quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik reageerde net gewoon op jou hoor?![]()
Maak het zelf dan ontopic.
Wat heeft dat te maken met of tips wel of niet voor beiden geslachten van toepassing zijn?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:16 schreef kingtoppie het volgende:
En klinkt misschien raar maar je moet niet teveel verwachtingen hebben denk ik, dat komt allicht wanhopig / te makkelijk over, het moet blijkbaar een beetje spannend blijven heb ik het idee.
Say whatquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:17 schreef firefly3 het volgende:
Nee, de tips zijn vaak niet voor beide geslachten toepasbaar. Vrouwen hoeven alleen mooi en toegankelijk te zijn en hoeft niet hem te leiden met haar gevoelens.
Nouja die tips zijn denk ik gewoon wel redelijk voor beide partijen belangrijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft dat te maken met of tips wel of niet voor beiden geslachten van toepassing zijn?
Of het is daadwerkelijk een tip die je geeft, maar dan is het geen reacftie op mijn vraag of op die van iemand anders op dit moment (wat ik zo las), maar gewoon een losse kreet uit het niets.
Mooie vrouwen maken idd veel meer kans. De wereld kan soms hard zijn..quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:24 schreef Samzz het volgende:
Je zal maar lelijk zijn in deze wereld, geen kans op een relatie, want je moet als vrouw mooi en toegankelijk zijn.
Daar is de reden dat ik nog single ben, dusquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mooie vrouwen maken idd veel meer kans. De wereld kan soms hard zijn..
Dit is alweer veel genuanceerder dan wat je eerst beweerde.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mooie vrouwen maken idd veel meer kans. De wereld kan soms hard zijn..
Ik volg het eigenlijk ook niet meer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:27 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik volg er in ieder geval niks meer van. Of het nou wel of geen tips zijn.
En toegankelijk dat was ook nog belangrijk, niet vergetenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat komt omdat wij vrouwen zijn , en ja wij horen alleen mooi te zijn verder niets.
Als je lelijk bent, dan maakt het niet uit of je toegankelijk bent of niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:32 schreef kingtoppie het volgende:
E
[..]
En toegankelijk dat was ook nog belangrijk, niet vergeten
Dan ben je gedoemd om eenzaam en alleen te sterven en komt het nooit meer goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je lelijk bent, dan maakt het niet uit of je toegankelijk bent of niet.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat komt omdat wij vrouwen zijn , en ja wij horen alleen mooi te zijn verder niets.
En vinden we je over 6 maanden, gemummificeerd en aangevreten door je kattenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan ben je gedoemd om eenzaam en alleen te sterven en komt het nooit meer goed
En dat allemaal omdat je lelijk bent boehoehoequote:Op dinsdag 2 april 2013 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En vinden we je over 6 maanden, gemummificeerd en aangevreten door je katten
Deze topic? Je gaat teveel met je neger home boys omquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:12 schreef firefly3 het volgende:
Laat ik het zo zeggen, deze topic kan beter gesplitst worden in vrouwen die mannen versieren en andersom. Een vrouw zoekt een man waar ze zich veilig bij voelt. Een man die controle heeft over zijn gevoel en daardoor stabiel en vertrouwelijk is. Een man zoekt juist een vrouw waar hij voor kan zorgen plus ook nog mooi is.
Nou...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:39 schreef firefly3 het volgende:
We kunnen de boel wel gaan over nuanceren en romantiseren, maar emotionele mannen en lelijke vrouwen zitten minder goed op de markt. Je kunt als man wel aan je haar werken of als vrouw aan je persoonlijkheid, resultaat krijg je hier toch niet mee.
Gelukkig hielden je katten wel gewoon van je zoals je wasquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat je lelijk bent boehoehoe![]()
![]()
Nee katten zijn gewoon goedkope prostituees die vinden het goed als ze maar eten krijgen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig hielden je katten wel gewoon van je zoals je was
ik ben een echte vrouwquote:
Ga nou ook niet dat laatste beetje liefde wat ze zouden kunnen krijgen door de neus boren van de lelijke vrouwenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee katten zijn gewoon goedkope prostituees die vinden het goed als ze maar eten krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |