Ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik las ''elkaars borsten''
... Hmm
Ik ben gefrustreerrddd.
Fappenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
Joh...
Hoe geraak je als man minder gefrustreerd?
Dat werkt dus niet zo goed, want daar word ik alleen maar treurig van, alsof ik het echte niet kan krijgen.quote:
Ja dat is een gevalletje mindset. Ik heb al een beetje geaccepteerd dat ik het echte niet kan krijgen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet zo goed, want daar word ik alleen maar treurig van, alsof ik het echte niet kan krijgen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is een gevalletje mindset. Ik heb al een beetje geaccepteerd dat ik het echte niet kan krijgen.
Er is altijd hoop.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Godverdomme als ik zo ver kom ga ik naar de hoeren de tifus.
/ Alle hoop is toch verloren modussss
Dat geeft geen hoop, dat geeft extra treurnisquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is altijd hoop.
Lelijkere kerels dan jij hebben regelmatig seks.
Het is niet dat ik de hoop verloren heb, maar ik weet zelf dat als ik niks probeer, er niks gebeurt. Ik zal denk ik nooit worden versierd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Godverdomme als ik zo ver kom ga ik naar de hoeren de tifus.
/ Alle hoop is toch verloren modussss
Knowledge.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat beschrijft de laatste 15 jaar van mijn leven.
Wat bedoel je met het echte?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is een gevalletje mindset. Ik heb al een beetje geaccepteerd dat ik het echte niet kan krijgen.
Een vrouw.quote:
Vraag aan de genen waar je mee geweest bent.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat geeft geen hoop, dat geeft extra treurnisThe fuck moet ik wel niet fout doen dan?
Ik ben jouw toekomst.quote:
Hoho, ik word de volgende Evers. Daarna kan ik gewoon "Hallo ik ben dj bij 3FM".quote:
Dude, doe niet zo dramatisch.quote:
Vraag me af of het ook nog mogelijk is om op een andere manier echt een meisje kunt leren kennen....quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet dat ik de hoop verloren heb, maar ik weet zelf dat als ik niks probeer, er niks gebeurt. Ik zal denk ik nooit worden versierd.
Ik heb het letterlijk in eigen hand.
Ik doe niet dramatisch.quote:
Owja, dat is waar. Je zwemt dan in de punani.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho, ik word de volgende Evers. Daarna kan ik gewoon "Hallo ik ben dj bij 3FM".
Nou klaar is kees.
Nou vooruit, studie etc.... Maar ik weet niet, het contact loopt nooit zo ''vanzelfsprekend'' dat het vanzelf gaat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraag me af of het ook nog mogelijk is om op een andere manier echt een meisje kunt leren kennen....
Het leven kan soms zo simpel zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, dat is waar. Je zwemt dan in de punani.
Soms meer initiatief moeten nemen....quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag aan de genen waar je mee geweest bent.
Ik hoor van iedereen dat ze je best knap vinden.
Dat is al meer dan ik hoor. Toch heb ik meer seks dan jij.
[..]
Ik ben jouw toekomst.
Jawel. Waarom zou jij geen vrouw kunnen krijgen? Zoals jij nu denkt, gaat het ook niet lukken. Iets met self-fulfilling prophecy.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe niet dramatisch.Ik ga er niet onder gebukt ofzo. Ik heb een hartstikke fijn leven.
Voor mij is dat redelijk makkelijk, met het aantal mensen (en dus ook vrouwen) wat bij 'mijn' zender werkt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraag me af of het ook nog mogelijk is om op een andere manier echt een meisje kunt leren kennen....
Omdat heloef niet versierd gaat worden en hij zelf geen meisjes versierd om een of andere reden gaat het niet lukken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef Fascination het volgende:
Jawel. Waarom zou jij geen vrouw kunnen krijgen? Zoals jij nu denkt, gaat het ook niet lukken. Iets met self-fulfilling prophecy.
Dat zeg ik ook net. Als ik er niks aan doe, dan gebeurt ook niks.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel. Waarom zou jij geen vrouw kunnen krijgen? Zoals jij nu denkt, gaat het ook niet lukken. Iets met self-fulfilling prophecy.
Kijk mij vinden dames zelfs ''best knap''quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag aan de genen waar je mee geweest bent.
Ik hoor van iedereen dat ze je best knap vinden.
Dat is al meer dan ik hoor. Toch heb ik meer seks dan jij.
[..]
Ik ben jouw toekomst.
Hmm, oke.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook net. Als ik er niks aan doe, dan gebeurt ook niks.
Ik zeg niet dat ik geen vrouw kan krijgen, ik zeg enkel dat als ik een vrouw wil ik er zelf achteraan zal moeten. Het gaat zeker niet naar me toe komen.
is een realdoll niet iets?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet zo goed, want daar word ik alleen maar treurig van, alsof ik het echte niet kan krijgen.
Sjsa..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk mij vinden dames zelfs ''best knap''
En ik ben echt haast nog nooit aangesproken door een meisje.
En er is ook gezegd dat ik een open uitstraling hebDUss....
Ik ben niet dramatisch, ik ben realistisch. Me dunkt.quote:
Achja, ik heb wel eens oogcontact... En af en toe denk ik: ''fuck it''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |