quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan vragen wat ik wil, met drie lullen in haar mond versta ik het antwoord toch niet
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nah, je hebt een schat van een moeder op ene niet-seksuele manier
Zal ik het verder aanvullen met mijn boekenkennis? Scheelt je weer 3-4 seizoenen kijken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Drakenwijf huurt 8k huurlingen, Jon loopt over naar de wilderlingen en die ouwe admiraal komt terug maar Baratheon flikkert hem in de bak.
Mwoah, zou er niet rouwig om wezen maar denk dat een paar anderen hier dan gaan flippen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zal ik het verder aanvullen met mijn boekenkennis? Scheelt je weer 3-4 seizoenen kijken.
doet u maar; heb de boeken toch al gelezenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zal ik het verder aanvullen met mijn boekenkennis? Scheelt je weer 3-4 seizoenen kijken.
SPOILER ALERTquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:30 schreef Curlbrah het volgende:
vond 't alleen jammer om te horen dat tyrion dood ging.
Alleen Mein Kampf lijkt me dan nog leuk/interessant om te lezen..quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie hebben zeker de Koran, de Bijbel en Mein Kampf ook niet gelezen omdat het teveel was
Mwoah. Bijbel en de Koran waren leuker, vooral in die eerste zit nog verdomd veel wijsheid naast de religieuze inhoud. Alleen al boek Spreuken lezen zou imho voor veel mensen goed zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen Mein Kampf lijkt me dan nog leuk/interessant om te lezen..
Nee alle 3 niet gelezen, wel Sun Tsu en Bello di gallico.. Toch nog iets toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie hebben zeker de Koran, de Bijbel en Mein Kampf ook niet gelezen omdat het teveel was
Ik heb gewoon helemaal NIKS met religiequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah. Bijbel en de Koran waren leuker, vooral in die eerste zit nog verdomd veel wijsheid naast de religieuze inhoud. Alleen al boek Spreuken lezen zou imho voor veel mensen goed zijn.
Belli die Gallico is ook wel geinig ja, Sun Tsu (en de Mahabharata) moet ik nog lezen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee alle 3 niet gelezen, wel Sun Tsu en Bello di gallico.. Toch nog iets toch?
quote:Het is zaliger te geven dan te ontvangen
quote:Onderzoekt alles, behoud het goede
Hoe diep is dit?quote:Kinderen, wij moeten niet liefhebben met woorden en leuzen maar met concrete daden.
quote:Wie een verschoppeling (zwerver, bedelaar) onderdrukt, beledigt zijn schepper, wie zich over een arme ontfermt, eert hem.
Ja die priesters geven het maar al te graag aan die jongetjes terwijl ze hun liefhebben met concrete daden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe diep is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |