spreek voor uzelf.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Omdat fok! de Stronghold Der Autisten op het internet is
Er zitten een stel Doctor Who fetishisten bij mij in de klasquote:Op woensdag 3 april 2013 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En die hebben toch altijd een ding met treinen..? mnhhh
Dat snap ik al helemaal niet!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Er zitten een stel Doctor Who fetishisten bij mij in de klas
Zal ik het uitleggen?quote:
Wat ik nog steeds niet snap is dat de eerste docter naar 1980 ofzo kan reizen, en dan niet rotzooi krijgt van de latere ireratie van hemzelfquote:Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Zal ik het uitleggen?
De Doctor is een (nu) 1107 jaar oude alien die door tijd en ruimte reist in een TARDIS, een kleine tijd-ruimte machine die groter is aan de binnenkant.
hij beleeft veel avonturen en neemt vaak companions mee op zijn reizen.
ook maakt hij veel vijanden.
ik heb flodder450 al eens uitgelegd hoe alles werkt het resulaat was koppijn.
Bedankt! Maar ik snapte niet waarom zijn klasgenoten dat nu ineens tof vindenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Zal ik het uitleggen?
De Doctor is een (nu) 1107 jaar oude alien die door tijd en ruimte reist in een TARDIS, een kleine tijd-ruimte machine die groter is aan de binnenkant.
het voordeel van vele gezichten hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds niet snap is dat de eerste docter naar 1980 ofzo kan reizen, en dan niet rotzooi krijgt van de latere ireratie van hemzelf
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Zal ik het uitleggen?
ik heb dr who nooit gekeken.. terwijl het mij ergens wel grappig lijktquote:Op woensdag 3 april 2013 10:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Er zitten een stel Doctor Who fetishisten bij mij in de klas
Het is baas!.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt! Maar ik snapte niet waarom zijn klasgenoten dat nu ineens tof vinden
ga je gang.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dr who nooit gekeken.. terwijl het mij ergens wel grappig lijkt
Het nadeel van assbackwards chronologie bedoel jequote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
het voordeel van vele gezichten hebben
ik zit bij flodder450 in de klas. ik ben 22quote:Op woensdag 3 april 2013 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
Maar het is wel irritant als kids van 14 het tof vinden.
DOES NOT COMPUTE! Reis jij ook door de tijd in een broodrooster?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:12 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
ik zit bij flodder450 in de klas. ik ben 22
was t maar waar.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DOES NOT COMPUTE! Reis jij ook door de tijd in een broodrooster?
Het Dappere Broodroostertje IV!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DOES NOT COMPUTE! Reis jij ook door de tijd in een broodrooster?
Elke zaterdag, BBC1. Kwart over 7.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:15 schreef richardbaalman het volgende:
TV / Doctor Who & Torchwood #33 | Seizoen 7b begint 30 maart!
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:16 schreef AQuila360 het volgende:
Flodeur reist door de tijd in een NS Trein om de doden op te halen en weg te brengen naar het dodenrijk.
Wat een ding! Waar is die van?quote:
Het zegt me nix nee! Lijkt op iets van batman?quote:
Oke bedankt! lijkt meer op een battrain!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:22 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Back To The Future 3, bazen reeks
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke bedankt! lijkt meer op een battrain!
quote:
Dus je hebt je graf al klaar liggenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:43 schreef Flodder450 het volgende:
Near a tree by a river there's a hole in the ground.....
The Riddle moederneuker, ken je het?!quote:Op woensdag 3 april 2013 11:45 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Dus je hebt je graf al klaar liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |