Iedereen accepteert het. Maar je kan wel op de redenen wijzen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Niet huilen boys, accepteer de nederlaag als heren
Ik zal mijn heer is in je moeder stoppenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Successupporters komen ook onder hun steen vandaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Gebeurd zelden, leuke cult held maar zeer matig voetballertje eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, laat dat mannetje aub eerst eens een serie wedstrijden de beste man van 't veld zijn.
Omdat Feyenoord niet kan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Omdat Heerenveen dit wilde natuurlijk.
Behalve als het je eigen clubje betreft, rightquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jank niet zo. Je zit op een forum. Als het te ver gaat verwijder ik het heus wel.
Ook met Pelle had dit Feyenoord niet gewonnen. Teveel mensen haalden hun niveau niet. Alleen Janmaat krijgt van mij een voldoende.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef RubenSosa het volgende:
zonder pelle is dat feyenoord echt een drama zeg hahaha
En die de vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jou hoofd is dramatisch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef RubenSosa het volgende:
zonder pelle is dat feyenoord echt een drama zeg hahaha
En die de vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je tieten wilt zien, dan kijk je maar in KPDquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jij elke keer met je tetten posten.
Geen woorden maar daden toch.
Begint een gewoonte te worden he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Stefan ook WEER een tegendoelpunt veroorzaakt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Je roept het ook gewoon over jezelf af. Al dat tijd rekken, dan ga je er gewoon af.
Amen. Alleen Mathijsen, Jan Maat en Vormer haalden een voldoende.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook met Pelle had dit Feyenoord niet gewonnen. Teveel mensen haalden hun niveau niet. Alleen Janmaat krijgt van mij een voldoende.
En wat de Vrij doet, ja... Dat is dom. Kan het niet anders verwoorden.
Zo heeft hij wel vaker gespeeld dit seizoen. Hij stagneert ietwat, wel een prima speler.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jordy 'ik teken niet bij' clasie ook weer geweldig goed vandaag![]()
Hoe cru ditquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Behalve als het je eigen clubje betreft, right
En er zelf nog regelmatig aan meedoen
No offence , ik vind je (een van) de slechtste modator(s) die ik hier ben tegengekomen.
Ik zie inderdaad mensen reageren die ik anders nooit in VBL voorbij zie komen. De succesjoden zijn weer wakker, het is weer bijna mei.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Successupporters komen ook onder hun steen vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |