abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:03:17 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124791148
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Komt vaak voor hoor. Vrouwen die "nu eens een keer een lieve man willen!!" En op hun "cv" al 10 foute mannen hebben gehad en tot nu toe nog niet die "lieve" is tegengekomen.

Onbewust dus aangetrokken tot klootzakken idd.
Bij mij is het bij anderhalve klootzak gebleven :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:03:53 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124791165
quote:
Komt vaak voor hoor. Vrouwen die "nu eens een keer een lieve man willen!!" En op hun "cv" al 10 foute mannen hebben gehad en tot nu toe nog niet die "lieve" is tegengekomen.

Zie het eerder dat ze in eerste instantie vallen op een open/zelfverzekerde/spontane man. En dan uiteindelijk is de kans wss groter dat die in een eikel/klootzak veranderd. Dan als je vanaf het begin kiest voor een lieve gast, waarvan de kans groot is dat je eroverheen loopt / saai vindt.
pi_124791180
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bij mij is het bij anderhalve klootzak gebleven :P.
Die ander was 1 meter 45? :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124791219
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Want 2 meter 90 vind jij een normale lengte? :P
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:09:33 #293
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124791319
quote:

Of ze laten zich zeer snel beïnvloeden en bespelen. Ook wel naïef genoemd. Want als je na 10x nog altijd de zelfde fout maakt ben je wel heel erg simpel :D

Nou dat fouten maken erg is, maar je dient er wel van te leren. Kijk naar samzz, na 1.5x heeft ze het geleerd :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124791321
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Want 2 meter 90 vind jij een normale lengte? :P
:D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124791433
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zie het eerder dat ze in eerste instantie vallen op een open/zelfverzekerde/spontane man. En dan uiteindelijk is de kans wss groter dat die in een eikel/klootzak veranderd. Dan als je vanaf het begin kiest voor een lieve gast, waarvan de kans groot is dat je eroverheen loopt / saai vindt.
Alsof muurbloempjes altijd zo lief zijn..
Mweh..
Genoeg zelfverzekerde open spontane mannen die wel lief zijn, ik gok het grootste deel zelfs.
Al kom je dan 10x bij een lul terecht val je gewoon op lulletjes.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:14:33 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124791469
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
Alsof muurbloempjes altijd zo lief zijn..
Mweh..
Genoeg zelfverzekerde open spontane mannen die wel lief zijn, ik gok het grootste deel zelfs.
Ik zei enkel de kans groter is dat zo'n open/spontane/zelfverzekerde man in een tiran verandert dan dat een muurbloempje dat zal doen. That's all i'm saying.
pi_124791481
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of ze laten zich zeer snel beïnvloeden en bespelen. Ook wel naïef genoemd. Want als je na 10x nog altijd de zelfde fout maakt ben je wel heel erg simpel :D

Nou dat fouten maken erg is, maar je dient er wel van te leren. Kijk naar samzz, na 1.5x heeft ze het geleerd :)
evil mode:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/evil mode off

Letterlijk ook meetbaar adhv hormonen en hersenscans. Als je meer gevoelens kunt opwekken bij een vrouw dan haar eventueel huidige vriend, dan rationaliseert ze adhv "maar het voelde zo goed" terug dat haar huidige vriendje een klootzak is.

Soms zijn ze idd een klootzak, soms totaal niet maar heeft ze geen goede gevoelens meer, dus is het een klootzak. Ook al zit er soms geen echte rationale reden achter :)
pi_124791524
Dit begint meer op een anti vrouwen topic te lijken dan als versieren moeilijk is :? :?
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:16:20 #299
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124791528
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha, nee :P. Daar zit weer een ander verhaal achter, maar dat doet niet ter zake verder.

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Na die ene heb ik er al van geleerd, hoor :P. En die fout heb ik niet weer gemaakt. Maar ik kan niet garanderen dat ik er niet weer in zal trappen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_124791533
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

evil mode:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/evil mode off

Letterlijk ook meetbaar adhv hormonen en hersenscans. Als je meer gevoelens kunt opwekken bij een vrouw dan haar eventueel huidige vriend, dan rationaliseert ze adhv "maar het voelde zo goed" terug dat haar huidige vriendje een klootzak is.

Soms zijn ze idd een klootzak, soms totaal niet maar heeft ze geen goede gevoelens meer, dus is het een klootzak. Ook al zit er soms geen echte rationale reden achter :)
Ja, die vrouwtjes ook, nadenken kunnen ze niet. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124791537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zei enkel de kans groter is dat zo'n open/spontane/zelfverzekerde man in een tiran verandert dan dat een muurbloempje dat zal doen. That's all i'm saying.
Ah ja daar leek het niet op...
Als je geen neuk om anderen geeft heb je meestal wel een aardig zelfvertrouwen ja.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')