Ik heb gebrekkig controle over mijn gevoel weetje, ik kan niet zeggen: Nu voel ik me goed. Oid.quote:Op maandag 1 april 2013 23:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ach joh, als je autistisch bent wordt je hier op handen en voeten gedragen, maar als het wat anders is dan is het ineens van FOEI!
Volg jij eigenlijk therapie?quote:Op maandag 1 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb gebrekkig controle over mijn gevoel weetje, ik kan niet zeggen: Nu voel ik me goed. Oid.
En als dat opeens wel zo is na medicijn gebruik dan lijkt mij de oorzaak toch duidelijk?
het is een medicatie he, geen wonder middel. Placebo-effect is vele malen groter.quote:Op maandag 1 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb gebrekkig controle over mijn gevoel weetje, ik kan niet zeggen: Nu voel ik me goed. Oid.
En als dat opeens wel zo is na medicijn gebruik dan lijkt mij de oorzaak toch duidelijk?
Daar is die camsite toch voor. Hoe heet dat ook al weer. Dat 1 op de 3 z'n lul showt en 99 nerd is.quote:Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moeten we al een app krijgen om willekeurige mensen te ontmoeten?
Cockroulette.quote:Op maandag 1 april 2013 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar is die camsite toch voor. Hoe heet dat ook al weer. Dat 1 op de 3 z'n lul showt en 99 nerd is.
Chatroulettequote:Op maandag 1 april 2013 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar is die camsite toch voor. Hoe heet dat ook al weer. Dat 1 op de 3 z'n lul showt en 99 nerd is.
mijn jeugd is TMF chatquote:
Ik denk het haast wel want heel vaak word juist medicijn gebruik voor depressies juist heel goed in de gaten gehouden. Maar praat je er wel met je begeleider over de werking van de medicaties ?? Ik weet wel dat een boel emoties heel erg vervlakken door medicatie (zelf niet maar hoorde dat veel tijdens de therapie)quote:
Kvind het prima dat je er zo tegenin gaat hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 23:21 schreef ook_gek het volgende:
Of jij schuift je eigen falen en niet durven af op depressie, en gebruik je het als excuus, net als dat je dat doet met medicatie. Dat is ook een optie.
Whehe, daar kreeg je ook allerlei rukkers in je private room(?).quote:
Mijn gevoel werd dus juist intenser.quote:Op maandag 1 april 2013 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel want heel vaak word juist medicijn gebruik voor depressies juist heel goed in de gaten gehouden. Maar praat je er wel met je begeleider over de werking van de medicaties ?? Ik weet wel dat een boel emoties heel erg vervlakken door medicatie (zelf niet maar hoorde dat veel tijdens de therapie)
Wat willen ze toch bereiken ermee vraag ik me af.quote:Op maandag 1 april 2013 23:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had die discussie er boven niet gelezenAl die ervaringen zijn ook echt hetzelfde
Whehe, dat was ook wel schandalige zooi daar.quote:
Dat was toch gewoon toen iedereen nog naief met internet omgingquote:Op maandag 1 april 2013 23:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, dat was ook wel schandalige zooi daar.
Nieuwerwetse potloodventers. Soort van.quote:Op maandag 1 april 2013 23:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat willen ze toch bereiken ermee vraag ik me af.Dat een willekeurige meid spontaan uit de kleren schiet als ze dat zien?
Een verhaal heeft meerdere kanten en mij vallen deze dingen systematisch op in je manier van posten.quote:Op maandag 1 april 2013 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het prima dat je er zo tegenin gaat hoor.
Omdat je zo lijkt het alles weg schuift op depressie. Ipv er nuchter in staan en eens actie gaat ondernemen. En als je een nummer hebt gaat bellen. En als je kan daten gewoon GAAT daten ipv van te voren al doom denken dat je geen interesse hebt wens medicatie of depressie.quote:Eigen falen? Ik zie het als deprimerend dat ik nergens voldoening uit kan halen en alles veel energie kost en het mij geen energie teruggeeft, als jij een passie hebt krijg jij daar energie van, ik heb geen passie whatsoever, alles kost mij energie en geeft mij weinig terug.
Stop dan met proberen als het echt zo is. Geef dat daten dan maar op, want het brengt je alleen maar een slecht en kut gevoel. Schiet niet op dus. Ga je dan eerst maar eens storten op je zelf bete voelen. Je focus dus verleggen naar je zelf en je zelf weer terug op de rails te krijgen ipv teleurstelling na teleurstelling opzoeken.quote:Dat schuif ik inderdaad af op depressie, ik vind het een geldig excuus.
Dat ik het afschuif op medicijnen staat in direct verband met depressie.
Wat mij betreft groeit die groep nog steeds wel ietwat.quote:Op maandag 1 april 2013 23:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon toen iedereen nog naief met internet omging
de virtuele, ik ben geil wat heb je aan vragenquote:Op maandag 1 april 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, daar kreeg je ook allerlei rukkers in je private room(?).
Het enige verschil is de optie het meteen weg te kunnen klikken.quote:Op maandag 1 april 2013 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nieuwerwetse potloodventers. Soort van.
Ik zoek de laatste tijd helemaal niks meer op als je gelezen had.quote:Op maandag 1 april 2013 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een verhaal heeft meerdere kanten en mij vallen deze dingen systematisch op in je manier van posten.
[..]
Omdat je zo lijkt het alles weg schuift op depressie. Ipv er nuchter in staan en eens actie gaat ondernemen. En als je een nummer hebt gaat bellen. En als je kan daten gewoon GAAT daten ipv van te voren al doom denken dat je geen interesse hebt wens medicatie of depressie.
[..]
Stop dan met proberen als het echt zo is. Geef dat daten dan maar op, want het brengt je alleen maar een slecht en kut gevoel. Schiet niet op dus. Ga je dan eerst maar eens storten op je zelf bete voelen. Je focus dus verleggen naar je zelf en je zelf weer terug op de rails te krijgen ipv teleurstelling na teleurstelling opzoeken.
Dat hebben ze hier op FOK! ook nogal eens bij me geflikt, van die vunzige kerels.quote:Op maandag 1 april 2013 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de virtuele, ik ben geil wat heb je aan vragenVoorloper van het rukken
je blijft er anders nog keer op keer over klagen hier.quote:Op maandag 1 april 2013 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zoek de laatste tijd helemaal niks meer op als je gelezen had.
Als je gelezen had had je ook gelezen dat ik een nummer had gebeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |