SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beast, a song by Nico Vega on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2013 12:38:59 ]
sorryquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:28 schreef MineraalWater het volgende:
Aldie je hebt mij aangestoken, Ben nu ook ziek
Done.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Doe nieuwe topicchick posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook ff mee doenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:35 schreef Ame_thyst het volgende:
TeeeeeeeeeeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook ff mee doen![]()
Had ik voor hem gemaakt omdat hij ongeduldig om een kopje in de OP bedelde.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom heeft D4V1D zo'n crappy pupke als hoofdje?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had ik voor hem gemaakt omdat hij ongeduldig om een kopje in de OP bedelde.
ja 1 foto is te weinig om het vlees te keuren, ofzo meer zoekenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok dat met die koe en die zeug bedenk ik omdat dat niet te zien is. Maakt niet uit, vonnem wel geinig gevonden.
Ja graag of niet. Die arme Plex is ziek en kan niet werken, plus dat dat tijd kost.quote:
Al is dat vaak ook leuker dan gewoon bam uitgerekte poes met meer haar dan een swiffer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja 1 foto is te weinig om het vlees te keuren, ofzo meer zoeken
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja graag of niet. Die arme Plex is ziek en kan niet werken, plus dat dat tijd kost.
Ik heb bij elkaar ook met gemak een uurtje zitten renderen op dat kopje van je, maar dankbaar? Ho maar.
Ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:55 schreef MineraalWater het volgende:
Ja ik kan wel een hoofd maken maar jij hebt zo'n skin die op de kop is
lol heb er meer gevonden, moet ik mij gvd registrerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja 1 foto is te weinig om het vlees te keuren, ofzo meer zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Er staat wel DMbekker joined en left the gamequote:
moet zeggen dat de fora waar ik beland af en toe wel dubieus zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Zit nou een minderjarig meisje te stalken
bleef net vast hangen op downloading terain. Slome kutserverquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Er staat wel DMbekker joined en left the game
als ze het alfabet kunnen zeggen zijn ze legaalquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
moet zeggen dat de fora waar ik beland af en toe wel dubieus zijn
Komen nooit verder dan A, dan steek je hem er gelijk in toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
als ze het alfabet kunnen zeggen zijn ze legaal
naar mijn mening
Niet nadenken, gewoon erin duwen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Komen nooit verder dan A, dan steek je hem er gelijk in toch?
Weet niet, vraag het haar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waarom is je moeder ineens een hoer?
STERF PERIWINKLE!quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
oh ik ben blauw zo te zien
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan vragen wat ik wil, met drie lullen in haar mond versta ik het antwoord toch niet
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nah, je hebt een schat van een moeder op ene niet-seksuele manier
Zal ik het verder aanvullen met mijn boekenkennis? Scheelt je weer 3-4 seizoenen kijken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Drakenwijf huurt 8k huurlingen, Jon loopt over naar de wilderlingen en die ouwe admiraal komt terug maar Baratheon flikkert hem in de bak.
Mwoah, zou er niet rouwig om wezen maar denk dat een paar anderen hier dan gaan flippen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zal ik het verder aanvullen met mijn boekenkennis? Scheelt je weer 3-4 seizoenen kijken.
doet u maar; heb de boeken toch al gelezenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zal ik het verder aanvullen met mijn boekenkennis? Scheelt je weer 3-4 seizoenen kijken.
SPOILER ALERTquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:30 schreef Curlbrah het volgende:
vond 't alleen jammer om te horen dat tyrion dood ging.
Alleen Mein Kampf lijkt me dan nog leuk/interessant om te lezen..quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie hebben zeker de Koran, de Bijbel en Mein Kampf ook niet gelezen omdat het teveel was
Mwoah. Bijbel en de Koran waren leuker, vooral in die eerste zit nog verdomd veel wijsheid naast de religieuze inhoud. Alleen al boek Spreuken lezen zou imho voor veel mensen goed zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen Mein Kampf lijkt me dan nog leuk/interessant om te lezen..
Nee alle 3 niet gelezen, wel Sun Tsu en Bello di gallico.. Toch nog iets toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie hebben zeker de Koran, de Bijbel en Mein Kampf ook niet gelezen omdat het teveel was
Ik heb gewoon helemaal NIKS met religiequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah. Bijbel en de Koran waren leuker, vooral in die eerste zit nog verdomd veel wijsheid naast de religieuze inhoud. Alleen al boek Spreuken lezen zou imho voor veel mensen goed zijn.
Belli die Gallico is ook wel geinig ja, Sun Tsu (en de Mahabharata) moet ik nog lezen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee alle 3 niet gelezen, wel Sun Tsu en Bello di gallico.. Toch nog iets toch?
quote:Het is zaliger te geven dan te ontvangen
quote:Onderzoekt alles, behoud het goede
Hoe diep is dit?quote:Kinderen, wij moeten niet liefhebben met woorden en leuzen maar met concrete daden.
quote:Wie een verschoppeling (zwerver, bedelaar) onderdrukt, beledigt zijn schepper, wie zich over een arme ontfermt, eert hem.
Ja die priesters geven het maar al te graag aan die jongetjes terwijl ze hun liefhebben met concrete daden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe diep is dit?
quote:Mogen liefde en touw je nooit verlaten, wind ze om je hals, schrijf ze in je hart.
Mwww-njah, ik weet natuurlijk van de discussie en de kloof tussen woorden en daden af, maar is dit echt te gebruiken? Denk ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja die priesters geven het maar al te graag aan die jongetjes terwijl ze hun liefhebben met concrete daden.
Mwooah, denk dat het niet verkeerd is als bepaalde boeken verplicht worden gesteld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal NIKS met religie
quote:Pride first, then the crash.
quote:Een spreuk in de mond van een dwaas prikt even weinig als een doorn in de hand van een dronkaard.
quote:Als er geen hout meer is, dooft het vuur,
als de lasteraar verdwijnt, eindigt de ruzie.
QFTquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Laatste, voor Bobber;
[..]
en godwin, slotjequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Denk dat zijn kennis over het atheïsme ook niet veel verder gaat dan die plaatjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:51 schreef Flodder450 het volgende:
Wat een haters.
Ik geef jou toch ook de ruimte om nergens in te geloven? laat mij dan gewoon geloven waar ik zin in heb
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:51 schreef Flodder450 het volgende:
Wat een haters.
Ik geef jou toch ook de ruimte om nergens in te geloven? laat mij dan gewoon geloven waar ik zin in heb
Misbruik is volgens mij wel wat hoger binnen de kerk, daar zal het celibaat dan ook wel mee te maken hebben. Maar de boodschap is in zijn kern zeker niet slecht, alleen de uitvoering ervan heeft tot een hoop doden, onderdrukking en ander soorts slechte daden geleid. Het blijft toch frappant dat een kerk van jezus, die toch echt zei geen rijkdom hebben etc, in zulk pracht en praal leeft.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwww-njah, ik weet natuurlijk van de discussie en de kloof tussen woorden en daden af, maar is dit echt te gebruiken? Denk ik niet helemaal.
Dat volgers van iets te ver gaan, kun je het idee/principe niet aanrekenen. Op dezelfde fiets heb je ook semi-militante atheïsten (check /r/atheism maar). Die staan ook niet model voor atheïsme in het algemeen.
Denk dat je zo ook moet omgaan met misbruik in de kerk (wat trouwens niet aantoonbaar hoger dan misbruik in seculiere instellingen ligt). Wat een priester in het geniep doet is niet de fout van de andere priester.
En och, verder zijn er legio andere stromingen maar dat is je natuurlijk allang bekend.
Net als Beatrix ook niet haar eigen vliegtuig, feestjes etc betaald. Wat kots ik op dat mens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Al doet die huidige paus wel een beetje popijopie met zijn armoede zooi, maar ondertussen heeft die nog geen cent van dat gestolen rijkdom en kunstschatten die ze daar hebben liggen weggegeven.
Beatrix levert tenminste nog geld op voor het land.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Net als Beatrix ook niet haar eigen vliegtuig, feestjes etc betaald. Wat kots ik op dat mens.
punt is dat ze een voorbeeld functie heeft, enige wat ze nog heeft, en die slecht uitvoert. Gaat er niet om dat ze geld kost of niet, maar hoe ze overkomt op de gemeenschap.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Beatrix levert tenminste nog geld op voor het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |