Wat doen ze daarmee?quote:Op maandag 1 april 2013 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
zou je dagtherapie willen doen ?? Het kan namelijk zijn dat je op een gegeven moment die optie krijgt omdat ik zie dat het een nogal lang verhaal is . En dagtherapie kan een boel helpen om weer in routine te komen
Dat klopt.quote:Op maandag 1 april 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vraag je je niet af, dat voel je.
En dat merk je.
Bij mij was het sociale vaardigheden, doelen stellen , heel veel groepsgesprekken , wat intensievere manier om je leven weer op orde te krijgen dan alleen de een op een gesprekken en dat heeft me toen heel veel geholpen.quote:
Ik maak nooit doelen, plan ook niet enzo...quote:Op maandag 1 april 2013 23:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij mij was het sociale vaardigheden, doelen stellen , heel veel groepsgesprekken , wat intensievere manier om je leven weer op orde te krijgen dan alleen de een op een gesprekken en dat heeft me toen heel veel geholpen.
Dat werd mij meer daar aangeleerd omdat ik juist een beetje apatisch was en niets meer ondernamquote:Op maandag 1 april 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik maak nooit doelen, plan ook niet enzo...
Als ik mezelf geen doel stel wat ik die week ga doen word ik daar vaak behoorlijk neerslachtig van, omdat ik dan ook gewoon helemaal niets ga doen.quote:Op maandag 1 april 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sociaal ben ik wel sterk durf ik te zeggen..
Joah zo voel ik me op dit moment een beetje.... Heb er heul geen zin meer inquote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat werd mij meer daar aangeleerd omdat ik juist een beetje apatisch was en niets meer ondernam
Wat voorn soort doelen?quote:Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik mezelf geen doel stel wat ik die week ga doen word ik daar vaak behoorlijk neerslachtig van, omdat ik dan ook gewoon helemaal niets ga doen.
Misschien toch een goed idee om jezelf er eens toe te dwingen, en te kijken of het voor je werkt.
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah zo voel ik me op dit moment een beetje.... Heb er heul geen zin meer in
Werken vind ik nog wel fijn.
Misschien eens doen. Geeft je wel rust.quote:Op maandag 1 april 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok en hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien eens doen. Geeft je wel rust.
Iets wat jij graag zou willen doen. Misschien dingen als naar de plaatselijke markt gaan, of iets creatiefs doen, of de natuur in ofzo. Zijn toch simpele dingen die je wel het gevoel geven iets te hebben gedaan met je dag.quote:
Ja maar dat gaat dus niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets wat jij graag zou willen doen. Misschien dingen als naar de plaatselijke markt gaan, of iets creatiefs doen, of de natuur in ofzo. Zijn toch simpele dingen die je wel het gevoel geven iets te hebben gedaan met je dag.
Doet het ook, autorijden is fijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:03 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dat kan rustgevend werken. Reed voorheen erg veel voor mijn ''werk''
Klopt zolang je uit de buurt blijft van bomen. KT misschien eens kijken naar fotografie als hobby? Is ook mooi te combineren met je werkquote:
Als ik me klote voel en ik zou gaan sporten dan gaan mijn gedachten wel van dat kut voele af waardoor ik me wel beter ga voelen zogezegd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er dingen waarvan je geniet als je ze doet? Of waar je je beter van gaat voelen?
Ik kom eigenlijk vooral in straten en bebouwde komquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:05 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Klopt zolang je uit de buurt blijft van bomen. KT misschien eens kijken naar fotografie als hobby? Is ook mooi te combineren met je werk
Bij het sporten kun je ook naar iets toewerken misschien?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik me klote voel en ik zou gaan sporten dan gaan mijn gedachten wel van dat kut voele af waardoor ik me wel beter ga voelen zogezegd.
Ik ''geniet'' wel van autorijden.
En ik geniet wel van muziek maar dat ligt ook een beetje aan mijn stemming en aan het nummer.
Kun je ook kiekjes schieten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk vooral in straten en bebouwde kom![]()
Ik zou wel eens een leuke vrouw willen bespelen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij het sporten kun je ook naar iets toewerken misschien?
Of je kunt proberen een muziekinstrument leren te bespelen.
Agenda op orde houden en lange termijn plannetjes maken. (zoals ik wil aan het eind van het jaar een triatlon doen of zo)quote:
Mwah dat ''wil'' ik dus niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Agenda op orde houden en lange termijn plannetjes maken. (zoals ik wil aan het eind van het jaar een triatlon doen of zo)
het is ook geen 1 op 1 vergelijking begrijp me niet verkeerd. Maar hij blijft wel hangen in zijn situatie en geeft depressie en medicijnen daar de schuld van. Alles wat hij doet positief of negatief komt of is bijwerking van medicijnen. En ik zet daar zeer grote twijfels bij dat het inderdaad de aanleiding of bron daar van is. Het zal iets er aan bij dragen, maar niet 100% ben ik van mening. ALs dat wel zal zijn hadden we nu ook wel een medicijn gehad die in 1x een depressie oplost. Het is puur ter ondersteuning de rest doe je zelf. Dus alles afschuiven op medicatie is niet mogelijkquote:Op maandag 1 april 2013 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Kingtoppie heeft vele malen meer initiatief en durf getoond dan Benzin. KT gebruikt medicatie om zijn problemen op te lossen. (ook al werken ze niet optimaal) Dat zie ik Benzin nog niet doen.
Dat is het belangrijkste inderdaad!quote:Op maandag 1 april 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Niks ondernemen om het te verbeteren..
Het eerste jaar dat ik depressief was kende ik dat helemaal niet dat depressie, ik heb nooit problemen gehad die ik niet zelf kon oplossen oid. Maar dit werd op een gegeven moment zo hardnekkig dat ik ging inzien dat ik hulp nodig had.
Maar kan dat ook niet deels komen door en placebo effect? Je wilt niet weten hoe sterk dat is.quote:Daarop een maand of 8 op een anti depressivum gezeten.. Ik beukte er goed tegenaan dit ging de eerste 3 maanden oid heel goed... Maar er treed bij mij om een of andere reden een soort gewenning op waardoor ik het allemaal niet meer zo boeiend vind op een gegeven moment... Toen ging het weer heel slecht en nu ben ik weer terug gegaan naar de psychiatert en probeer ik een ander middel.
dus je begint ergens aan en dan stop je er mee of geef je het op. Dat zie je ook terug in het telefoonnummer verhaal of het date verhaal. Je hebt een begin maar stop daar ook direct ipv door zetten. Of zie ik dat nu verkeerd?quote:Verder ga ik nog met een therapeut spreken.... Ik kan niet zeggen dat ik niks onderneem, ik geef toe dat ik meer had kunnen ondernemen want ik had een hele tijd terug al een afspraak gemaakt moeten hebben met een psychotherapeut, maar omdat die depressie al zo lang duurt en ik niet echt de ''hoop'' erin heb dat het allemaal wel zo makkelijk opgelost kan worden en het toch enorm veel tijd gaat kosten kijk ik niet meer op een maandje... Alsof het een korte tijd is ofzo.
Ik weet niet wat jij gebruikt, maar ik hoeft het niet. Als ik iets niet doe is het wel stiekem. Beetje user die mij kent weet dat ik helemaal niet stiekem ben maar het recht door zee zegt. En als ik iemand wilt afzeiken ken je mij nog nietquote:Op maandag 1 april 2013 23:47 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Rot toch een end op ellendig mannetje wat je toch bent. Keer op keer zie ik je het doen lekker stiekem. Nou is het gewoon klaar.
Bang dat je gaat falen bij je eigen gestelde doel? Of is het iets anders.quote:Op maandag 1 april 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom denk ik dus ergens dag therapie goed voor je zou zijn , daar leren ze je dus motiveren en juist je leven op te bouwenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah dat ''wil'' ik dus niet.
Vervelend he, depressie.
Waarom wil jij dat wel? Kan jij daar antwoord op geven of is dat een gevoel dat jij dat wilt?
Bijna niemand vindt plannen op zich leuk. Het resultaat is vaak wel positief, daarom doen mensen het.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vervelend he, depressie.
Waarom wil jij dat wel? Kan jij daar antwoord op geven of is dat een gevoel dat jij dat wilt?
Wat bij mij helpt is het hebben van een levenswerk ding.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vervelend he, depressie.
Ik wil sporten, omdat ik me fit wil voelen en niet aan wil komen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vervelend he, depressie.
Totdat je tegen een boom rijdt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef ook_gek het volgende:
KT onthoud 1 ding. Succes is van je ZELF afhankelijk.
Ik ben slapen, succes er mee
Oh, hier ben ik wel nieuwsgierig naar, wat is dat levenswerk voor jou?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat bij mij helpt is het hebben van een levenswerk ding.
2 tellen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef ook_gek het volgende:
KT onthoud 1 ding. Succes is van je ZELF afhankelijk.
Ik ben slapen, succes er mee
Ga fietsen, en blijf weg. Recht door zee mijn reet, zie je binnenkort wel weer in de FeedBack als het weer eens niet volgens jou zinnetje gaat. En blaffende honden bijten niet knulletje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:12 schreef ook_gek het volgende:
Ik weet niet wat jij gebruikt, maar ik hoeft het niet. Als ik iets niet doe is het wel stiekem. Beetje user die mij kent weet dat ik helemaal niet stiekem ben maar het recht door zee zegt. En als ik iemand wilt afzeiken ken je mij nog niet![]()
Ik zet niet echt door inderdaad.. Ik vind niet heel gemakkelijk iemand leuk dat ik iemand echt wil veroveren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:12 schreef ook_gek het volgende:
dus je begint ergens aan en dan stop je er mee of geef je het op. Dat zie je ook terug in het telefoonnummer verhaal of het date verhaal. Je hebt een begin maar stop daar ook direct ipv door zetten. Of zie ik dat nu verkeerd?
Dat is wel sinds een bepaalde periode opgetreden... 1 specifieke gebeurtenis die ik wel gewoon verwerkt heb nu.. Maar ik heb denk ik een tijdje te lang erin gehangen waardoor er allicht iets veranderd is in mijn hoofd qua structuur.. Of qua hormoon huishouding waardoor ik nu depressief ben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:12 schreef Kitlerrr het volgende:
Kingtoppie,
Heb je altijd al een depressief karakter gehad of is het sinds een bepaalde periode opgetreden?
Ok dus ik moet een bepaald resultaat voor ogen zien wat ik wil hebben ofzo?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna niemand vindt plannen op zich leuk. Het resultaat is vaak wel positief, daarom doen mensen het.
Vrouwen passiever? Naar mijn ervaring komen de meeste 'eerste hints' van vrouwen, waarop mannen dan reageren met de volgens hun 'eerste stap'quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zet niet echt door inderdaad.. Ik vind niet heel gemakkelijk iemand leuk dat ik iemand echt wil veroveren.
Ik vraag denk ik meer van een meisje dan gemiddelde gast... / ik voel pas later iets voor een meisje als gemiddelde gast.
En omdat vrouwen wat passiever zijn in het relatie gebeuren heb ik daardoor gok ik weinig meegemaakt... Dat zou wel een goede verklaring zijn in ieder geval.
Moet toch ergens vandaan komen...quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat bij mij helpt is het hebben van een levenswerk ding.
Ik wil sporten omdat ik een mooi lijf wil hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil sporten, omdat ik me fit wil voelen en niet aan wil komen bijvoorbeeld.
Ja. Hoeft niet iets heel groots te zijn, maar bijvoorbeeld een sportieve prestatie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok dus ik moet een bepaald resultaat voor ogen zien wat ik wil hebben ofzo?
Dan heb je toch voor jezelf een doel geformuleerdquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil sporten omdat ik een mooi lijf wil hebben.
Fit voelen is iets wat meer met andere dingen te maken dan met sporten bij mij.
Ik wil wat dikker worden maar ik word dan bijvoorbeeld vandaag zo futloos wakker dat ik niet eens mijn bed uit wil komen.
Ik kom juist aan van sportenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil sporten, omdat ik me fit wil voelen en niet aan wil komen bijvoorbeeld.
Oogcontact kan jij misschien als hint zien van een vrouw, maar dat komt evenzeer ook bij een man vandaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen passiever? Naar mijn ervaring komen de meeste 'eerste hints' van vrouwen, waarop mannen dan reageren met de volgens hun 'eerste stap'
Jezelf vergelijken met anderen wordt niemand beter vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:24 schreef FAUSTI het volgende:
Gewoon je leven leiden zoals jij dat wenst. In acht houdend rekening te houden met je medemens maar dat blijkt wat moeilijk voor de meeste mensen omdat ze altijd naar de anderen kijken.
Stop daarmee met dat laatste.. Iedereen vind mij een sukkeltje en dat boeit mij niets want deze baas weet zelf beter.
Ik dart nietquote:
Wel als je er motivatie uit kunt halen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jezelf vergelijken met anderen wordt niemand beter van
Ik ben een computerprogrammeur. Ik ben een programma aan het maken wat automatisch al onze wereldproblemen zal oplossen (armoede, honger, etc). Dat vind ik wel leukquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, hier ben ik wel nieuwsgierig naar, wat is dat levenswerk voor jou?
Het komt voort uit mijn interesse voor computers en economie.quote:
Cursusje plannen...quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dart niet![]()
Zou eigenlijk m'n fiets moeten oplappen en voortaan zo weer naar het werk gaan...
Note to self: Fiets oplappen.
Maar bijna iedereen doet het. En gaat proberen hun gebrek te compenseren... Woon in een klein huis geen auto voor de deur en iedereen meent wat een sloeber. En als ik mij dan ook nog eens wat vreemd gedraag val ik helemaal niet op.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb ook interesse voor economie en ehh de politiek daarachter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben een computerprogrammeur. Ik ben een programma aan het maken wat automatisch al onze wereldproblemen zal oplossen (armoede, honger, etc). Dat vind ik wel leuk
Het is eigenlijk het enige wat mij nog op de been houdt qua geestelijke gezondheid.
[..]
Het komt voort uit mijn interesse voor computers en economie.
Makkelijker gezegd, dan gedaan. Onbewust vergelijk je toch... Daar komt een deel van mijn onzekerheid ook vandaan, andere vrouwen zijn altijd mooier, leuker en knapper.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het zijn altijd de fysieke acties die je onzekerheid geven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd, dan gedaan. Onbewust vergelijk je toch... Daar komt een deel van mijn onzekerheid ook vandaan, andere vrouwen zijn altijd mooier, leuker en knapper.
Deels komt dat ook omdat mijn ex me heeft ingepraat dat ik toch echt niks waard was.
Que?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het zijn altijd de fysieke acties die je onzekerheid geven.
Ik volg je even niet...?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het zijn altijd de fysieke acties die je onzekerheid geven.
Het komt juist hard aan, omdat hij je ex is. Als hij nog je vriend was en hetzelfde met een sarcastische toon had gezegd, dan had je je daar hoogstwaarschijnlijk niks van aangetrokken.quote:
Hij heeft het me ingepraat toen we een relatie haddenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het komt juist hard aan, omdat hij je ex is. Als hij nog je vriend was en hetzelfde met een sarcastische toon had gezegd, dan had je je daar hoogstwaarschijnlijk niks van aangetrokken.
Ja, kut en herkenbaar. Daardoor ga je er op een gegeven moment ook in gelovenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft het me ingepraat toen we een relatie hadden. Hij is nu mijn ex.
Als hij het had gezegd toen hij mijn ex was, dan was het ene oor in, andere oor uit geweest.
Ok. Je bevestigt hier wel deels een vooroordeel waar in dit topic zo hard tegenaan werd getrapt, namelijk dat meiden een relatie willen met klootzakken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft het me ingepraat toen we een relatie hadden. Hij is nu mijn ex.
Als hij het had gezegd toen hij mijn ex was, dan was het ene oor in, andere oor uit geweest.
Het is toch haar ex, waar zeur je over.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok. Je bevestigt hier wel deels een vooroordeel waar in dit topic zo hard tegenaan werd getrapt, namelijk dat meiden een relatie willen met klootzakken.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Ok. Je bevestigt hier wel deels een vooroordeel waar in dit topic zo hard tegenaan werd getrapt, namelijk dat meiden een relatie willen met klootzakken.
Ja, ondanks dat ik het daarna redelijk snel heb afgekapt, blijft dat toch hangen...quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, kut en herkenbaar. Daardoor ga je er op een gegeven moment ook in geloven
Want jij denkt dat ik daadwerkelijk iets met hem zou beginnen wanneer hij van meets af aan zich zo had gedragen? Dat sloop erin en hij is niet voor niks mijn exquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat vrouwen masochisten zijn, of zoquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat ze dat zo graag wilde van hem hoor
Juist niet! Doordat iemand zo op je ingepraat heeft gaat de rem erop, hier in ieder geval. Daarbij hoop ik een gewone vent tegen te komen die me neemt zoals ik ben. Dus zonder dat hufterige naar beneden getrap.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat ik het daarna redelijk snel heb afgekapt, blijft dat toch hangen...
[..]
Want jij denkt dat ik daadwerkelijk iets met hem zou beginnen wanneer hij van meets af aan zich zo had gedragen? Dat sloop erin en hij is niet voor niks mijn ex.
Nee, als hij meteen zijn true colours had laten zien, dan was ik heel hard weggerend. Die relatie heeft mij weinig goed gedaan en heeft m'n zelfvertrouwen een heel eind doen kelderen.
Waarom gaat het nu niet het ene oor in en het andere oor uit? Je weet hoe het mogelijk kan gaan en hoe je het kan oplossen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:51 schreef Samzz het volgende:
Nu zou ik daar denk ik ook heel snel klaar mee zijn, maar toen dat gebeurde had ik nog niet zo heel veel ervaring met relaties en was ik nog wat makkelijker beïnvloedbaar. En ja, toen ik hem de eerste keren ontmoette was hij een lieve, zorgzame jongen en dat veranderde in de loop van de maanden van lief en zorgzaam naar iemand die me bij tijd en wijlen de grond in trapte en dat frequenter opvoerde.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zeg dan ook deels. Het is niet all the way zo. Die klootzakken krijgen wel gewoon een relatie, ook al is dat van korte duur.
[..]
[..]
Waarom gaat het nu niet het ene oor in en het andere oor uit? Je weet hoe het mogelijk kan gaan en hoe je het kan oplossen.
Ok, maar waarom heb je nu nog problemen met je zelfvertrouwen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu zou ik daar denk ik ook heel snel klaar mee zijn, maar toen dat gebeurde had ik nog niet zo heel veel ervaring met relaties en was ik nog wat makkelijker beïnvloedbaar. En ja, toen ik hem de eerste keren ontmoette was hij een lieve, zorgzame jongen en dat veranderde in de loop van de maanden van lief en zorgzaam naar iemand die me bij tijd en wijlen de grond in trapte en dat frequenter opvoerde.
Omdat dergelijke zaken niet plots ook verdwijnen als de man uit je leven isquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Ok, maar waarom heb je nu nog problemen met je zelfvertrouwen?
Iets wat af is gebroken is niet altijd even makkelijk op te bouwenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok, maar waarom heb je nu nog problemen met je zelfvertrouwen?
De klootzakken weten precies hoe ze een vrouw kunnen versieren, kneden en bespelen. Heeft niks met vrouwen te maken die dat willen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie hetzelfde proberen te zeggen. Alleen iets anders verwoord.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De klootzakken weten precies hoe ze een vrouw kunnen versieren, kneden en bespelen. Heeft niks met vrouwen te maken die dat willen.
Of wil je nu gaan beweren dat vrouwen zich graag de grond in willen laten stampen. Kom op man, wees een reëel ipv krampachtig blijven vasthouden aan je waanideeën.
Man of vrouw het maakt niks uit. Je moet voor je eigen idealen en stampunten opkomen en je niet laten ondersneeuwen door iemand anders.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je ik denk ook dat voor vrouwen juist heel belangrijk is om jezelf te waarderen en dat ook leren te houden zodat ze ook zodra iemand hufterig aan het doen is het uit kunnen maken en het ook kunnen zien als he het ligt niet aan.
De pech bij vrouwen is dat soms zichzelf wegcijferen voor een ander zo'n grote valkuil is. Het is soms goed als vrouw best eens een beetje egoistisch te zijn en voor je eigen op te komen.
Ik neem aan dat ze praat over iets wat een lange tijd geleden is gebeurd (dus niet vorige week.)quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat dergelijke zaken niet plots ook verdwijnen als de man uit je leven is
Als het maar de goede kant opgaat. Dat is belangrijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets wat af is gebroken is niet altijd even makkelijk op te bouwen. Het gaat nu wel goed, hoor. Ik ben al een stuk zekerder van mezelf. Echter zijn er invloeden van buitenaf die er soms voor zorgen dat ik me slecht voel over mezelf.
Maar volgens mij is dat redelijk normaal.
Het is net zoiets als mensen die nog altijd zitten met een pestverleden. Het kan vaak jaren duren en soms gaat het nooit helemaal wegquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik neem aan dat ze praat over iets wat een lange tijd geleden is gebeurd (dus niet vorige week.)
Dat idee krijg ik anders totaal nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie hetzelfde proberen te zeggen. Alleen iets anders verwoord.
Ze kiezen niet bewust voor een klootzak, al is dat kennelijk wel zo als we bovenstaande uitspraak aanhoudenquote:Je bevestigt hier wel deels een vooroordeel. namelijk dat meiden een relatie [b]willen[/v] met klootzakken.
Het is niet. Zoals ik zei, als ik vanaf het begin had geweten dat hij een klootzak is, dan was ik nooit wat met hem begonnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik anders totaal niet
[..]
Ze kiezen niet bewust voor een klootzak, al is dat kennelijk wel zo als we bovenstaande uitspraak aanhouden
Je leest te letterlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Ze kiezen niet bewust voor een klootzak, al is dat kennelijk wel zo als we bovenstaande uitspraak aanhouden
Ok.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is net zoiets als mensen die nog altijd zitten met een pestverleden. Het kan vaak jaren duren en soms gaat het nooit helemaal weg
Dat is de algemene uitspraak, maar ik zeg eerder "deels", dus niet all the way. Ik ben te onduidelijk geweest zie ik. Dat probleem heb ik wel vaker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Komt vaak voor hoor. Vrouwen die "nu eens een keer een lieve man willen!!" En op hun "cv" al 10 foute mannen hebben gehad en tot nu toe nog niet die "lieve" is tegengekomen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zeg dan ook deels. Het is niet all the way zo. Die klootzakken krijgen wel gewoon een relatie, ook al is dat van korte duur.
[..]
[..]
Waarom gaat het nu niet het ene oor in en het andere oor uit? Je weet hoe het mogelijk kan gaan en hoe je het kan oplossen.
Bij mij is het bij anderhalve klootzak geblevenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Komt vaak voor hoor. Vrouwen die "nu eens een keer een lieve man willen!!" En op hun "cv" al 10 foute mannen hebben gehad en tot nu toe nog niet die "lieve" is tegengekomen.
Onbewust dus aangetrokken tot klootzakken idd.
Zie het eerder dat ze in eerste instantie vallen op een open/zelfverzekerde/spontane man. En dan uiteindelijk is de kans wss groter dat die in een eikel/klootzak veranderd. Dan als je vanaf het begin kiest voor een lieve gast, waarvan de kans groot is dat je eroverheen loopt / saai vindt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:00 schreef firefly3 het volgende:
Komt vaak voor hoor. Vrouwen die "nu eens een keer een lieve man willen!!" En op hun "cv" al 10 foute mannen hebben gehad en tot nu toe nog niet die "lieve" is tegengekomen.
Die ander was 1 meter 45?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is het bij anderhalve klootzak gebleven.
Of ze laten zich zeer snel beïnvloeden en bespelen. Ook wel naïef genoemd. Want als je na 10x nog altijd de zelfde fout maakt ben je wel heel erg simpelquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:00 schreef firefly3 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Want 2 meter 90 vind jij een normale lengte?
Alsof muurbloempjes altijd zo lief zijn..quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie het eerder dat ze in eerste instantie vallen op een open/zelfverzekerde/spontane man. En dan uiteindelijk is de kans wss groter dat die in een eikel/klootzak veranderd. Dan als je vanaf het begin kiest voor een lieve gast, waarvan de kans groot is dat je eroverheen loopt / saai vindt.
Ik zei enkel de kans groter is dat zo'n open/spontane/zelfverzekerde man in een tiran verandert dan dat een muurbloempje dat zal doen. That's all i'm saying.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
Alsof muurbloempjes altijd zo lief zijn..
Mweh..
Genoeg zelfverzekerde open spontane mannen die wel lief zijn, ik gok het grootste deel zelfs.
evil mode:quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of ze laten zich zeer snel beïnvloeden en bespelen. Ook wel naïef genoemd. Want als je na 10x nog altijd de zelfde fout maakt ben je wel heel erg simpel
Nou dat fouten maken erg is, maar je dient er wel van te leren. Kijk naar samzz, na 1.5x heeft ze het geleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./evil mode off
Letterlijk ook meetbaar adhv hormonen en hersenscans. Als je meer gevoelens kunt opwekken bij een vrouw dan haar eventueel huidige vriend, dan rationaliseert ze adhv "maar het voelde zo goed" terug dat haar huidige vriendje een klootzak is.
Soms zijn ze idd een klootzak, soms totaal niet maar heeft ze geen goede gevoelens meer, dus is het een klootzak. Ook al zit er soms geen echte rationale reden achter
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Haha, neequote:
Na die ene heb ik er al van geleerd, hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of ze laten zich zeer snel beïnvloeden en bespelen. Ook wel naïef genoemd. Want als je na 10x nog altijd de zelfde fout maakt ben je wel heel erg simpel
Nou dat fouten maken erg is, maar je dient er wel van te leren. Kijk naar samzz, na 1.5x heeft ze het geleerd
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
evil mode:Ja, die vrouwtjes ook, nadenken kunnen ze niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./evil mode off
Letterlijk ook meetbaar adhv hormonen en hersenscans. Als je meer gevoelens kunt opwekken bij een vrouw dan haar eventueel huidige vriend, dan rationaliseert ze adhv "maar het voelde zo goed" terug dat haar huidige vriendje een klootzak is.
Soms zijn ze idd een klootzak, soms totaal niet maar heeft ze geen goede gevoelens meer, dus is het een klootzak. Ook al zit er soms geen echte rationale reden achter
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |