Da's katholicisme, daar was vijfhonderd jaar geleden die scheiding om.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Misbruik is volgens mij wel wat hoger binnen de kerk, daar zal het celibaat dan ook wel mee te maken hebben. Maar de boodschap is in zijn kern zeker niet slecht, alleen de uitvoering ervan heeft tot een hoop doden, onderdrukking en ander soorts slechte daden geleid. Het blijft toch frappant dat een kerk van jezus, die toch echt zei geen rijkdom hebben etc, in zulk pracht en praal leeft.
Al doet die huidige paus wel een beetje popijopie met zijn armoede zooi, maar ondertussen heeft die nog geen cent van dat gestolen rijkdom en kunstschatten die ze daar hebben liggen weggegeven.
Iets met reputatie ofzo.. Voor de rest heb je een puntquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef shaderon het volgende:
Koningshuis is in principe ook nergens goed voor. Minister president kan die functies ook tot zich nemen.
London was voor haar in coma liggende zoon, hé. Zou elke moeder doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Haar kerst toespraak was de afgelopen 2 jaar in de trant van: het gaat slechter met dit land, iedereen moet inleveren.
Wat doet ze vervolgens, vliegt op kosten van de overheid met haar vliegtuigje tig keer naar londen, betaald niet die paar miljoen voor dat feestje in Amsterdam enz. Terwijl het een van de rijkste monarchen ter wereld is.
Dat is niet een goed voorbeeld geven.
De VS heeft toch ook geen koningshuis? Gaat prima.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iets met reputatie ofzo.. Voor de rest heb je een punt
En dat moet de gemeenschap betalen omdat? Dat kan ze zelf niet betalen omdat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
London was voor haar in coma liggende zoon, hé. Zou elke moeder doen
Maar wel lekker op kosten van de overheid.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zal dat wel een reden hebben. Neem contact op met de SP is mijn tip.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En dat moet de gemeenschap betalen omdat? Dat kan ze zelf niet betalen omdat?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En dat moet de gemeenschap betalen omdat? Dat kan ze zelf niet betalen omdat?
Dit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar wel lekker op kosten van de overheid.
Bij een normale staatsburger was de stekker er allang uit getrokken..quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso, ligt die Friso nogsteeds in coma? mag zo langzamerhand wel worden stopgezet.. Hoe dan ook krijgt die geen fijn leven meer dan.
Vast wel, maar moet nu mn huiswerk makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zijn daar trouwens bronnen voor? Geloof je wel maar ben benieuwd naar concrete cijfers
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-privevluchten-67682quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zal dat wel een reden hebben. Neem contact op met de SP is mijn tip.
... CK2?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:44 schreef Timwonnacott het volgende:
Hoe moet ik anders ooit nog mijn kinderdroom vervullen door ene ridder te worden, dan wel niet met zwaard
Ik hoop dat je ook een Tie-wrap om je schaar hebt gedaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:57 schreef d4v1d het volgende:
gvd.. Ik liep een beetje te kloten, nu zit er een tie wrap vast aan mijn vinger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |