Het uiterlijk factor als vrouwzijnde in dit topic weglaten. Dat is pas bizar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef minthy het volgende:
[..]
En daarom ben ik blij met m'n dikke tetten, daardoor krijg ik tenminste tóch wat mannelijke aandacht![]()
Nee, maar serieus. Ik vind dat je er een bizarre gedachtegang op nahoudt
Hoeft niet, ik ken ze van vwo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft ook vaak te maken met sociale achtergrond en opleidingsniveau.
In jouw wereld misschienquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het uiterlijk factor als vrouwzijnde in dit topic weglaten. Dat is pas bizar.
Same here, gaat ineens minder om de persoon maar om datgene eromheen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal jeugdelijke onbezonnenheid of een iets te vroeg gekomen kinderwens, tenminste zo lijkt het in mijn omgeving te zijn
Nee, hoeft inderdaad niet, dat heb ik toch in het formuleren van m'n antwoord verwerkt?quote:
Oh, is dat zo?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het uiterlijk factor als vrouwzijnde in dit topic weglaten. Dat is pas bizar.
Nou ja, ik bedoel dus dat ik hier in de omgeving niet zoveel verband zie tussen jong trouwen en sociaal milieu/opleidingsniveau. Maar ik kom dan ook uit een wat ongebruikelijke omgeving misschien.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hoeft inderdaad niet, dat heb ik toch in het formuleren van m'n antwoord verwerkt?
Dubbele ontkenningquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef formerjellybean het volgende:
Of misschien al heel jong huisje boompje beestje willen. Ik ben zelf totaal niet helemaal niet huisje boompje beestje en zal ik dus niet zo heel gauw trouwen denk
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:07 schreef firefly3 het volgende:
Waarom houden de vrouwen hier niet een meet waarbij ze gezamelijk gaan joggen, schoonheidssalon gaan en dan gaan stappen? Leuk, gezond en vergroot je kansen op een gezellige wijze.
Goeie troll, hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:07 schreef firefly3 het volgende:
Waarom houden de vrouwen hier niet een meet waarbij ze gezamelijk gaan joggen, schoonheidssalon gaan en dan gaan stappen? Leuk, gezond en vergroot je kansen op een gezellige wijze.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik kan niet joggenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik wil niet eens joggen... Zou continu bang zijn dat Firefly ergens in de bosjes langs de route zou liggen rukken.quote:
of zomaar ineens je hand vastpakt als je langs gerent komt. hij zegt niks maar met zijn lichaamstaal smelt jij toch.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil niet eens joggen... Zou continu bang zijn dat Firefly ergens in de bosjes langs de route zou liggen rukken.
Of het aanblik analyseren, kan ook nog
En als je 's avonds uit bent begint hij je misschien wel spontaan te vingeren op de dansvloer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
of zomaar ineens je hand vastpakt als je langs gerent komt. hij zegt niks maar met zijn lichaamstaal smelt jij toch.
dat is weer een nieuwe. hij wil natuurlijk wel zijn quotum van 3 per dag halen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je 's avonds uit bent begint hij je misschien wel spontaan te vingeren op de dansvloer.
Fietsen is leuk als het mooi weer is.quote:
Heb net al anderhalf uur gelopen en moet straks weer ff. Heb energie te kort!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ga jij al naar de sportschool vuurvliegje?
schijnt gezonder te zijn dan hardlopen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
Nordic walking kan ik wel, maar dat vindt iedereen voor gays of bejaarden
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, maar niemand wil het met me doen behalve mijn opa
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nouja toch wel een beetjequote:Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onderkin zegt niet heel veel over lichaamsvet, hoor.
umm nee dank je, ben niet echt een meisjes-meisjes en ben dus niet zo voor dat soort dingen te porrenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:07 schreef firefly3 het volgende:
Dat is juist het doel, dat er straks wel iemand jou gaat porrenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
umm nee dank je, ben niet echt een meisjes-meisjes en ben dus niet zo voor dat soort dingen te porren
Ik word al gepordquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is juist het doel, dat er straks wel iemand jou gaat porren
ik scrollde van onder naar boven... ziet er vaag uit zonder context die er boven staatquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu je het zegt. godverdommequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik scrollde van onder naar boven... ziet er vaag uit zonder context die er boven staat
Ga je morgen mee joggen? Gaan we daarna elkaars haar borstelen en mee-eters uitknijpen.quote:
Ik las ''elkaars borsten''quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je morgen mee joggen? Gaan we daarna elkaars haar borstelen en mee-eters uitknijpen.
Prima, ik moet er natuurlijk wel op m'n best uitzien. Ik neem de nagellak mee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je morgen mee joggen? Gaan we daarna elkaars haar borstelen en mee-eters uitknijpen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik las ''elkaars borsten''
... Hmm
Ik ben gefrustreerrddd.
Top. Ik zorg voor de chickflicks en chocolademelk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prima, ik moet er natuurlijk wel op m'n best uitzien. Ik neem de nagellak mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |