Zijn de maat 74 h&m broek en de bruine linnen broek lange broeken, die ook als lange 74 vallen? En heb je ze nog, dan zou ik ze willen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:50 schreef bodpa09 het volgende:
Jongenskleding (ook wel unisex), maat 56 t/m 74. Eerst 56 en 62.
Maat 56
Setje van Hema, shirt met poesjes en bijpassend broekje, ¤ 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overslagshirtje van Kram Barnkläder, valt als 56, Donkerbruin met hartjes, ¤3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rood wit gestreept shirt van V&D, ¤ 2
[ afbeelding ]
Maat 62
Geweldig pak, ¤ 2
[ afbeelding ]
Pyjama van DPAM, ¤ 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomers setje van DPAM, ¤4
[ afbeelding ]
Rode romper simply colors, maat 62/68, droeg S onder het harten overslag vestje, ¤1
[ afbeelding ]
Noppies shirtje, ¤2
[ afbeelding ]
Lekker zacht donkerblauw joggingbroekje van kik kid, ¤ 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rood vestje V&D, ¤2
[ afbeelding ]
Helderblauwe polo Hema, ¤2
[ afbeelding ]
Dunne longsleeeve DPAM, ¤3
[ afbeelding ]
Lekker dun broekje van weekend a la mer, ¤ 3
[ afbeelding ]
Zwembroek Nijntje, ¤1,50
[ afbeelding ]
Ik heb ze nooit gezien en wil ze wel.quote:
Geen idee, maar zelfs voor de oudere types is er via de site van Bugaboo nog nieuwe bekleding te krijgen, dat is vast een prima verkoopargument.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Sannne het volgende:
Via bitterend?
Die had ik ook moeten hebben trouwens..
Ik ga mijn bugaboo verkopen. Wat zou ik er nog voor kunnen vragen denken jullie? Oud ding, verkleurde kap.. Incl parasol, voetenzak en regenkap...
Op de mijne zou de bekleding wel moeten passen. En ga het er uiteraard wel op wagen. Hoop er nog iets voor te krijgen. Dan kan ik daar de nuna pepp voor terugkopen (deels)quote:Op donderdag 11 april 2013 10:57 schreef bitterend het volgende:
Niet voor alle oudere types zijn bekledingen te koopen niet iedereen wil 70 euro's voor een stoelbekleding betalen.
Er zijn universele tashaken die op stokke, jools en bugaboo passen. want ik heb namelijk al 1 stel op mijnequote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef bitterend het volgende:
Nee hoor Bugaboo heeft geen tas haken.
Die zijn er misschien wel maar niet door de fabrikant getest en goedgekeurdquote:Op donderdag 11 april 2013 10:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Er zijn universele tashaken die op stokke, jools en bugaboo passen. want ik heb namelijk al 1 stel op mijnenu wil ik nog een set op mijn beebop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |