quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Aids is latijn voor iets.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Een PSV-er die een nieuw topic opent. Maakt de avond helemaal compleet ja.
ik was te langzaamquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
VBL / Het grote PSV-topic #715quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, Roda uit en Utrecht thuis waren wel kampioenswaardig.quote:
Ik zou het trollen aanpakken, sukkeltjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
Probeer de ziektes achterwege te laten aub.
ik luister naar je, maar puur uit respect voor t maken van mn avatar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
Probeer de ziektes achterwege te laten aub.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zou het trollen aanpakken, sukkeltje
dit is wel erg typischquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nu weer man. Rot lekker op ofzo met je getroll.
Ik word gewoon doodziek van zo'n kutpot. Echt alle overtuging ontbreekt vanaf minuut 1 al.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, Roda uit en Utrecht thuis waren wel kampioenswaardig.
Neemt niet weg dat ze veel beter voetbal spelen dan PSV, ik zet Feyenoord nog steeds op #2.
Nee, de rust. De concentratie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word gewoon doodziek van zo'n kutpot. Echt alle overtuging ontbreekt vanaf minuut 1 al.
ja zo win je wel zijn gunsten jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat trollen kicken dan, poepjood.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zou het trollen aanpakken, sukkeltje
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
gvd, niet gedacht dat ik nog zou moeten lachen vanavond.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tyft op joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Je roept het ook gewoon over jezelf af. Al dat tijd rekken, dan ga je er gewoon af.
Laat je tieten es zien.quote:
Jank niet zo. Je zit op een forum. Als het te ver gaat verwijder ik het heus wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De ironie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef eight het volgende:
Ajax en psv laten vast ook nog wel punten liggen.
Met alle respect, maar als Ajax en PSV verliezen wordt ook hun topic kapotgetrolled, het hoort er ook een beetje bij, wie uitdeelt moet kunnen incasseren, je moet wel een beetje ergens tegen kunnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zijn ze vorig jaar niet vergeten. Een beetje nederigheid tonen mag wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef Dekatria het volgende:
Heerenveen supporters die het gaan hebben over 'helemaal niets'
Tijdrekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Je roept het ook gewoon over jezelf af. Al dat tijd rekken, dan ga je er gewoon af.
huehuehuheuequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is al 3 wedstrijden aan de gang. Komt gewoon te kort voor kampioenschap, geeft ook niks. Dromen mag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord had niks aan 1 punt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mathijsen en zijn veters als hoogtepunt. Verlies dan gewoon als je strijd levert.
Zo waar ditquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Omdat Heerenveen dit wilde natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef DeParo het volgende:
Huh?
2-0?
En vorig jaar won Feyenoord nog zo makkelijk......
Gebeurt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Verliezen kan altijd gebeuren, maar de manier en het ogenblik waarop het gebeurd zijn om te janken.
Mijn paasweekeinde is bij de verziekt
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jordy 'ik teken niet bij' clasie ook weer geweldig goed vandaag![]()
Jij elke keer met je tetten postenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft Feijenoord gewonnen? Nee! Dus jammer, geen tieten
Ik vond Heerenveen eigenlijk een stuk beter op een gegeven moment, toen werd er echt lang gerekt. Bal hielden ze niet in de ploeg. Klap er dan gewoon op.quote:
Idd, laat dat mannetje aub eerst eens een serie wedstrijden de beste man van 't veld zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen accepteert het. Maar je kan wel op de redenen wijzen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Niet huilen boys, accepteer de nederlaag als heren
Ik zal mijn heer is in je moeder stoppenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Successupporters komen ook onder hun steen vandaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Gebeurd zelden, leuke cult held maar zeer matig voetballertje eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, laat dat mannetje aub eerst eens een serie wedstrijden de beste man van 't veld zijn.
Omdat Feyenoord niet kan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Omdat Heerenveen dit wilde natuurlijk.
Behalve als het je eigen clubje betreft, rightquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jank niet zo. Je zit op een forum. Als het te ver gaat verwijder ik het heus wel.
Ook met Pelle had dit Feyenoord niet gewonnen. Teveel mensen haalden hun niveau niet. Alleen Janmaat krijgt van mij een voldoende.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef RubenSosa het volgende:
zonder pelle is dat feyenoord echt een drama zeg hahaha
En die de vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jou hoofd is dramatisch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef RubenSosa het volgende:
zonder pelle is dat feyenoord echt een drama zeg hahaha
En die de vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je tieten wilt zien, dan kijk je maar in KPDquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jij elke keer met je tetten posten.
Geen woorden maar daden toch.
Begint een gewoonte te worden he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Stefan ook WEER een tegendoelpunt veroorzaakt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Amen. Alleen Mathijsen, Jan Maat en Vormer haalden een voldoende.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook met Pelle had dit Feyenoord niet gewonnen. Teveel mensen haalden hun niveau niet. Alleen Janmaat krijgt van mij een voldoende.
En wat de Vrij doet, ja... Dat is dom. Kan het niet anders verwoorden.
Zo heeft hij wel vaker gespeeld dit seizoen. Hij stagneert ietwat, wel een prima speler.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe cru ditquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Behalve als het je eigen clubje betreft, right
En er zelf nog regelmatig aan meedoen
No offence , ik vind je (een van) de slechtste modator(s) die ik hier ben tegengekomen.
Ik zie inderdaad mensen reageren die ik anders nooit in VBL voorbij zie komen. De succesjoden zijn weer wakker, het is weer bijna mei.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Successupporters komen ook onder hun steen vandaan
Jij begint erover dushi.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je tieten wilt zien, dan kijk je maar in KPD
René is een prima mod. Alleen is hij in de livetopics soms wat irritant, maar soit. Zo lang hij 't hier niet doet kan ik er mee leven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
No offence, ik vind je (een van) de slechtste modator(s) die ik hier ben tegengekomen.
Waar maak je je druk om man? Feyenoord heeft verloren en dan ga jij lopen janken om wat reacties op een internet forum.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
No offence, ik vind je (een van) de slechtste modator(s) die ik hier ben tegengekomen.
Heb je die Mathijsen zijn veters zien strikken? Dat was toch te genant voor woorden.quote:
Wie of wie????quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef fantasyboy het volgende:
Schaken had beter als buitenspeler kunnen blijven spelen
Ik snap niet dat gewoon een echte spits zoals Anchabar of Leonardo speelde...schaken had aan de buitenkant veel gevaarlijk kunnen zijn dat zag je aan een paar acties...
Heerenveen heeft de beste kansen gehad
Eens. Vormer was goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Amen. Alleen Mathijsen, Jan Maat en Vormer haalden een voldoende.
Ja, GGMM heeft het goed onder controlequote:
De jouwe?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je tieten wilt zien, dan kijk je maar in KPD
Dit. Laat maar banken komende weken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef Muto het volgende:
Jan Maat, BMI, Mathijsen, Nelom
De Vrij krijgt het iets te hoog is z'n bol.
Slechts twee doelpunten tegen wat een wedstrijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef Muto het volgende:
Jan Maat, BMI, Mathijsen, Nelom
De Vrij krijgt het iets te hoog is z'n bol.
Idd. Totaal niet symmetrisch gestrikt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je die Mathijsen zijn veters zien strikken? Dat was toch te genant voor woorden.
Die zal wel een ban aan het regelen zijn. Ik noemde hem sukkeltje. Dat mag natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, GGMM heeft het goed onder controle![]()
![]()
Wijs eens wat aan dan, ik zie het niet namelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, GGMM houdt het goed onder controle![]()
![]()
Ja of gewoon Pelle.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Godver zeg, wat was dit slecht. Veel slordigheden. Stond gewoon veel te veel spanning op
Volgend seizoen dan maar naar die Coolsingel. En ik ga me nu bezatten.
Nope, geen opdrachten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Davy, moet jij geen huiswerk maken ofzo. Je hebt hier niets te zoeken.
Klopt, feyenoord heeft geen seconde gevoetbald.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
Objectief gezien vond ik Heerenveen inderdaad een stuk beter. In iedergeval soepel combinerend, balvaster en bij vlagen een beslissend middenveldoverwicht. Terechte overwinning, jammer maar helaas
quote:
Ja is toch zoquote:
Maar ook geen rust in zijn spel. De bal wegpoeieren, concentratieverlies. Moeten we niet hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Slechts twee doelpunten tegen wat een wedstrijd![]()
.
Nee hoor, ik snap de frustratie best. Rustig maar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Die zal wel een ban aan het regelen zijn. Ik noemde hem sukkeltje. Dat mag natuurlijk niet.
Helaasquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh gek, ik verlaag me niet tot KPD
Heerenveen wordt te sterk. Uit het spel halen met types als Vormer en Sissie gaat niet lukken dus dan maar 40 seconden doen per schoenveter. Zo gek is dat toch niet dat mensen zich daar aan storen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Totaal niet symmetrisch gestrikt.
Welkom in de eredivisiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef Danielle83 het volgende:
Ech zo balen dit! Vond het een hele rare wedstrijd met veel fouten
Ah, hebben we jou weer. Uit jouw mond komt niets zinnigs.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:42 schreef fantasyboy het volgende:
laten ajax en psv maar eerst zien dat ze hun wedstrijden kunnen winnen....
Wees er maar blij meequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef Dekatria het volgende:
Ondergrens weer eens bereikt, en tevens laten zien waarom al dat kampioensgeouwehoer overtrokken was.
Kunnen we eindelijk weer eens normaal doen.
Je moet het niet zo serieus nemen man, alles gezegd op dit forum is zo relatief als de pestquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja is toch zo
Als je wilt trollen, best.
Als je wilt moderaten, best.
Maar de combinatie daarvan is in zijn uitvoering vrij sneu.
Dat gaat denk ik wel lukken. NEC en Roda zijn niet bepaald ploegen waar je echt bang voor moet worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:42 schreef fantasyboy het volgende:
laten ajax en psv maar eerst zien dat ze hun wedstrijden kunnen winnen....
hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef chelloboy het volgende:
En toen kwam er een olifant met een hele lange snuit...
Ik kan er best tegen. Ik doe het ook andersom. Hoort erbij. Maar je moet niet gaan verlangen dat er geen ziektes worden gebruikt als iemand trollt. Al hoeven die ziekte van mij niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap de frustratie best. Rustig maar.
Wat ik niet snap is at je op een internetforum zit als je niet tegen reacties van mensen van andere clubs kan, maar ieder z'n ding.
en die kankerde jou het topic uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef chelloboy het volgende:
Haha, hier kan ik dan wel weer om lachenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef chelloboy het volgende:
De lichten gaan voor de Phillips Sport Vereniging ook nog wel uit hoor ;-)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef chelloboy het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef chelloboy het volgende:
Roda had thuis ook makkelijk van feyenoord kunnen winnen. Gaat moeilijk worden voor psv.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik wel lukken. NEC en Roda zijn niet bepaald ploegen waar je echt bang voor moet worden.
Ik probeer beide te verwijderen, heb ook al wat mensen gedmt dat ze niet moeten trollen, maar ziektes zijn net zo goed verboden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan er best tegen. Ik doe het ook andersom. Hoort erbij. Maar je moet niet gaan verlangen dat er geen ziektes worden gebruikt als iemand trollt. Al hoeven die ziekte van mij niet.
Nee, omdat niemand goed speelde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo. Verschrikkelijk. Jammer. Dit.
Wel totaal verdiend verloren natuurlijk, maar wtf man, alles omdat Pellè ontbrak
Het is afgelopen, we moeten het accepteren .quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Nouja, nu maar hopen dat Ajax & dat clubje ergens uit Eindhoven morgen punten verspelen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en die kankerde jou het topic uit.
Inderdaad. Maar soms denk je dat Feyenoorders er zelf om hebben gevraagd.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef chelloboy het volgende:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan er best tegen. Ik doe het ook andersom. Hoort erbij. Maar je moet niet gaan verlangen dat er geen ziektes worden gebruikt als iemand trollt. Al hoeven die ziekte van mij niet.
ik heb over alle resterende wedstrijden...ajax en psv gaat ook nog punten verliezen en niet alleen tegen elkaar...ze zijn te wisselvallig en hebben ook niet de kwaliteiten dat ze wedstrijden makkelijk winnenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik wel lukken. NEC en Roda zijn niet bepaald ploegen waar je echt bang voor moet worden.
Maar met die aanval van PSV moeten ze toch makkelijker winnen van Roda.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef RubenSosa het volgende:
Roda had thuis ook makkelijk van feyenoord kunnen winnen. Gaat moeilijk worden voor psv.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met nadruk op nooitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef PIETR het volgende:
Zit je dan met je kampioenstattoo. Focussen op de 2e plek nu. Ajax wint morgen, dus het kampioenschap kunnen we vergeten. Feyenoord wordt nooit meer kampioen.
Feyenoord had toen bij rust al 0-3 voor moeten staan. Tweede helft had het inderdaad 1-1 kunnen worden, maar tweede helft verbleekte een goede eerste helft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Roda had thuis ook makkelijk van feyenoord kunnen winnen. Gaat moeilijk worden voor psv.
Verdedigende fout was uiteindelijk ook cruciaal en toch wat te laf gevoetbaldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel totaal verdiend verloren natuurlijk, maar wtf man, alles omdat Pellè ontbrak
Was ook wel te merken, sommigen vergeten totaal dat Ajax, PSV & Vitesse ook nog in de race zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar soms denk je dat Feyenoorders er zelf om hebben gevraagd.
Uitspraken hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef PIETR het volgende:
Zit je dan met je kampioenstattoo. Focussen op de 2e plek nu. Ajax wint morgen, dus het kampioenschap kunnen we vergeten. Feyenoord wordt nooit meer kampioen.
Lul niet zo dom man. Als 't echt zo was hadden we 't wel toegegeven. Er is geen enkele reden waarom we tijd zouden willen rekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heerenveen wordt te sterk. Uit het spel halen met types als Vormer en Sissie gaat niet lukken dus dan maar 40 seconden doen per schoenveter. Zo gek is dat toch niet dat mensen zich daar aan storen?
welke wedstrijd keek jij dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord had toen bij rust al 0-3 voor moeten staan. \
Ben eens consequent man. Als dit nu in het ajax topic gebeurde had je allang ingegrepen. Op deze wijze modereren is niet geloofwaardig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap de frustratie best. Rustig maar.
Wat ik niet snap is at je op een internetforum zit als je niet tegen reacties van mensen van andere clubs kan, maar ieder z'n ding.
Ehhh ik zag het ook en kijk al ~ 30 jaar door een Feyenoord brilquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man. Als 't echt zo was hadden we 't wel toegegeven. Er is geen enkele reden waarom we tijd zouden willen rekken.
Omdat Heerenveen al een keer op de paal schoot en een 100% kans voor langs.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man. Als 't echt zo was hadden we 't wel toegegeven. Er is geen enkele reden waarom we tijd zouden willen rekken.
Feyenoord was toen heer en meester. Roda eerste helft echt niet gezien.quote:
Ook wat overdreven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord had toen bij rust al 0-3 voor moeten staan. Tweede helft had het inderdaad 1-1 kunnen worden, maar tweede helft verbleekte een goede eerste helft.
Met dit soort posts lok je trolls, dat weet je wel hoop ik?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord had toen bij rust al 0-3 voor moeten staan. Tweede helft had het inderdaad 1-1 kunnen worden, maar tweede helft verbleekte een goede eerste helft.
Bij Roda JC - Feyenoord was het ook wel te merken, bezweek de boel al bijna. Met hulp van de scheidsrechter weliswaar gewonnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon geen professionals deze voetballers.
Kunnen niet tegen een beetje druk, doen ze bij Ajax toch beter.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef eight het volgende:
[..]
Ben eens consequent man. Als dit nu in het ajax topic gebeurde had je allang ingegrepen. Op deze wijze modereren is niet geloofwaardig.
Watquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOOOWWW BRRRA BRRRAA POWPOWPOWquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met dit soort posts lok je trolls, dat weet je wel hoop ik?
Pakweg driekwart van de mensen hier zijn joodsche of eindhovensche trollen, en je eerste reactie in dit topic gaat over Feyenoorders die in eigen topic wat gefrustreerd rakenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeer beide te verwijderen, heb ook al wat mensen gedmt dat ze niet moeten trollen, maar ziektes zijn net zo goed verboden.
bij mij gaat de whiskey zo ook open.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:48 schreef Mr.Smokey het volgende:
Kga jonko roken op de blok deze day vergete
Doe ff normaal ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:48 schreef AartBakkebaard het volgende:
Ik heb een plan B..alle joden vergassen.
Wel een goede grap iig ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, hier kan ik dan wel weer om lachen
onder het nom van maatschappelijke bijdrage leveren ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:48 schreef AartBakkebaard het volgende:
Nee hoor, ook in het Ajax topic komen er trolls en die laten we ook staan. Het PSV topic wordt ook regelmatig bezocht als het daar weer eens kut gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef eight het volgende:
[..]
Ben eens consequent man. Als dit nu in het ajax topic gebeurde had je allang ingegrepen. Op deze wijze modereren is niet geloofwaardig.
inderdaad, de spits had alleen zijn dag nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel duurzaam doen hé!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:48 schreef AartBakkebaard het volgende:
Tr makenquote:
VInd ik wel meevallen, maar aanwijsbare dingen mag je in het Feedback-topic melden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen reden nee, het gebeurde wel!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat Heerenveen al een keer op de paal schoot en een 100% kans voor langs.
Heerenveen was echt aan het doorduwen.
PSV-topc mag ongeveer alles. GGMM was daar laatst openlijk aan het trollen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee hoor, ook in het Ajax topic komen er trolls en die laten we ook staan. Het PSV topic wordt ook regelmatig bezocht als het daar weer eens kut gaat.
als we zo speelde met pelle, hadden we nog verlorenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Echt, wat een onzin. Serieus. Maargoed, je moment of fame weer gehad. Wel jammer dat we morgen weer een uurtje minder van je hoogstaande posts kunnen genieten met die zomertijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]gaat heen. Feyenoord deed er alles aan om een gelijkspel eruit te halen.
Zo rol ik. Maar je leest ietwat selectief.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het verlies doet je blijkbaar weinig he? Je bent er maar druk mee hier.
Deze snap ik niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Toch bizar dat de KNJB zóveel invloed op het kampioenschap kan hebben door Feyenoord 2 extra wedstrijden te laten spelen & ze de absolute vedette af te nemen
Doe 's rustig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben je nou werkelijk zo'n idioot of denk je dat je grappig bent
helaas hebben we ook nog een (gare) verdediging.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Maar met die aanval van PSV moeten ze toch makkelijker winnen van Roda.
Matige trollquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Toch bizar dat de KNJB zóveel invloed op het kampioenschap kan hebben door Feyenoord 2 extra wedstrijden te laten spelen & ze de absolute vedette af te nemen
Rot toch op man, Pizzageit. Roda JC - Feyenoord hadden ze al geluk dat de scheidsrechter Roda JC een pingel + rood voor BMI ontnam.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Kan het nauwelijks uit elkaar houden, kom alleen maar gejank van jou tegen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Zo rol ik. Maar je leest ietwat selectief.
En Roda gaat gwn met 10 man op de 16.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
helaas hebben we ook nog een (gare) verdediging.
quote:
Dat klopt. Maar die schorsing van Pellè was belangrijkerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch op man, Pizzageit. Roda JC - Feyenoord hadden ze al geluk dat de scheidsrechter Roda JC een pingel + rood voor BMI ontnam.
Als dat zo was wonnen we bijna altijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Maar met die aanval van PSV moeten ze toch makkelijker winnen van Roda.
Matige troll.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Onterechte schorsing Pell1e & het feit dat ze enorm vermoeid waren
Ook in het PSV topic worden reacties die te ver gaan verwijderd en genote. Maar de ervaring leert dat de trolletjes gewoon weer weggaan na een tijdje. Het hoort er ook bij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
PSV-topc mag ongeveer alles. GGMM was daar laatst openlijk aan het trollen.
Maar je moet er inderdaad tegenkunnen is over en weer. Als er morgen bij ajax iets is zit iedereen daar te klieren.
De gele kaart bij Feyenoord vond ik wel terecht, met gestrekt been vooruit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar die schorsing van Pellè was belangrijker
idioot.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De gele kaart bij Feyenoord vond ik wel terecht, met gestrekt been vooruit.
Mwha, bij het PSV topic blijven plaatjes wel staan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook in het PSV topic worden reacties die te ver gaan verwijderd en genote. Maar de ervaring leert dat de trolletjes gewoon weer weggaan na een tijdje. Het hoort er ook bij.
En bij Utrecht kregen we een aantal strafschoppen niet. Dat kun je allemaal tegen elkaar wegstrepen. Selectief jammeren over een pingel, vaak genoeg andersom het geval geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch op man, Pizzageit. Roda JC - Feyenoord hadden ze al geluk dat de scheidsrechter Roda JC een pingel + rood voor BMI ontnam.
Als er 1 team dit jaar de scheidsrechter mee heeft zijn julie het welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef Muto het volgende:
[..]
En bij Utrecht kregen we een aantal strafschoppen niet. Dat kun je allemaal tegen elkaar wegstrepen. Selectief jammeren over een pingel, vaak genoeg andersom het geval geweest.
Hier blijven die olli-dom plaatjes ook staan. Het blijft iets wat niet geheel meetbaar is en de gedupeerde club zal zich altijd benadeeld voelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, bij het PSV topic blijven plaatjes wel staan.
Ach tegen roda hadden ze een pingel tegen moeten krijgen. De ene keer heb je het mee de andere heb je het tegen. Het is alleen zo balen voor het team die je support als het in de beslissende fase van een competitie gebeurd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Niet cruciaal, Heerenveen had anders ook wel gewonnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef Tyron het volgende:
de vrij is wel klaar voor madrid/barca/man u enzo, is een speler die geen cruciale fouten maakt
Daar kan wat in zitten, ik heb zelf Feyenoord - Utrecht niet gezien. Dan zal ik jou moeten geloven, het streept elkaar inderdaad dan weg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef Muto het volgende:
[..]
En bij Utrecht kregen we een aantal strafschoppen niet. Dat kun je allemaal tegen elkaar wegstrepen. Selectief jammeren over een pingel, vaak genoeg andersom het geval geweest.
Gelukkig heb ik zakdoekjes.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier blijven die olli-dom plaatjes ook staan. Het blijft iets wat niet geheel meetbaar is en de gedupeerde club zal zich altijd benadeeld voelen.
Om daar nu opeens over te klagen vind ik behoorlijk kansloos tbh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef Muto het volgende:
Je kan geel geven aan Pelle, was gewoon te onhandig.
ik kijk wel mee, 3de of 4de plek, wat wordt het?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
Maar hebben de trolls hun moment of fame gehad? Kunnen we de wedstrijd weer afsluiten en vooruit kijken.
Het is wel een beetje zo GGMM wat sommige zeggen, ik doe/deed ook wel eens anti ajax en dat mocht dan niet. Maar mensen mogen wel Feyenoord dizzen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier blijven die olli-dom plaatjes ook staan. Het blijft iets wat niet geheel meetbaar is en de gedupeerde club zal zich altijd benadeeld voelen.
Wij zij ook de enige met een indrukwekkend stadionquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als er 1 team dit jaar de scheidsrechter mee heeft zijn julie het wel
feyenoord krijgt vitesse nog thuis. Kan je daar weer "overheen"quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef arjan1212 het volgende:
Nou kan je het kampioenschap wel vergeten. Morgen gaat Vitesse er ook nog overheen
wij worden dit jaar 4de
Dat zei ik laatst dat de eerste serieuze testcase nog moet komen. Als je Djuricic en Finbogarsson al niet kunt afstoppen laat staan Messi of Ronaldo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook wel weer duidelijk dat we op het WK niet veel hoeven te verwachten.
pizza snapt het niet zo goed, als psv kampioen zou worden is het ook de schuld van de knjbquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk moet Pizzageit niet de KNVB schuld geven. Je kan ook gewoon zeggen dat Feyenoord keihard gefaald heeft
Wat ga ik me toch kankerhard verkneukelen als jullie op je bek gaan morgen en die Eriksen voor de rest van het seizoen eruit ligt he. Je loopt 't echt te jinxen broer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kijk wel mee, 3de of 4de plek, wat wordt het?
Haat tegen PSV was toch groter?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Kerftminister het volgende:
Kut, nu hopen dat Amsterdam verliest. Als wij het niet worden, dan zij alsjeblieft ook niet.
Aanwijsbare dingen mogen in het feedback-topic.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is wel een beetje zo GGMM wat sommige zeggen, ik doe/deed ook wel eens anti ajax en dat mocht dan niet. Maar mensen mogen wel Feyenoord dizzen.
Misschien hadden ze hem toch gewoon ergens expres een kaart moeten laten pakken, Heerenveen uit is toch al tijden een moeilijke uitwedstrijd?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef Muto het volgende:
Je kan geel geven aan Pelle, was gewoon te onhandig.
Inderdaad. Bij die vier gele kaarten daarvoor zitten er een aantal onnodige bij. En dan beschouw ik die tegen Ajax niet als onnodig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om daar nu opeens over te klagen vind ik behoorlijk kansloos tbh.
PSV mag altijd. Ajax nooit. Feyenoord regelmatig. Maargoed, je moet er tegen kunnen vind ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is wel een beetje zo GGMM wat sommige zeggen, ik doe/deed ook wel eens anti ajax en dat mocht dan niet. Maar mensen mogen wel Feyenoord dizzen.
ben je boos?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ga ik me toch kankerhard verkneukelen als jullie op je bek gaan morgen en die Eriksen voor de rest van het seizoen eruit ligt he. Je loopt 't echt te jinxen broer.
Vorig jaar ging die redelijk gemakkelijk af.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien hadden ze hem toch gewoon ergens expres een kaart moeten laten pakken, Heerenveen uit is toch al tijden een moeilijke uitwedstrijd?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV mag altijd. Ajax nooit. Feyenoord regelmatig. Maargoed, je moet er tegen kunnen vind ik.
Voor tegen wie? Elke wedstrijd is lastig voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien hadden ze hem toch gewoon ergens expres een kaart moeten laten pakken, Heerenveen uit is toch al tijden een moeilijke uitwedstrijd?
Voor PEC uit?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Voor tegen wie? Elke wedstrijd is lastig voor Feyenoord.
Maakt mij geen reet uit of Ajax danwel die gladjanussen uit Eindhoven kampioen wordt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Kerftminister het volgende:
Kut, nu hopen dat Amsterdam verliest. Als wij het niet worden, dan zij alsjeblieft ook niet.
Had veel gescheeld, ja.quote:
als het tegenzit is dat binnenkort ook weg..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wij zij ook de enige met een indrukwekkend stadion
Kuip
Dat lijkt me tactisch niet sterk bedacht nee...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vitesse 3e?quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Zielige figuren hier trouwens, eigen spelers afzeiken.
Mag dat niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Blaadjes het volgende:
Gezellig topic. Heeft Feyenoord niet gewonnen ofzo?
Enige van de drie feyenoorders die "misschien" een stam kan worden is Indi.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst dat de eerste serieuze testcase nog moet komen. Als je Djuricic en Finbogarsson al niet kunt afstoppen laat staan Messi of Ronaldo.
Dit zijn gewoon subtoppers in wording echt geen spelers van het kaliber V Persie of Sneijder of Stam.
Ja dat hebben ze ook helemaal niet verdiend hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Wanneer Heerenveen daadwerkelijk tegenstand biedt is het wat lastig voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Blaadjes het volgende:
Nee we gaan naar Hotter Than My Daughter kijken, je moeder komt er zo op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Blaadjes het volgende:
Ze worden ook opgehemeld met goed spel, wat is je punt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Gordon is een Ajacied.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee we gaan naar Hotter Than My Daughter kijken, je moeder komt er zo op.
Realisme noemen ze dat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Nou en.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |