squote:Op zondag 7 april 2013 15:21 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben op zoek naar jongensbroeken maat 80. Leggings zijn ook van harte welkom, liever geen roze.
Joepie! Heb je toevallig ook mouwloze of korte mouw rompers 86/92?quote:Op zondag 7 april 2013 16:04 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat, maak vanavond even foto's
Yup!quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Joepie! Heb je toevallig ook mouwloze of korte mouw rompers 86/92?
No probquote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef NotTheSame het volgende:
Jep ik! Maar zit mobiel en geen pc tot beschikking dus kan niet doorlinken.
Ik wil graag de joggingbroeken als het niet doorgaat Mrien!quote:Op zondag 7 april 2013 21:37 schreef mrien het volgende:
Jongens en meisjes 74/80 toegevoegd
Bodpa eerste keuze
Meisje 74-116
Jongen 74-92
Beddengoed
Schoenen/laarzen 22-24
Heb het linkje al gevondenquote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef NotTheSame het volgende:
Jep ik! Maar zit mobiel en geen pc tot beschikking dus kan niet doorlinken.
Welke maat wil je?quote:Op maandag 8 april 2013 13:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil graag de joggingbroeken als het niet doorgaat Mrien!
je krijgt toch een kind of wat!quote:Op maandag 8 april 2013 13:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
die zijn leuk! mja..ik heb er niks aan
ja, dat wel, maar duurt nog even voor ik weet wat het wordt..en dan duurt t nog heul lang voor dat ze zouden passen...mijn man verklaard me voor gekquote:Op maandag 8 april 2013 13:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je krijgt toch een kind of wat!ik zit er ook aan te denken ze te bewaren voor spruit3
Die drie in 86! Jelte loopt NOG STEEDS NIET en ik vind heel veel broeken nu niet zo fijn voor hem.. Rienk liep al met 11 mnd.. Jelte is al 16quote:
Ze zijn voor jou, zijn er in totaal 4, heb er nog 1 liggenquote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die drie in 86! Jelte loopt NOG STEEDS NIET en ik vind heel veel broeken nu niet zo fijn voor hem.. Rienk liep al met 11 mnd.. Jelte is al 16
No thnx, zo heb ik zat! Wil je me een pm doen?quote:Op maandag 8 april 2013 15:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Ze zijn voor jou, zijn er in totaal 4, heb er nog 1 liggen
Die spijkerbroeken 92 lijken ook net joggingbroekjes trouwens
Voor mij ook nog in de herhaling. Word denk toch na de zeeman.quote:Op maandag 8 april 2013 15:01 schreef Susie het volgende:
Iemand rompers korte mouw of spaghetti mt 86/92 in de aanbieding? Uiteraard voor meisje, maar kleur maakt eigenlijk weinig uit.
Ik zou er zelf een maken met een wit t-shirt en een textielmarker. Super hipster!quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Een vrij specifieke vraag. Mijn zusje trouwt eind mei, en ik zoek voor mijnbaby
een shirtje of longsleeve met stropdas- of smokingprint. Het moet echt een print zijn, aan echte stropdassen en giletjes en colberts voor baby's heb ik een hekel
.
Maar ik heb nog meer noten op mijn zang: het moet wel hip/speels/kinderlijk zijn, niet dat hij er als een chique heer uit hoeft te zien. Het liefst in een donkere kleur zoals zwart of donkerblauw, maar wit mag eventueel ook. Om even aan te geven in welke hoek ik wel en niet zoek:
WEL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NIET:
[ afbeelding ]
DE HORROR:
[ afbeelding ]
Heeft iemand toevallig nog zoiets liggen in maat 68? Er is op internet best wat te vinden, maar veel wat ik leuk vind shipt niet (of duur) naar Nederland of is gewoon duur. En het risico zit erin dat het na een uurtje ondergespuugd of gekwijld is, dan vind ik 30 euro een beetje duur voor een shirtje.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Tof idee, dan teken ik ook met benzinestift een te grote bril op zijn gezicht!
Die moet je natuurlijk zelf makenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh! Over hipster gesproken: shirtje/longsleeve met een snor vind ik ook heel leuk voor op de bruiloft!
quote:
Veel plezier! Kom je 'm showen als het af is?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]! Wat fout!
Limone: je hebt me eigenlijk ineens overtuigd om zelf iets te maken! Ik ga gewoon een witte hema longsleeve maken en met textielstift, vilt of zwart fluweel ofzo aan de slag. Thanx voor de inspiratie!
Ik zelf ben niet zo kapot van de Zeeman rompers in de grotere maten.quote:Op maandag 8 april 2013 23:45 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Voor mij ook nog in de herhaling. Word denk toch na de zeeman.
Als ie toonbaar is, show ik m!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:21 schreef Limone het volgende:
[..]
Veel plezier! Kom je 'm showen als het af is?
+1. Billie heeft Zeeman-rompers 86/92 aan. 74/80 past 'm voor geen meter meer, terwijl ie toch echt niet in 86/92 qua kleding zit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zelf ben niet zo kapot van de Zeeman rompers in de grotere maten.
Bij kleine maatjes heb ik nergens last van gehad maar bij die grotere lijkt het hier net of ze krimpen in de was (gaat hier niets in de droger) of dat ze gewoon niet goed op maat zijn.
Zijn de broeken er nog? Vallen ze als lange of korte 74?quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:55 schreef Kuukske het volgende:
Plop. Jongetjesspul!
Evt interesse via pm.
Maat 44-56
Maat 62-68
Maat 74
Ik misschien in jurken&rokken. Maat 98.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:46 schreef -Spring het volgende:
O jongens, ik heb zoveel (zomer)spul. Maar ik heb zo geen zin om de hele ellende weer los in envelopjes te proppen.
Is er interesse in pakketjes zo rond euh (welke maat zou L vorig jaar zomer hebben gehad?) 92/98? Dan zal ik van 't weekend even kijken.
Heb je al eens gekeken naar Flock- of Flexfolie oa hier te krijgen. Daar kan je zoiets ook heel makkelijk mee maken!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]! Wat fout!
Limone: je hebt me eigenlijk ineens overtuigd om zelf iets te maken! Ik ga gewoon een witte hema longsleeve maken en met textielstift, vilt of zwart fluweel ofzo aan de slag. Thanx voor de inspiratie!
De witte spijkerbroek valt groot.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:41 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Zijn de broeken er nog? Vallen ze als lange of korte 74?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:30 schreef Nijna het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken naar Flock- of Flexfolie oa hier te krijgen. Daar kan je zoiets ook heel makkelijk mee maken!
Leuk om zelf shirtjes mee te pimpen, ik heb t onlangs geprobeerd, kind kan de was doen en de dames zijn er heel blij mee hier. Heb nu nog wat bling bling folie besteld om voor 30 april een shirt te pimpen...
Nog nooit van gehoord, leuk! Thanx! Daar kan ik wel wat meequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:30 schreef Nijna het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken naar Flock- of Flexfolie oa hier te krijgen. Daar kan je zoiets ook heel makkelijk mee maken!
Leuk om zelf shirtjes mee te pimpen, ik heb t onlangs geprobeerd, kind kan de was doen en de dames zijn er heel blij mee hier. Heb nu nog wat bling bling folie besteld om voor 30 april een shirt te pimpen...
Dan zal hier 86/92 wel goed zitten, want die van Hema zijn eigenlijk nog net wat aan de grote kant, en 74/80 te krap. Morgen misschien maar ff kijken bij Zeeman dan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
+1. Billie heeft Zeeman-rompers 86/92 aan. 74/80 past 'm voor geen meter meer, terwijl ie toch echt niet in 86/92 qua kleding zit.
Tot op heden geen last van gehad.. Hempjes 92 zijn nml lekker lang (van zeeman, van hema niet) en blijven goed zittenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef laziness het volgende:
Ik vind die blote rug zo jammer bij hemdjes en broekjes
Hier zit 86/92 van de hema echt heel goed!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:55 schreef Susie het volgende:
[..]
Dan zal hier 86/92 wel goed zitten, want die van Hema zijn eigenlijk nog net wat aan de grote kant, en 74/80 te krap. Morgen misschien maar ff kijken bij Zeeman dan.
Mouwen zijn hier te langquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:20 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hier zit 86/92 van de hema echt heel goed!
Ik heb wel interesse in de 2 linker, die 2 blauwe. Dat zijn die van Friendz en zeeman toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De witte spijkerbroek valt groot.
De twee linker wat kleiner en de ribbroek rechts komt van Asy af trouwens. Die heeft Billie maar een keer aan gehad, want die is niet verstelbaar in de taille. Bij Billie viel ie weer van z'n kont af. Ik weet niet meer hoe die viel.
Welke maat zijn die Tico, is Bram er al uit?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Iemand interesse in limo slaapzakjes?
[ afbeelding ]
Knalgroen en knalrood. Foto vertekend te kleur. De onderkant kun je dus dichttrekken.
Is lekker voor de zomer. Romper eronder en klaar.
Klein ja. 55 cm van nek tot rand.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Welke maat zijn die Tico, is Bram er al uit?
quote:
Ja het is echt voor mini's.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:19 schreef Morretje het volgende:
[..]Dan moet de mijne er dubbelgevouwen in... Slaapt zo knullig. Jammer!
5 met verzenden.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:56 schreef twentemeisje het volgende:
Tico die rode lust ik wel als ie er nog is! Wat wil je ervoor hebben?
:-) De baby die er in moet gaat vandaag (hopelijk) de "deur" ook nog niet uit!quote:Op woensdag 10 april 2013 13:16 schreef Ticootje het volgende:
Gaat vanmiddag of morgen op de post dames. Ligt eraan of ik de deur nog uit wil vandaag.
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
:-) De baby die er in moet gaat vandaag (hopelijk) de "deur" ook nog niet uit!
Dealquote:Op woensdag 10 april 2013 13:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Maar mocht jouwes eruit groeien en er bij mij iets ingroeien dan wil ik hem wel van jou weer overnemen.. zo lief!
Wat een mooierd!quote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand interesse in de kindekeklein hangwieg? In september nieuw gekocht en maar 3 nachten gebruikt
http://kindekeklein.nl/Product/1/hangwieg.html
Eigen foto's komen bij interesse
Koopziek als ik ben altijd, maar ik ga verstandig zijnquote:
Ik heb nog wel wat broeken. Zal straks wat foto's maken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:22 schreef ymme het volgende:
Hier nog iemand met leuke positiekleding in maat 44/46?
Broeken en shirts
Bedankt!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat broeken. Zal straks wat foto's maken.
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb het winterspul voor je apart gehouden Suiker!
Ik! Ik heb net een DM gedaanquote:Op woensdag 10 april 2013 17:26 schreef Kleurdoos het volgende:
wil iemand even dat kramtruitje kopen? ik heb koopstop na die koopactie van vanmiddag
Als het niet bruin was geweest dan had ik het al voor je neus weggekaapt!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:26 schreef Kleurdoos het volgende:
wil iemand even dat kramtruitje kopen? ik heb koopstop na die koopactie van vanmiddag
Minder dan ik dacht. Althans, ik heb ze wel, maar ik denk dat ze nog wel passen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:02 schreef Cathmar het volgende:
Ik f5 even voor de jurkjes... (Die heb je toch wel...?)
Ja hoor. Maar ik prop het gewoon in een doosje a la 6,75 verzendkosten.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef PureEvil het volgende:
Oh, die 2 frendz jurkjesMag ik die? (als cathmar ze niet wil dan
) En die rode streepjes broek.
of is dat niet genoeg in 1 keer
Ja da's minder :/ Heb je nog meer kleding?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik prop het gewoon in een doosje a la 6,75 verzendkosten.
Ja, die zijn lang te dragen hè. Dit zijn net niet de leuke kleuren voor mijn dochter, helaas.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef -Spring het volgende:
[..]
Minder dan ik dacht. Althans, ik heb ze wel, maar ik denk dat ze nog wel passen.
waarschijnlijk wel danquote:Op woensdag 10 april 2013 21:00 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb hem op d&v gekocht, dus misschien toch wel. Zou wel grappig zijn
Ik denk dat ie geweldig staat op je verandaquote:Op woensdag 10 april 2013 15:51 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Koopziek als ik ben altijd, maar ik ga verstandig zijn. Want zo'n mooie wieg kopen alleen om 'm buiten in de veranda te hangen is een beetje teveel van het goede vrees ik
. (al zie ik het al helemaal voor me
)
Zijn de maat 74 h&m broek en de bruine linnen broek lange broeken, die ook als lange 74 vallen? En heb je ze nog, dan zou ik ze willen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:50 schreef bodpa09 het volgende:
Jongenskleding (ook wel unisex), maat 56 t/m 74. Eerst 56 en 62.
Maat 56
Setje van Hema, shirt met poesjes en bijpassend broekje, ¤ 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overslagshirtje van Kram Barnkläder, valt als 56, Donkerbruin met hartjes, ¤3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rood wit gestreept shirt van V&D, ¤ 2
[ afbeelding ]
Maat 62
Geweldig pak, ¤ 2
[ afbeelding ]
Pyjama van DPAM, ¤ 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomers setje van DPAM, ¤4
[ afbeelding ]
Rode romper simply colors, maat 62/68, droeg S onder het harten overslag vestje, ¤1
[ afbeelding ]
Noppies shirtje, ¤2
[ afbeelding ]
Lekker zacht donkerblauw joggingbroekje van kik kid, ¤ 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rood vestje V&D, ¤2
[ afbeelding ]
Helderblauwe polo Hema, ¤2
[ afbeelding ]
Dunne longsleeeve DPAM, ¤3
[ afbeelding ]
Lekker dun broekje van weekend a la mer, ¤ 3
[ afbeelding ]
Zwembroek Nijntje, ¤1,50
[ afbeelding ]
Ik heb ze nooit gezien en wil ze wel.quote:
Geen idee, maar zelfs voor de oudere types is er via de site van Bugaboo nog nieuwe bekleding te krijgen, dat is vast een prima verkoopargument.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Sannne het volgende:
Via bitterend?
Die had ik ook moeten hebben trouwens..
Ik ga mijn bugaboo verkopen. Wat zou ik er nog voor kunnen vragen denken jullie? Oud ding, verkleurde kap.. Incl parasol, voetenzak en regenkap...
Op de mijne zou de bekleding wel moeten passen. En ga het er uiteraard wel op wagen. Hoop er nog iets voor te krijgen. Dan kan ik daar de nuna pepp voor terugkopen (deels)quote:Op donderdag 11 april 2013 10:57 schreef bitterend het volgende:
Niet voor alle oudere types zijn bekledingen te koopen niet iedereen wil 70 euro's voor een stoelbekleding betalen.
Er zijn universele tashaken die op stokke, jools en bugaboo passen. want ik heb namelijk al 1 stel op mijnequote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef bitterend het volgende:
Nee hoor Bugaboo heeft geen tas haken.
Die zijn er misschien wel maar niet door de fabrikant getest en goedgekeurdquote:Op donderdag 11 april 2013 10:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Er zijn universele tashaken die op stokke, jools en bugaboo passen. want ik heb namelijk al 1 stel op mijnenu wil ik nog een set op mijn beebop
Euh, het zijn tashaken, wat kan mij t schelen of er een keurmerk op zitquote:Op donderdag 11 april 2013 11:00 schreef bitterend het volgende:
[..]
Die zijn er misschien wel maar niet door de fabrikant getest en goedgekeurdzoals de TWOO zitje die op het meerijplankje zou moeten passen. Dat is niet getest..
Ken je hagou originals?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ah okepast ook niet bij mijne, denk dat ik zelf ook bekleding ga maken
Euh, gaat niet over keurmerk maar om het feit dat die tashaken je duwstang op een manier belasten die hij niet voor gemaakt ik. Op het moment dat alles naar achter valt door een te zwaar beladen kinderwagen dan zou je het wel kunnen schelenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Euh, het zijn tashaken, wat kan mij t schelen of er een keurmerk op zit
Hang jij nooit tassen aan je bugaboo?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Euh, gaat niet over keurmerk maar om het feit dat die tashaken je duwstang op een manier belasten die hij niet voor gemaakt ik. Op het moment dat alles naar achter valt door een te zwaar beladen kinderwagen dan zou je het wel kunnen schelen
Maar goed je moet het zelf weten gelukkig
die haken zijn anders prima getest, en hebben een keurmerk, het is alleen zo dat er geen Bugaboo op staat. en als een Bugaboo al kan omlazeren door een paar tassen aan de haken, zouden ze zichzelf eens aan hun achterhoofd moeten krabben. En als de vraag naar die haken zo enorm is (en dat is het) zouden ze wellicht eens wat meer ruimte moeten creëren onderin. Want dat is echt ellendig.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Euh, gaat niet over keurmerk maar om het feit dat die tashaken je duwstang op een manier belasten die hij niet voor gemaakt ik. Op het moment dat alles naar achter valt door een te zwaar beladen kinderwagen dan zou je het wel kunnen schelen
Maar goed je moet het zelf weten gelukkig
Ja oke. Maar als het boodschappenmandje (die best klein is..) al vol is..quote:Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef bitterend het volgende:
Nee ik hang er nooit tassen op. Daar is het boodschappenmaandje voor.
Je kan het ook in je gebruiksaanwijzing lezen
"Elk gewicht bevestigd aan de duwbeugel zal de stabiliteit van de kinderwagen nadelig beïnvloeden."
Ja dat is bij alle kinderwagens zo. onze bambino fuckbuggy lazert ook om als ik wat tassen aan de hengsels hang, maar dat komt omdat het een lichtgewichtbuggy is.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef bitterend het volgende:
Nee ik hang er nooit tassen op. Daar is het boodschappenmaandje voor.
Je kan het ook in je gebruiksaanwijzing lezen
"Elk gewicht bevestigd aan de duwbeugel zal de stabiliteit van de kinderwagen nadelig beïnvloeden."
haha Ik zeg toch ook niet dat het erom gaat of er bugaboo opstaat.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:24 schreef bitterend het volgende:
Het gaat niet om of er Bugaboo er op staat of niet. Echt een nutteloze discussie. Het onderstel is niet voor gemaakt punt.
Er zijn wel haken op de Buffalo, daar is het wel voor gemaakt.
Ik hang de jassen er altijd aan op. Lekker boeiend. Als het onderstel stuk gaat scoor ik wel een 2e hands voor 30 op mp.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:19 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hang jij nooit tassen aan je bugaboo?
Ik hang een schoudertas over de duwstang en de boodschappentas aan de rem
En ik heb geen cameleon.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:26 schreef bitterend het volgende:
Voor jou is het duidelijk dat je geen zak aardappelen op hangt, voor een ander is het niet zo vanzelfsprekend. Die wil van alles op hangen.
Zo simpel is het, de Cameleon kan zijn evenwicht verliezen met veel gewicht op de stang.
Van een paar luiers en een fles zou het niet gebeuren nee
wow ideaal. Waar koop je zoiets?? Ik heb ook een bugaboo en er passen niet eens een pak luiers in het mandje onderinquote:
Ik begrijp er vooral de helft niet van.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:28 schreef bitterend het volgende:
Je vroeg idd niet om je mening maar jij geeft ook je mening overal op dus ik zie niet wat het probleem ismisschien dat mijn mening je niet staat maar dat is wat anders
check de linkjes!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:29 schreef ohnee het volgende:
[..]
wow ideaal. Waar koop je zoiets?? Ik heb ook een bugaboo en er passen niet eens een pak luiers in het mandje onderindus brood ed kan dan mooi aan zo'n haak
. (wel oppassen voor mn peuter zn hoofd, die zit nl op zo'n zitje die je aan de wagen vastmaakt
)
Nou kijk, daar hoor ik mijn aardappelen al hangenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er zijn overigens speciale gewichten om de voorkant te verzwaren zodat de boel niet omflikkert als je er iets aan hangt.
http://www.bonnebonne.nl/(...)7&aid=113399&lang=NLquote:Op donderdag 11 april 2013 11:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou kijk, daar hoor ik mijn aardappelen al hangen
Wat lelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 11:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
En de zijkant kun je ook nog volstouwen.
Jawel! De Nuna vind ik erg mooi!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb nog nooit een mooie buggy gezien.
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:42 schreef Sannne het volgende:
[..]
Jawel! De Nuna vind ik erg mooi!
Ik zat op MP te neuzen, de bugaboo's die er aftgetrapter uit zien dan de mijne leveren nog zo 250 euro op. Kaching!
Die is mooi! (EN een bugaboo? Wat moet je met 2 johquote:Op donderdag 11 april 2013 11:45 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb deze en een bugaboo
http://www.amazon.co.uk/O(...)dp/images/B0052ONV46
een faker eigenlijk, maar wel mooier. met een donkere kap. in t echt is ie nog mooier.
zeker ism frank fischer wagenspanner
Oeh!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:45 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb deze en een bugaboo
http://www.amazon.co.uk/O(...)dp/images/B0052ONV46
een faker eigenlijk, maar wel mooier. met een donkere kap. in t echt is ie nog mooier.
zeker ism frank fischer wagenspanner
Ohh dat is ook geweldig mooi! Als ik ooit nog eens ga zwangeren wil ik een sahara. Of heette die nou desert?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh!![]()
![]()
Ik heb een All black met los aangeschafte paarse bekleding.
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:46 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ohh dat is ook geweldig mooi! Als ik ooit nog eens ga zwangeren wil ik een sahara. Of heette die nou desert?
Nee hoor, de bugaboo kon ik overnemen voor 50 euro.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:46 schreef Sannne het volgende:
[..]
Die is mooi! (EN een bugaboo? Wat moet je met 2 joh)
Oja, Lex.
MP!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:48 schreef bitterend het volgende:
[..]nee sahara heeft het en die is maar toch mei te koop
Ohjaquote:
Ik wel. Ben je op zoek naar specifiek spul of alles?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben op zoek naar lente/zomerspul in 74/80, heeft iemand nog iets liggen?
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nee hoor, de bugaboo kon ik overnemen voor 50 euro.
kbengekkehenkie niet
1 bij opaoma, 1 bij ons.
en een buggypod voor lex!
[ afbeelding ]
frikkin hendig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |