Ik! Ik heb net een DM gedaanquote:Op woensdag 10 april 2013 17:26 schreef Kleurdoos het volgende:
wil iemand even dat kramtruitje kopen? ik heb koopstop na die koopactie van vanmiddag
Als het niet bruin was geweest dan had ik het al voor je neus weggekaapt!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:26 schreef Kleurdoos het volgende:
wil iemand even dat kramtruitje kopen? ik heb koopstop na die koopactie van vanmiddag
Minder dan ik dacht. Althans, ik heb ze wel, maar ik denk dat ze nog wel passen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:02 schreef Cathmar het volgende:
Ik f5 even voor de jurkjes... (Die heb je toch wel...?)
Ja hoor. Maar ik prop het gewoon in een doosje a la 6,75 verzendkosten.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef PureEvil het volgende:
Oh, die 2 frendz jurkjesMag ik die? (als cathmar ze niet wil dan
) En die rode streepjes broek.
of is dat niet genoeg in 1 keer
Ja da's minder :/ Heb je nog meer kleding?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik prop het gewoon in een doosje a la 6,75 verzendkosten.
Ja, die zijn lang te dragen hè. Dit zijn net niet de leuke kleuren voor mijn dochter, helaas.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef -Spring het volgende:
[..]
Minder dan ik dacht. Althans, ik heb ze wel, maar ik denk dat ze nog wel passen.
waarschijnlijk wel danquote:Op woensdag 10 april 2013 21:00 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb hem op d&v gekocht, dus misschien toch wel. Zou wel grappig zijn
Ik denk dat ie geweldig staat op je verandaquote:Op woensdag 10 april 2013 15:51 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Koopziek als ik ben altijd, maar ik ga verstandig zijn. Want zo'n mooie wieg kopen alleen om 'm buiten in de veranda te hangen is een beetje teveel van het goede vrees ik
. (al zie ik het al helemaal voor me
)
Zijn de maat 74 h&m broek en de bruine linnen broek lange broeken, die ook als lange 74 vallen? En heb je ze nog, dan zou ik ze willen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:50 schreef bodpa09 het volgende:
Jongenskleding (ook wel unisex), maat 56 t/m 74. Eerst 56 en 62.
Maat 56
Setje van Hema, shirt met poesjes en bijpassend broekje, ¤ 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overslagshirtje van Kram Barnkläder, valt als 56, Donkerbruin met hartjes, ¤3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rood wit gestreept shirt van V&D, ¤ 2
[ afbeelding ]
Maat 62
Geweldig pak, ¤ 2
[ afbeelding ]
Pyjama van DPAM, ¤ 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomers setje van DPAM, ¤4
[ afbeelding ]
Rode romper simply colors, maat 62/68, droeg S onder het harten overslag vestje, ¤1
[ afbeelding ]
Noppies shirtje, ¤2
[ afbeelding ]
Lekker zacht donkerblauw joggingbroekje van kik kid, ¤ 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rood vestje V&D, ¤2
[ afbeelding ]
Helderblauwe polo Hema, ¤2
[ afbeelding ]
Dunne longsleeeve DPAM, ¤3
[ afbeelding ]
Lekker dun broekje van weekend a la mer, ¤ 3
[ afbeelding ]
Zwembroek Nijntje, ¤1,50
[ afbeelding ]
Ik heb ze nooit gezien en wil ze wel.quote:
Geen idee, maar zelfs voor de oudere types is er via de site van Bugaboo nog nieuwe bekleding te krijgen, dat is vast een prima verkoopargument.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Sannne het volgende:
Via bitterend?
Die had ik ook moeten hebben trouwens..
Ik ga mijn bugaboo verkopen. Wat zou ik er nog voor kunnen vragen denken jullie? Oud ding, verkleurde kap.. Incl parasol, voetenzak en regenkap...
Op de mijne zou de bekleding wel moeten passen. En ga het er uiteraard wel op wagen. Hoop er nog iets voor te krijgen. Dan kan ik daar de nuna pepp voor terugkopen (deels)quote:Op donderdag 11 april 2013 10:57 schreef bitterend het volgende:
Niet voor alle oudere types zijn bekledingen te koopen niet iedereen wil 70 euro's voor een stoelbekleding betalen.
Er zijn universele tashaken die op stokke, jools en bugaboo passen. want ik heb namelijk al 1 stel op mijnequote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef bitterend het volgende:
Nee hoor Bugaboo heeft geen tas haken.
Die zijn er misschien wel maar niet door de fabrikant getest en goedgekeurdquote:Op donderdag 11 april 2013 10:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Er zijn universele tashaken die op stokke, jools en bugaboo passen. want ik heb namelijk al 1 stel op mijnenu wil ik nog een set op mijn beebop
Euh, het zijn tashaken, wat kan mij t schelen of er een keurmerk op zitquote:Op donderdag 11 april 2013 11:00 schreef bitterend het volgende:
[..]
Die zijn er misschien wel maar niet door de fabrikant getest en goedgekeurdzoals de TWOO zitje die op het meerijplankje zou moeten passen. Dat is niet getest..
Ken je hagou originals?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ah okepast ook niet bij mijne, denk dat ik zelf ook bekleding ga maken
Euh, gaat niet over keurmerk maar om het feit dat die tashaken je duwstang op een manier belasten die hij niet voor gemaakt ik. Op het moment dat alles naar achter valt door een te zwaar beladen kinderwagen dan zou je het wel kunnen schelenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Euh, het zijn tashaken, wat kan mij t schelen of er een keurmerk op zit
Hang jij nooit tassen aan je bugaboo?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Euh, gaat niet over keurmerk maar om het feit dat die tashaken je duwstang op een manier belasten die hij niet voor gemaakt ik. Op het moment dat alles naar achter valt door een te zwaar beladen kinderwagen dan zou je het wel kunnen schelen
Maar goed je moet het zelf weten gelukkig
die haken zijn anders prima getest, en hebben een keurmerk, het is alleen zo dat er geen Bugaboo op staat. en als een Bugaboo al kan omlazeren door een paar tassen aan de haken, zouden ze zichzelf eens aan hun achterhoofd moeten krabben. En als de vraag naar die haken zo enorm is (en dat is het) zouden ze wellicht eens wat meer ruimte moeten creëren onderin. Want dat is echt ellendig.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Euh, gaat niet over keurmerk maar om het feit dat die tashaken je duwstang op een manier belasten die hij niet voor gemaakt ik. Op het moment dat alles naar achter valt door een te zwaar beladen kinderwagen dan zou je het wel kunnen schelen
Maar goed je moet het zelf weten gelukkig
Ja oke. Maar als het boodschappenmandje (die best klein is..) al vol is..quote:Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef bitterend het volgende:
Nee ik hang er nooit tassen op. Daar is het boodschappenmaandje voor.
Je kan het ook in je gebruiksaanwijzing lezen
"Elk gewicht bevestigd aan de duwbeugel zal de stabiliteit van de kinderwagen nadelig beïnvloeden."
Ja dat is bij alle kinderwagens zo. onze bambino fuckbuggy lazert ook om als ik wat tassen aan de hengsels hang, maar dat komt omdat het een lichtgewichtbuggy is.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef bitterend het volgende:
Nee ik hang er nooit tassen op. Daar is het boodschappenmaandje voor.
Je kan het ook in je gebruiksaanwijzing lezen
"Elk gewicht bevestigd aan de duwbeugel zal de stabiliteit van de kinderwagen nadelig beïnvloeden."
haha Ik zeg toch ook niet dat het erom gaat of er bugaboo opstaat.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:24 schreef bitterend het volgende:
Het gaat niet om of er Bugaboo er op staat of niet. Echt een nutteloze discussie. Het onderstel is niet voor gemaakt punt.
Er zijn wel haken op de Buffalo, daar is het wel voor gemaakt.
Ik hang de jassen er altijd aan op. Lekker boeiend. Als het onderstel stuk gaat scoor ik wel een 2e hands voor 30 op mp.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:19 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hang jij nooit tassen aan je bugaboo?
Ik hang een schoudertas over de duwstang en de boodschappentas aan de rem
En ik heb geen cameleon.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:26 schreef bitterend het volgende:
Voor jou is het duidelijk dat je geen zak aardappelen op hangt, voor een ander is het niet zo vanzelfsprekend. Die wil van alles op hangen.
Zo simpel is het, de Cameleon kan zijn evenwicht verliezen met veel gewicht op de stang.
Van een paar luiers en een fles zou het niet gebeuren nee
wow ideaal. Waar koop je zoiets?? Ik heb ook een bugaboo en er passen niet eens een pak luiers in het mandje onderinquote:
Ik begrijp er vooral de helft niet van.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:28 schreef bitterend het volgende:
Je vroeg idd niet om je mening maar jij geeft ook je mening overal op dus ik zie niet wat het probleem ismisschien dat mijn mening je niet staat maar dat is wat anders
check de linkjes!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:29 schreef ohnee het volgende:
[..]
wow ideaal. Waar koop je zoiets?? Ik heb ook een bugaboo en er passen niet eens een pak luiers in het mandje onderindus brood ed kan dan mooi aan zo'n haak
. (wel oppassen voor mn peuter zn hoofd, die zit nl op zo'n zitje die je aan de wagen vastmaakt
)
Nou kijk, daar hoor ik mijn aardappelen al hangenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er zijn overigens speciale gewichten om de voorkant te verzwaren zodat de boel niet omflikkert als je er iets aan hangt.
http://www.bonnebonne.nl/(...)7&aid=113399&lang=NLquote:Op donderdag 11 april 2013 11:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou kijk, daar hoor ik mijn aardappelen al hangen
Wat lelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 11:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
En de zijkant kun je ook nog volstouwen.
Jawel! De Nuna vind ik erg mooi!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb nog nooit een mooie buggy gezien.
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:42 schreef Sannne het volgende:
[..]
Jawel! De Nuna vind ik erg mooi!
Ik zat op MP te neuzen, de bugaboo's die er aftgetrapter uit zien dan de mijne leveren nog zo 250 euro op. Kaching!
Die is mooi! (EN een bugaboo? Wat moet je met 2 johquote:Op donderdag 11 april 2013 11:45 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb deze en een bugaboo
http://www.amazon.co.uk/O(...)dp/images/B0052ONV46
een faker eigenlijk, maar wel mooier. met een donkere kap. in t echt is ie nog mooier.
zeker ism frank fischer wagenspanner
Oeh!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:45 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb deze en een bugaboo
http://www.amazon.co.uk/O(...)dp/images/B0052ONV46
een faker eigenlijk, maar wel mooier. met een donkere kap. in t echt is ie nog mooier.
zeker ism frank fischer wagenspanner
Ohh dat is ook geweldig mooi! Als ik ooit nog eens ga zwangeren wil ik een sahara. Of heette die nou desert?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh!![]()
![]()
Ik heb een All black met los aangeschafte paarse bekleding.
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:46 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ohh dat is ook geweldig mooi! Als ik ooit nog eens ga zwangeren wil ik een sahara. Of heette die nou desert?
Nee hoor, de bugaboo kon ik overnemen voor 50 euro.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:46 schreef Sannne het volgende:
[..]
Die is mooi! (EN een bugaboo? Wat moet je met 2 joh)
Oja, Lex.
MP!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:48 schreef bitterend het volgende:
[..]nee sahara heeft het en die is maar toch mei te koop
Ohjaquote:
Ik wel. Ben je op zoek naar specifiek spul of alles?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben op zoek naar lente/zomerspul in 74/80, heeft iemand nog iets liggen?
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nee hoor, de bugaboo kon ik overnemen voor 50 euro.
kbengekkehenkie niet
1 bij opaoma, 1 bij ons.
en een buggypod voor lex!
[ afbeelding ]
frikkin hendig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |