Same herequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Maar ik doelde ook op het feit dat ik niet erg slank ben.Mijn laatste twee partners houden zelfs van vollere dames.
Jij niet slank wut?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here. Gelukkig genoeg mannen die voller vrouwen wel waarderen
.
Ik geloof vrouwen ook nooit als ze zeggen dat ze ''wat kilo's teveel hebben''quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij niet slank wut?Dan zal ik wel de verkeerde foto's bekeken hebben...
Sorry Fax, maar Samzz is niet slank.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het uiterlijk van een vrouw waar ik normaal gesproken op val, is bij de laatste paar maar half terug te zien. Ik zou er eigenlijk 2 moeten combineren voor het type waar ik normaal op val.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hou normaal niet van meisjes die op Fok komen, maar Fera!
Ten opzichte van het ideaalbeeld in de media etc bedoelen ze meestal. Jouw eigen beeld kan daar best ver vanaf staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof vrouwen ook nooit als ze zeggen dat ze ''wat kilo's teveel hebben''
Dat klopt bij de helft namelijk gewoon niet.
Nee niet echt. Ik ben iets te dik en ik heb wallen / donkere kringen onder mijn ogen. Verder maak ik gewoon een nerdy indruk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar behalve je huid zie je er verder wel verzorgd uit? Dan moet dat overkomelijk zijn denk ik hoor.
De mening van gemiddelde vent staat daar ver van af.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
eestal. Jouw eigen beeld kan daar best ver vanaf staan.
Jaaaaaaaaa, jij gaat mee naar de sportschool vanavond.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry Fax, maar Samzz is niet slank.
[..]
Het uiterlijk van een vrouw waar ik normaal gesproken op val, is bij de laatste paar maar half terug te zien. Ik zou er eigenlijk 2 moeten combineren voor het type waar ik normaal op val.
Ik zie er net weer een op fb posten en ik smelt weer een beetje. Gvd.Ik dacht dat ik hier voor bij was.
Ga de rest dan eerst ook in orde makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik ben iets te dik en ik heb wallen / donkere kringen onder mijn ogen. Verder maak ik gewoon een nerdy indruk.
Maar het maakt allemaal niet uit. Ik weet uit ervaring dat zodra je huid niet netjes is je niks meer kan bereiken op relatiegebied. Ik doe niet voor de lol mee met dit topic.
Of voor hun eigen idee. Het kan best dat je je beter voelt als je 2 kilo lichter bent.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ten opzichte van het ideaalbeeld in de media etc bedoelen ze meestal. Jouw eigen beeld kan daar best ver vanaf staan.
Je gewicht helpt wel bij de eerste indruk. Als je er slank of afgetraind uitziet, maakt dat een betere indruk dan een bierbuikje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zal heel eerlijk zijn. Het maakt niet uit als een beetje te dik bent (dat ben ik ook), maar als je echt heel erg dik bent, dan ga ik ervan uit dat je problemen hebt en dan zul je niks van mij verwachten.
En waarom ga ik dat doen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, jij gaat mee naar de sportschool vanavond.
Ik heb niet gezegd dat ik daar niet mee bezig ben, maar ik weet nu al dat het niet uitmaakt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga de rest dan eerst ook in orde maken
In plaats van alleen maar zielig doen dat je nooit iets kunt bereiken door je huid.
Dat moet wel, ik ben echt niet slankquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar vrouwen doen het niet per se omdat mannen ze dan mooier gaan vinden maar vanwege hun eigen voorkeuren. Als zij graag een paar kilo lichter willen zijn, wie ben jij dan om daar wat van te vinden? Zolang het niet ongezond wordt dan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De mening van gemiddelde vent staat daar ver van af.
Ik ken een jongen met een enorm puistenhoofd die wel een vriendin heeft. Gewoon omdat hij tof is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik daar niet mee bezig ben, maar ik weet nu al dat het niet uitmaakt.
Ik heb geen bierbuik, dat nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of voor hun eigen idee. Het kan best dat je je beter voelt als je 2 kilo lichter bent.
[..]
Je gewicht helpt wel bij de eerste indruk. Als je er slank of afgetraind uitziet, maakt dat een betere indruk dan een bierbuikje.
Bij de meeste vrouwen dan.
[..]
En waarom ga ik dat doen?
Toch maar een nerd worden dan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:04 schreef formerjellybean het volgende:
heel eerlijk de meest nerderige meisje op school die ook echt niet moeders mooiste waren , en nog steeds niet zijn, hadden allemaal wel heel gauw iemand waar ze mee trouwden.
Precies, dat kan gewoon. Mijn voormalige buurjongen is ook niet moeders mooiste, maar die heeft een best knappe vriendin, waarschijnlijk omdat hij een leuk persoon is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken een jongen met een enorm puistenhoofd die wel een vriendin heeft. Gewoon omdat hij tof is.
Cameron Diaz heeft ook vaak pukkels. Zij heeft ook knappe vriendjes altijd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, dat kan gewoon. Mijn voormalige buurjongen is ook niet moeders mooiste, maar die heeft een best knappe vriendin, waarschijnlijk omdat hij een leuk persoon is.
Dan heeft hij geluk. In the right place at the right time soort geluk, want in mijn omgeving zou hij sociaal afgemaakt worden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken een jongen met een enorm puistenhoofd die wel een vriendin heeft. Gewoon omdat hij tof is.
Vriendjes ook echt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cameron Diaz heeft ook vaak pukkels. Zij heeft ook knappe vriendjes altijd.
Kaneel heeft een heel egaal huidje, hij heeft soms liefdesverdriet enzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cameron Diaz heeft ook vaak pukkels. Zij heeft ook knappe vriendjes altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |