Maar qua looks wel een beetje?quote:
Hmmm ik zoek een witty comeback maar die komt maar niet echt.quote:
Dat krijg je als je sekstermen naar mannen gooitquote:Op zondag 31 maart 2013 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar qua looks wel een beetje?
[..]
Hmmm ik zoek een witty comeback maar die komt maar niet echt.
Ja maar jij bent lesbi dus dat telt niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat krijg je als je sekstermen naar mannen gooit
Hmm weet niet. Bruin haar, daar houdt het wel op.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar qua looks wel een beetje?
[..]
Hmmm ik zoek een witty comeback maar die komt maar niet echt.
Lesbi is zo'n stom woordquote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja maar jij bent lesbi dus dat telt niet.
Donkere ogen dus. Weten we dat ook weerquote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hmm weet niet. Bruin haar, daar houdt het wel op.
Tja, als je niet op mannen valtquote:
Ik weet niet, ik zou het niet doen voor de zekerheidquote:Op zondag 31 maart 2013 21:50 schreef iAvani het volgende:
Hier wordt niks gespoilerd van de eerste episode totdat het morgen op HBO-NL wordt uitgezonden toch?
Dus ik kan vanavond dit topic gewoon nog bekijken?
Ik ga het lekker morgenvroeg kijken inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zou het niet doen voor de zekerheid
Wanneer staat de eerste online? Half 5 toch ofzo?
Och, VWO stelt niets voor. In de 4e en 5e geWoWd ipv gehuiswerkt en het toch nog prima allemaal gehaaldquote:
Toetsweek enzo jwzquote:Op zondag 31 maart 2013 22:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, VWO stelt niets voor. In de 4e en 5e geWoWd ipv gehuiswerkt en het toch nog prima allemaal gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |