Fan made.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hey dit is niet legitiem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaf m'n client aan mangquote:
Omdat fok! de Stronghold Der Autisten op het internet isquote:Op woensdag 3 april 2013 09:43 schreef AQuila360 het volgende:
Wtf gaat het hier atijd over autisme en zulks?
En die hebben toch altijd een ding met treinen..? mnhhhquote:Op woensdag 3 april 2013 09:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Omdat fok! de Stronghold Der Autisten op het internet is
spreek voor uzelf.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Omdat fok! de Stronghold Der Autisten op het internet is
Er zitten een stel Doctor Who fetishisten bij mij in de klasquote:Op woensdag 3 april 2013 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En die hebben toch altijd een ding met treinen..? mnhhh
Dat snap ik al helemaal niet!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Er zitten een stel Doctor Who fetishisten bij mij in de klas
Zal ik het uitleggen?quote:
Wat ik nog steeds niet snap is dat de eerste docter naar 1980 ofzo kan reizen, en dan niet rotzooi krijgt van de latere ireratie van hemzelfquote:Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Zal ik het uitleggen?
De Doctor is een (nu) 1107 jaar oude alien die door tijd en ruimte reist in een TARDIS, een kleine tijd-ruimte machine die groter is aan de binnenkant.
hij beleeft veel avonturen en neemt vaak companions mee op zijn reizen.
ook maakt hij veel vijanden.
ik heb flodder450 al eens uitgelegd hoe alles werkt het resulaat was koppijn.
Bedankt! Maar ik snapte niet waarom zijn klasgenoten dat nu ineens tof vindenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Zal ik het uitleggen?
De Doctor is een (nu) 1107 jaar oude alien die door tijd en ruimte reist in een TARDIS, een kleine tijd-ruimte machine die groter is aan de binnenkant.
het voordeel van vele gezichten hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds niet snap is dat de eerste docter naar 1980 ofzo kan reizen, en dan niet rotzooi krijgt van de latere ireratie van hemzelf
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Zal ik het uitleggen?
ik heb dr who nooit gekeken.. terwijl het mij ergens wel grappig lijktquote:Op woensdag 3 april 2013 10:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Er zitten een stel Doctor Who fetishisten bij mij in de klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |