Rechts is waar je duim links zit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ik schrijf rechtshandig maar doe alles verder met de linkerhand , kan dus ook heel moeilijk links en rechts uit elkaar houden
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:18 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat is ook mijn trucje vaakik ben een beetje een vaag geval wat dat betreft
Ligt aan je definitie van dik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow oke
Maar je bent verre van dik volgens mij
Ja oké, maar ik wilde zeggen dat niet iedereen slank hoeft te zijn voor de markt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent niet dik jij bent wel iets voller ja... Maar dat kan je ook fijn vastpakken
Ow slim welquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:21 schreef formerjellybean het volgende:
omhoog want als de duim een L is dan weet ik dat het links is , dat is mijn vage ezelsbruggetje
Onderkin zegt niet heel veel over lichaamsvet, hoorquote:
Soms wel. Ik had er eerst geen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onderkin zegt niet heel veel over lichaamsvet, hoor.
Het kan ook wel. Maar ik ken ook wel slanke meisjes met een onderkin tot op de kniequote:
Klopt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan ook wel. Maar ik ken ook wel slanke meisjes met een onderkin tot op de knie.
Nou, verre van slank vind ik ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef formerjellybean het volgende:
Marilyn Monroe was overigens ook verre van slank
Voor haar tijd was ze erg slank, kennelijk. Maar nu zou men haar niet meer slank vinden denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef formerjellybean het volgende:
Marilyn Monroe was overigens ook verre van slank
Sommigen zijn ook erg wanhopig en willen gelijk eraan vastklampen en gelijk met hun eerste relatie trouwen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:04 schreef formerjellybean het volgende:
heel eerlijk de meest nerderige meisje op school die ook echt niet moeders mooiste waren , en nog steeds niet zijn, hadden allemaal wel heel gauw iemand waar ze mee trouwden.
Oh jezus, moet jij perse overal iets achter zoekenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sommigen zijn ook erg wanhopig en willen gelijk eraan vastklampen en gelijk met hun eerste relatie trouwen.
Misschien houden ze wel van elkaar ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sommigen zijn ook erg wanhopig en willen gelijk eraan vastklampen en gelijk met hun eerste relatie trouwen.
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat er een heel stuk minder keus is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien houden ze wel van elkaar ofzo
Ik ben van plan om met mijn eerste relatie te gaan trouwen als het goed werkt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat andersom niet zo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:40 schreef firefly3 het volgende:
Lelijke vrouwen hebben echt een heeeel stuk minder keus. Oppervlakkig van de mannen, maar erg bepalend.
Jij hebt het over wanhopigheidquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat er een heel stuk minder keus is.
Als je op jonge leeftijd met je eerste relatie trouwt heeft het vaak ook onderliggende redenenquote:
Als je met je neef of oom trouwt ook welquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je op jonge leeftijd met je eerste relatie trouwt heeft het vaak ook onderliggende redenen
En daarom ben ik blij met m'n dikke tetten, daardoor krijg ik tenminste tóch wat mannelijke aandachtquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:40 schreef firefly3 het volgende:
Lelijke vrouwen hebben echt een heeeel stuk minder keus. Oppervlakkig van de mannen, maar erg bepalend.
Meestal jeugdelijke onbezonnenheid of een iets te vroeg gekomen kinderwens, tenminste zo lijkt het in mijn omgeving te zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je op jonge leeftijd met je eerste relatie trouwt heeft het vaak ook onderliggende redenen
Heeft ook vaak te maken met sociale achtergrond en opleidingsniveau.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal jeugdelijke onbezonnenheid of een iets te vroeg gekomen kinderwens, tenminste zo lijkt het in mijn omgeving te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |