Heb het linkje al gevondenquote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef NotTheSame het volgende:
Jep ik! Maar zit mobiel en geen pc tot beschikking dus kan niet doorlinken.
Welke maat wil je?quote:Op maandag 8 april 2013 13:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil graag de joggingbroeken als het niet doorgaat Mrien!
je krijgt toch een kind of wat!quote:Op maandag 8 april 2013 13:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
die zijn leuk! mja..ik heb er niks aan
ja, dat wel, maar duurt nog even voor ik weet wat het wordt..en dan duurt t nog heul lang voor dat ze zouden passen...mijn man verklaard me voor gekquote:Op maandag 8 april 2013 13:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je krijgt toch een kind of wat!ik zit er ook aan te denken ze te bewaren voor spruit3
Die drie in 86! Jelte loopt NOG STEEDS NIET en ik vind heel veel broeken nu niet zo fijn voor hem.. Rienk liep al met 11 mnd.. Jelte is al 16quote:
Ze zijn voor jou, zijn er in totaal 4, heb er nog 1 liggenquote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die drie in 86! Jelte loopt NOG STEEDS NIET en ik vind heel veel broeken nu niet zo fijn voor hem.. Rienk liep al met 11 mnd.. Jelte is al 16
No thnx, zo heb ik zat! Wil je me een pm doen?quote:Op maandag 8 april 2013 15:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Ze zijn voor jou, zijn er in totaal 4, heb er nog 1 liggen
Die spijkerbroeken 92 lijken ook net joggingbroekjes trouwens
Voor mij ook nog in de herhaling. Word denk toch na de zeeman.quote:Op maandag 8 april 2013 15:01 schreef Susie het volgende:
Iemand rompers korte mouw of spaghetti mt 86/92 in de aanbieding? Uiteraard voor meisje, maar kleur maakt eigenlijk weinig uit.
Ik zou er zelf een maken met een wit t-shirt en een textielmarker. Super hipster!quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Een vrij specifieke vraag. Mijn zusje trouwt eind mei, en ik zoek voor mijnbaby
een shirtje of longsleeve met stropdas- of smokingprint. Het moet echt een print zijn, aan echte stropdassen en giletjes en colberts voor baby's heb ik een hekel
.
Maar ik heb nog meer noten op mijn zang: het moet wel hip/speels/kinderlijk zijn, niet dat hij er als een chique heer uit hoeft te zien. Het liefst in een donkere kleur zoals zwart of donkerblauw, maar wit mag eventueel ook. Om even aan te geven in welke hoek ik wel en niet zoek:
WEL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NIET:
[ afbeelding ]
DE HORROR:
[ afbeelding ]
Heeft iemand toevallig nog zoiets liggen in maat 68? Er is op internet best wat te vinden, maar veel wat ik leuk vind shipt niet (of duur) naar Nederland of is gewoon duur. En het risico zit erin dat het na een uurtje ondergespuugd of gekwijld is, dan vind ik 30 euro een beetje duur voor een shirtje.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Tof idee, dan teken ik ook met benzinestift een te grote bril op zijn gezicht!
Die moet je natuurlijk zelf makenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh! Over hipster gesproken: shirtje/longsleeve met een snor vind ik ook heel leuk voor op de bruiloft!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |