SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beast, a song by Nico Vega on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2013 12:38:59 ]
sorryquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:28 schreef MineraalWater het volgende:
Aldie je hebt mij aangestoken, Ben nu ook ziek
Done.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Doe nieuwe topicchick posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook ff mee doenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:35 schreef Ame_thyst het volgende:
TeeeeeeeeeeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook ff mee doen![]()
Had ik voor hem gemaakt omdat hij ongeduldig om een kopje in de OP bedelde.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom heeft D4V1D zo'n crappy pupke als hoofdje?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had ik voor hem gemaakt omdat hij ongeduldig om een kopje in de OP bedelde.
ja 1 foto is te weinig om het vlees te keuren, ofzo meer zoekenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok dat met die koe en die zeug bedenk ik omdat dat niet te zien is. Maakt niet uit, vonnem wel geinig gevonden.
Ja graag of niet. Die arme Plex is ziek en kan niet werken, plus dat dat tijd kost.quote:
Al is dat vaak ook leuker dan gewoon bam uitgerekte poes met meer haar dan een swiffer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja 1 foto is te weinig om het vlees te keuren, ofzo meer zoeken
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja graag of niet. Die arme Plex is ziek en kan niet werken, plus dat dat tijd kost.
Ik heb bij elkaar ook met gemak een uurtje zitten renderen op dat kopje van je, maar dankbaar? Ho maar.
Ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:55 schreef MineraalWater het volgende:
Ja ik kan wel een hoofd maken maar jij hebt zo'n skin die op de kop is
lol heb er meer gevonden, moet ik mij gvd registrerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja 1 foto is te weinig om het vlees te keuren, ofzo meer zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Er staat wel DMbekker joined en left the gamequote:
moet zeggen dat de fora waar ik beland af en toe wel dubieus zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Zit nou een minderjarig meisje te stalken
bleef net vast hangen op downloading terain. Slome kutserverquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Er staat wel DMbekker joined en left the game
als ze het alfabet kunnen zeggen zijn ze legaalquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
moet zeggen dat de fora waar ik beland af en toe wel dubieus zijn
Komen nooit verder dan A, dan steek je hem er gelijk in toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
als ze het alfabet kunnen zeggen zijn ze legaal
naar mijn mening
Niet nadenken, gewoon erin duwen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Komen nooit verder dan A, dan steek je hem er gelijk in toch?
Weet niet, vraag het haar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waarom is je moeder ineens een hoer?
STERF PERIWINKLE!quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
oh ik ben blauw zo te zien
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan vragen wat ik wil, met drie lullen in haar mond versta ik het antwoord toch niet
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nah, je hebt een schat van een moeder op ene niet-seksuele manier
Zal ik het verder aanvullen met mijn boekenkennis? Scheelt je weer 3-4 seizoenen kijken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Drakenwijf huurt 8k huurlingen, Jon loopt over naar de wilderlingen en die ouwe admiraal komt terug maar Baratheon flikkert hem in de bak.
Mwoah, zou er niet rouwig om wezen maar denk dat een paar anderen hier dan gaan flippen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zal ik het verder aanvullen met mijn boekenkennis? Scheelt je weer 3-4 seizoenen kijken.
doet u maar; heb de boeken toch al gelezenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zal ik het verder aanvullen met mijn boekenkennis? Scheelt je weer 3-4 seizoenen kijken.
SPOILER ALERTquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:30 schreef Curlbrah het volgende:
vond 't alleen jammer om te horen dat tyrion dood ging.
Alleen Mein Kampf lijkt me dan nog leuk/interessant om te lezen..quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie hebben zeker de Koran, de Bijbel en Mein Kampf ook niet gelezen omdat het teveel was
Mwoah. Bijbel en de Koran waren leuker, vooral in die eerste zit nog verdomd veel wijsheid naast de religieuze inhoud. Alleen al boek Spreuken lezen zou imho voor veel mensen goed zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen Mein Kampf lijkt me dan nog leuk/interessant om te lezen..
Nee alle 3 niet gelezen, wel Sun Tsu en Bello di gallico.. Toch nog iets toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie hebben zeker de Koran, de Bijbel en Mein Kampf ook niet gelezen omdat het teveel was
Ik heb gewoon helemaal NIKS met religiequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah. Bijbel en de Koran waren leuker, vooral in die eerste zit nog verdomd veel wijsheid naast de religieuze inhoud. Alleen al boek Spreuken lezen zou imho voor veel mensen goed zijn.
Belli die Gallico is ook wel geinig ja, Sun Tsu (en de Mahabharata) moet ik nog lezen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee alle 3 niet gelezen, wel Sun Tsu en Bello di gallico.. Toch nog iets toch?
quote:Het is zaliger te geven dan te ontvangen
quote:Onderzoekt alles, behoud het goede
Hoe diep is dit?quote:Kinderen, wij moeten niet liefhebben met woorden en leuzen maar met concrete daden.
quote:Wie een verschoppeling (zwerver, bedelaar) onderdrukt, beledigt zijn schepper, wie zich over een arme ontfermt, eert hem.
Ja die priesters geven het maar al te graag aan die jongetjes terwijl ze hun liefhebben met concrete daden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe diep is dit?
quote:Mogen liefde en touw je nooit verlaten, wind ze om je hals, schrijf ze in je hart.
Mwww-njah, ik weet natuurlijk van de discussie en de kloof tussen woorden en daden af, maar is dit echt te gebruiken? Denk ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja die priesters geven het maar al te graag aan die jongetjes terwijl ze hun liefhebben met concrete daden.
Mwooah, denk dat het niet verkeerd is als bepaalde boeken verplicht worden gesteld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal NIKS met religie
quote:Pride first, then the crash.
quote:Een spreuk in de mond van een dwaas prikt even weinig als een doorn in de hand van een dronkaard.
quote:Als er geen hout meer is, dooft het vuur,
als de lasteraar verdwijnt, eindigt de ruzie.
QFTquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Laatste, voor Bobber;
[..]
en godwin, slotjequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Denk dat zijn kennis over het atheïsme ook niet veel verder gaat dan die plaatjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:51 schreef Flodder450 het volgende:
Wat een haters.
Ik geef jou toch ook de ruimte om nergens in te geloven? laat mij dan gewoon geloven waar ik zin in heb
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:51 schreef Flodder450 het volgende:
Wat een haters.
Ik geef jou toch ook de ruimte om nergens in te geloven? laat mij dan gewoon geloven waar ik zin in heb
Misbruik is volgens mij wel wat hoger binnen de kerk, daar zal het celibaat dan ook wel mee te maken hebben. Maar de boodschap is in zijn kern zeker niet slecht, alleen de uitvoering ervan heeft tot een hoop doden, onderdrukking en ander soorts slechte daden geleid. Het blijft toch frappant dat een kerk van jezus, die toch echt zei geen rijkdom hebben etc, in zulk pracht en praal leeft.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwww-njah, ik weet natuurlijk van de discussie en de kloof tussen woorden en daden af, maar is dit echt te gebruiken? Denk ik niet helemaal.
Dat volgers van iets te ver gaan, kun je het idee/principe niet aanrekenen. Op dezelfde fiets heb je ook semi-militante atheïsten (check /r/atheism maar). Die staan ook niet model voor atheïsme in het algemeen.
Denk dat je zo ook moet omgaan met misbruik in de kerk (wat trouwens niet aantoonbaar hoger dan misbruik in seculiere instellingen ligt). Wat een priester in het geniep doet is niet de fout van de andere priester.
En och, verder zijn er legio andere stromingen maar dat is je natuurlijk allang bekend.
Net als Beatrix ook niet haar eigen vliegtuig, feestjes etc betaald. Wat kots ik op dat mens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Al doet die huidige paus wel een beetje popijopie met zijn armoede zooi, maar ondertussen heeft die nog geen cent van dat gestolen rijkdom en kunstschatten die ze daar hebben liggen weggegeven.
Beatrix levert tenminste nog geld op voor het land.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Net als Beatrix ook niet haar eigen vliegtuig, feestjes etc betaald. Wat kots ik op dat mens.
punt is dat ze een voorbeeld functie heeft, enige wat ze nog heeft, en die slecht uitvoert. Gaat er niet om dat ze geld kost of niet, maar hoe ze overkomt op de gemeenschap.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Beatrix levert tenminste nog geld op voor het land.
Da's katholicisme, daar was vijfhonderd jaar geleden die scheiding om.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Misbruik is volgens mij wel wat hoger binnen de kerk, daar zal het celibaat dan ook wel mee te maken hebben. Maar de boodschap is in zijn kern zeker niet slecht, alleen de uitvoering ervan heeft tot een hoop doden, onderdrukking en ander soorts slechte daden geleid. Het blijft toch frappant dat een kerk van jezus, die toch echt zei geen rijkdom hebben etc, in zulk pracht en praal leeft.
Al doet die huidige paus wel een beetje popijopie met zijn armoede zooi, maar ondertussen heeft die nog geen cent van dat gestolen rijkdom en kunstschatten die ze daar hebben liggen weggegeven.
Iets met reputatie ofzo.. Voor de rest heb je een puntquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef shaderon het volgende:
Koningshuis is in principe ook nergens goed voor. Minister president kan die functies ook tot zich nemen.
London was voor haar in coma liggende zoon, hé. Zou elke moeder doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Haar kerst toespraak was de afgelopen 2 jaar in de trant van: het gaat slechter met dit land, iedereen moet inleveren.
Wat doet ze vervolgens, vliegt op kosten van de overheid met haar vliegtuigje tig keer naar londen, betaald niet die paar miljoen voor dat feestje in Amsterdam enz. Terwijl het een van de rijkste monarchen ter wereld is.
Dat is niet een goed voorbeeld geven.
De VS heeft toch ook geen koningshuis? Gaat prima.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iets met reputatie ofzo.. Voor de rest heb je een punt
En dat moet de gemeenschap betalen omdat? Dat kan ze zelf niet betalen omdat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
London was voor haar in coma liggende zoon, hé. Zou elke moeder doen
Maar wel lekker op kosten van de overheid.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zal dat wel een reden hebben. Neem contact op met de SP is mijn tip.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En dat moet de gemeenschap betalen omdat? Dat kan ze zelf niet betalen omdat?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En dat moet de gemeenschap betalen omdat? Dat kan ze zelf niet betalen omdat?
Dit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar wel lekker op kosten van de overheid.
Bij een normale staatsburger was de stekker er allang uit getrokken..quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso, ligt die Friso nogsteeds in coma? mag zo langzamerhand wel worden stopgezet.. Hoe dan ook krijgt die geen fijn leven meer dan.
Vast wel, maar moet nu mn huiswerk makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zijn daar trouwens bronnen voor? Geloof je wel maar ben benieuwd naar concrete cijfers
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-privevluchten-67682quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zal dat wel een reden hebben. Neem contact op met de SP is mijn tip.
... CK2?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:44 schreef Timwonnacott het volgende:
Hoe moet ik anders ooit nog mijn kinderdroom vervullen door ene ridder te worden, dan wel niet met zwaard
Ik hoop dat je ook een Tie-wrap om je schaar hebt gedaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:57 schreef d4v1d het volgende:
gvd.. Ik liep een beetje te kloten, nu zit er een tie wrap vast aan mijn vinger
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook een Tie-wrap om je schaar hebt gedaan
Dat ga ik je niet 100% zeker zeggen.quote:
Huh, zat die er tussen? Ik vind hem nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:31 schreef shaderon het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Insan3lik3 copyright free is
Heeft wel lekkere nummers.
nee die niet, 2 andere van insan3lik3 welquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Huh, zat die er tussen? Ik vind hem niet
dat stuk is ook half nederland ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
holy fuck wat mooi
https://maps.google.com/?(...)19,1.385651&t=h&z=10
quote:
post eens wat gym chicks; krijg ik karma in het gym topicquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nja, wat wil je van dr dan? Dat ze vaker op tv komt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
punt is dat ze een voorbeeld functie heeft, enige wat ze nog heeft, en die slecht uitvoert. Gaat er niet om dat ze geld kost of niet, maar hoe ze overkomt op de gemeenschap.
dat je leest wat ik post gr grquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:39 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nja, wat wil je van dr dan? Dat ze vaker op tv komt?
Had wat van de dochter van de burgermeester van Reykjavik, die is wel lekker. Zal zo even voor je zoekenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:38 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
post eens wat gym chicks; krijg ik karma in het gym topic
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had wat van de dochter van de burgermeester van Reykjavik, die is wel lekker. Zal zo even voor je zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Heb je skeleton spawner gevonden?!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:40 schreef TJV het volgende:
Remy, zet lava eens aan. Heb het nodig voor de skeletons.
Gewoon laten vallen? Evt. met een water elevator ertussen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:40 schreef TJV het volgende:
Aahhh, is 't zo'n server geworden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:40 schreef TJV het volgende:
lava stond nog uit in de worldguard settings, dus even aan gezet, anders kon het niet uit de dispenserquote:
Fan made.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hey dit is niet legitiem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaf m'n client aan mangquote:
Omdat fok! de Stronghold Der Autisten op het internet isquote:Op woensdag 3 april 2013 09:43 schreef AQuila360 het volgende:
Wtf gaat het hier atijd over autisme en zulks?
En die hebben toch altijd een ding met treinen..? mnhhhquote:Op woensdag 3 april 2013 09:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Omdat fok! de Stronghold Der Autisten op het internet is
spreek voor uzelf.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Omdat fok! de Stronghold Der Autisten op het internet is
Er zitten een stel Doctor Who fetishisten bij mij in de klasquote:Op woensdag 3 april 2013 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En die hebben toch altijd een ding met treinen..? mnhhh
Dat snap ik al helemaal niet!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Er zitten een stel Doctor Who fetishisten bij mij in de klas
Zal ik het uitleggen?quote:
Wat ik nog steeds niet snap is dat de eerste docter naar 1980 ofzo kan reizen, en dan niet rotzooi krijgt van de latere ireratie van hemzelfquote:Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Zal ik het uitleggen?
De Doctor is een (nu) 1107 jaar oude alien die door tijd en ruimte reist in een TARDIS, een kleine tijd-ruimte machine die groter is aan de binnenkant.
hij beleeft veel avonturen en neemt vaak companions mee op zijn reizen.
ook maakt hij veel vijanden.
ik heb flodder450 al eens uitgelegd hoe alles werkt het resulaat was koppijn.
Bedankt! Maar ik snapte niet waarom zijn klasgenoten dat nu ineens tof vindenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Zal ik het uitleggen?
De Doctor is een (nu) 1107 jaar oude alien die door tijd en ruimte reist in een TARDIS, een kleine tijd-ruimte machine die groter is aan de binnenkant.
het voordeel van vele gezichten hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds niet snap is dat de eerste docter naar 1980 ofzo kan reizen, en dan niet rotzooi krijgt van de latere ireratie van hemzelf
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Zal ik het uitleggen?
ik heb dr who nooit gekeken.. terwijl het mij ergens wel grappig lijktquote:Op woensdag 3 april 2013 10:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Er zitten een stel Doctor Who fetishisten bij mij in de klas
Het is baas!.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt! Maar ik snapte niet waarom zijn klasgenoten dat nu ineens tof vinden
ga je gang.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dr who nooit gekeken.. terwijl het mij ergens wel grappig lijkt
Het nadeel van assbackwards chronologie bedoel jequote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
het voordeel van vele gezichten hebben
ik zit bij flodder450 in de klas. ik ben 22quote:Op woensdag 3 april 2013 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
Maar het is wel irritant als kids van 14 het tof vinden.
DOES NOT COMPUTE! Reis jij ook door de tijd in een broodrooster?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:12 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
ik zit bij flodder450 in de klas. ik ben 22
was t maar waar.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DOES NOT COMPUTE! Reis jij ook door de tijd in een broodrooster?
Het Dappere Broodroostertje IV!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DOES NOT COMPUTE! Reis jij ook door de tijd in een broodrooster?
Elke zaterdag, BBC1. Kwart over 7.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:15 schreef richardbaalman het volgende:
TV / Doctor Who & Torchwood #33 | Seizoen 7b begint 30 maart!
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:16 schreef AQuila360 het volgende:
Flodeur reist door de tijd in een NS Trein om de doden op te halen en weg te brengen naar het dodenrijk.
Wat een ding! Waar is die van?quote:
Het zegt me nix nee! Lijkt op iets van batman?quote:
Oke bedankt! lijkt meer op een battrain!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:22 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Back To The Future 3, bazen reeks
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke bedankt! lijkt meer op een battrain!
quote:
Dus je hebt je graf al klaar liggenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:43 schreef Flodder450 het volgende:
Near a tree by a river there's a hole in the ground.....
The Riddle moederneuker, ken je het?!quote:Op woensdag 3 april 2013 11:45 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Dus je hebt je graf al klaar liggen
Oh. Wachtquote:Op woensdag 3 april 2013 12:34 schreef MineraalWater het volgende:
Die david jonge..
Krijgt hij een topic hoofd zet hij hem niet in de OP
Curlbrah heeft dat gedaan.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Done, alleen waarom staan de laatste drie hoofdjes onder elkaar en niet naast elkaar
Done, stonden wat enters tussen blijkbaar.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Curlbrah heeft dat gedaan.
Kan je zo fixen volgensmij.
Mijn god.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)kt_niggerkapper.html
Verschrikkelijk dat filmpje en die taal
Dat is gewoon tuig tering wat een zooitje.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:01 schreef d4v1d het volgende:
Die blijft ook belachelijk.. Ik zit/zat zelf ook op het vmbo, maar dit is echt erg
Ja, als je op de middelbare school zit en je weet geeneens wat "kritisch" betekent, of "etc." mogen ze gewoon weer opflikkeren naar waar hun ouders vandaan komen.. Ook al zijn ze in Nederland geborenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is gewoon tuig tering wat een zooitje.
Dat maakt me nooit zo veel uit maar '' kanker school'' en ''vmbo kenker'' wat die gastjes allemaal zeggen dat is gajes.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, als je op de middelbare school zit en je weet geeneens wat "kritisch" betekent, of "etc." mogen ze gewoon weer opflikkeren naar waar hun ouders vandaan komen.. Ook al zijn ze in Nederland geboren
De ouders kunnen waarschijnlijk nog slechter Nederlands
Ik ben nu halverwege ofzo maar het is echt erg dit gaat allemaal regelrecht de criminiliteit in.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Op een gegeven moment in dat filmpje scheld zo'n dikke marronkaan (Lol? Chrome spellingscontrole?) Rutger uit voor 'Kanker' en dan snel weglopen
En die leraar met witte sokken in zijn sandalen
En daarom dus terug naar hun eigen land. Ze dragen geen fuck bij aan de maatschappij.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben nu halverwege ofzo maar het is echt erg dit gaat allemaal regelrecht de criminiliteit in.
Je zou er maar wonen of op school zitten dan kun je je lol op.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En daarom dus terug naar hun eigen land.
Mijn vader werkt op een school waar buitenlanders eerst heen gaan voor ze doorgaan naar een mbo/hbo, eerst Nederlands leren, topografie, etc. Die leerlingen zijn echt gemotiveerd, die kunnen als ze daar weg gaan gewoon Nederlands spreken. Dit tuig in dat filmpje heeft er gewoon schijt aan, als die nou eens goed Nederlands konden spreken zou ik zweren dat ze gewoon een baan vinden en niet de criminaliteit ingaan.
Ik zat/zit dus op een vmbo-tl vanwege mijn slechte prestaties voor Wiskunde.. Dat was al ergquote:Op woensdag 3 april 2013 13:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zou er maar wonen of op school zitten dan kun je je lol op.
Idd, niet weten wat kritisch betekent 'omdat je dat niet hoeft te weten'quote:Op woensdag 3 april 2013 13:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, als je op de middelbare school zit en je weet geeneens wat "kritisch" betekent, of "etc." mogen ze gewoon weer opflikkeren naar waar hun ouders vandaan komen.. Ook al zijn ze in Nederland geboren
De ouders kunnen waarschijnlijk nog slechter Nederlands
Dm trouwens, nieuw linkje. Muziek is getagdquote:Op woensdag 3 april 2013 13:23 schreef shaderon het volgende:
[..]
Idd, niet weten wat kritisch betekent 'omdat je dat niet hoeft te weten'
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:23 schreef shaderon het volgende:
etc. 'elektronische apparaten, ja en nog meer dingen'
okies nicequote:Op woensdag 3 april 2013 13:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dm trouwens, nieuw linkje. Muziek is getagd
Die scholen opzich is niets mis mee alleen ja als je tussen dat soort lui zit dan is het wel kut.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zat/zit dus op een vmbo-tl vanwege mijn slechte prestaties voor Wiskunde.. Dat was al ergBen blij dat ik er weg ben..
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:12 schreef AQuila360 het volgende:
GAM / Minecraft Server Bukkit Plugins
waar heeft hij het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |