Hehe a girl should have hunted it downquote:Op zondag 31 maart 2013 20:22 schreef Khaleesi het volgende:
Stomme Franknfurter...![]()
Ik wilde die lapo.
Maar, ze zijn ook sneller klaar ermee. Dus wij genieten langerquote:Op zondag 31 maart 2013 20:23 schreef Snowbells het volgende:
Stomme Amerikanen die het eerder zien
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:24 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Maar, ze zijn ook sneller klaar ermee. Dus wij genieten langer
Is dat een actiepop?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:26 schreef Snowbells het volgende:
Trouwens, wat is Sansa hier mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We genieten even lang, zij genieten alleen eerderquote:Op zondag 31 maart 2013 20:24 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Maar, ze zijn ook sneller klaar ermee. Dus wij genieten langer
pretoogjesquote:Op zondag 31 maart 2013 20:38 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nuff said.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:04 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jammer dat we daar in de serie niks van terugzien...
Voorpret.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:17 schreef Franknfurter het volgende:
Dit topic gaat het niet eens uithouden tot de eerste ep
Ik kan minder goed vechten helaasquote:Op zondag 31 maart 2013 21:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm qua beeld heb ik bij jou Arya (maar dan iets ouder natuurlijk). Klopt dat een beetje?
Maar qua looks wel een beetje?quote:
Hmmm ik zoek een witty comeback maar die komt maar niet echt.quote:
Dat krijg je als je sekstermen naar mannen gooitquote:Op zondag 31 maart 2013 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar qua looks wel een beetje?
[..]
Hmmm ik zoek een witty comeback maar die komt maar niet echt.
Ja maar jij bent lesbi dus dat telt niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat krijg je als je sekstermen naar mannen gooit
Hmm weet niet. Bruin haar, daar houdt het wel op.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar qua looks wel een beetje?
[..]
Hmmm ik zoek een witty comeback maar die komt maar niet echt.
Lesbi is zo'n stom woordquote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja maar jij bent lesbi dus dat telt niet.
Donkere ogen dus. Weten we dat ook weerquote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hmm weet niet. Bruin haar, daar houdt het wel op.
Tja, als je niet op mannen valtquote:
Ik weet niet, ik zou het niet doen voor de zekerheidquote:Op zondag 31 maart 2013 21:50 schreef iAvani het volgende:
Hier wordt niks gespoilerd van de eerste episode totdat het morgen op HBO-NL wordt uitgezonden toch?
Dus ik kan vanavond dit topic gewoon nog bekijken?
Ik ga het lekker morgenvroeg kijken inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zou het niet doen voor de zekerheid
Wanneer staat de eerste online? Half 5 toch ofzo?
Och, VWO stelt niets voor. In de 4e en 5e geWoWd ipv gehuiswerkt en het toch nog prima allemaal gehaaldquote:
Toetsweek enzo jwzquote:Op zondag 31 maart 2013 22:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, VWO stelt niets voor. In de 4e en 5e geWoWd ipv gehuiswerkt en het toch nog prima allemaal gehaald
Allequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Allevan C&M
Hmm, iets zegt me dat je met het bestuderen van de Dothraki cultuur geen tentamens kunt halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien voor originaliteitquote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, iets zegt me dat je met het bestuderen van de Dothraki cultuur geen tentamens kunt halen.
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Allevan C&M
Lijkt me alleen de talen veel werk, rest is piece of cake toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Ik heb alleen Latijnquote:Op zondag 31 maart 2013 22:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lijkt me alleen de talen veel werk, rest is piece of cake toch?
Ik baalde zo in de 6de dat ik in de tweede Latijn (en Grieks) had laten vallen waardoor ik Duits moest doen op mijn eindexamenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb alleen Latijn![]()
Daar kun je nauwelijks voor leren want woordenboek
![]()
Wat doe jij eigenlijk qua school/werk?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lijkt me alleen de talen veel werk, rest is piece of cake toch?
Nee hoor. Pure, oprechte interesse dit.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
MAHL hangt altijd een beetje de player uit....
Wel... ik zit in de administratie... Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker...quote:
Je werkt bij de belastingdienst?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wel... ik zit in de administratie... Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker...
Maar nu weer back ontopic.
Ik doe er nog een beetje draken opvoeden en slaven bevrijden naast, gwoon voor de kick.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je werkt bij de belastingdienst?
Had ik niet achter een Khaleesi gezocht
Schuift dat wat?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik doe er nog een beetje draken opvoeden en slaven bevrijden naast, gwoon voor de kick.
Enough to buy a small ship.quote:
En een Jorah Mormont zekerquote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Enough to buy a small ship.
And a good captain.
Wat stoort je eraan dan? Het gebrek aan geweld? De matige verhaallijn? De eendimensionale karakters?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
And a good captain.
Btw, ik wil niet al te ver afdwalen, maar ik ben The Hunger Games aan het kijken om de tijd te doden, maar wat een ontiegelijke kutfilm is dat zeg!!![]()
Lees de boeken dan, die zijn veel en veel beter.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
And a good captain.
Btw, ik wil niet al te ver afdwalen, maar ik ben The Hunger Games aan het kijken om de tijd te doden, maar wat een ontiegelijke kutfilm is dat zeg!!![]()
Alles wat je opnoemt plus het slechte camerawerk en de cheape uitstraling overall.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:28 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat stoort je eraan dan? Het gebrek aan geweld? De matige verhaallijn? De eendimensionale karakters?
Heb je die boeken gelezen?
LEES DE BOEKENquote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt plus het slechte camerawerk en de cheape uitstraling overall.
En nee, heb de boeken niet gelezen.
Ik lees geen boeken.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
LEES DE BOEKEN
de camera is vreselijk inderdaad.
De boeken zijn geniaal idd, maar toch Jennifer Lawrencequote:Op zondag 31 maart 2013 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
LEES DE BOEKEN
de camera is vreselijk inderdaad.
Genoeg om mijn aandacht vast te houden iig. Maar de toon van de boeken staat me soms een beetje tegenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lees de boeken dan, die zijn veel en veel beter.
Geweldig.quote:
Maar, maar, maar.... Jennifer Lawrence!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt plus het slechte camerawerk en de cheape uitstraling overall.
En nee, heb de boeken niet gelezen.
Deed het wel aardig in de film maar snap alle hype rond dat kind niet zo...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:51 schreef iAvani het volgende:
[..]
Maar, maar, maar.... Jennifer Lawrence!
[ afbeelding ]
Nope nog niet. Ook grappig is hoe veel mensen denken dat ze die Oscar heeft gekregen voor The Hunger Gamesquote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef Schalks. het volgende:
Die zou ik zo hard doen hè.
Iemand hier Silver linings playbook gezien?
Denken ze datquote:Op maandag 1 april 2013 00:03 schreef iAvani het volgende:
[..]
Nope nog niet. Ook grappig is hoe veel mensen denken dat ze die Oscar heeft gekregen voor The Hunger Games
Maar Game of Thrones!
Ja, goede film, goed acteerwerk en lekker wijf!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef Schalks. het volgende:
Joel Mchale, ook een grote baasquote:Op zondag 31 maart 2013 23:48 schreef Schalks. het volgende:
Nu we het toch over de Hunger games hebben:
Die vent van community speelt voor de archery master van Jennifer Lawrence.
Edit; hee cool vimeo doet het hier ook.
Oh, wie dan?quote:Op maandag 1 april 2013 00:06 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb maar op 1 chick een crush en dat vind ik al meer dan genoeg eigenlijk.
Ik zou eens kijken naar d'r nickquote:
quote:
?????????quote:Op maandag 1 april 2013 00:15 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe een voetbal PI zodat het duidelijk is dat het om een trollpost gaat. Maar je kopt hem fantastisch binnen amice.
Ik kijk nooit naar PIs, dus al was het een troll icoon geweest, ik had het niet doorgehad.quote:Op maandag 1 april 2013 00:15 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe een voetbal PI zodat het duidelijk is dat het om een trollpost gaat. Maar je kopt hem fantastisch binnen amice.
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:30 schreef iAvani het volgende:
[..]
Wachten tot je weer bij bent! Wees blij dat je nog meer episodes hebt te kijken dan de rest in dit topic
Haha ja dat is idd.. Zodra ik bij ben begint het terreur van het elke keer een week wachten weer... Ik kijk ze dus wel gewoon even af en dan begin ik met het lang verwachte seizoen 3! Kan niet wachten! Veel plezier jullie morgen!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:40 schreef Franknfurter het volgende:
Inderdaad gewoon wachten. Die nieuwe aflevering zal niet weglopen, plus dat je ook weer een week hebt om die in te halen tot aflevering 2, dus zelfs als zou je hem zien, dan moet je weer een hele week wachten en dit verhaal gaat de verkeerde kant op ik had geen koffie moeten pakken kut
Worden GoT en The Walking Dead op hetzelfde moment uitgezonden in 'Murica?quote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef Funzel het volgende:
Zwaar aan het twijfelen om op te blijven tot het een uur of 5 is.
Wow als dat waar is dan blijf ik ook wel op! Thanks!quote:Op maandag 1 april 2013 00:40 schreef Funzel het volgende:
http://sports-livez.com/channel/ch-4.php
Hier is vanavond om 3 uur de episode live te zien, van wat ik begrepen heb. Ik kijk het even aan tot die tijd, anders ga ik pitten om 3 uur.
ja ze laten nu alle Eps van seizoen 2 zien (ep 8 nu volgens mij), dus ik kijk ep 9 en 10 af en dan zie ik wel of het echt waar is.quote:Op maandag 1 april 2013 00:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wow als dat waar is dan blijf ik ook wel op! Thanks!
3uur klinkt verleidelijk...quote:Op maandag 1 april 2013 00:40 schreef Funzel het volgende:
Hier is vanavond om 3 uur de episode live te zien, van wat ik begrepen heb. Ik kijk het even aan tot die tijd, anders ga ik pitten om 3 uur.
Kwaliteit lijkt niet super, wacht wel op de goede versie.quote:Op maandag 1 april 2013 00:49 schreef Funzel het volgende:
[..]
ja ze laten nu alle Eps van seizoen 2 zien (ep 8 nu volgens mij), dus ik kijk ep 9 en 10 af en dan zie ik wel of het echt waar is.
Ja speciaal voor Jennifer natuurlijk!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef Schalks. het volgende:
Stream valt me nog goed mee, plus ik bleef toch al tot 3 uur op...quote:Op maandag 1 april 2013 01:21 schreef tralalala het volgende:
Komopje gaat toch niet om 3 uur via een vage kutstream de eerste ep kijken.
Nu nog wel...quote:Op maandag 1 april 2013 01:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Stream valt me nog goed mee, plus ik bleef toch al tot 3 uur op...
Hey zit je met me te kloten kerel??quote:Op maandag 1 april 2013 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
3 uur `s nachts via een brakke stream, dat zijn wel de eckte haha
Uiteraard.quote:Op maandag 1 april 2013 01:52 schreef kristyle het volgende:
Iets nadat die aflevering gedaan is zal die toch wel te krijgen zijn via de gebruikelijke sites?
Ja maar the night is dark and full of terrorsquote:Op maandag 1 april 2013 01:59 schreef Khaleesi het volgende:
Deze eckte blijft nog effe op!![]()
Night gathers, and now my watch begins.
The lord of light will wash them all away.quote:Op maandag 1 april 2013 02:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja maar the night is dark and full of terrors![]()
![]()
bikkel! ik ga m'n bedje, maar gelukkig weet ik dat de women of the nightwatch klaar staan!quote:Op maandag 1 april 2013 01:59 schreef Khaleesi het volgende:
Deze eckte blijft nog effe op!![]()
Night gathers, and now my watch begins.
http://sports-livez.com/channel/ch-4.phpquote:
En wat betekent dat???quote:Op maandag 1 april 2013 02:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
geen idee, ik weet wel dat er een italiaanse makkelijkeTV is
Op mijn mobiel opent het opeens itunesquote:Op maandag 1 april 2013 02:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Deze misschien. Zo niet dan ga ik ook maffen om 3 uur.
Raaaaarrrrrrrrrrrrr....quote:Op maandag 1 april 2013 02:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op mijn mobiel opent het opeens itunes
samequote:Op maandag 1 april 2013 03:01 schreef HalfGod het volgende:
Oke. Ik heb de eerste 3 seconden gezien. Was echt kapotgeil. Nu stop ik en wacht ik voor betere kwaliteit. Me leven
Godver ik zie het nu ook, kan ik toch lekker kijken!!!!quote:Op maandag 1 april 2013 03:10 schreef s0k het volgende:
Had die gast van die sports-livez stream even vergeten het goede kanaal aan te zetten voor de eerste 5 minuten
Ik vond het juist niet gehaast, redelijk laag tempo.quote:Op maandag 1 april 2013 04:15 schreef Khaleesi het volgende:
Aangezien de aflevering nu officieel uitgezonden is neem ik aan dat ik geen spoilertags hoef te gebruiken:
Ik weet niet of het komt dat ik mezelf teveel gespoilerd heb, of dat ik teveel verwachtte, maar ik vond dit geen goeie ep. Op zich werd wel per verhaallijn netjes aangehaakt aan vorig seizoen, maar alles leek veel te gehaast. Veel personages handelden heel anders dan we van ze gewend zijn.
Vrij verklaarbaar voor mij, hij had Tyrion toen even nodig maar zal altijd, net als Cersei, 'm blijven zien als een mismaakte waar zijn moeder z'n leven voor heeft gegeven.quote:Tywin's houding naar Tyrion toe was bijna onverklaarbaar aangezien ik dacht dat Tywin net de kwaliteiten in zijn zoon wat meer ging zien.
Uhm, dat zoetsappige gedrag lijkt me juist een act die precies past bij dat 'sluw en geslepen'. Wss een manier om geliefd bij het volk te raken en zo meer macht te krijgen. Die eetkamer scene maakte vervolgens duidelijk dat Cersei dat doorheeft en er allesbehalve blij mee is.quote:De manier waarop de Tyrells ineens weggezet worden als suikerzoete good guys verbaasde me nogal aangezien Margaery en Loras als sluw en geslepen geportretteerd werden vorig seizoen. Margaery's moeder Theresa act was nogal awkward en de rare, haast absurdkomische scene in de eetkamer was ook nogal on-GoT like
Ik vond het hooguit een beetje tam, maar het is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, het epische moet nog komen lijkt me. Scherpe dialogen ontbraken wellicht een beetje, maar die wijzigingen in karakters zie ik niet zoals jij ze ziet.quote:Voor nu heersen bij mij vooral begrippen als: gehaast, weinig overtuigend acteerwerk, rare wijzigingen in karakters, ontbreken van scherpe dialogen.... Alles wat GoT tot GoT maakte de afgelopen 2 seizoenen miste ik toch een beetje vandaag.
Nah, dit was de echte Tywin hoor. Dat hij vorig seizoen geen andere keuze had dan Tyrion Hand te maken, betekend niet dat hij hem ook accepteerde.quote:Op maandag 1 april 2013 04:15 schreef Khaleesi het volgende:
Aangezien de aflevering nu officieel uitgezonden is neem ik aan dat ik geen spoilertags hoef te gebruiken:
Ik weet niet of het komt dat ik mezelf teveel gespoilerd heb, of dat ik teveel verwachtte, maar ik vond dit geen goeie ep. Op zich werd wel per verhaallijn netjes aangehaakt aan vorig seizoen, maar alles leek veel te gehaast. Veel personages handelden heel anders dan we van ze gewend zijn. Tywin's houding naar Tyrion toe was bijna onverklaarbaar aangezien ik dacht dat Tywin net de kwaliteiten in zijn zoon wat meer ging zien.
De Tyrells zijn machtsgeil en pragmatisch, daar doet deze aflevering op zich niets aan af. Waarom de weeshuis scene er in zat weet ik eigenlijk niet, misschien komt dat nog terug.quote:De manier waarop de Tyrells ineens weggezet worden als suikerzoete good guys verbaasde me nogal aangezien Margaery en Loras als sluw en geslepen geportretteerd werden vorig seizoen. Margaery's moeder Theresa act was nogal awkward en de rare, haast absurdkomische scene in de eetkamer was ook nogal on-GoT like...
De slavenhandelaar vond ik wel goed gedaan, en was een aardige introductie van de Unsullied. Barristan Selmy had ik niet verwacht, maar vind ik geen slechte toevoeging.quote:De Dany scenes waren ook mwamwa, de slavenhandelaar vond ik niet overtuigend weggezet, en wtf was die jurk van Missandei???? _____!De scene erna met B.S. was ook veel te gehaast en weinig overtuigend voor een gebeurtenis die zo significant kan/zou moeten zijn.........
Je onderschat de haat van Tywin tegenover Tyrion.quote:Op maandag 1 april 2013 06:41 schreef Khaleesi het volgende:
Ik blijf er bij dat sommige personages toch wat raar handelden. Je zou toch mogen verwachten dat Tywin erkenning geeft voor de "militaire prestaties" van Tyrion en het (al dan niet tijdelijk) in handen houden van King's Landing zodat de naam van de Lannisters onbesmeurd blijft.
Op zich is dat gedaan tijdens het gesprek tussen Littlefinger en Margaery. Daarin kun je zien dat ze heel graag macht wilde. Verder hoeft het allemaal niet zo duidelijk vind ik.quote:Dat het zoete gedrag van de Tyrell's een act is wil ik graag geloven, ik zag het alleen niet aankomen aangezien in GoT listen altijd vantevoren ingeleid worden, bijvoorbeeld had dat kunnen gebeuren door een gesprek tussen Margaery en Loras waarin ze dit plannetje samen bekokstoofden.
Volgens mij hoef je daar niet bang voor te zijn. Iedere fan wil hem haten, dus ze gaan niet opeens zijn zachte kant die hij niet eens heeft laten zien.quote:Op maandag 1 april 2013 06:41 schreef Khaleesi het volgende:
Ik hou er mijn hart voor vast dat Joffrey dit seizoen een softy wordt, dat zou ik echt een vreselijke (doch voor GoT wel kenmerkende) plotwending vinden.
Kun je je boekopmerkingen gewoon alleen in je hoofd maken? Kthnxby!quote:Op maandag 1 april 2013 10:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je daar niet bang voor te zijn. Dat doet hij ook niet in het boek en iedere fan wil hem haten, dus ze gaan niet opeens zijn zachte kant die hij niet eens heeft laten zien.
Ok ik zal me inhoudenquote:Op maandag 1 april 2013 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je je boekopmerkingen gewoon alleen in je hoofd maken? Kthnxby!
private trackers? had 'm zo binnenquote:Op maandag 1 april 2013 10:45 schreef Tanin het volgende:
Jezus wat doen die torrents er lang overben hem maar gaan streamen...
Aardige ep wel, alleen dus in bagger kwaliteit gekeken
zag 'm ook al idd.quote:Op maandag 1 april 2013 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je je boekopmerkingen gewoon alleen in je hoofd maken? Kthnxby!
quote:Op maandag 1 april 2013 11:25 schreef EilandjeOnline het volgende:
pfff wat lang geleden allemaal weer, eigelijk zou je alle seizoenen terug moeten kijken voor je aan deze aflevering begint
Wat zijn dat?quote:Op maandag 1 april 2013 10:53 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
private trackers? had 'm zo binnen
[..]
zag 'm ook al idd.
en bedankt.quote:Op maandag 1 april 2013 10:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je daar niet bang voor te zijn. blabla boek en iedere fan wil hem haten, dus ze gaan niet opeens zijn zachte kant die hij niet eens heeft laten zien.
de boeken heb ik niet gelezen en de topics na de laatste aflevering ook niet meer gevolgd,quote:
zou je toch wel moeten kunnen herinneren hoop ik?quote:Op maandag 1 april 2013 11:39 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
de boeken heb ik niet gelezen en de topics na de laatste aflevering ook niet meer gevolgd,
mijn interesses reiken verder dan game of thrones alleen :p
Ik had hem een uurtje na uitzenden ook op de piratenbaai gevonden.quote:Op maandag 1 april 2013 11:39 schreef Franknfurter het volgende:
Okee jongens, ik ga het jullie haarfijn uitleggen:
1. Men neme utorrent.
2. Men bezoeke de webzijde eztv.it
3. Men klikt op de gewenste aflevering
4. Eztv.it vraagt of je de torrent in utorrent wil starten, jij klikt ja
5. Even wachten
6. Pizza!
7. Note krijgen van mods omdat je iets doet dat volledig nergens tegen de Nederlandse wet indruist
ik heb seizoen 2 afgelopen week nog gezien, dat helpt.quote:Op maandag 1 april 2013 11:25 schreef EilandjeOnline het volgende:
pfff wat lang geleden allemaal weer, eigelijk zou je alle seizoenen terug moeten kijken voor je aan deze aflevering begint, maar ik ga nu verder kijken
we letten teveel op het nederlandse accent denk ik.quote:
Een Warlock (van Qarth) in disguise.quote:Op maandag 1 april 2013 12:34 schreef Breekfast het volgende:
Goede aflevering![]()
Alleen wie was nou dat kleine meisje dat Khaleesi wilde vermoorden op het eind?
Ze is Nederlands, dan moeten we het meteen haten we. We zijn immers Nederlanders.quote:Op maandag 1 april 2013 12:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
we letten teveel op het nederlandse accent denk ik.in 't buitenland zijn ze best positief over haar
Komt wss door zijn baard en grijsheid...quote:Op maandag 1 april 2013 12:48 schreef Cornelis83 het volgende:
By the way, wordt Stannis gespeeld door een andere acteur of lijkt dat nu zo? Ik herkende hem bijna niet meer...
uh..? je wil dus meer characters per aflevering of minder?quote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef maurisioo het volgende:
Had gehoopt dat ze na seizoen 2 wat geleerd hadden met de vele karakters. Nog steeds krijg je van die scenes van 10 seconden te zien bij sommige personages. Waarom laten ze niet per aflevering een paar personen meer in beeld komen? Zo is het toch veel makkelijker te volgen.
minder, was foutjequote:Op maandag 1 april 2013 13:34 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
uh..? je wil dus meer characters per aflevering of minder?
daar zou het heel snel saai van worden. srsquote:
Maar nu krijg je teveel scenes in een aflevering gepropt. Ze zeggen iets, en dan is de volgende aan de beurt.quote:Op maandag 1 april 2013 13:36 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
daar zou het heel snel saai van worden. srs
nja; dat is de kracht van de boeken ook een beetje. Daarnaast hebben ze maar een bepaald aantal eps om een verhaal te vertellen; ik denk dat ze deze vooral ep hebben gebruikt om het verhaal gaande te krijgen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar nu krijg je teveel scenes in een aflevering gepropt. Ze zeggen iets, en dan is de volgende aan de beurt.
En trouwens, Joffrey zag er niet uit in die wagen
In 3x01 zie je niet alle personages langskomen, en sommige maar heel kort. Dus in zekere zin doen ze dat wel.quote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef maurisioo het volgende:
Had gehoopt dat ze na seizoen 2 wat geleerd hadden met de vele karakters. Nog steeds krijg je van die scenes van 10 seconden te zien bij sommige personages. Waarom laten ze niet per aflevering een paar personen in beeld komen? Zo is het toch veel makkelijker te volgen.
Weer eens? Ze is er maar 1 ep niet bijgeweest.quote:Op maandag 1 april 2013 13:39 schreef Kyubey het volgende:
Hopelijk komt volgende week Arya weer eens in beeld.
Ik kan gewoon niet wachten enzoquote:Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef Funzel het volgende:
[..]
Weer eens? Ze is er maar 1 ep niet bijgeweest.
Valor Dohaeris betekent 'All Men Must Serve' , misschien valt daar iets uit op te halen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:55 schreef Snowbells het volgende:
Gekeken! Ik snap eerlijk gezegd alleen niet waarom de episode Valor Dohaeris heet aangezien daar niks van voorkomt.
Bronn
Maar het heeft meer met Arya te maken, en Arya was er nietquote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef Funzel het volgende:
[..]
Valor Dohaeris betekent 'All Men Must Serve' , misschien valt daar iets uit op te halen.
Deze episode zou ''No She-Wolfquote:Op maandag 1 april 2013 14:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar het heeft meer met Arya te maken, en Arya was er niet
quote:Op maandag 1 april 2013 14:05 schreef HalfGod het volgende:
HALLO! Ik heb hier moederneuking warme snacks staan, om erachter te komen dat ik een Portugeese versie heb getorrent! Als iemand mij een steam van de engelse versie, kwaliteit maakt niet HEEL veel uit, kan sturen, miljoenen malen dank. Alsjeblieft help me me leven
Harrenhal? Waren ze daar dan?quote:Op maandag 1 april 2013 14:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik vond die scene van Maergery heel goed bedacht, alleen die van Harrenhal vond ik echt fucking vaag
Ah Johan joh, ik word gek van die Khaleesi, waar heb je die vandaan gehaald?quote:Op maandag 1 april 2013 01:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hey zit je met me te kloten kerel??
Niet te geloven die gast joh...
B-b-b-boring. Ook vreemd dat hij zo in het openbaar zijn plannen gaat bespreken met Sansaquote:Op maandag 1 april 2013 14:23 schreef Snowbells het volgende:
Wat vonden jullie van die scene van Shae/Sansa/Ros/Baelish?
Prima, al voelde Ros echt enorm misplaatst aan.quote:Op maandag 1 april 2013 14:23 schreef Snowbells het volgende:
Wel okee.quote:Op maandag 1 april 2013 14:23 schreef Snowbells het volgende:
Ach daar kan maar zo weer iets heel anders achter zitten. Het is niet het meest betrouwbare personage uit de serie.quote:Op maandag 1 april 2013 14:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
B-b-b-boring. Ook vreemd dat hij zo in het openbaar zijn plannen gaat bespreken met Sansa
Echt he, ik moest er gewoon om lachen hoe belachelijk hij er daar bijzat in dat hokje.quote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar nu krijg je teveel scenes in een aflevering gepropt. Ze zeggen iets, en dan is de volgende aan de beurt.
En trouwens, Joffrey zag er niet uit in die wagen
Ik wachtte er ook al op, zij is toch een favoriet voor velen (lijkt mij), dus misschien is dat een beetje een teasertje voor volgende week, dat haar introductie dan pas komt.quote:Op maandag 1 april 2013 13:39 schreef Kyubey het volgende:
Hopelijk komt volgende week Arya weer eens in beeld.
Ik vond het zo onnodigquote:Op maandag 1 april 2013 14:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
B-b-b-boring. Ook vreemd dat hij zo in het openbaar zijn plannen gaat bespreken met Sansa
quote:Op maandag 1 april 2013 14:26 schreef Funzel het volgende:
[..]
Prima, al voelde Ros echt enorm misplaatst aan.
En dit ja. Deze scene had er niet in gehoevenquote:Op maandag 1 april 2013 14:27 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wel okee.
Ik had vooral problemen met toen Baelish begon te praten, er zat iets geforceerd en overgeacteerd in zijn stem.
Wat dacht je van minder compressie en daardoor betere video kwaliteit?quote:Op maandag 1 april 2013 13:10 schreef Franknfurter het volgende:
Hoe ooit krijg je een aflevering aan de 2,3 gbBioscoopformaat ofzo?
Natuurlijk moest ie er wel in, valt veel uit op te maken:quote:Op maandag 1 april 2013 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vond het zo onnodig
[..]
[..]
En dit ja. Deze scene had er niet in gehoeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker boeiend 720 of 1080....quote:Op maandag 1 april 2013 14:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van minder compressie en daardoor betere video kwaliteit?
Hoi Khaleesiquote:Op maandag 1 april 2013 14:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lekker boeiend 720 of 1080....Who cares...
Die 720 was echt prima te doen op 50 inch tv. Ik zie het nut van een 1080 versie ook niet zo.quote:Op maandag 1 april 2013 14:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lekker boeiend 720 of 1080....Who cares...
Dat mag.quote:Op maandag 1 april 2013 14:44 schreef Monolith het volgende:
Ik zie het nut van een 1080 versie ook niet zo.
Ja maar die eckte diehards willen gewoon die ep zien regardless of the resolutie.quote:Op maandag 1 april 2013 14:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi KhaleesiTijd niet gespot op het forum!
En ik vind het verrukkelok om het in een zo hoog mogelijke kwaliteit te kijken
Ik heb hem ook gezien net! En er van genoten.quote:Op maandag 1 april 2013 14:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja maar die eckte diehards willen gewoon die ep zien regardless of the resolutie.
Een watje is het al. Lijkt me echter heel stug dat hij opeens lief gaat worden voor zijn onderdanen.quote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
Het zal toch trouwens niet dat Joffrey een watje gaat worden?
Ja precies dat. Irritante klootzak is het.quote:Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een watje is het al. Lijkt me echter heel stug dat hij opeens lief gaat worden voor zijn onderdanen.
Hell yes. Wat een babe.quote:Op maandag 1 april 2013 14:55 schreef Monolith het volgende:
Die zou ik overigens ook best eens tevreden willen houden.
Dat was die al toen Arya zijn zwaard in de rivier gooidequote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
Het zal toch trouwens niet dat Joffrey een watje gaat worden?
quote:Op maandag 1 april 2013 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja precies dat. Irritante klootzak is het.
Heeft trouwens een leuk gastrolletje in Batman Begins dat kereltje.
Dat accentquote:Op maandag 1 april 2013 12:44 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Niks mis met Carice hoor, ze doet het prima
Vond het wel meevallen dat accent, zeker in contrast met "the night is dark and full of terrors" van vorig jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alleen jammer dat Arya er niet in zat
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Ik vind het belangrijker dat er een rip komt het 5.1 surround geluid.quote:Op maandag 1 april 2013 15:32 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Inderdaad.Ben bang het weer elke aflevering te moeten aanhoren.
Hopen dat ze niet in elke aflevering zit zeg....quote:Op maandag 1 april 2013 15:32 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Inderdaad.Ben bang het weer elke aflevering te moeten aanhoren.
Mensen die na het hele vorige seizoen nog stééds niet snappen dat ze haar accent mocht aanhouden omdat haar personage uit een andere streek komt (zoals zoveel van de andere acteurs en actrices, maar dat accent herken je niet als "slecht engels" want dat is niet je eigen taal) en nu bij seizoen weer heerlijk van voor af aan beginnen zijn echt dodelijk vermoeiendquote:
Ditquote:Op maandag 1 april 2013 15:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet in elke aflevering zit zeg....
Ach, nog een paar afleveringen en we zijn van haar af \o/quote:Op maandag 1 april 2013 15:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet in elke aflevering zit zeg....
Waarom dat zo en waarom zou je spoileren.....quote:Op maandag 1 april 2013 15:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ach, nog een paar afleveringen en we zijn van haar af \o/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |