Geweldig.quote:
Maar, maar, maar.... Jennifer Lawrence!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt plus het slechte camerawerk en de cheape uitstraling overall.
En nee, heb de boeken niet gelezen.
Deed het wel aardig in de film maar snap alle hype rond dat kind niet zo...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:51 schreef iAvani het volgende:
[..]
Maar, maar, maar.... Jennifer Lawrence!
[ afbeelding ]
Nope nog niet. Ook grappig is hoe veel mensen denken dat ze die Oscar heeft gekregen voor The Hunger Gamesquote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef Schalks. het volgende:
Die zou ik zo hard doen hè.
Iemand hier Silver linings playbook gezien?
Denken ze datquote:Op maandag 1 april 2013 00:03 schreef iAvani het volgende:
[..]
Nope nog niet. Ook grappig is hoe veel mensen denken dat ze die Oscar heeft gekregen voor The Hunger Games
Maar Game of Thrones!
Ja, goede film, goed acteerwerk en lekker wijf!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef Schalks. het volgende:
Die zou ik zo hard doen hè.
Iemand hier Silver linings playbook gezien?
Joel Mchale, ook een grote baasquote:Op zondag 31 maart 2013 23:48 schreef Schalks. het volgende:
Nu we het toch over de Hunger games hebben:
Die vent van community speelt voor de archery master van Jennifer Lawrence.
Edit; hee cool vimeo doet het hier ook.
Oh, wie dan?quote:Op maandag 1 april 2013 00:06 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb maar op 1 chick een crush en dat vind ik al meer dan genoeg eigenlijk.
Ik zou eens kijken naar d'r nickquote:
quote:
?????????quote:Op maandag 1 april 2013 00:15 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe een voetbal PI zodat het duidelijk is dat het om een trollpost gaat. Maar je kopt hem fantastisch binnen amice.
Ik kijk nooit naar PIs, dus al was het een troll icoon geweest, ik had het niet doorgehad.quote:Op maandag 1 april 2013 00:15 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe een voetbal PI zodat het duidelijk is dat het om een trollpost gaat. Maar je kopt hem fantastisch binnen amice.
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:30 schreef iAvani het volgende:
[..]
Wachten tot je weer bij bent! Wees blij dat je nog meer episodes hebt te kijken dan de rest in dit topic
Haha ja dat is idd.. Zodra ik bij ben begint het terreur van het elke keer een week wachten weer... Ik kijk ze dus wel gewoon even af en dan begin ik met het lang verwachte seizoen 3! Kan niet wachten! Veel plezier jullie morgen!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:40 schreef Franknfurter het volgende:
Inderdaad gewoon wachten. Die nieuwe aflevering zal niet weglopen, plus dat je ook weer een week hebt om die in te halen tot aflevering 2, dus zelfs als zou je hem zien, dan moet je weer een hele week wachten en dit verhaal gaat de verkeerde kant op ik had geen koffie moeten pakken kut
Worden GoT en The Walking Dead op hetzelfde moment uitgezonden in 'Murica?quote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef Funzel het volgende:
Zwaar aan het twijfelen om op te blijven tot het een uur of 5 is.
Wow als dat waar is dan blijf ik ook wel op! Thanks!quote:Op maandag 1 april 2013 00:40 schreef Funzel het volgende:
http://sports-livez.com/channel/ch-4.php
Hier is vanavond om 3 uur de episode live te zien, van wat ik begrepen heb. Ik kijk het even aan tot die tijd, anders ga ik pitten om 3 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |