het is ook geen 1 op 1 vergelijking begrijp me niet verkeerd. Maar hij blijft wel hangen in zijn situatie en geeft depressie en medicijnen daar de schuld van. Alles wat hij doet positief of negatief komt of is bijwerking van medicijnen. En ik zet daar zeer grote twijfels bij dat het inderdaad de aanleiding of bron daar van is. Het zal iets er aan bij dragen, maar niet 100% ben ik van mening. ALs dat wel zal zijn hadden we nu ook wel een medicijn gehad die in 1x een depressie oplost. Het is puur ter ondersteuning de rest doe je zelf. Dus alles afschuiven op medicatie is niet mogelijkquote:Op maandag 1 april 2013 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Kingtoppie heeft vele malen meer initiatief en durf getoond dan Benzin. KT gebruikt medicatie om zijn problemen op te lossen. (ook al werken ze niet optimaal) Dat zie ik Benzin nog niet doen.
Dat is het belangrijkste inderdaad!quote:Op maandag 1 april 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Niks ondernemen om het te verbeteren..
Het eerste jaar dat ik depressief was kende ik dat helemaal niet dat depressie, ik heb nooit problemen gehad die ik niet zelf kon oplossen oid. Maar dit werd op een gegeven moment zo hardnekkig dat ik ging inzien dat ik hulp nodig had.
Maar kan dat ook niet deels komen door en placebo effect? Je wilt niet weten hoe sterk dat is.quote:Daarop een maand of 8 op een anti depressivum gezeten.. Ik beukte er goed tegenaan dit ging de eerste 3 maanden oid heel goed... Maar er treed bij mij om een of andere reden een soort gewenning op waardoor ik het allemaal niet meer zo boeiend vind op een gegeven moment... Toen ging het weer heel slecht en nu ben ik weer terug gegaan naar de psychiatert en probeer ik een ander middel.
dus je begint ergens aan en dan stop je er mee of geef je het op. Dat zie je ook terug in het telefoonnummer verhaal of het date verhaal. Je hebt een begin maar stop daar ook direct ipv door zetten. Of zie ik dat nu verkeerd?quote:Verder ga ik nog met een therapeut spreken.... Ik kan niet zeggen dat ik niks onderneem, ik geef toe dat ik meer had kunnen ondernemen want ik had een hele tijd terug al een afspraak gemaakt moeten hebben met een psychotherapeut, maar omdat die depressie al zo lang duurt en ik niet echt de ''hoop'' erin heb dat het allemaal wel zo makkelijk opgelost kan worden en het toch enorm veel tijd gaat kosten kijk ik niet meer op een maandje... Alsof het een korte tijd is ofzo.
Ik weet niet wat jij gebruikt, maar ik hoeft het niet. Als ik iets niet doe is het wel stiekem. Beetje user die mij kent weet dat ik helemaal niet stiekem ben maar het recht door zee zegt. En als ik iemand wilt afzeiken ken je mij nog nietquote:Op maandag 1 april 2013 23:47 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Rot toch een end op ellendig mannetje wat je toch bent. Keer op keer zie ik je het doen lekker stiekem. Nou is het gewoon klaar.
Bang dat je gaat falen bij je eigen gestelde doel? Of is het iets anders.quote:Op maandag 1 april 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik maak nooit doelen, plan ook niet enzo...
Sociaal ben ik wel sterk durf ik te zeggen..
Daarom denk ik dus ergens dag therapie goed voor je zou zijn , daar leren ze je dus motiveren en juist je leven op te bouwenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah dat ''wil'' ik dus niet.
Vervelend he, depressie.
Waarom wil jij dat wel? Kan jij daar antwoord op geven of is dat een gevoel dat jij dat wilt?
Bijna niemand vindt plannen op zich leuk. Het resultaat is vaak wel positief, daarom doen mensen het.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vervelend he, depressie.
Waarom wil jij dat wel? Kan jij daar antwoord op geven of is dat een gevoel dat jij dat wilt?
Wat bij mij helpt is het hebben van een levenswerk ding.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vervelend he, depressie.
Ik wil sporten, omdat ik me fit wil voelen en niet aan wil komen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vervelend he, depressie.
Totdat je tegen een boom rijdt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef ook_gek het volgende:
KT onthoud 1 ding. Succes is van je ZELF afhankelijk.
Ik ben slapen, succes er mee
Oh, hier ben ik wel nieuwsgierig naar, wat is dat levenswerk voor jou?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat bij mij helpt is het hebben van een levenswerk ding.
2 tellen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef ook_gek het volgende:
KT onthoud 1 ding. Succes is van je ZELF afhankelijk.
Ik ben slapen, succes er mee
Ga fietsen, en blijf weg. Recht door zee mijn reet, zie je binnenkort wel weer in de FeedBack als het weer eens niet volgens jou zinnetje gaat. En blaffende honden bijten niet knulletje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:12 schreef ook_gek het volgende:
Ik weet niet wat jij gebruikt, maar ik hoeft het niet. Als ik iets niet doe is het wel stiekem. Beetje user die mij kent weet dat ik helemaal niet stiekem ben maar het recht door zee zegt. En als ik iemand wilt afzeiken ken je mij nog niet![]()
Ik zet niet echt door inderdaad.. Ik vind niet heel gemakkelijk iemand leuk dat ik iemand echt wil veroveren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:12 schreef ook_gek het volgende:
dus je begint ergens aan en dan stop je er mee of geef je het op. Dat zie je ook terug in het telefoonnummer verhaal of het date verhaal. Je hebt een begin maar stop daar ook direct ipv door zetten. Of zie ik dat nu verkeerd?
Dat is wel sinds een bepaalde periode opgetreden... 1 specifieke gebeurtenis die ik wel gewoon verwerkt heb nu.. Maar ik heb denk ik een tijdje te lang erin gehangen waardoor er allicht iets veranderd is in mijn hoofd qua structuur.. Of qua hormoon huishouding waardoor ik nu depressief ben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:12 schreef Kitlerrr het volgende:
Kingtoppie,
Heb je altijd al een depressief karakter gehad of is het sinds een bepaalde periode opgetreden?
Ok dus ik moet een bepaald resultaat voor ogen zien wat ik wil hebben ofzo?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna niemand vindt plannen op zich leuk. Het resultaat is vaak wel positief, daarom doen mensen het.
Vrouwen passiever? Naar mijn ervaring komen de meeste 'eerste hints' van vrouwen, waarop mannen dan reageren met de volgens hun 'eerste stap'quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zet niet echt door inderdaad.. Ik vind niet heel gemakkelijk iemand leuk dat ik iemand echt wil veroveren.
Ik vraag denk ik meer van een meisje dan gemiddelde gast... / ik voel pas later iets voor een meisje als gemiddelde gast.
En omdat vrouwen wat passiever zijn in het relatie gebeuren heb ik daardoor gok ik weinig meegemaakt... Dat zou wel een goede verklaring zijn in ieder geval.
Moet toch ergens vandaan komen...quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat bij mij helpt is het hebben van een levenswerk ding.
Ik wil sporten omdat ik een mooi lijf wil hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil sporten, omdat ik me fit wil voelen en niet aan wil komen bijvoorbeeld.
Ja. Hoeft niet iets heel groots te zijn, maar bijvoorbeeld een sportieve prestatie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok dus ik moet een bepaald resultaat voor ogen zien wat ik wil hebben ofzo?
Dan heb je toch voor jezelf een doel geformuleerdquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil sporten omdat ik een mooi lijf wil hebben.
Fit voelen is iets wat meer met andere dingen te maken dan met sporten bij mij.
Ik wil wat dikker worden maar ik word dan bijvoorbeeld vandaag zo futloos wakker dat ik niet eens mijn bed uit wil komen.
Ik kom juist aan van sportenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil sporten, omdat ik me fit wil voelen en niet aan wil komen bijvoorbeeld.
Oogcontact kan jij misschien als hint zien van een vrouw, maar dat komt evenzeer ook bij een man vandaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen passiever? Naar mijn ervaring komen de meeste 'eerste hints' van vrouwen, waarop mannen dan reageren met de volgens hun 'eerste stap'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |