Hoe deed je dat dan met Evie?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja, ik heb wel eens oogcontact... En af en toe denk ik: ''fuck it''
Maakt me alleen als ik eraan terugdenk een beetje droevig dat het me nooit wat opgeleverd heeft.
En tjah.. Bij Silk heb ik soms het idee dat ik wat had moeten proberen bij der en dat ze keihard op me is afgeknapt omdat ik niks deed.
Oh dat ging toch fout... Evie is een tijdperk waar ik maar gewoon een hekel aan heb. Treurigheid allom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt waarschijnlijk omdat je ´te graag´ iemand wil versieren?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou vooruit, studie etc.... Maar ik weet niet, het contact loopt nooit zo ''vanzelfsprekend'' dat het vanzelf gaat.
Het lijkt net alsof ieder contact dat je legt met een vrouw gelijk versieren is.
Nee dat is niet waar. Ik spreek nooit iemand aan met verwachtingen dat zit niet in mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je ´te graag´ iemand wil versieren?
Maar toch lijkt het in jouw ogen alsof elk contact met een vrouw versieren is of begrijp ik dat nou verkeerd?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Ik spreek nooit iemand aan met verwachtingen dat zit niet in mij.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat Evie achter jou aan en je hebt dr niet gegeven? Evie is lekker man6,5 op mijn schaal van raakbaarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Mwah...quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar toch lijkt het in jouw ogen alsof elk contact met een vrouw versieren is of begrijp ik dat nou verkeerd?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
6,5 op mijn schaal van raakbaarheid.Dat is niet zo best of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het gevoel alsof het contact onevenredig veel vanuit mijzelf moet komen.. Het initiatief wordt nooit door de andere partij genomen... In die zin lijkt het voor mij alsof ik steeds achter iemand aan moet ipv dat het spontaan gebeurt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar toch lijkt het in jouw ogen alsof elk contact met een vrouw versieren is of begrijp ik dat nou verkeerd?
Nou ja het gewoon totaal het type niet wat ik aantrekkelijk vind.quote:
Ik denk persoonlijk dat als het contact al niet gelijk loopt dat er achter aan hobbelen echt niet de moeite is. Tenminste zo zou ik zelf reageren, niet spontaan, als ik geen interesse heb.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof het contact onevenredig veel vanuit mijzelf moet komen.. Het initiatief wordt nooit door de andere partij genomen... In die zin lijkt het voor mij alsof ik steeds achter iemand aan moet ipv dat het spontaan gebeurt.
Maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |