Hij is er net uit, dus ik denk 68. Ik kijk zo even voor je!quote:
Mooi dat m'n laptop bleef hangen, anders had ik 'm gewild!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:57 schreef twentemeisje het volgende:
KD dat buikligkleed heppie die nog? Zo ja, dan wil ik 'm graag!
+1quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:01 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Mooi dat m'n laptop bleef hangen, anders had ik 'm gewild!
Ha, beat ya! Je gaat mij nu toch geen mep geven?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:01 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Mooi dat m'n laptop bleef hangen, anders had ik 'm gewild!
Dan sla ik over. Daar is bij bijna uit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hij is er net uit, dus ik denk 68. Ik kijk zo even voor je!
-edit- maat 68 idd
Haha, nee hoor! Kwam wel goed uit eigk. Want ik wil 'm wel, maar heb 'm niet nodig, dus nu hoefde ik niet de strijd aan te gaan met m'n hormonen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ha, beat ya! Je gaat mij nu toch geen mep geven?
Ow dear... straks gaan jullie samen tegen mij....
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dan sla ik over. Daar is bij bijna uit.
Hij is inderdaad vrij lang. En rond.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:06 schreef Solagratia het volgende:
[..]groeit hij zo hard of groeit V niet? Ik ga maandag weer wegen maar maat 68 is meestal nog te groot
wow, hij gaat goehoed!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dan sla ik over. Daar is bij bijna uit.
Pakje is iets langer dan het streepjespak, en van rekbare stof. Maar wel echt 68 idd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:07 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind hem ook zo gaaf morretje. Maar ik ga Luuk daar nog maar 3 keer ingepropt krijgen denk ik.
Is dat een "Ik wil em wel"?quote:
bwuh, dat dacht ik dus ook...!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, KD, die schoentjesEllendig dat de pakketpost zo duur is
Ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb evt nog een paar lexspulletjes? wellicht om erbij over te nmn.. kan vanavond foto's maken.
als ik zin heb
Als jij ze overneemt hou ik me alvast aanbevolen bij jou! Mijne past er toch nog laaaaaang niet in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |