Dan sla ik over. Daar is bij bijna uit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hij is er net uit, dus ik denk 68. Ik kijk zo even voor je!
-edit- maat 68 idd
Haha, nee hoor! Kwam wel goed uit eigk. Want ik wil 'm wel, maar heb 'm niet nodig, dus nu hoefde ik niet de strijd aan te gaan met m'n hormonen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ha, beat ya! Je gaat mij nu toch geen mep geven?
Ow dear... straks gaan jullie samen tegen mij....
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dan sla ik over. Daar is bij bijna uit.
Hij is inderdaad vrij lang. En rond.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:06 schreef Solagratia het volgende:
[..]groeit hij zo hard of groeit V niet? Ik ga maandag weer wegen maar maat 68 is meestal nog te groot
wow, hij gaat goehoed!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef Keshet het volgende:
[..]
Pakje is iets langer dan het streepjespak, en van rekbare stof. Maar wel echt 68 idd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:07 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind hem ook zo gaaf morretje. Maar ik ga Luuk daar nog maar 3 keer ingepropt krijgen denk ik.
Is dat een "Ik wil em wel"?quote:
bwuh, dat dacht ik dus ook...!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, KD, die schoentjesEllendig dat de pakketpost zo duur is
Ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb evt nog een paar lexspulletjes? wellicht om erbij over te nmn.. kan vanavond foto's maken.
als ik zin heb
Als jij ze overneemt hou ik me alvast aanbevolen bij jou! Mijne past er toch nog laaaaaang niet in.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
wow, hij gaat goehoed!
[..]
Pakje is iets langer dan het streepjespak, en van rekbare stof. Maar wel echt 68 idd.
Streepjes pak is bijna kindermishandeling.. Heel hard proppen om hem aan te krijgen,
[..]
Is dat een "Ik wil em wel"?
Wow..... Isabel zit nog in 56....quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik dacht aan ¤2 ex verzenden..quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:58 schreef Solagratia het volgende:
Morretje, dat ligt er een beetje aan wat je er voor wil hebbenIk heb namelijk ondertussen heel veel kleding voor V
Op dinsdag 26 maart 2013 12:08 schreef Deepfreeze het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog een slinger en ballonnen voor "hoera een meisje" (tegen verzendkosten)
En een nieuwe verpakking avent speen, nr3. (Alleen ophalen, ivm kosten pakje to kosten nieuwe spenen)
kom je nu mee...quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef Deepfreeze het volgende:
En ook nog een slinger en ballonnen voor "hoera een meisje" (tegen verzendkosten)
Ik ga even kijken het weekend. Daan heeft aardig de knieën misbruikt. En zijn neefje zit er nog in. Maar misschien liggen er nog wel een paar goede op de stapel.. PM maar even na het weekend als ik nog niks van me heb laten horen oké?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:09 schreef Tinuviel het volgende:
Df, ik ga even op mijn handen zitten. Maar weet ook niet zo goed wat ik moet kopen. Met name broeken komt meneer hier te kort. Heb je dat ook in maat 74?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:26 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand toevallig een zwart rompertje 56? overslag of gewoon..
Heb je al voor nieuw gekeken ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet echt een klein maatje voor een pakje
Passen ze nog in je backpack?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog een paar blauwe allstars staan, maat 27 niet supernetjes meer.. mogen weg voor 4 euro
Ik heb nog wel wat, maak vanavond even foto'squote:Op zondag 7 april 2013 15:21 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben op zoek naar jongensbroeken maat 80. Leggings zijn ook van harte welkom, liever geen roze.
Joepie! Heb je toevallig ook mouwloze of korte mouw rompers 86/92?quote:Op zondag 7 april 2013 16:04 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat, maak vanavond even foto's
Yup!quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Joepie! Heb je toevallig ook mouwloze of korte mouw rompers 86/92?
No probquote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef NotTheSame het volgende:
Jep ik! Maar zit mobiel en geen pc tot beschikking dus kan niet doorlinken.
Ik wil graag de joggingbroeken als het niet doorgaat Mrien!quote:Op zondag 7 april 2013 21:37 schreef mrien het volgende:
Jongens en meisjes 74/80 toegevoegd
Bodpa eerste keuze
Meisje 74-116
Jongen 74-92
Beddengoed
Schoenen/laarzen 22-24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |