abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124791567

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

Liefde is leuk.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:17:39 #2
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124791575
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
Dit begint meer op een anti vrouwen topic te lijken dan als versieren moeilijk is :? :?
Nee, hoor. Zwakke punten identificeren en ze omvormen tot sterke punten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:17:40 #3
141482 Q.
JurassiQ
pi_124791576
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
Dit begint meer op een anti vrouwen topic te lijken dan als versieren moeilijk is :? :?
Het is natuurlijk allemaal de schuld van vrouwen dat het bij sommige mensen (vnl mannen) niet lukt.
For great justice!
pi_124791621
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Het is natuurlijk allemaal de schuld van vrouwen dat het bij sommige mensen (vnl mannen) niet lukt.
Women seem wicked, when you're unwanted.
Rustig aan.
pi_124791649
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat vermoeden begin ik ook een beetje te krijgen. Ze blijven zich wel blindstaren op de foute mannen en de vrouwen die er voor vallen ....
pi_124791660
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Women seem wicked, when you're unwanted.
Jim Morrison was geniaal :D
pi_124791675
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

evil mode:
SPOILER
/evil mode off

Letterlijk ook meetbaar adhv hormonen en hersenscans. Als je meer gevoelens kunt opwekken bij een vrouw dan haar eventueel huidige vriend, dan rationaliseert ze adhv "maar het voelde zo goed" terug dat haar huidige vriendje een klootzak is.

Soms zijn ze idd een klootzak, soms totaal niet maar heeft ze geen goede gevoelens meer, dus is het een klootzak. Ook al zit er soms geen echte rationale reden achter :)
Nog even quoten omdat hilarisch.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124791683
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Jim Morrison was geniaal :D
Tis echt waar hoor.
Rustig aan.
pi_124791709
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Idd hilarisch hoe makkelijk het soms is om vrouwen die bezet zijn te laten vreemdgaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:22:49 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124791738
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik denk toch dat dit wel klopt :).
pi_124791744
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Idd hilarisch hoe makkelijk het soms is om vrouwen die bezet zijn te laten vreemdgaan.
Tja, hetzelfde geldt voor mannen toch?
pi_124791748
quote:

[..]

Die gasten uit ''the game'' zeiden dat ze juist makkelijker waren.

Evolutionair valt dat wel te verklaren, maar volgens mij zit je dan wel echt te staren naar de lagere laag van de bevolking.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:23:14 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124791756
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende: Dit begint meer op een anti vrouwen topic te lijken dan als versieren moeilijk is :? :?
Waar haal je dit nou weer opeens vandaan :D

@Samzz,
Top toch! En je moet nooit alles uitsluiten. Een zwak moment en iedereen valt weer in de zelfde kuil. Al zal je het wel sneller herkennen :)

Nog even over de foute mannen. Vergeet niet adat die een makkelijk slachtoffer uitzoeken natuurlijk.

Een onzekere vrouw is voor zo een man prima te herkennen. Aan verschillende omstandigheden kan je er redelijk goed van uit gaan of het gaat lukken of niet. Veel vooroordelen zijn vaak waar. Speel daar op in. Laat ze zich speciaal en begrepen voelen en je hebt ze in de pocket. En ze zullen zeer veel accepteren qua gedrag.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124791769
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Tja, hetzelfde geldt voor mannen toch?
Bij mannen is het als ze opgegeilt worden dat ze er sneller in mee gaan. Dat is weer typisch wat wij hebben.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124791802
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bij mannen is het als ze opgegeilt worden dat ze er sneller in mee gaan. Dat is weer typisch wat wij hebben.
Ook emotioneel gedrag.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:25:39 #16
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124791838
quote:

[..]

Haha, het is in het geval van mannen vaak net zo makkelijk. Zo superieur zijn jullie echt niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waar haal je dit nou weer opeens vandaan :D

@Samzz,
Top toch! En je moet nooit alles uitsluiten. Een zwak moment en iedereen valt weer in de zelfde kuil. Al zal je het wel sneller herkennen :)

Nog even over de foute mannen. Vergeet niet adat die een makkelijk slachtoffer uitzoeken natuurlijk.

Een onzekere vrouw is voor zo een man prima te herkennen. Aan verschillende omstandigheden kan je er redelijk goed van uit gaan of het gaat lukken of niet. Veel vooroordelen zijn vaak waar. Speel daar op in. Laat ze zich speciaal en begrepen voelen en je hebt ze in de pocket. En ze zullen zeer veel accepteren qua gedrag.
Ik denk dat er een reden is dat ik nooit meer word aangesproken in de kroeg _O-.
pi_124791843
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ook emotioneel gedrag.
Een heel stuk minder.

Een vrouw en man zien er niet alleen van de buitenkant anders uit, maar ook van binnen. Zelfs onze hersenen zijn verschillend en hormoon huishouding. Vandaar dus de verschillen.
pi_124791861
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Haha, het is in het geval van mannen vaak net zo makkelijk. Zo superieur zijn jullie echt niet.

^^
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:27:12 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124791890
quote:

[..]

Geil een man op, geef ze wat ze graag willen en ze zijn zo tam als een konijn :D

quote:
Ik denk dat er een reden is dat ik nooit meer word aangesproken in de kroeg _O-.
Vertel :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_124791891
quote:

[..]

Neuh maar die man is een klootzak die ook gewoon geen ruk geeft om zijn vriendin dat is wel een verschil natuurlijk..

Vriendinnetje voelt zich later opeens schuldig omdat ze vreemd is gegaan..
Rustig aan.
pi_124791899
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een heel stuk minder.

Een vrouw en man zien er niet alleen van de buitenkant anders uit, maar ook van binnen. Zelfs onze hersenen zijn verschillend en hormoon huishouding. Vandaar dus de verschillen.
Oh, dat ontken ik ook niet, hoor.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:27:41 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124791906
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

^^
Lees eens wat ik quote.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:28:38 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124791941
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geil een man op, geef ze wat ze graag willen en ze zijn zo tam als een konijn :D

[..]

Vertel :D
Precies.

Ik kom nu niet bepaald over als een onzeker konijntje :P.
pi_124791961
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Lees eens wat ik quote.
Helemaal gelijk, opgeilen en dat is het vaak.
pi_124792064
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Helemaal gelijk, opgeilen en dat is het vaak.
De vlakken waarop een man emotioneel reageert?
pi_124792130
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ben je nou nog ergens biseksueel of hoe zit dat? :o
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:34:46 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124792143
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Precies.

Ik kom nu niet bepaald over als een onzeker konijntje :P.
Dan ben je een uitdaging :P
Of het is een masker dat je gebruikt voor je onzekerheid.
pi_124792168
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ben je nou nog ergens biseksueel of hoe zit dat? :o
Nee.
pi_124792188
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee.
Spijtig.

Hoe gaat het met vissen?
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:41:54 #30
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124792352
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dan ben je een uitdaging :P
Of het is een masker dat je gebruikt voor je onzekerheid.
Ik denk dat het momenteel de uitdaging is. Ik heb geen last meer van onzekerheid in de kroeg :).
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:43:32 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124792391
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat het momenteel de uitdaging is. Ik heb geen last meer van onzekerheid in de kroeg :).
Bedoelde meer dat een man 2 van die opties kan bedenken :)

Maar vind je het erg dat je niet meer of bijna niet aangesproken word in de kroeg?
pi_124792950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Als een man meer op haar emotioneel reageerd dan andersom is het meestal al einde verhaal voor hem.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:02:15 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124793091
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bedoelde meer dat een man 2 van die opties kan bedenken :)

Maar vind je het erg dat je niet meer of bijna niet aangesproken word in de kroeg?
Nee, hoor. Geen last van. Maar zo vaak zit ik ook niet in de kroeg.
pi_124793169
Ik vind de kroeg helemaal geen goede ontmoetingsplaats meer eigenlijk.
Rustig aan.
pi_124793258
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als een man meer op haar emotioneel reageerd dan andersom is het meestal al einde verhaal voor hem.
Je stapt steeds op een ander onderwerp over. Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

reageerd. Please kill me now. ;(
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:09:12 #36
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124793367
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Deze zin loopt oor geen meter...

Ik kan heel goed omgaan met mannen die emotioneel kunnen worden, anders. Dus wat bedoel je precies?
pi_124793490
Firefly heeft het over ''emoties aftappen'' enzo.

Als jij je gevoel laat afhangen van een vrouw als man dan kom je niet zelfverzekerd over en maak je geen kans zogezegd.
Rustig aan.
pi_124793498
Laat ik het zo zeggen, deze topic kan beter gesplitst worden in vrouwen die mannen versieren en andersom. Een vrouw zoekt een man waar ze zich veilig bij voelt. Een man die controle heeft over zijn gevoel en daardoor stabiel en vertrouwelijk is. Een man zoekt juist een vrouw waar hij voor kan zorgen plus ook nog mooi is.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:14:16 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124793562
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:12 schreef firefly3 het volgende:
Laat ik het zo zeggen, deze topic kan beter gesplitst worden in vrouwen die mannen versieren en andersom. Een vrouw zoekt een man waar ze zich veilig bij voelt. Een man die controle heeft over zijn gevoel en daardoor stabiel en vertrouwelijk is. Een man zoekt juist een vrouw waar hij voor kan zorgen plus ook nog mooi is.
Dus?
Nog altijd zullen beide versiert moeten worden / zelf versieren. Beide kanten kunnen hulp gebruiken. De tip voor de vrouw, is ook een tip voor de man en andersom.
pi_124793622
quote:
?
pi_124793659
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus?
Nog altijd zullen beide versiert moeten worden / zelf versieren. Beide kanten kunnen hulp gebruiken. De tip voor de vrouw, is ook een tip voor de man en andersom.
Oogcontact zoeken glimlachen... Ja voor beide ploegen wel.

De noodzaak om iemand aan te spreken ligt voornamelijk bij de man, maargoed als je zekerheid wilt op een gesprekje moet je toch iemand aanspreken inderdaad.

En klinkt misschien raar maar je moet niet teveel verwachtingen hebben denk ik, dat komt allicht wanhopig / te makkelijk over, het moet blijkbaar een beetje spannend blijven heb ik het idee.
Rustig aan.
pi_124793690
Nee, de tips zijn vaak niet voor beide geslachten toepasbaar. Vrouwen hoeven alleen mooi en toegankelijk te zijn en hoeft niet hem te leiden met haar gevoelens.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:18:01 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124793703
Fijn dat mensen hier altijd van de hak op de tak springen. Het ene onderwerp wordt besproken, maar om een punt duidelijk te maken (ofzo.. gok ik?) worden tig andere onderwerpen erbij gehaald die er niets mee te maken hebben. Dat schiet niet echt op :')
pi_124793712
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:17 schreef firefly3 het volgende:
Nee, de tips zijn vaak niet voor beide geslachten toepasbaar. Vrouwen hoeven alleen mooi en toegankelijk te zijn en hoeft niet hem te leiden met haar gevoelens.
Te leiden? U serious? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124793724
heel anders , als wij vrouwen reageren op hoe wij uit onze ervaring vertellen hoe wij het ervaren loop jij te corrigeren , en loopt ons als vrouwen emoties en verwachtingen voor te lezen.
Toen ik vanochtend wakker werd was ik nog steeds een vrouw en weet ik zelf ook op wat voor man ik val en hoe ik reageer in situaties, gisteren is al meer keer gezegd dat als vrouwen ook wel degelijk voor de nerveuze verlegen man gaan waarom zit jij als kerel die uberhaupt niet weet wat vrouwen willen de hele tijd de ervaringen en belevenissen van ervaringsdeskundige af te doen als kolder.

Ik denk eigenlijk dat je niets wil leren maar gewoon je eigen gelijk wilt halen
pi_124793738
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Fijn dat mensen hier altijd van de hak op de tak springen. Het ene onderwerp wordt besproken, maar om een punt duidelijk te maken (ofzo.. gok ik?) worden tig andere onderwerpen erbij gehaald die er niets mee te maken hebben. Dat schiet niet echt op :')
Echt, he. _O-
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:20:04 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124793776
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:18 schreef Fascination het volgende:

Echt, he. _O-
Het viel me vandaag even in het extreme op. Maarja dat krijg je als kingtoppie en firefly tegelijk posten denk ik dan maar :')
pi_124793813
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het viel me vandaag even in het extreme op. Maarja dat krijg je als kingtoppie en firefly tegelijk posten denk ik dan maar :')
Ik reageerde net gewoon op jou hoor? :')
Maak het zelf dan ontopic.
Rustig aan.
pi_124793836
quote:
ok nu heb ik een heel groot kotsbakje nodig , dit is de meest belachelijke poep die ik ook gehoord heb
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:22:08 #50
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124793853
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind de kroeg helemaal geen goede ontmoetingsplaats meer eigenlijk.
Ik vind het ook geen goede ontmoetingsplaats (iig niet voor serieuze relaties).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:22:33 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124793867
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik reageerde net gewoon op jou hoor? :')
Maak het zelf dan ontopic.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:16 schreef kingtoppie het volgende:

En klinkt misschien raar maar je moet niet teveel verwachtingen hebben denk ik, dat komt allicht wanhopig / te makkelijk over, het moet blijkbaar een beetje spannend blijven heb ik het idee.
Wat heeft dat te maken met of tips wel of niet voor beiden geslachten van toepassing zijn?

Of het is daadwerkelijk een tip die je geeft, maar dan is het geen reacftie op mijn vraag of op die van iemand anders op dit moment (wat ik zo las), maar gewoon een losse kreet uit het niets.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:22:52 #52
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124793877
quote:
Say what :D?
pi_124793882
Dat de massa hier op mannelijke emotionele muurbloemetjes vallen geloof ik ook niet. Een man die emotioneel stabiel is heeft zoveel meer kans bij vrouwen. Dit is in de praktijk zo.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:24:39 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124793930
Je zal maar lelijk zijn in deze wereld, geen kans op een relatie, want je moet als vrouw mooi en toegankelijk zijn ;(.
pi_124793980
En ons mond dicht moeten houden want ja we moeten alleen maar mooi zijn , oh de kwelling :'( :'(
pi_124793998
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Wat heeft dat te maken met of tips wel of niet voor beiden geslachten van toepassing zijn?

Of het is daadwerkelijk een tip die je geeft, maar dan is het geen reacftie op mijn vraag of op die van iemand anders op dit moment (wat ik zo las), maar gewoon een losse kreet uit het niets.
Nouja die tips zijn denk ik gewoon wel redelijk voor beide partijen belangrijk.
En er zullen ook tips zijn die meer gelden voor de ene partij dan voor de andere partij.

Ik gaf gewoon wat voorbeelden.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:27:30 #57
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124794026
Ik volg er in ieder geval niks meer van. Of het nou wel of geen tips zijn.
pi_124794059
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:24 schreef Samzz het volgende:
Je zal maar lelijk zijn in deze wereld, geen kans op een relatie, want je moet als vrouw mooi en toegankelijk zijn ;(.
Mooie vrouwen maken idd veel meer kans. De wereld kan soms hard zijn..
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:29:20 #59
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124794074
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar is de reden dat ik nog single ben, dus ;(.
pi_124794085
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit is alweer veel genuanceerder dan wat je eerst beweerde. :') Valt niet te praten met jou.
pi_124794127
ja dat komt omdat wij vrouwen zijn , en ja wij horen alleen mooi te zijn verder niets. :'(
pi_124794153
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:27 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik volg er in ieder geval niks meer van. Of het nou wel of geen tips zijn.
Ik volg het eigenlijk ook niet meer. _O- Ik probeer ook maar op mensen te reageren maar het gaat inderdaad van de hak op de tak.
Rustig aan.
pi_124794196
E
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat komt omdat wij vrouwen zijn , en ja wij horen alleen mooi te zijn verder niets. :'(
En toegankelijk dat was ook nog belangrijk, niet vergeten :P
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:37:24 #64
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124794394
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:32 schreef kingtoppie het volgende:
E

[..]

En toegankelijk dat was ook nog belangrijk, niet vergeten :P
Als je lelijk bent, dan maakt het niet uit of je toegankelijk bent of niet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_124794433
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als je lelijk bent, dan maakt het niet uit of je toegankelijk bent of niet.
Dan ben je gedoemd om eenzaam en alleen te sterven en komt het nooit meer goed ;(
pi_124794471
We kunnen de boel wel gaan over nuanceren en romantiseren, maar emotionele mannen en lelijke vrouwen zitten minder goed op de markt. Je kunt als man wel aan je haar werken of als vrouw aan je persoonlijkheid, resultaat krijg je hier toch niet mee.
pi_124794492
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
:')

Dit topic gaat toch nergens meer over?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124794524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan ben je gedoemd om eenzaam en alleen te sterven en komt het nooit meer goed ;(
En vinden we je over 6 maanden, gemummificeerd en aangevreten door je katten ;(
pi_124794566
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En vinden we je over 6 maanden, gemummificeerd en aangevreten door je katten ;(
En dat allemaal omdat je lelijk bent boehoehoe :'( :'( :'(
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:41:49 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124794580
quote:
Deze topic? Je gaat teveel met je neger home boys om :D

Oh en je slaat weet eens volledig door! Snel pc uit, rondje buiten lopen en terug komen als je weer normaal kan denken!
pi_124794642
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:39 schreef firefly3 het volgende:
We kunnen de boel wel gaan over nuanceren en romantiseren, maar emotionele mannen en lelijke vrouwen zitten minder goed op de markt. Je kunt als man wel aan je haar werken of als vrouw aan je persoonlijkheid, resultaat krijg je hier toch niet mee.
Nou...

Een vrouw met een kut persoonlijkheid die hoef ik niet _O- Ik ben wel heel kritisch op iemands persoonlijkheid.
Rustig aan.
pi_124794663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En dat allemaal omdat je lelijk bent boehoehoe :'( :'( :'(
Gelukkig hielden je katten wel gewoon van je zoals je was ;(
pi_124794686
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gelukkig hielden je katten wel gewoon van je zoals je was ;(
Nee katten zijn gewoon goedkope prostituees die vinden het goed als ze maar eten krijgen.

Oke ik kap weer met die SC...
Cue, jij zat te zeuren dat we van de hak op de tak sprongen en niet bij het onderwerp bleven? Welk onderwerp moeten we het over gaan hebben dan?
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:47:42 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124794818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:44 schreef kingtoppie het volgende:

Cue, jij zat te zeuren...
ik ben een echte vrouw O+

Maakt mij niet uit waar het over gaat. Gaat erom dat als er een discussie is, dat men daarover discussieert en niet om het ene punt te verduidelijker een totaal ander punt in beeld brengt wat er niets mee te maken heeft ( oftewel het verduidelijkt dan ook niets ).. en dat bedoelde ik met 'hak op de tak'
pi_124794877
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee katten zijn gewoon goedkope prostituees die vinden het goed als ze maar eten krijgen.
Ga nou ook niet dat laatste beetje liefde wat ze zouden kunnen krijgen door de neus boren van de lelijke vrouwen ;(
pi_124794888
Als vrouw zijnde kan je gaan sporten..
pi_124794902
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:48 schreef firefly3 het volgende:
Als man is dat lastig ja...
Rustig aan.
pi_124794909
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:48 schreef firefly3 het volgende:
Als man ook, wat is je punt?
pi_124794942
ja en van sporten word je echt mooier . help ook tegen mijn bril en haakneus _O-
pi_124794982
Zelfs een beetje make up op de juiste manier kan helpen. Dit zijn verschillen tussen de man en vrouw.
pi_124795001
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:50 schreef formerjellybean het volgende:
ja en van sporten word je echt mooier . help ook tegen mijn bril en haakneus _O-
Van sporten word je wel degelijk mooier denk ik... Lichamelijk in ieder geval.

En als je een bril niet mooi vindt staan kun je lenzen indoen? Dat is meer eigen invulling waardoor je je misschien beter kunt gaan voelen
Rustig aan.
pi_124795024
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als man ook, wat is je punt?
Als man verdubbel je je kansen daarmee niet. Dat is mijn punt.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:52:17 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124795048
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als een man dik is bv. Kan hij echt wel z'n kansen verdubbelen door naar de sportschool te gaan
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:52:26 #84
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124795053
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kreeg van sporten 450x mooiere ogen, het was echt fantastisch O+.
pi_124795062
ik heb helemaal geen bril hoor maar vond de vergelijking over lelijk zijn en ineens over sport een beetje belachelijk
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:52:46 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124795072
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als een man dik is bv. Kan hij echt wel z'n kansen verdubbelen door naar de sportschool te gaan
Inderdaad. Echt wat een kul wordt hier uitgekraamd...
pi_124795093
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik kreeg van sporten 450x mooiere ogen, het was echt fantastisch O+.
oh dan moet ik toch maar gaan sporten misschien helpt het :D
pi_124795107
quote:

[..]

Ik denk dat een dikke man meer kans heeft dan een dikke vrouw. :D
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:55:09 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124795179
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:53 schreef kingtoppie het volgende:

Ik denk dat een dikke man meer kans heeft dan een dikke vrouw. :D
Zou kunnen, geen idee. Genoeg mannen die ook op dikke vrouwen vallen, genoeg vrouwen die op dikke mannen vallen.
Maar het gaat om het verdubbelen van kansen.
Vrouwen kunnen hun kansen verdubbelen door naar de sportschool te gaan. Mannen kunnen dat ook.
Dat was het punt. Niet of de man daar meer effect mee zou hebben dan vrouwen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:55:38 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124795200
En firefly3 slaat weer eens volledig door.
En :W topic
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:56:24 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124795229
Sowieso dat hele mannen dit.. vrouwen dit verhaal. Dat lijkt me niet heel interessant voor dit topic.

Het zijn zulke algemeenheden, dat je daar misschien iets uit kunt halen, maar het komt er gewoon op neer dat je beiden (man/vrouw) wat kunt doen aan je uiterlijk als die niet geweldig is.
Je kan beiden (man/vrouw) wat doen aan je innerlijk als je daarop faalt.

Wat dat dan precies zou moeten zijn verschilt per persoon en per situatie.
pi_124795236
quote:

[..]

gemiddeld zijn als man zijnde is ook goed. Voor vrouwen is niet dik zijn veeeel belangrijker.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:58:10 #93
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124795307
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

gemiddeld zijn als man zijnde is ook goed. Voor vrouwen is niet dik zijn veeeel belangrijker.
In de ogen van de man of de ogen van de vrouw?
pi_124795431
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso dat hele mannen dit.. vrouwen dit verhaal. Dat lijkt me niet heel interessant voor dit topic.

Het zijn zulke algemeenheden, dat je daar misschien iets uit kunt halen, maar het komt er gewoon op neer dat je beiden (man/vrouw) wat kunt doen aan je uiterlijk als die niet geweldig is.
Je kan beiden (man/vrouw) wat doen aan je innerlijk als je daarop faalt.

Wat dat dan precies zou moeten zijn verschilt per persoon en per situatie.
Naast uiterlijk en innerlijk heb je ook nog wat je doet en wat je kan denk ik :) En wat je hebt... Allles wat bij je persoonlijkheid hoort eigenlijk.
Rustig aan.
pi_124795437
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Google eens op zyzz.
pi_124795441
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

In de ogen van de man of de ogen van de vrouw?
Van de man. Het heeft overigens niet voor niets een reden dat vrouwen soms zo lang voor de spiegel staan. Puur om er mooi uit te zien.
pi_124795465
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:01 schreef Fascination het volgende:

[..]

Google eens op zyzz.
Als je er zo uitziet verdubbel je je kansen als man? :D
Rustig aan.
pi_124795479
shit nu sta ik ook nog eens de hele dag voor de spiegel wat heb ik het zwaar
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:03:09 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124795510
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van de man. Het heeft overigens niet voor niets een reden dat vrouwen soms zo lang voor de spiegel staan. Puur om er mooi uit te zien.
Dus mannen willen graag slanke dennetjes? Dat is wat je bedoelt en dat is dus de reden dat vrouwen moeten sporten om meer kans te maken?

Correcte samenvatting?
pi_124795519
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je er zo uitziet verdubbel je je kansen als man? :D
Hij was eerst een spichtig ventje en had geen succes bij de vrouwen, toen begon hij met krachttraining en met z'n gespierde fysiek sloeg hij veel vrouwen aan de haak.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:03:40 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124795536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hij was eerst een spichtig ventje en had geen succes bij de vrouwen, toen begon hij met krachttraining en met z'n gespierde fysiek sloeg hij veel vrouwen aan de haak.
Waarom denk ik hier nu een Jambers-accentje bij ;(?
pi_124795541
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:02 schreef formerjellybean het volgende:
shit nu sta ik ook nog eens de hele dag voor de spiegel wat heb ik het zwaar
Presentatrices zien er meestal ook mooi uit. Vind het jammer dat je dit niet durft te erkennen.
pi_124795563
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zou wel een prachtig onderwerp voor een Jambers-aflevering zijn. _O_
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:05:17 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124795603
quote:

[..]

Ik had het zelfen :D
pi_124795635
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Is het zo ja?

Ik denk dat die ''dedication'' die erbij komt kijken een hele grote ''succesfactor'' heeft wat natuurlijk ook interessant is.

Tevens krijg je van meer spiermassa meer testosteron waarbij aangetoond is dat dat invloed heeft op zelfvertrouwen en andere ''mannelijke'' eigenschappen die een vrouw interessant kan vinden.

Er valt wel veel van te zeggen natuurlijk, maar veel vrouwen zullen ook op zo een sportschool jongen afknappen.

Denk ook dat het type Anita wat meer om ''gespierd'' geeft dan het type Fascination. Of heb ik dat fout?
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:06:32 #106
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124795656
Jezus christus wat een discussie :D :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_124795662
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:03 schreef firefly3 het volgende:
er meestal ook mooi uit. Vind het jammer dat je dit niet durft te erkennen.
Laatst bij de wereld draait door nog een hele discussie door vrouwen dat alleen knappe vrouwen op televisie komen terwijl dat bij mannen eigenlijk niks uitmaakt.

Ja de mens rekent een vrouw een stuk harder af op haar uiterlijk dan de man.
Rustig aan.
pi_124795680
quote:

[..]

Dus mannen willen graag slanke dennetjes? Dat is wat je bedoelt en dat is dus de reden dat vrouwen moeten sporten om meer kans te maken?

Correcte samenvatting?
Samenvatting: vrouwen maken meer progressie in de dating wereld met naar de schoonheidsspecialiste gaan/sport en mannen meer met zelfverzekerdheid en persoonlijkheid.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:07:52 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124795703
Als we die samenvattingen nu gewoon gelijk doen. Hebben we een heel zinloze discussies minder ^O^
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:08:12 #110
365231 Fera
Fire & Blood
pi_124795716
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Laatst bij de wereld draait door nog een hele discussie door vrouwen dat alleen knappe vrouwen op televisie komen terwijl dat bij mannen eigenlijk niks uitmaakt.

Ja de mens rekent een vrouw een stuk harder af op haar uiterlijk dan de man.
Ja, de media en de modewereld. Ik heb de ervaring dat partners niet zo moeilijk doen. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_124795735
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is het zo ja?

Ik denk dat die ''dedication'' die erbij komt kijken een hele grote ''succesfactor'' heeft wat natuurlijk ook interessant is.

Tevens krijg je van meer spiermassa meer testosteron waarbij aangetoond is dat dat invloed heeft op zelfvertrouwen en andere ''mannelijke'' eigenschappen die een vrouw interessant kan vinden.

Er valt wel veel van te zeggen natuurlijk, maar veel vrouwen zullen ook op zo een sportschool jongen afknappen.

Denk ook dat het type Anita wat meer om ''gespierd'' geeft dan het type Fascination. Of heb ik dat fout?
Ik denk dat je helemaal niet in types moet denken voor elke meid die op hem geilt is er ook een meid die hem totaal niets vind en ook de spierbundels niet.
De ene valt op dik de ander niet , het is volledige kolder om te denken dat iedereen op dezelfde types valt .
Wat voor de een lelijk is voor de ander weer mooi
pi_124795751
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja, de media en de modewereld. Ik heb de ervaring dat partners niet zo moeilijk doen. :)
Dit bedoel je toch niet negatief naar jezelf toe? Want jij bent niet lelijk Fera.
SPOILER
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:09:38 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124795790
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Samenvatting: vrouwen maken meer progressie in de dating wereld met naar de schoonheidsspecialiste gaan/sport en mannen meer met zelfverzekerdheid en persoonlijkheid.
Ik ben het er niet helemaal mee eens, maar soit.
pi_124795791
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is het zo ja?

Oh, dat zal best een meespelende factor kunnen zijn, ja.

Ik vind gespierd er ook beter uitzien bij een man en ik denk dat meer vrouwen daar zo over denken. Alleen is zyzz wel een extreem voorbeeld qua gespierdheid, denk dat veel vrouwen dat te vinden.
pi_124795829
Weet je overigens dat er heleboel gephotoshopt word in de media en de modewereld . dus je krijgt ook een oh zo realistisch beeld van de vrouw
pi_124795838
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk dat je helemaal niet in types moet denken voor elke meid die op hem geilt is er ook een meid die hem totaal niets vind en ook de spierbundels niet.
De ene valt op dik de ander niet , het is volledige kolder om te denken dat iedereen op dezelfde types valt .
Wat voor de een lelijk is voor de ander weer mooi
True that, hoewel ik niet echt geloof dat een gemiddeld persoon graag iemand heeft met obesitas.

Ja 1% zal dat vast leuk vinden.. het type ''feeder'' zegmaar, maar je ''kansen vergroten'' door wat aan je fysiek te werken en dergelijk lijkt me geen raar idee toch?
Rustig aan.
pi_124795847
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:07 schreef Cue_ het volgende:
Als we die samenvattingen nu gewoon gelijk doen. Hebben we een heel zinloze discussies minder ^O^
Het heeft allemaal met elkaar te maken, de redenen erachter waarom dat zo is. Vrouwen worden anders geprikkeld dan mannen:)
pi_124795922
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:09 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, dat zal best een meespelende factor kunnen zijn, ja.

Ik vind gespierd er ook beter uitzien bij een man en ik denk dat meer vrouwen daar zo over denken. Alleen is zyzz wel een extreem voorbeeld qua gespierdheid, denk dat veel vrouwen dat te vinden.
Doe eens plaatjes posten van wat jij leuk vindt?

Overigens kan je wel zeggen dat er altijd wel iemand op een dikker persoon valt.. Maar puur gekeken naar statistiek is een mooi lichaam anders en vinden mensen een mooi lichaam interessanter... (Ja dat verschilt voor mensen maar de meerderheid neigt toch naar een bepaald type)
Wat ik zou doen is een beetje naar je eigen doelgroep trekken..
Val jij op vrouwen die er netjes uitzien? Trek dan zelf ook een overhemd aan...
Rustig aan.
pi_124796164
Voor fascination is het vooral van of ze het mannetje, vrouwtje of hetzelfde is in het lesbisch koppeltje.
pi_124796165
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Overigens kan je wel zeggen dat er altijd wel iemand op een dikker persoon valt.. Maar puur gekeken naar statistiek is een mooi lichaam anders en vinden mensen een mooi lichaam interessanter... (Ja dat verschilt voor mensen maar de meerderheid neigt toch naar een bepaald type)
Overhemd. :') Ik ben toch geen man. :(! Ik denk dat ik qua type vrouwen wel iemand zoek waar ik mezelf ook in herken, ja.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:17:50 #121
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124796173
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat gaat dan niet echt werken voor mij. Ik vind wel dat iemand er verzorgd uit moet zien maar op zijn/haar eigen manier. Ik loop er als ik mijn normale kleding aan heb bijna altijd een beetje anders bij. Aparte combinaties zeg maar.

Tegenwoordig bijna altijd in zwart i.v.m. studie en werk. No emo.
pi_124796183
En die 'types waar je op valt' zeggen ook zo weinig over waarop je daadwerkelijk verliefd wordt, dat kan heel anders lopen dan je verwacht.
pi_124796198
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Voor fascination is het vooral van of ze het mannetje, vrouwtje of hetzelfde is in het lesbisch koppeltje.
Que?
pi_124796208
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Overhemd. :') Ik ben toch geen man. :(! Ik denk dat ik qua type vrouwen wel iemand zoek waar ik mezelf ook in herken, ja.
Blouse, overhemd, allemaal hetzelfde toch :')
pi_124796251
Ja zo val ik op mannen die een beetje Jim Morrison achtig zijn lang haar en wat date ik nu iemand die al vroeg een beetje kalend was, wel heeft die wat alternatieve kledingstijl dus ik ben niet helemaal van mijn geloof gevallen.
pi_124796255
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Bij een vrouw noem je dat geen overhemd.
pi_124796277
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik weet niet in wat voor edelkitsch-wereld jij leeft, maar ik hoorde dat het er mooi moet zijn :')
pi_124796296
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

:P
Rustig aan.
pi_124796312
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Bij een vrouw noem je dat geen overhemd.
Maar het komt wel op het zelfde kledingstuk neer toch?
pi_124796345
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:17 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Dat gaat dan niet echt werken voor mij. Ik vind wel dat iemand er verzorgd uit moet zien maar op zijn/haar eigen manier. Ik loop er als ik mijn normale kleding aan heb bijna altijd een beetje anders bij. Aparte combinaties zeg maar.

Tegenwoordig bijna altijd in zwart i.v.m. studie en werk. No emo.
Uiteraard op je eigen manier, maar soort zoekt soort... Als jij een beetje netjes bent en van nette kleren houdt dan zul je vast en zeker ook op vrouwen vallen met nette kleren.. Zo gaat dat in ieder geval vaak.

En dat je wat meer gaat doen zoals een andere groep betekent niet gelijk dat dat niet ''jouw manier'' is oid. Misschien bevalt die stijl wel een stuk beter?
Rustig aan.
pi_124796368
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar het komt wel op het zelfde kledingstuk neer toch?
Je hij gaat alleen rechts-over dicht ipv linksover.

Of andersom ik weet het even niet meer...
Rustig aan.
pi_124796450
:D :D

even dacht ik dat ik weer op de kleuterschool was met firefly3 als meester die ons kindertjes de grote boze wereld van mannen en vrouwen uit aan het leggen was. :D :')

wel gelachen. ~:)
pi_124796469
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:25 schreef dawg het volgende:

even dacht ik dat ik weer op de kleuterschool was met firefly3 als meester die ons kindertjes de grote boze wereld van mannen en vrouwen uit aan het leggen was. :D :')

Whehe. :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:26:45 #134
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124796497
Firefly3 is misschien over the top, maar we liegen allemaal als we zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:27:07 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124796509
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:26 schreef Comp_Lex het volgende:
Firefly3 is misschien over the top, maar we liegen allemaal als we zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is.
Volgens mij zegt niemand dat.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:27:24 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124796518
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:25 schreef dawg het volgende:

Ach, hij heeft best wel eens een punt. Maar het is zo over the top vaak.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:27:40 #137
103397 minthy
Lief-ish
pi_124796524
quote:
Dan ben ik maar een leugenaar :)
Het kan me oprecht geen zak schelen.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_124796527
Dusss, wie gaat er mee naar de sportschool vanavond?
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:29:08 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124796575
Ik vind een verzorgd uiterlijk wel belangrijk. Ik zou zelf niet snel vallen op iemand met dreadlocks en opgelapte/verstelde kleding, bij wijze van.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:29:11 #140
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124796577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
Dusss, wie gaat er mee naar de sportschool vanavond?
Ik ik ik! Heftig thuis op de bank zitten en af en toe wat drinken naar binnen gieten.
pi_124796600
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:29 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Ik ik ik! Heftig thuis op de bank zitten en af en toe wat drinken naar binnen gieten.
?
Nee... :P
Sportschool.... Je weet wel. ?
:(
Rustig aan.
pi_124796612
quote:
Logisch toch, jij wilt toch ook geen vriendin die je erg lelijk vindt?
Dat hoeft niet het schoonheidsideaal te zijn maar je wil toch wel je partner mooi vinden.
pi_124796819
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:29 schreef Samzz het volgende:
Ik vind een verzorgd uiterlijk wel belangrijk. Ik zou zelf niet snel vallen op iemand met dreadlocks en opgelapte/verstelde kleding, bij wijze van.
Nee maar ik snap dat ook wel..
Ik ben depressief en verwaarloos mezelf soms een beetje als ik in een waardeloze bui zit.

Iemand die zichzelf verwaarloosd is gewoon niet aantrekkelijk, om meerdere redenen. Als iemand er verzorgd uitziet weet je gelijk dat hij goed voor zichzelf zorgt, in ieder geval zo lijkt het.
Rustig aan.
pi_124796957
quote:

[..]

Niet alleen jij :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:44:41 #145
365231 Fera
Fire & Blood
pi_124797153
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit bedoel je toch niet negatief naar jezelf toe? Want jij bent niet lelijk Fera.
SPOILER
Dank je. Maar ik doelde ook op het feit dat ik niet erg slank ben. :D Mijn laatste twee partners houden zelfs van vollere dames.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_124797189
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:44 schreef Fera het volgende:

[..]

Dank je. Maar ik doelde ook op het feit dat ik niet erg slank ben. :D Mijn laatste twee partners houden zelfs van vollere dames.
Ja maar jij bent niet dik jij bent wel iets voller ja... Maar dat kan je ook fijn vastpakken })
Rustig aan.
pi_124797223
quote:

[..]

Ik val normaal niet op voller, maar ik vind jou er prima uit zien hoor :)
pi_124797250
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik val normaal niet op voller, maar ik vind jou er prima uit zien hoor :)
Ik hou normaal niet van meisjes die op Fok komen, maar Fera!
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:48:38 #149
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124797285
Verzorgd uitzien gaat in mijn geval een beetje lastig. Ik moet eerst een Roaccutane kuur nemen voordat ik er verzorgd uit kan zien, maar er is geen garantie.
pi_124797341
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Verzorgd uitzien gaat in mijn geval een beetje lastig. Ik moet eerst een Roaccutane kuur nemen voordat ik er verzorgd uit kan zien, maar er is geen garantie.
Maar behalve je huid zie je er verder wel verzorgd uit? Dan moet dat overkomelijk zijn denk ik hoor.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:51:16 #151
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124797365
quote:

[..]

Same here :). Gelukkig genoeg mannen die voller vrouwen wel waarderen :D.
pi_124797423
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Same here :). Gelukkig genoeg mannen die voller vrouwen wel waarderen :D.
Jij niet slank wut? :? Dan zal ik wel de verkeerde foto's bekeken hebben...
pi_124797495
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik geloof vrouwen ook nooit als ze zeggen dat ze ''wat kilo's teveel hebben''
Dat klopt bij de helft namelijk gewoon niet.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:55:31 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124797526
quote:

[..]

Sorry Fax, maar Samzz is niet slank.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik hou normaal niet van meisjes die op Fok komen, maar Fera!
Het uiterlijk van een vrouw waar ik normaal gesproken op val, is bij de laatste paar maar half terug te zien. Ik zou er eigenlijk 2 moeten combineren voor het type waar ik normaal op val.

Ik zie er net weer een op fb posten en ik smelt weer een beetje. Gvd. :') Ik dacht dat ik hier voor bij was.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_124797538
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik geloof vrouwen ook nooit als ze zeggen dat ze ''wat kilo's teveel hebben''
Dat klopt bij de helft namelijk gewoon niet.
Ten opzichte van het ideaalbeeld in de media etc bedoelen ze meestal. Jouw eigen beeld kan daar best ver vanaf staan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:56:53 #156
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124797576
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar behalve je huid zie je er verder wel verzorgd uit? Dan moet dat overkomelijk zijn denk ik hoor.
Nee niet echt. Ik ben iets te dik en ik heb wallen / donkere kringen onder mijn ogen. Verder maak ik gewoon een nerdy indruk.
Maar het maakt allemaal niet uit. Ik weet uit ervaring dat zodra je huid niet netjes is je niks meer kan bereiken op relatiegebied. Ik doe niet voor de lol mee met dit topic.
pi_124797586
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
eestal. Jouw eigen beeld kan daar best ver vanaf staan.
De mening van gemiddelde vent staat daar ver van af.
Rustig aan.
pi_124797605
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sorry Fax, maar Samzz is niet slank.

[..]

Het uiterlijk van een vrouw waar ik normaal gesproken op val, is bij de laatste paar maar half terug te zien. Ik zou er eigenlijk 2 moeten combineren voor het type waar ik normaal op val.

Ik zie er net weer een op fb posten en ik smelt weer een beetje. Gvd. :') Ik dacht dat ik hier voor bij was.
Jaaaaaaaaa, jij gaat mee naar de sportschool vanavond.
Rustig aan.
pi_124797646
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:56 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee niet echt. Ik ben iets te dik en ik heb wallen / donkere kringen onder mijn ogen. Verder maak ik gewoon een nerdy indruk.
Maar het maakt allemaal niet uit. Ik weet uit ervaring dat zodra je huid niet netjes is je niks meer kan bereiken op relatiegebied. Ik doe niet voor de lol mee met dit topic.
Ga de rest dan eerst ook in orde maken :')
In plaats van alleen maar zielig doen dat je nooit iets kunt bereiken door je huid.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:59:06 #160
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124797662
Ik zal heel eerlijk zijn. Het maakt niet uit als een beetje te dik bent (dat ben ik ook), maar als je echt heel erg dik bent, dan ga ik ervan uit dat je problemen hebt en dan zul je niks van mij verwachten.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:00:01 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124797684
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ten opzichte van het ideaalbeeld in de media etc bedoelen ze meestal. Jouw eigen beeld kan daar best ver vanaf staan.
Of voor hun eigen idee. Het kan best dat je je beter voelt als je 2 kilo lichter bent.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zal heel eerlijk zijn. Het maakt niet uit als een beetje te dik bent (dat ben ik ook), maar als je echt heel erg dik bent, dan ga ik ervan uit dat je problemen hebt en dan zul je niks van mij verwachten.
Je gewicht helpt wel bij de eerste indruk. Als je er slank of afgetraind uitziet, maakt dat een betere indruk dan een bierbuikje.
Bij de meeste vrouwen dan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaa, jij gaat mee naar de sportschool vanavond.
En waarom ga ik dat doen?
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:01:33 #162
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124797729
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ga de rest dan eerst ook in orde maken :')
In plaats van alleen maar zielig doen dat je nooit iets kunt bereiken door je huid.
Ik heb niet gezegd dat ik daar niet mee bezig ben, maar ik weet nu al dat het niet uitmaakt.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:02:08 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124797750
quote:

[..]

Dat moet wel, ik ben echt niet slank :).
pi_124797759
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De mening van gemiddelde vent staat daar ver van af.
Dat is waar. Maar vrouwen doen het niet per se omdat mannen ze dan mooier gaan vinden maar vanwege hun eigen voorkeuren. Als zij graag een paar kilo lichter willen zijn, wie ben jij dan om daar wat van te vinden? Zolang het niet ongezond wordt dan.
pi_124797775
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ik daar niet mee bezig ben, maar ik weet nu al dat het niet uitmaakt.
Ik ken een jongen met een enorm puistenhoofd die wel een vriendin heeft. Gewoon omdat hij tof is.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:03:24 #166
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124797791
Oh ja, inb4 "Comp_Lex jij moet gewoon alles accepteren, want jij bent een sukkel en geen hosselkoning."
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:03:31 #167
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124797793
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Of voor hun eigen idee. Het kan best dat je je beter voelt als je 2 kilo lichter bent.

[..]

Je gewicht helpt wel bij de eerste indruk. Als je er slank of afgetraind uitziet, maakt dat een betere indruk dan een bierbuikje.
Bij de meeste vrouwen dan.

[..]

En waarom ga ik dat doen?
Ik heb geen bierbuik, dat niet :P.
pi_124797832
heel eerlijk de meest nerderige meisje op school die ook echt niet moeders mooiste waren , en nog steeds niet zijn, hadden allemaal wel heel gauw iemand waar ze mee trouwden.
pi_124797852
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:04 schreef formerjellybean het volgende:
heel eerlijk de meest nerderige meisje op school die ook echt niet moeders mooiste waren , en nog steeds niet zijn, hadden allemaal wel heel gauw iemand waar ze mee trouwden.
Toch maar een nerd worden dan.
Rustig aan.
pi_124797871
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ken een jongen met een enorm puistenhoofd die wel een vriendin heeft. Gewoon omdat hij tof is.
Precies, dat kan gewoon. Mijn voormalige buurjongen is ook niet moeders mooiste, maar die heeft een best knappe vriendin, waarschijnlijk omdat hij een leuk persoon is.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:06:33 #171
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124797916
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Precies, dat kan gewoon. Mijn voormalige buurjongen is ook niet moeders mooiste, maar die heeft een best knappe vriendin, waarschijnlijk omdat hij een leuk persoon is.
Cameron Diaz heeft ook vaak pukkels. Zij heeft ook knappe vriendjes altijd.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:07:59 #172
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124797984
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan heeft hij geluk. In the right place at the right time soort geluk, want in mijn omgeving zou hij sociaal afgemaakt worden.
pi_124797989
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vriendjes ook echt. :')
pi_124798006
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kaneel heeft een heel egaal huidje, hij heeft soms liefdesverdriet enzo :'(
Rustig aan.
pi_124798045
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat moet wel, ik ben echt niet slank :).
Ow oke :)

Maar je bent verre van dik volgens mij ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:11:29 #176
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124798111
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vriendjes ook echt. :')
Kom haten Fasje. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kaneel heeft een heel egaal huidje, hij heeft soms liefdesverdriet enzo :'(
Mwah, ik heb regelmatig last van oneffenheden.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:13:18 #177
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124798174
Mensen schijnen mij IRL ook heel erg tof te vinden, maar ik geef me IRL ook niet zo bloot als hier en ik probeer zelfverzekerd over te komen, ook al kost me dat eigenlijk veel moeite.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:13:31 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124798182
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Uhm nee, overhemd heeft de knopen rechts zitten. Een blouse heeft die links zitten. Teminste, vroeg was dat zeker zo. En daar was een goede reden voor.

Grootste deel van de wereld is rechtshandig en is het dus makkelijk om met je rechterhand je overhemd dicht te doen. Dit omdat mannen zich vroeger in tegenstelling tot de vrouwen zich zelf kleede.

De vrouwen werden aangekleed. En omdat die mensen ook bijna altijd rechts zijn zitten de knopen aan een blouse rechts, omdat dit makkelijker was.

Maar goed, volledig offtopic :P

Einde geschiedenis les :)
pi_124798294
Ik schrijf rechtshandig maar doe alles verder met de linkerhand , kan dus ook heel moeilijk links en rechts uit elkaar houden
pi_124798318
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:13 schreef Comp_Lex het volgende:
maar ik geef me IRL ook niet zo bloot als hier en ik probeer zelfverzekerd over te komen, ook al kost me dat eigenlijk veel moeite.
Dan wil ik jou wel eens meeten :)
Rustig aan.
pi_124798363
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ik schrijf rechtshandig maar doe alles verder met de linkerhand , kan dus ook heel moeilijk links en rechts uit elkaar houden
Rechts is waar je duim links zit.
Rustig aan.
pi_124798394
ja dat is ook mijn trucje vaak :D ik ben een beetje een vaag geval wat dat betreft
pi_124798430
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:18 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat is ook mijn trucje vaak :D ik ben een beetje een vaag geval wat dat betreft
Rustig aan.
pi_124798446
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Rechts is waar je duim links zit.
Palm omhoog of omlaag? :P
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:21:08 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124798468
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow oke :)

Maar je bent verre van dik volgens mij ;)
Ligt aan je definitie van dik.
pi_124798480
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ligt aan je definitie van dik.
Onderkin :P
pi_124798492
omhoog want als de duim een L is dan weet ik dat het links is , dat is mijn vage ezelsbruggetje
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:22:06 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124798502
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Onderkin :P
Alleen als ik naar beneden kijk :P.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:22:59 #189
365231 Fera
Fire & Blood
pi_124798536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maar jij bent niet dik jij bent wel iets voller ja... Maar dat kan je ook fijn vastpakken })
Ja oké, maar ik wilde zeggen dat niet iedereen slank hoeft te zijn voor de markt.

Misschien als je een walvis bent, maar doe t dan voor je gezondheid. :P
pi_124798562
some cushing for the pushing
pi_124798599
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:21 schreef formerjellybean het volgende:
omhoog want als de duim een L is dan weet ik dat het links is , dat is mijn vage ezelsbruggetje
Ow slim wel :P
pi_124798610
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Alleen als ik naar beneden kijk :P.
Haha nou dan ben je niet dik hoor ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:29:17 #193
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124798792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Haha nou dan ben je niet dik hoor ;)
Onderkin zegt niet heel veel over lichaamsvet, hoor :P.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:30:04 #194
365231 Fera
Fire & Blood
pi_124798831
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Soms wel. Ik had er eerst geen. ;(
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:30:14 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124798838
Het maakt ook verder niet uit, ik ben blij met mezelf. Het mag slanker en strakker, maar het moet niet. Niet stante pede, iig.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:30:59 #196
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124798872
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Fera het volgende:

[..]

Soms wel. Ik had er eerst geen. ;(
Het kan ook wel. Maar ik ken ook wel slanke meisjes met een onderkin tot op de knie :P.
pi_124798881
Marilyn Monroe was overigens ook verre van slank :Y
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:31:59 #198
365231 Fera
Fire & Blood
pi_124798917
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het kan ook wel. Maar ik ken ook wel slanke meisjes met een onderkin tot op de knie :P.
Klopt. :Y
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:33:28 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124798970
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef formerjellybean het volgende:
Nou, verre van slank vind ik ook wat overdreven.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:33:43 #200
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124798986
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef formerjellybean het volgende:
Voor haar tijd was ze erg slank, kennelijk. Maar nu zou men haar niet meer slank vinden denk ik.
pi_124799093
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:04 schreef formerjellybean het volgende:
Sommigen zijn ook erg wanhopig en willen gelijk eraan vastklampen en gelijk met hun eerste relatie trouwen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:37:50 #202
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124799138
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sommigen zijn ook erg wanhopig en willen gelijk eraan vastklampen en gelijk met hun eerste relatie trouwen.
Oh jezus, moet jij perse overal iets achter zoeken :').
pi_124799242
Lelijke vrouwen hebben echt een heeeel stuk minder keus. Oppervlakkig van de mannen, maar erg bepalend.
pi_124799275
quote:

[..]

Misschien houden ze wel van elkaar ofzo :)
pi_124799304
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien houden ze wel van elkaar ofzo :)
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat er een heel stuk minder keus is.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:43:52 #206
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124799353
quote:

[..]

Ik ben van plan om met mijn eerste relatie te gaan trouwen als het goed werkt.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:45:23 #207
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124799400
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:40 schreef firefly3 het volgende:
Lelijke vrouwen hebben echt een heeeel stuk minder keus. Oppervlakkig van de mannen, maar erg bepalend.
Gelukkig is dat andersom niet zo. :')
pi_124799408
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat er een heel stuk minder keus is.
Jij hebt het over wanhopigheid :')
pi_124799413
Firefly in wat voor wereld leef jij ?? Waar alleen fotomodellen rondlopen ??
pi_124799475
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij hebt het over wanhopigheid :')
Als je op jonge leeftijd met je eerste relatie trouwt heeft het vaak ook onderliggende redenen :)
pi_124799501
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je op jonge leeftijd met je eerste relatie trouwt heeft het vaak ook onderliggende redenen :)
Als je met je neef of oom trouwt ook wel :P
Als je op latere leeftijd trouwt heeft het ookv aak een onderliggende reden.

Alle acties hebben vaak een onderliggende reden.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:48:11 #212
103397 minthy
Lief-ish
pi_124799520
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:40 schreef firefly3 het volgende:
En daarom ben ik blij met m'n dikke tetten, daardoor krijg ik tenminste tóch wat mannelijke aandacht O+

Nee, maar serieus. Ik vind dat je er een bizarre gedachtegang op nahoudt :')
Tante minthy!! O+
pi_124799531
Firefly snapt hoe de wereld werkt, hoor, jongens.
pi_124799539
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Meestal jeugdelijke onbezonnenheid of een iets te vroeg gekomen kinderwens, tenminste zo lijkt het in mijn omgeving te zijn :')
pi_124799581
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Meestal jeugdelijke onbezonnenheid of een iets te vroeg gekomen kinderwens, tenminste zo lijkt het in mijn omgeving te zijn :')
Heeft ook vaak te maken met sociale achtergrond en opleidingsniveau.
pi_124799599
Of misschien al heel jong huisje boompje beestje willen. Ik ben zelf totaal niet helemaal niet huisje boompje beestje en zal ik dus niet zo heel gauw trouwen denk
pi_124799619
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef minthy het volgende:

[..]

En daarom ben ik blij met m'n dikke tetten, daardoor krijg ik tenminste tóch wat mannelijke aandacht O+

Nee, maar serieus. Ik vind dat je er een bizarre gedachtegang op nahoudt :')
Het uiterlijk factor als vrouwzijnde in dit topic weglaten. Dat is pas bizar.
pi_124799624
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Heeft ook vaak te maken met sociale achtergrond en opleidingsniveau.
Hoeft niet, ik ken ze van vwo.
Maar daar heeft het misschien ook wat te maken met het afzetten tegen ouders en hun ideeen over wat wel en niet 'kan'.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:51:15 #219
103397 minthy
Lief-ish
pi_124799654
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

In jouw wereld misschien ^O^
Tante minthy!! O+
pi_124799682
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Same here, gaat ineens minder om de persoon maar om datgene eromheen.
pi_124799689
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoeft niet, ik ken ze van vwo.
Nee, hoeft inderdaad niet, dat heb ik toch in het formuleren van m'n antwoord verwerkt? :')
pi_124799720
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oh, is dat zo?
pi_124799732
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, hoeft inderdaad niet, dat heb ik toch in het formuleren van m'n antwoord verwerkt? :')
Nou ja, ik bedoel dus dat ik hier in de omgeving niet zoveel verband zie tussen jong trouwen en sociaal milieu/opleidingsniveau. Maar ik kom dan ook uit een wat ongebruikelijke omgeving misschien.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:54:29 #224
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124799785
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef formerjellybean het volgende:
Of misschien al heel jong huisje boompje beestje willen. Ik ben zelf totaal niet helemaal niet huisje boompje beestje en zal ik dus niet zo heel gauw trouwen denk
Dubbele ontkenning :P
pi_124800205
Waarom houden de vrouwen hier niet een meet waarbij ze gezamelijk gaan joggen, schoonheidssalon gaan en dan gaan stappen? Leuk, gezond en vergroot je kansen op een gezellige wijze.
pi_124800328
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:07 schreef firefly3 het volgende:
Waarom houden de vrouwen hier niet een meet waarbij ze gezamelijk gaan joggen, schoonheidssalon gaan en dan gaan stappen? Leuk, gezond en vergroot je kansen op een gezellige wijze.
:D
Ga jij al naar de sportschool vuurvliegje?
Rustig aan.
pi_124800503
quote:
Goeie troll, hoor.
pi_124800565
quote:
:{
pi_124800734
quote:
Ik kan niet joggen :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:27:20 #230
103397 minthy
Lief-ish
pi_124800805
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik wil niet eens joggen... Zou continu bang zijn dat Firefly ergens in de bosjes langs de route zou liggen rukken.
Of het aanblik analyseren, kan ook nog :')
Tante minthy!! O+
pi_124800933
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:27 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik wil niet eens joggen... Zou continu bang zijn dat Firefly ergens in de bosjes langs de route zou liggen rukken.
Of het aanblik analyseren, kan ook nog :')
of zomaar ineens je hand vastpakt als je langs gerent komt. hij zegt niks maar met zijn lichaamstaal smelt jij toch. :7
pi_124800970
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:31 schreef dawg het volgende:

[..]

of zomaar ineens je hand vastpakt als je langs gerent komt. hij zegt niks maar met zijn lichaamstaal smelt jij toch. :7
En als je 's avonds uit bent begint hij je misschien wel spontaan te vingeren op de dansvloer.
pi_124801011
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En als je 's avonds uit bent begint hij je misschien wel spontaan te vingeren op de dansvloer.
dat is weer een nieuwe. hij wil natuurlijk wel zijn quotum van 3 per dag halen. ~:)
pi_124801035
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Fietsen is leuk als het mooi weer is.
pi_124801104
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ga jij al naar de sportschool vuurvliegje?
Heb net al anderhalf uur gelopen en moet straks weer ff. Heb energie te kort!
pi_124801107
Nordic walking kan ik wel, maar dat vindt iedereen voor gays of bejaarden ;(
pi_124801139
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
Nordic walking kan ik wel, maar dat vindt iedereen voor gays of bejaarden ;(
schijnt gezonder te zijn dan hardlopen.
pi_124801172
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:36 schreef dawg het volgende:

[..]

schijnt gezonder te zijn dan hardlopen.
Klopt, maar niemand wil het met me doen behalve mijn opa :P
pi_124801208
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

ga je alleen?
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:39:26 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124801270
quote:

[..]

_O-
pi_124801432
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:38 schreef dawg het volgende:

[..]

ga je alleen?
Nee, met mijn opa natuurlijk.
pi_124801798
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nouja toch wel een beetje :+
pi_124802170
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, met mijn opa natuurlijk.
er moest nog het woord "dan" voor. dan ga je alleen? :P

kut ipad. :(
pi_124804810
quote:
umm nee dank je, ben niet echt een meisjes-meisjes en ben dus niet zo voor dat soort dingen te porren
pi_124804968
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

umm nee dank je, ben niet echt een meisjes-meisjes en ben dus niet zo voor dat soort dingen te porren
Dat is juist het doel, dat er straks wel iemand jou gaat porren :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_124805058
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:00 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dat is juist het doel, dat er straks wel iemand jou gaat porren :')
Ik word al gepord ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:56:06 #247
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_124808118
quote:

[..]

ik scrollde van onder naar boven... ziet er vaag uit zonder context die er boven staat _O-
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_124809437
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef marcel-o het volgende:

[..]

ik scrollde van onder naar boven... ziet er vaag uit zonder context die er boven staat _O-
Nu je het zegt. godverdomme :') _O-
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:17:26 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124809495
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Goeie troll, hoor.
Ga je morgen mee joggen? Gaan we daarna elkaars haar borstelen en mee-eters uitknijpen.
pi_124809564
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ga je morgen mee joggen? Gaan we daarna elkaars haar borstelen en mee-eters uitknijpen.
Ik las ''elkaars borsten''
... Hmm :(
Ik ben gefrustreerrddd.
Rustig aan.
pi_124809601
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Prima, ik moet er natuurlijk wel op m'n best uitzien. Ik neem de nagellak mee.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:22:11 #252
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124809798
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben gefrustreerrddd.
Inderdaad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Prima, ik moet er natuurlijk wel op m'n best uitzien. Ik neem de nagellak mee.
Top. Ik zorg voor de chickflicks en chocolademelk.
pi_124809815
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben gefrustreerrddd.
Ik ook :@
pi_124810121
Verkeerde topic - sc.
Rustig aan.
pi_124810449
Joh...
Hoe geraak je als man minder gefrustreerd?
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:35:13 #256
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124810723
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
Joh...
Hoe geraak je als man minder gefrustreerd?
Fappen
Elke dag
De hele dag
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_124811022
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Fappen
Elke dag
De hele dag
Dat werkt dus niet zo goed, want daar word ik alleen maar treurig van, alsof ik het echte niet kan krijgen.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:42:58 #258
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124811243
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Fappen
Elke dag
De hele dag
Dat beschrijft de laatste 15 jaar van mijn leven.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:42:58 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124811247
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat werkt dus niet zo goed, want daar word ik alleen maar treurig van, alsof ik het echte niet kan krijgen.
Ja dat is een gevalletje mindset. Ik heb al een beetje geaccepteerd dat ik het echte niet kan krijgen. :')
C'est la vie
pi_124811351
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dat is een gevalletje mindset. Ik heb al een beetje geaccepteerd dat ik het echte niet kan krijgen. :')
:o
_O-
Godverdomme als ik zo ver kom ga ik naar de hoeren de tifus. :')

/ Alle hoop is toch verloren modussss
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:45:42 #261
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124811413
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O-

Er is altijd hoop.
Lelijkere kerels dan jij hebben regelmatig seks.
pi_124811465
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er is altijd hoop.
Lelijkere kerels dan jij hebben regelmatig seks.
Dat geeft geen hoop, dat geeft extra treurnis _O- The fuck moet ik wel niet fout doen dan? _O-
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:47:21 #263
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124811523
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O-

Het is niet dat ik de hoop verloren heb, maar ik weet zelf dat als ik niks probeer, er niks gebeurt. Ik zal denk ik nooit worden versierd.

Ik heb het letterlijk in eigen hand. :')
C'est la vie
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:47:46 #264
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124811554
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat beschrijft de laatste 15 jaar van mijn leven.
Knowledge. 14.gif
C'est la vie
pi_124811610
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat bedoel je met het echte?
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:49:46 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124811679
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat bedoel je met het echte?
Een vrouw.
C'est la vie
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:50:58 #267
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124811754
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat geeft geen hoop, dat geeft extra treurnis _O- The fuck moet ik wel niet fout doen dan? _O-
Vraag aan de genen waar je mee geweest bent.
Ik hoor van iedereen dat ze je best knap vinden.

Dat is al meer dan ik hoor. Toch heb ik meer seks dan jij.

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Knowledge. [ afbeelding ]
Ik ben jouw toekomst.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:52:30 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124811844
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben jouw toekomst.
Hoho, ik word de volgende Evers. Daarna kan ik gewoon "Hallo ik ben dj bij 3FM".

Nou klaar is kees.
C'est la vie
pi_124811845
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Een vrouw.
Dude, doe niet zo dramatisch. :')
pi_124811877
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is niet dat ik de hoop verloren heb, maar ik weet zelf dat als ik niks probeer, er niks gebeurt. Ik zal denk ik nooit worden versierd.

Ik heb het letterlijk in eigen hand. :')
Vraag me af of het ook nog mogelijk is om op een andere manier echt een meisje kunt leren kennen....
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:53:50 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124811929
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dude, doe niet zo dramatisch. :')
Ik doe niet dramatisch. :') Ik ga er niet onder gebukt ofzo. Ik heb een hartstikke fijn leven.
C'est la vie
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:53:52 #272
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124811931
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoho, ik word de volgende Evers. Daarna kan ik gewoon "Hallo ik ben dj bij 3FM".

Nou klaar is kees.
Owja, dat is waar. Je zwemt dan in de punani.
pi_124812033
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vraag me af of het ook nog mogelijk is om op een andere manier echt een meisje kunt leren kennen....
Nou vooruit, studie etc.... Maar ik weet niet, het contact loopt nooit zo ''vanzelfsprekend'' dat het vanzelf gaat.

Het lijkt net alsof ieder contact dat je legt met een vrouw gelijk versieren is. :')
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:55:55 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124812035
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Owja, dat is waar. Je zwemt dan in de punani.
Het leven kan soms zo simpel zijn.
C'est la vie
pi_124812079
quote:

[..]

[..]

Ik ben jouw toekomst.
Soms meer initiatief moeten nemen....
Te weinig nummers gevraagd te weinig opgebeld te weinig gedate.
Rustig aan.
pi_124812170
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik doe niet dramatisch. :') Ik ga er niet onder gebukt ofzo. Ik heb een hartstikke fijn leven.
Jawel. Waarom zou jij geen vrouw kunnen krijgen? Zoals jij nu denkt, gaat het ook niet lukken. Iets met self-fulfilling prophecy.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:58:44 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124812195
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Voor mij is dat redelijk makkelijk, met het aantal mensen (en dus ook vrouwen) wat bij 'mijn' zender werkt.
Alleen dat is meestal puur vriendschappelijk.
C'est la vie
pi_124812281
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef Fascination het volgende:
Jawel. Waarom zou jij geen vrouw kunnen krijgen? Zoals jij nu denkt, gaat het ook niet lukken. Iets met self-fulfilling prophecy.
Omdat heloef niet versierd gaat worden en hij zelf geen meisjes versierd om een of andere reden gaat het niet lukken.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:00:01 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124812285
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook net. Als ik er niks aan doe, dan gebeurt ook niks.

Ik zeg niet dat ik geen vrouw kan krijgen, ik zeg enkel dat als ik een vrouw wil ik er zelf achteraan zal moeten. Het gaat zeker niet naar me toe komen.
C'est la vie
pi_124812322
quote:

[..]

[..]

Ik ben jouw toekomst.
Kijk mij vinden dames zelfs ''best knap''
En ik ben echt haast nog nooit aangesproken door een meisje.

En er is ook gezegd dat ik een open uitstraling heb _O- DUss....
Rustig aan.
pi_124812470
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook net. Als ik er niks aan doe, dan gebeurt ook niks.

Ik zeg niet dat ik geen vrouw kan krijgen, ik zeg enkel dat als ik een vrouw wil ik er zelf achteraan zal moeten. Het gaat zeker niet naar me toe komen.
Hmm, oke. :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:03:51 #282
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_124812524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

is een realdoll niet iets?
pi_124812532
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Kan jij mensen motiveren om toch maar wel iemand te versieren?
Rustig aan.
pi_124812547
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:03 schreef marcel-o het volgende:

[..]

is een realdoll niet iets?
Realdoll is ook nep he.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:04:18 #285
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124812551
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kijk mij vinden dames zelfs ''best knap''
En ik ben echt haast nog nooit aangesproken door een meisje.

En er is ook gezegd dat ik een open uitstraling heb _O- DUss....
Sjsa..
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:04:47 #286
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_124812588
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Realdoll is ook nep he.
ff in bad leggen, is ze warm 14.gif
mahja, dan lijkt t n dode zeester zoals iemand dat hier ergens noemde _O-
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:06:25 #287
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124812680
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik ben niet dramatisch, ik ben realistisch. Me dunkt.
C'est la vie
pi_124812686
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sjsa..
Achja, ik heb wel eens oogcontact... En af en toe denk ik: ''fuck it''
Maakt me alleen als ik eraan terugdenk een beetje droevig dat het me nooit wat opgeleverd heeft.

En tjah.. Bij Silk heb ik soms het idee dat ik wat had moeten proberen bij der en dat ze keihard op me is afgeknapt omdat ik niks deed.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:08:19 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124812797
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Achja, ik heb wel eens oogcontact... En af en toe denk ik: ''fuck it''
Maakt me alleen als ik eraan terugdenk een beetje droevig dat het me nooit wat opgeleverd heeft.

En tjah.. Bij Silk heb ik soms het idee dat ik wat had moeten proberen bij der en dat ze keihard op me is afgeknapt omdat ik niks deed.
Hoe deed je dat dan met Evie?
pi_124812832
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe deed je dat dan met Evie?
Oh dat ging toch fout... Evie is een tijdperk waar ik maar gewoon een hekel aan heb. Treurigheid allom. :')
Evie ging wel een beetje achter mij aan moet ik bekennen though.
Rustig aan.
pi_124815381
Wat Evie achter jou aan en je hebt dr niet gegeven? Evie is lekker man :')
SPOILER
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:53:03 #292
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124815880
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou vooruit, studie etc.... Maar ik weet niet, het contact loopt nooit zo ''vanzelfsprekend'' dat het vanzelf gaat.

Het lijkt net alsof ieder contact dat je legt met een vrouw gelijk versieren is. :')
Dat komt waarschijnlijk omdat je ´te graag´ iemand wil versieren?
pi_124816010
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk omdat je ´te graag´ iemand wil versieren?
Nee dat is niet waar. Ik spreek nooit iemand aan met verwachtingen dat zit niet in mij.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:55:46 #294
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124816090
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar. Ik spreek nooit iemand aan met verwachtingen dat zit niet in mij.
Maar toch lijkt het in jouw ogen alsof elk contact met een vrouw versieren is of begrijp ik dat nou verkeerd?
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:57:02 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124816172
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat Evie achter jou aan en je hebt dr niet gegeven? Evie is lekker man :')
SPOILER
6,5 op mijn schaal van raakbaarheid.
SPOILER
C'est la vie
pi_124816200
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Maar toch lijkt het in jouw ogen alsof elk contact met een vrouw versieren is of begrijp ik dat nou verkeerd?
Mwah...

Nee dat is niet zo... Ik moet even nadenken hoe ik mezelf moet verwoorden...
Rustig aan.
pi_124816343
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:57 schreef heloef het volgende:

[..]

6,5 op mijn schaal van raakbaarheid.
SPOILER
Dat is niet zo best of wel? :')
pi_124816353
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel alsof het contact onevenredig veel vanuit mijzelf moet komen.. Het initiatief wordt nooit door de andere partij genomen... In die zin lijkt het voor mij alsof ik steeds achter iemand aan moet ipv dat het spontaan gebeurt.

Maargoed.

Spontaniteit, ik mis het.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:01:12 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124816428
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:59 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dat is niet zo best of wel? :')
Nou ja het gewoon totaal het type niet wat ik aantrekkelijk vind. :')
C'est la vie
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:02:07 #300
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124816481
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel alsof het contact onevenredig veel vanuit mijzelf moet komen.. Het initiatief wordt nooit door de andere partij genomen... In die zin lijkt het voor mij alsof ik steeds achter iemand aan moet ipv dat het spontaan gebeurt.

Maargoed.
Ik denk persoonlijk dat als het contact al niet gelijk loopt dat er achter aan hobbelen echt niet de moeite is. Tenminste zo zou ik zelf reageren, niet spontaan, als ik geen interesse heb.
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:03:03 #301
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124816536
slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')