Oh. Wachtquote:Op woensdag 3 april 2013 12:34 schreef MineraalWater het volgende:
Die david jonge..
Krijgt hij een topic hoofd zet hij hem niet in de OP
Curlbrah heeft dat gedaan.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Done, alleen waarom staan de laatste drie hoofdjes onder elkaar en niet naast elkaar
Done, stonden wat enters tussen blijkbaar.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Curlbrah heeft dat gedaan.
Kan je zo fixen volgensmij.
Mijn god.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)kt_niggerkapper.html
Verschrikkelijk dat filmpje en die taal
Dat is gewoon tuig tering wat een zooitje.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:01 schreef d4v1d het volgende:
Die blijft ook belachelijk.. Ik zit/zat zelf ook op het vmbo, maar dit is echt erg
Ja, als je op de middelbare school zit en je weet geeneens wat "kritisch" betekent, of "etc." mogen ze gewoon weer opflikkeren naar waar hun ouders vandaan komen.. Ook al zijn ze in Nederland geborenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is gewoon tuig tering wat een zooitje.
Dat maakt me nooit zo veel uit maar '' kanker school'' en ''vmbo kenker'' wat die gastjes allemaal zeggen dat is gajes.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, als je op de middelbare school zit en je weet geeneens wat "kritisch" betekent, of "etc." mogen ze gewoon weer opflikkeren naar waar hun ouders vandaan komen.. Ook al zijn ze in Nederland geboren
De ouders kunnen waarschijnlijk nog slechter Nederlands
Ik ben nu halverwege ofzo maar het is echt erg dit gaat allemaal regelrecht de criminiliteit in.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Op een gegeven moment in dat filmpje scheld zo'n dikke marronkaan (Lol? Chrome spellingscontrole?) Rutger uit voor 'Kanker' en dan snel weglopen
En die leraar met witte sokken in zijn sandalen
En daarom dus terug naar hun eigen land. Ze dragen geen fuck bij aan de maatschappij.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben nu halverwege ofzo maar het is echt erg dit gaat allemaal regelrecht de criminiliteit in.
Je zou er maar wonen of op school zitten dan kun je je lol op.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En daarom dus terug naar hun eigen land.
Mijn vader werkt op een school waar buitenlanders eerst heen gaan voor ze doorgaan naar een mbo/hbo, eerst Nederlands leren, topografie, etc. Die leerlingen zijn echt gemotiveerd, die kunnen als ze daar weg gaan gewoon Nederlands spreken. Dit tuig in dat filmpje heeft er gewoon schijt aan, als die nou eens goed Nederlands konden spreken zou ik zweren dat ze gewoon een baan vinden en niet de criminaliteit ingaan.
Ik zat/zit dus op een vmbo-tl vanwege mijn slechte prestaties voor Wiskunde.. Dat was al ergquote:Op woensdag 3 april 2013 13:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zou er maar wonen of op school zitten dan kun je je lol op.
Idd, niet weten wat kritisch betekent 'omdat je dat niet hoeft te weten'quote:Op woensdag 3 april 2013 13:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, als je op de middelbare school zit en je weet geeneens wat "kritisch" betekent, of "etc." mogen ze gewoon weer opflikkeren naar waar hun ouders vandaan komen.. Ook al zijn ze in Nederland geboren
De ouders kunnen waarschijnlijk nog slechter Nederlands
Dm trouwens, nieuw linkje. Muziek is getagdquote:Op woensdag 3 april 2013 13:23 schreef shaderon het volgende:
[..]
Idd, niet weten wat kritisch betekent 'omdat je dat niet hoeft te weten'
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:23 schreef shaderon het volgende:
etc. 'elektronische apparaten, ja en nog meer dingen'
okies nicequote:Op woensdag 3 april 2013 13:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dm trouwens, nieuw linkje. Muziek is getagd
Die scholen opzich is niets mis mee alleen ja als je tussen dat soort lui zit dan is het wel kut.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zat/zit dus op een vmbo-tl vanwege mijn slechte prestaties voor Wiskunde.. Dat was al ergBen blij dat ik er weg ben..
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:12 schreef AQuila360 het volgende:
GAM / Minecraft Server Bukkit Plugins
waar heeft hij het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |