Ik doe er nog een beetje draken opvoeden en slaven bevrijden naast, gwoon voor de kick.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je werkt bij de belastingdienst?
Had ik niet achter een Khaleesi gezocht
Schuift dat wat?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik doe er nog een beetje draken opvoeden en slaven bevrijden naast, gwoon voor de kick.
Enough to buy a small ship.quote:
En een Jorah Mormont zekerquote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Enough to buy a small ship.
And a good captain.
Wat stoort je eraan dan? Het gebrek aan geweld? De matige verhaallijn? De eendimensionale karakters?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
And a good captain.
Btw, ik wil niet al te ver afdwalen, maar ik ben The Hunger Games aan het kijken om de tijd te doden, maar wat een ontiegelijke kutfilm is dat zeg!!![]()
Lees de boeken dan, die zijn veel en veel beter.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
And a good captain.
Btw, ik wil niet al te ver afdwalen, maar ik ben The Hunger Games aan het kijken om de tijd te doden, maar wat een ontiegelijke kutfilm is dat zeg!!![]()
Alles wat je opnoemt plus het slechte camerawerk en de cheape uitstraling overall.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:28 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat stoort je eraan dan? Het gebrek aan geweld? De matige verhaallijn? De eendimensionale karakters?
Heb je die boeken gelezen?
LEES DE BOEKENquote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt plus het slechte camerawerk en de cheape uitstraling overall.
En nee, heb de boeken niet gelezen.
Ik lees geen boeken.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
LEES DE BOEKEN
de camera is vreselijk inderdaad.
De boeken zijn geniaal idd, maar toch Jennifer Lawrencequote:Op zondag 31 maart 2013 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
LEES DE BOEKEN
de camera is vreselijk inderdaad.
Genoeg om mijn aandacht vast te houden iig. Maar de toon van de boeken staat me soms een beetje tegenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lees de boeken dan, die zijn veel en veel beter.
Geweldig.quote:
Maar, maar, maar.... Jennifer Lawrence!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt plus het slechte camerawerk en de cheape uitstraling overall.
En nee, heb de boeken niet gelezen.
Deed het wel aardig in de film maar snap alle hype rond dat kind niet zo...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:51 schreef iAvani het volgende:
[..]
Maar, maar, maar.... Jennifer Lawrence!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |