Kom haten Fasje.quote:
Mwah, ik heb regelmatig last van oneffenheden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kaneel heeft een heel egaal huidje, hij heeft soms liefdesverdriet enzo
Uhm nee, overhemd heeft de knopen rechts zitten. Een blouse heeft die links zitten. Teminste, vroeg was dat zeker zo. En daar was een goede reden voor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blouse, overhemd, allemaal hetzelfde toch
Dan wil ik jou wel eens meetenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:13 schreef Comp_Lex het volgende:
maar ik geef me IRL ook niet zo bloot als hier en ik probeer zelfverzekerd over te komen, ook al kost me dat eigenlijk veel moeite.
Rechts is waar je duim links zit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ik schrijf rechtshandig maar doe alles verder met de linkerhand , kan dus ook heel moeilijk links en rechts uit elkaar houden
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:18 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat is ook mijn trucje vaakik ben een beetje een vaag geval wat dat betreft
Ligt aan je definitie van dik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow oke
Maar je bent verre van dik volgens mij
Ja oké, maar ik wilde zeggen dat niet iedereen slank hoeft te zijn voor de markt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent niet dik jij bent wel iets voller ja... Maar dat kan je ook fijn vastpakken
Ow slim welquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:21 schreef formerjellybean het volgende:
omhoog want als de duim een L is dan weet ik dat het links is , dat is mijn vage ezelsbruggetje
Onderkin zegt niet heel veel over lichaamsvet, hoorquote:
Soms wel. Ik had er eerst geen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onderkin zegt niet heel veel over lichaamsvet, hoor.
Het kan ook wel. Maar ik ken ook wel slanke meisjes met een onderkin tot op de kniequote:
Klopt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan ook wel. Maar ik ken ook wel slanke meisjes met een onderkin tot op de knie.
Nou, verre van slank vind ik ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef formerjellybean het volgende:
Marilyn Monroe was overigens ook verre van slank
Voor haar tijd was ze erg slank, kennelijk. Maar nu zou men haar niet meer slank vinden denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef formerjellybean het volgende:
Marilyn Monroe was overigens ook verre van slank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |