Omdat dergelijke zaken niet plots ook verdwijnen als de man uit je leven isquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Ok, maar waarom heb je nu nog problemen met je zelfvertrouwen?
Iets wat af is gebroken is niet altijd even makkelijk op te bouwenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok, maar waarom heb je nu nog problemen met je zelfvertrouwen?
De klootzakken weten precies hoe ze een vrouw kunnen versieren, kneden en bespelen. Heeft niks met vrouwen te maken die dat willen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok. Je bevestigt hier wel deels een vooroordeel waar in dit topic zo hard tegenaan werd getrapt, namelijk dat meiden een relatie willen met klootzakken.
Ik denk dat jullie hetzelfde proberen te zeggen. Alleen iets anders verwoord.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De klootzakken weten precies hoe ze een vrouw kunnen versieren, kneden en bespelen. Heeft niks met vrouwen te maken die dat willen.
Of wil je nu gaan beweren dat vrouwen zich graag de grond in willen laten stampen. Kom op man, wees een reëel ipv krampachtig blijven vasthouden aan je waanideeën.
Man of vrouw het maakt niks uit. Je moet voor je eigen idealen en stampunten opkomen en je niet laten ondersneeuwen door iemand anders.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je ik denk ook dat voor vrouwen juist heel belangrijk is om jezelf te waarderen en dat ook leren te houden zodat ze ook zodra iemand hufterig aan het doen is het uit kunnen maken en het ook kunnen zien als he het ligt niet aan.
De pech bij vrouwen is dat soms zichzelf wegcijferen voor een ander zo'n grote valkuil is. Het is soms goed als vrouw best eens een beetje egoistisch te zijn en voor je eigen op te komen.
Ik neem aan dat ze praat over iets wat een lange tijd geleden is gebeurd (dus niet vorige week.)quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat dergelijke zaken niet plots ook verdwijnen als de man uit je leven is
Als het maar de goede kant opgaat. Dat is belangrijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets wat af is gebroken is niet altijd even makkelijk op te bouwen. Het gaat nu wel goed, hoor. Ik ben al een stuk zekerder van mezelf. Echter zijn er invloeden van buitenaf die er soms voor zorgen dat ik me slecht voel over mezelf.
Maar volgens mij is dat redelijk normaal.
Het is net zoiets als mensen die nog altijd zitten met een pestverleden. Het kan vaak jaren duren en soms gaat het nooit helemaal wegquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik neem aan dat ze praat over iets wat een lange tijd geleden is gebeurd (dus niet vorige week.)
Dat idee krijg ik anders totaal nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie hetzelfde proberen te zeggen. Alleen iets anders verwoord.
Ze kiezen niet bewust voor een klootzak, al is dat kennelijk wel zo als we bovenstaande uitspraak aanhoudenquote:Je bevestigt hier wel deels een vooroordeel. namelijk dat meiden een relatie [b]willen[/v] met klootzakken.
Het is niet. Zoals ik zei, als ik vanaf het begin had geweten dat hij een klootzak is, dan was ik nooit wat met hem begonnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik anders totaal niet
[..]
Ze kiezen niet bewust voor een klootzak, al is dat kennelijk wel zo als we bovenstaande uitspraak aanhouden
Je leest te letterlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Ze kiezen niet bewust voor een klootzak, al is dat kennelijk wel zo als we bovenstaande uitspraak aanhouden
Ok.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is net zoiets als mensen die nog altijd zitten met een pestverleden. Het kan vaak jaren duren en soms gaat het nooit helemaal weg
Dat is de algemene uitspraak, maar ik zeg eerder "deels", dus niet all the way. Ik ben te onduidelijk geweest zie ik. Dat probleem heb ik wel vaker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Komt vaak voor hoor. Vrouwen die "nu eens een keer een lieve man willen!!" En op hun "cv" al 10 foute mannen hebben gehad en tot nu toe nog niet die "lieve" is tegengekomen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zeg dan ook deels. Het is niet all the way zo. Die klootzakken krijgen wel gewoon een relatie, ook al is dat van korte duur.
[..]
[..]
Waarom gaat het nu niet het ene oor in en het andere oor uit? Je weet hoe het mogelijk kan gaan en hoe je het kan oplossen.
Bij mij is het bij anderhalve klootzak geblevenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Komt vaak voor hoor. Vrouwen die "nu eens een keer een lieve man willen!!" En op hun "cv" al 10 foute mannen hebben gehad en tot nu toe nog niet die "lieve" is tegengekomen.
Onbewust dus aangetrokken tot klootzakken idd.
Zie het eerder dat ze in eerste instantie vallen op een open/zelfverzekerde/spontane man. En dan uiteindelijk is de kans wss groter dat die in een eikel/klootzak veranderd. Dan als je vanaf het begin kiest voor een lieve gast, waarvan de kans groot is dat je eroverheen loopt / saai vindt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:00 schreef firefly3 het volgende:
Komt vaak voor hoor. Vrouwen die "nu eens een keer een lieve man willen!!" En op hun "cv" al 10 foute mannen hebben gehad en tot nu toe nog niet die "lieve" is tegengekomen.
Die ander was 1 meter 45?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is het bij anderhalve klootzak gebleven.
Of ze laten zich zeer snel beïnvloeden en bespelen. Ook wel naïef genoemd. Want als je na 10x nog altijd de zelfde fout maakt ben je wel heel erg simpelquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:00 schreef firefly3 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Want 2 meter 90 vind jij een normale lengte?
Alsof muurbloempjes altijd zo lief zijn..quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie het eerder dat ze in eerste instantie vallen op een open/zelfverzekerde/spontane man. En dan uiteindelijk is de kans wss groter dat die in een eikel/klootzak veranderd. Dan als je vanaf het begin kiest voor een lieve gast, waarvan de kans groot is dat je eroverheen loopt / saai vindt.
Ik zei enkel de kans groter is dat zo'n open/spontane/zelfverzekerde man in een tiran verandert dan dat een muurbloempje dat zal doen. That's all i'm saying.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
Alsof muurbloempjes altijd zo lief zijn..
Mweh..
Genoeg zelfverzekerde open spontane mannen die wel lief zijn, ik gok het grootste deel zelfs.
evil mode:quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of ze laten zich zeer snel beïnvloeden en bespelen. Ook wel naïef genoemd. Want als je na 10x nog altijd de zelfde fout maakt ben je wel heel erg simpel
Nou dat fouten maken erg is, maar je dient er wel van te leren. Kijk naar samzz, na 1.5x heeft ze het geleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./evil mode off
Letterlijk ook meetbaar adhv hormonen en hersenscans. Als je meer gevoelens kunt opwekken bij een vrouw dan haar eventueel huidige vriend, dan rationaliseert ze adhv "maar het voelde zo goed" terug dat haar huidige vriendje een klootzak is.
Soms zijn ze idd een klootzak, soms totaal niet maar heeft ze geen goede gevoelens meer, dus is het een klootzak. Ook al zit er soms geen echte rationale reden achter
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Haha, neequote:
Na die ene heb ik er al van geleerd, hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of ze laten zich zeer snel beïnvloeden en bespelen. Ook wel naïef genoemd. Want als je na 10x nog altijd de zelfde fout maakt ben je wel heel erg simpel
Nou dat fouten maken erg is, maar je dient er wel van te leren. Kijk naar samzz, na 1.5x heeft ze het geleerd
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
evil mode:Ja, die vrouwtjes ook, nadenken kunnen ze niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./evil mode off
Letterlijk ook meetbaar adhv hormonen en hersenscans. Als je meer gevoelens kunt opwekken bij een vrouw dan haar eventueel huidige vriend, dan rationaliseert ze adhv "maar het voelde zo goed" terug dat haar huidige vriendje een klootzak is.
Soms zijn ze idd een klootzak, soms totaal niet maar heeft ze geen goede gevoelens meer, dus is het een klootzak. Ook al zit er soms geen echte rationale reden achter
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |