Euh, het zijn tashaken, wat kan mij t schelen of er een keurmerk op zitquote:Op donderdag 11 april 2013 11:00 schreef bitterend het volgende:
[..]
Die zijn er misschien wel maar niet door de fabrikant getest en goedgekeurdzoals de TWOO zitje die op het meerijplankje zou moeten passen. Dat is niet getest..
Ken je hagou originals?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ah okepast ook niet bij mijne, denk dat ik zelf ook bekleding ga maken
Euh, gaat niet over keurmerk maar om het feit dat die tashaken je duwstang op een manier belasten die hij niet voor gemaakt ik. Op het moment dat alles naar achter valt door een te zwaar beladen kinderwagen dan zou je het wel kunnen schelenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Euh, het zijn tashaken, wat kan mij t schelen of er een keurmerk op zit
Hang jij nooit tassen aan je bugaboo?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Euh, gaat niet over keurmerk maar om het feit dat die tashaken je duwstang op een manier belasten die hij niet voor gemaakt ik. Op het moment dat alles naar achter valt door een te zwaar beladen kinderwagen dan zou je het wel kunnen schelen
Maar goed je moet het zelf weten gelukkig
die haken zijn anders prima getest, en hebben een keurmerk, het is alleen zo dat er geen Bugaboo op staat. en als een Bugaboo al kan omlazeren door een paar tassen aan de haken, zouden ze zichzelf eens aan hun achterhoofd moeten krabben. En als de vraag naar die haken zo enorm is (en dat is het) zouden ze wellicht eens wat meer ruimte moeten creëren onderin. Want dat is echt ellendig.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Euh, gaat niet over keurmerk maar om het feit dat die tashaken je duwstang op een manier belasten die hij niet voor gemaakt ik. Op het moment dat alles naar achter valt door een te zwaar beladen kinderwagen dan zou je het wel kunnen schelen
Maar goed je moet het zelf weten gelukkig
Ja oke. Maar als het boodschappenmandje (die best klein is..) al vol is..quote:Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef bitterend het volgende:
Nee ik hang er nooit tassen op. Daar is het boodschappenmaandje voor.
Je kan het ook in je gebruiksaanwijzing lezen
"Elk gewicht bevestigd aan de duwbeugel zal de stabiliteit van de kinderwagen nadelig beïnvloeden."
Ja dat is bij alle kinderwagens zo. onze bambino fuckbuggy lazert ook om als ik wat tassen aan de hengsels hang, maar dat komt omdat het een lichtgewichtbuggy is.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef bitterend het volgende:
Nee ik hang er nooit tassen op. Daar is het boodschappenmaandje voor.
Je kan het ook in je gebruiksaanwijzing lezen
"Elk gewicht bevestigd aan de duwbeugel zal de stabiliteit van de kinderwagen nadelig beïnvloeden."
haha Ik zeg toch ook niet dat het erom gaat of er bugaboo opstaat.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:24 schreef bitterend het volgende:
Het gaat niet om of er Bugaboo er op staat of niet. Echt een nutteloze discussie. Het onderstel is niet voor gemaakt punt.
Er zijn wel haken op de Buffalo, daar is het wel voor gemaakt.
Ik hang de jassen er altijd aan op. Lekker boeiend. Als het onderstel stuk gaat scoor ik wel een 2e hands voor 30 op mp.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:19 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hang jij nooit tassen aan je bugaboo?
Ik hang een schoudertas over de duwstang en de boodschappentas aan de rem
En ik heb geen cameleon.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:26 schreef bitterend het volgende:
Voor jou is het duidelijk dat je geen zak aardappelen op hangt, voor een ander is het niet zo vanzelfsprekend. Die wil van alles op hangen.
Zo simpel is het, de Cameleon kan zijn evenwicht verliezen met veel gewicht op de stang.
Van een paar luiers en een fles zou het niet gebeuren nee
wow ideaal. Waar koop je zoiets?? Ik heb ook een bugaboo en er passen niet eens een pak luiers in het mandje onderinquote:
Ik begrijp er vooral de helft niet van.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:28 schreef bitterend het volgende:
Je vroeg idd niet om je mening maar jij geeft ook je mening overal op dus ik zie niet wat het probleem ismisschien dat mijn mening je niet staat maar dat is wat anders
check de linkjes!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:29 schreef ohnee het volgende:
[..]
wow ideaal. Waar koop je zoiets?? Ik heb ook een bugaboo en er passen niet eens een pak luiers in het mandje onderindus brood ed kan dan mooi aan zo'n haak
. (wel oppassen voor mn peuter zn hoofd, die zit nl op zo'n zitje die je aan de wagen vastmaakt
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |