abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125146753
Ideaal! Ik koop al 2 jaar tassen met grote schouderbanden zodat ze over de duwstang passen :D
pi_125146754
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:00 schreef bitterend het volgende:

[..]

Die zijn er misschien wel maar niet door de fabrikant getest en goedgekeurd :) zoals de TWOO zitje die op het meerijplankje zou moeten passen. Dat is niet getest..
Euh, het zijn tashaken, wat kan mij t schelen of er een keurmerk op zit :D
pi_125146892
Sannne welke kleur voetenzak en parasol?
pi_125146909
Roze en zand, maar ik verkoop ze alleen met bugaboo samen hoor :D Dan kan ik er meer voor vangen.
pi_125146967
ah oke :) past ook niet bij mijne, denk dat ik zelf ook bekleding ga maken O+
pi_125147080
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ah oke :) past ook niet bij mijne, denk dat ik zelf ook bekleding ga maken O+
Ken je hagou originals?
pi_125147127
nee?
pi_125147137
nu wel
pi_125147241
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Euh, het zijn tashaken, wat kan mij t schelen of er een keurmerk op zit :D
Euh, gaat niet over keurmerk maar om het feit dat die tashaken je duwstang op een manier belasten die hij niet voor gemaakt ik. Op het moment dat alles naar achter valt door een te zwaar beladen kinderwagen dan zou je het wel kunnen schelen ;)
Maar goed je moet het zelf weten gelukkig :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_125147272
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef bitterend het volgende:

[..]

Euh, gaat niet over keurmerk maar om het feit dat die tashaken je duwstang op een manier belasten die hij niet voor gemaakt ik. Op het moment dat alles naar achter valt door een te zwaar beladen kinderwagen dan zou je het wel kunnen schelen ;)
Hang jij nooit tassen aan je bugaboo?
Ik hang een schoudertas over de duwstang en de boodschappentas aan de rem :')
pi_125147338
Nee ik hang er nooit tassen op. Daar is het boodschappenmaandje voor.
Je kan het ook in je gebruiksaanwijzing lezen
"Elk gewicht bevestigd aan de duwbeugel zal de stabiliteit van de kinderwagen nadelig beïnvloeden."
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_125147384
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef bitterend het volgende:

[..]

die haken zijn anders prima getest, en hebben een keurmerk, het is alleen zo dat er geen Bugaboo op staat. en als een Bugaboo al kan omlazeren door een paar tassen aan de haken, zouden ze zichzelf eens aan hun achterhoofd moeten krabben. En als de vraag naar die haken zo enorm is (en dat is het) zouden ze wellicht eens wat meer ruimte moeten creëren onderin. Want dat is echt ellendig.
pi_125147390
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef bitterend het volgende:
"Elk gewicht bevestigd aan de duwbeugel zal de stabiliteit van de kinderwagen nadelig beïnvloeden."
Ja oke. Maar als het boodschappenmandje (die best klein is..) al vol is.. :P
Ik doe het al bijna 2 jaar zo en nooit mis gegaan. Laat de bugaboo ook nooit los..
Ik ga hem trouwens wel missen :(
pi_125147404
Het gaat niet om of er Bugaboo er op staat of niet. Echt een nutteloze discussie. Het onderstel is niet voor gemaakt punt.

Er zijn wel haken op de Buffalo, daar is het wel voor gemaakt.
pi_125147428
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef bitterend het volgende:
Ja dat is bij alle kinderwagens zo. onze bambino fuckbuggy lazert ook om als ik wat tassen aan de hengsels hang, maar dat komt omdat het een lichtgewichtbuggy is.
Ik zeg ook niet dat je een zak aardappelen aan je bugaboo moet hangen.
pi_125147479
Voor jou is het duidelijk dat je geen zak aardappelen op hangt, voor een ander is het niet zo vanzelfsprekend. Die wil van alles op hangen.
Zo simpel is het, de Cameleon kan zijn evenwicht verliezen met veel gewicht op de stang.

Van een paar luiers en een fles zou het niet gebeuren nee ;)
pi_125147491
Maar dit is OT! :D :W
pi_125147508
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:24 schreef bitterend het volgende:
Het gaat niet om of er Bugaboo er op staat of niet. Echt een nutteloze discussie. Het onderstel is niet voor gemaakt punt.

Er zijn wel haken op de Buffalo, daar is het wel voor gemaakt.
haha Ik zeg toch ook niet dat het erom gaat of er bugaboo opstaat.
Ik doe al zolang met die haken en plaats ze laag aan de zijkant, hij heeft nog niet eens een aarzeling gemaakt tot een kieper. Nutteloze discussie is het sowieso, ik vroeg niet om je mening of het juist is voor mijn kinderwagen, maar of iemand nog een stel had liggen.
pi_125147527
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:19 schreef Sannne het volgende:

[..]

Hang jij nooit tassen aan je bugaboo?
Ik hang een schoudertas over de duwstang en de boodschappentas aan de rem :')
Ik hang de jassen er altijd aan op. Lekker boeiend. Als het onderstel stuk gaat scoor ik wel een 2e hands voor 30 op mp.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_125147528
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:26 schreef bitterend het volgende:
Voor jou is het duidelijk dat je geen zak aardappelen op hangt, voor een ander is het niet zo vanzelfsprekend. Die wil van alles op hangen.
Zo simpel is het, de Cameleon kan zijn evenwicht verliezen met veel gewicht op de stang.

Van een paar luiers en een fles zou het niet gebeuren nee ;)
En ik heb geen cameleon.
pi_125147546
Je vroeg idd niet om je mening maar jij geeft ook je mening overal op dus ik zie niet wat het probleem is ;) misschien dat mijn mening je niet staat maar dat is wat anders :D
pi_125147576
quote:
wow ideaal. Waar koop je zoiets?? Ik heb ook een bugaboo en er passen niet eens een pak luiers in het mandje onderin :( dus brood ed kan dan mooi aan zo'n haak :). (wel oppassen voor mn peuter zn hoofd, die zit nl op zo'n zitje die je aan de wagen vastmaakt :P)
pi_125147605
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:28 schreef bitterend het volgende:
Je vroeg idd niet om je mening maar jij geeft ook je mening overal op dus ik zie niet wat het probleem is ;) misschien dat mijn mening je niet staat maar dat is wat anders :D
Ik begrijp er vooral de helft niet van.
pi_125147612
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:29 schreef ohnee het volgende:

[..]

wow ideaal. Waar koop je zoiets?? Ik heb ook een bugaboo en er passen niet eens een pak luiers in het mandje onderin :( dus brood ed kan dan mooi aan zo'n haak :). (wel oppassen voor mn peuter zn hoofd, die zit nl op zo'n zitje die je aan de wagen vastmaakt :P)
check de linkjes!
pi_125147629
Er zijn overigens speciale gewichten om de voorkant te verzwaren zodat de boel niet omflikkert als je er iets aan hangt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')