Hehe a girl should have hunted it downquote:Op zondag 31 maart 2013 20:22 schreef Khaleesi het volgende:
Stomme Franknfurter...![]()
Ik wilde die lapo.
Maar, ze zijn ook sneller klaar ermee. Dus wij genieten langerquote:Op zondag 31 maart 2013 20:23 schreef Snowbells het volgende:
Stomme Amerikanen die het eerder zien
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:24 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Maar, ze zijn ook sneller klaar ermee. Dus wij genieten langer
Is dat een actiepop?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:26 schreef Snowbells het volgende:
Trouwens, wat is Sansa hier mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We genieten even lang, zij genieten alleen eerderquote:Op zondag 31 maart 2013 20:24 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Maar, ze zijn ook sneller klaar ermee. Dus wij genieten langer
pretoogjesquote:Op zondag 31 maart 2013 20:38 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nuff said.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:04 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jammer dat we daar in de serie niks van terugzien...
Voorpret.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:17 schreef Franknfurter het volgende:
Dit topic gaat het niet eens uithouden tot de eerste ep
Ik kan minder goed vechten helaasquote:Op zondag 31 maart 2013 21:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm qua beeld heb ik bij jou Arya (maar dan iets ouder natuurlijk). Klopt dat een beetje?
Maar qua looks wel een beetje?quote:
Hmmm ik zoek een witty comeback maar die komt maar niet echt.quote:
Dat krijg je als je sekstermen naar mannen gooitquote:Op zondag 31 maart 2013 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar qua looks wel een beetje?
[..]
Hmmm ik zoek een witty comeback maar die komt maar niet echt.
Ja maar jij bent lesbi dus dat telt niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat krijg je als je sekstermen naar mannen gooit
Hmm weet niet. Bruin haar, daar houdt het wel op.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar qua looks wel een beetje?
[..]
Hmmm ik zoek een witty comeback maar die komt maar niet echt.
Lesbi is zo'n stom woordquote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja maar jij bent lesbi dus dat telt niet.
Donkere ogen dus. Weten we dat ook weerquote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hmm weet niet. Bruin haar, daar houdt het wel op.
Tja, als je niet op mannen valtquote:
Ik weet niet, ik zou het niet doen voor de zekerheidquote:Op zondag 31 maart 2013 21:50 schreef iAvani het volgende:
Hier wordt niks gespoilerd van de eerste episode totdat het morgen op HBO-NL wordt uitgezonden toch?
Dus ik kan vanavond dit topic gewoon nog bekijken?
Ik ga het lekker morgenvroeg kijken inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zou het niet doen voor de zekerheid
Wanneer staat de eerste online? Half 5 toch ofzo?
Och, VWO stelt niets voor. In de 4e en 5e geWoWd ipv gehuiswerkt en het toch nog prima allemaal gehaaldquote:
Toetsweek enzo jwzquote:Op zondag 31 maart 2013 22:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, VWO stelt niets voor. In de 4e en 5e geWoWd ipv gehuiswerkt en het toch nog prima allemaal gehaald
Allequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Allevan C&M
Hmm, iets zegt me dat je met het bestuderen van de Dothraki cultuur geen tentamens kunt halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien voor originaliteitquote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, iets zegt me dat je met het bestuderen van de Dothraki cultuur geen tentamens kunt halen.
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Allevan C&M
Lijkt me alleen de talen veel werk, rest is piece of cake toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Ik heb alleen Latijnquote:Op zondag 31 maart 2013 22:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lijkt me alleen de talen veel werk, rest is piece of cake toch?
Ik baalde zo in de 6de dat ik in de tweede Latijn (en Grieks) had laten vallen waardoor ik Duits moest doen op mijn eindexamenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb alleen Latijn![]()
Daar kun je nauwelijks voor leren want woordenboek
![]()
Wat doe jij eigenlijk qua school/werk?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lijkt me alleen de talen veel werk, rest is piece of cake toch?
Nee hoor. Pure, oprechte interesse dit.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
MAHL hangt altijd een beetje de player uit....
Wel... ik zit in de administratie... Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker...quote:
Je werkt bij de belastingdienst?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wel... ik zit in de administratie... Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker...
Maar nu weer back ontopic.
Ik doe er nog een beetje draken opvoeden en slaven bevrijden naast, gwoon voor de kick.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je werkt bij de belastingdienst?
Had ik niet achter een Khaleesi gezocht
Schuift dat wat?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik doe er nog een beetje draken opvoeden en slaven bevrijden naast, gwoon voor de kick.
Enough to buy a small ship.quote:
En een Jorah Mormont zekerquote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Enough to buy a small ship.
And a good captain.
Wat stoort je eraan dan? Het gebrek aan geweld? De matige verhaallijn? De eendimensionale karakters?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
And a good captain.
Btw, ik wil niet al te ver afdwalen, maar ik ben The Hunger Games aan het kijken om de tijd te doden, maar wat een ontiegelijke kutfilm is dat zeg!!![]()
Lees de boeken dan, die zijn veel en veel beter.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
And a good captain.
Btw, ik wil niet al te ver afdwalen, maar ik ben The Hunger Games aan het kijken om de tijd te doden, maar wat een ontiegelijke kutfilm is dat zeg!!![]()
Alles wat je opnoemt plus het slechte camerawerk en de cheape uitstraling overall.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:28 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat stoort je eraan dan? Het gebrek aan geweld? De matige verhaallijn? De eendimensionale karakters?
Heb je die boeken gelezen?
LEES DE BOEKENquote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt plus het slechte camerawerk en de cheape uitstraling overall.
En nee, heb de boeken niet gelezen.
Ik lees geen boeken.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
LEES DE BOEKEN
de camera is vreselijk inderdaad.
De boeken zijn geniaal idd, maar toch Jennifer Lawrencequote:Op zondag 31 maart 2013 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
LEES DE BOEKEN
de camera is vreselijk inderdaad.
Genoeg om mijn aandacht vast te houden iig. Maar de toon van de boeken staat me soms een beetje tegenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lees de boeken dan, die zijn veel en veel beter.
Geweldig.quote:
Maar, maar, maar.... Jennifer Lawrence!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt plus het slechte camerawerk en de cheape uitstraling overall.
En nee, heb de boeken niet gelezen.
Deed het wel aardig in de film maar snap alle hype rond dat kind niet zo...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:51 schreef iAvani het volgende:
[..]
Maar, maar, maar.... Jennifer Lawrence!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |