quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Aids is latijn voor iets.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Een PSV-er die een nieuw topic opent. Maakt de avond helemaal compleet ja.
ik was te langzaamquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
VBL / Het grote PSV-topic #715quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, Roda uit en Utrecht thuis waren wel kampioenswaardig.quote:
Ik zou het trollen aanpakken, sukkeltjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
Probeer de ziektes achterwege te laten aub.
ik luister naar je, maar puur uit respect voor t maken van mn avatar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
Probeer de ziektes achterwege te laten aub.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zou het trollen aanpakken, sukkeltje
dit is wel erg typischquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nu weer man. Rot lekker op ofzo met je getroll.
Ik word gewoon doodziek van zo'n kutpot. Echt alle overtuging ontbreekt vanaf minuut 1 al.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, Roda uit en Utrecht thuis waren wel kampioenswaardig.
Neemt niet weg dat ze veel beter voetbal spelen dan PSV, ik zet Feyenoord nog steeds op #2.
Nee, de rust. De concentratie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word gewoon doodziek van zo'n kutpot. Echt alle overtuging ontbreekt vanaf minuut 1 al.
ja zo win je wel zijn gunsten jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat trollen kicken dan, poepjood.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zou het trollen aanpakken, sukkeltje
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
gvd, niet gedacht dat ik nog zou moeten lachen vanavond.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tyft op joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Je roept het ook gewoon over jezelf af. Al dat tijd rekken, dan ga je er gewoon af.
Laat je tieten es zien.quote:
Jank niet zo. Je zit op een forum. Als het te ver gaat verwijder ik het heus wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De ironie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef eight het volgende:
Ajax en psv laten vast ook nog wel punten liggen.
Met alle respect, maar als Ajax en PSV verliezen wordt ook hun topic kapotgetrolled, het hoort er ook een beetje bij, wie uitdeelt moet kunnen incasseren, je moet wel een beetje ergens tegen kunnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zijn ze vorig jaar niet vergeten. Een beetje nederigheid tonen mag wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef Dekatria het volgende:
Heerenveen supporters die het gaan hebben over 'helemaal niets'
Tijdrekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Je roept het ook gewoon over jezelf af. Al dat tijd rekken, dan ga je er gewoon af.
huehuehuheuequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is al 3 wedstrijden aan de gang. Komt gewoon te kort voor kampioenschap, geeft ook niks. Dromen mag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord had niks aan 1 punt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mathijsen en zijn veters als hoogtepunt. Verlies dan gewoon als je strijd levert.
Zo waar ditquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Omdat Heerenveen dit wilde natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef DeParo het volgende:
Huh?
2-0?
En vorig jaar won Feyenoord nog zo makkelijk......
Gebeurt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Verliezen kan altijd gebeuren, maar de manier en het ogenblik waarop het gebeurd zijn om te janken.
Mijn paasweekeinde is bij de verziekt
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jordy 'ik teken niet bij' clasie ook weer geweldig goed vandaag![]()
Jij elke keer met je tetten postenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft Feijenoord gewonnen? Nee! Dus jammer, geen tieten
Ik vond Heerenveen eigenlijk een stuk beter op een gegeven moment, toen werd er echt lang gerekt. Bal hielden ze niet in de ploeg. Klap er dan gewoon op.quote:
Idd, laat dat mannetje aub eerst eens een serie wedstrijden de beste man van 't veld zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen accepteert het. Maar je kan wel op de redenen wijzen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Niet huilen boys, accepteer de nederlaag als heren
Ik zal mijn heer is in je moeder stoppenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Successupporters komen ook onder hun steen vandaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Gebeurd zelden, leuke cult held maar zeer matig voetballertje eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, laat dat mannetje aub eerst eens een serie wedstrijden de beste man van 't veld zijn.
Omdat Feyenoord niet kan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Omdat Heerenveen dit wilde natuurlijk.
Behalve als het je eigen clubje betreft, rightquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jank niet zo. Je zit op een forum. Als het te ver gaat verwijder ik het heus wel.
Ook met Pelle had dit Feyenoord niet gewonnen. Teveel mensen haalden hun niveau niet. Alleen Janmaat krijgt van mij een voldoende.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef RubenSosa het volgende:
zonder pelle is dat feyenoord echt een drama zeg hahaha
En die de vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jou hoofd is dramatisch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef RubenSosa het volgende:
zonder pelle is dat feyenoord echt een drama zeg hahaha
En die de vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je tieten wilt zien, dan kijk je maar in KPDquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jij elke keer met je tetten posten.
Geen woorden maar daden toch.
Begint een gewoonte te worden he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Stefan ook WEER een tegendoelpunt veroorzaakt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Amen. Alleen Mathijsen, Jan Maat en Vormer haalden een voldoende.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook met Pelle had dit Feyenoord niet gewonnen. Teveel mensen haalden hun niveau niet. Alleen Janmaat krijgt van mij een voldoende.
En wat de Vrij doet, ja... Dat is dom. Kan het niet anders verwoorden.
Zo heeft hij wel vaker gespeeld dit seizoen. Hij stagneert ietwat, wel een prima speler.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe cru ditquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Behalve als het je eigen clubje betreft, right
En er zelf nog regelmatig aan meedoen
No offence , ik vind je (een van) de slechtste modator(s) die ik hier ben tegengekomen.
Ik zie inderdaad mensen reageren die ik anders nooit in VBL voorbij zie komen. De succesjoden zijn weer wakker, het is weer bijna mei.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Successupporters komen ook onder hun steen vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |