abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124777034
vervelende geile ventjes heb je overal :r
  maandag 1 april 2013 @ 23:32:22 #177
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124777080
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
vrouwen ook, die in te uitdagen kleren lopen en op alle aandacht van de mannen geilen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 1 april 2013 @ 23:32:25 #178
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124777082
quote:
17s.gif Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef debeterebob het volgende:
Trouwen mag ik een klacht indienen tegen de volgende fenomenen:

- het idee dat alles maakbaar is
- het idee dat er altijd vooruitgang moet zijn
- het idee dat je enorm uniek bent
- het idee dat je van alles wat kan leren
- het idee dat problemen geen problemen zijn maar uitdagingen
- het idee dat een betere wereld mogelijk is
- het idee dat je aan de norm hoort te voldoen
Deze klopt dan weer wel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_124777102
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je blijft er anders nog keer op keer over klagen hier.
Waarover?
Ik mis het wel wat genegenheid ja?
Rustig aan.
pi_124777152
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarover?
Dat doen zoveel mensen kijk eens om je heen ;)
pi_124777188
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:32 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Deze klopt dan weer wel.
Alleen die? ;(
  maandag 1 april 2013 @ 23:34:56 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124777196
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarover?
Onderanderen ja, en ook over hoe je wel of niet voelt en altijd maar de medicatie de schuld geven.
Want meer dan dat lijk je niet te doen. Of tenminste wat ik kan opmaken van wat ik hier lees.

Late we het een Bezinnetje doen noemen. Klagen klagen klagen maar niks ondernemen om het te verbeteren en andere factoren de schuld geven. In je eigen geval medicatie en depressie.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_124777206
quote:

Sollicitatiepraat. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 1 april 2013 @ 23:35:14 #184
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124777214
quote:
17s.gif Op maandag 1 april 2013 23:34 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Alleen die? ;(
De rest zijn meer fabeltjes die spelen in hoofden van mensen die het verder niet allemaal begrijpen.
  maandag 1 april 2013 @ 23:35:40 #185
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124777236
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Sollicitatiepraat. :')
Whehe. :')

Daar waar niemand de waarheid spreekt.
pi_124777241
huh benzin is er niet en de volgende is aan de beurt ??
pi_124777252
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Onderanderen ja, en ook over hoe je wel of niet voelt en altijd maar de medicatie de schuld geven.
Want meer dan dat lijk je niet te doen. Of tenminste wat ik kan opmaken van wat ik hier lees.

Late we het een Bezinnetje doen noemen. Klagen klagen klagen maar niks ondernemen om het te verbeteren en andere factoren de schuld geven. In je eigen geval medicatie en depressie.
Tis niet zo makkelijk he? Wist je dat?
Rustig aan.
pi_124777253
quote:

Terechte klacht.
pi_124777270
quote:

[..]

Vriendelijk verzoek kap hier eens mee.
pi_124777339
quote:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom jij mensen met problemen constant blijft afzeiken.
Kun je ze niet gewoon negeren als je niets anders kunt zeggen dan dit?
  maandag 1 april 2013 @ 23:44:52 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124777645
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis niet zo makkelijk he? Wist je dat?
nee maar ik zie of lees ook niet wat je er wel aan doet. En dat is jammer, miss doe je het wel maar dat weet ik niet, ik kan het hier niet terug vinden. Maar daar ben je ook nooit duidelijk over. Daar ben ik dus wel benieuwd naar.

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:36 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Vriendelijk verzoek kap hier eens mee.
oh god wacht ik doe geen kusje kroeg aai over het bolletje en dan moet je natuurlijk stoppen.
Houd toch op zeg :D

quote:
3s.gif Op maandag 1 april 2013 23:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom jij mensen met problemen constant blijft afzeiken.
Kun je ze niet gewoon negeren als je niets anders kunt zeggen dan dit?
Heeft niks met afzeiken te maken, enige wat ik niet doe is mee gaan in zijn verhaal en het "goed keuren" Maar dat mag hier natuurlijk niet, want dat is meteen afzeiken.

Weet je wat afzeiken is?

Als ik hem een kansloos stuk vreten zal noemen die nooit wat zal bereiken omdat hij aan de medicijnen zit. Een fout code van moedertje natuur en zich nooit top zal gaan voelen en nooit aan een vrouw zal komen.

Dat is afzeiken. Zie je het verschil?

Punt bij KT is dat hij kennelijk als ik het zo lees zijn focus moet gaan verleggen op zich zelf ipv iets anders bereiken. Niet alles afschuiven medicatie of depressie. Het zal natuurlijk van invloed zijn. Dat zal ik nooit ontkennen. Maar het is niet de oorzaak van alles zoals hij dat doet overkomen.
  maandag 1 april 2013 @ 23:45:36 #192
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124777678
quote:

[..]

Kingtoppie heeft vele malen meer initiatief en durf getoond dan Benzin. KT gebruikt medicatie om zijn problemen op te lossen. (ook al werken ze niet optimaal) Dat zie ik Benzin nog niet doen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_124777726
Wat ik wel van iemand weet die AD slikt, is dat het geen invloed heeft op het al dan niet verliefd worden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124777742
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
:D
pi_124777750
Niks ondernemen om het te verbeteren..

Het eerste jaar dat ik depressief was kende ik dat helemaal niet dat depressie, ik heb nooit problemen gehad die ik niet zelf kon oplossen oid. Maar dit werd op een gegeven moment zo hardnekkig dat ik ging inzien dat ik hulp nodig had.

Daarop een maand of 8 op een anti depressivum gezeten.. Ik beukte er goed tegenaan dit ging de eerste 3 maanden oid heel goed... Maar er treed bij mij om een of andere reden een soort gewenning op waardoor ik het allemaal niet meer zo boeiend vind op een gegeven moment... Toen ging het weer heel slecht en nu ben ik weer terug gegaan naar de psychiatert en probeer ik een ander middel.

Verder ga ik nog met een therapeut spreken.... Ik kan niet zeggen dat ik niks onderneem, ik geef toe dat ik meer had kunnen ondernemen want ik had een hele tijd terug al een afspraak gemaakt moeten hebben met een psychotherapeut, maar omdat die depressie al zo lang duurt en ik niet echt de ''hoop'' erin heb dat het allemaal wel zo makkelijk opgelost kan worden en het toch enorm veel tijd gaat kosten kijk ik niet meer op een maandje... Alsof het een korte tijd is ofzo.
Rustig aan.
pi_124777764
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:44 schreef ook_gek het volgende:

oh god wacht ik doe geen kusje kroeg aai over het bolletje en dan moet je natuurlijk stoppen.
Houd toch op zeg :D

[..]

Rot toch een end op ellendig mannetje wat je toch bent. Keer op keer zie ik je het doen lekker stiekem. Nou is het gewoon klaar.
pi_124777789
En ik neem ook aan dat KT wel degelijk wat aan zijn situatie wil veranderen omdat die wel degelijk hulp heeft , je krijgt medicatie niet zomaar , dat word goed in de gaten gehouden.

En ik kan me voorstellen dat als je medicaties hebt dat je een boel afvraagt of dingen zijn veranderd erdoor.
pi_124777931
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Niks ondernemen om het te verbeteren..

Het eerste jaar dat ik depressief was kende ik dat helemaal niet dat depressie, ik heb nooit problemen gehad die ik niet zelf kon oplossen oid. Maar dit werd op een gegeven moment zo hardnekkig dat ik ging inzien dat ik hulp nodig had.

Daarop een maand of 8 op een anti depressivum gezeten.. Ik beukte er goed tegenaan dit ging de eerste 3 maanden oid heel goed... Maar er treed bij mij om een of andere reden een soort gewenning op waardoor ik het allemaal niet meer zo boeiend vind op een gegeven moment... Toen ging het weer heel slecht en nu ben ik weer terug gegaan naar de psychiatert en probeer ik een ander middel.

Verder ga ik nog met een therapeut spreken.... Ik kan niet zeggen dat ik niks onderneem, ik geef toe dat ik meer had kunnen ondernemen want ik had een hele tijd terug al een afspraak gemaakt moeten hebben met een psychotherapeut, maar omdat die depressie al zo lang duurt en ik niet echt de ''hoop'' erin heb dat het allemaal wel zo makkelijk opgelost kan worden en het toch enorm veel tijd gaat kosten kijk ik niet meer op een maandje... Alsof het een korte tijd is ofzo.
zou je dagtherapie willen doen ?? Het kan namelijk zijn dat je op een gegeven moment die optie krijgt omdat ik zie dat het een nogal lang verhaal is . En dagtherapie kan een boel helpen om weer in routine te komen
pi_124777939
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
En ik kan me voorstellen dat als je medicaties hebt dat je een boel afvraagt of dingen zijn veranderd erdoor.
Dat vraag je je niet af, dat voel je.
En dat merk je.
Rustig aan.
pi_124777973
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat vraag je je niet af, dat voel je.
En dat merk je.
Dat weet ik niet , ik heb zelf geen medicaties gehad dus ik weet niet hoe ik dat zou ervaren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')