Haha, hier kan ik dan wel weer om lachenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef chelloboy het volgende:
En toen kwam er een olifant met een hele lange snuit...
De lichten gaan voor de Phillips Sport Vereniging ook nog wel uit hoor ;-)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef chelloboy het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef chelloboy het volgende:
Roda had thuis ook makkelijk van feyenoord kunnen winnen. Gaat moeilijk worden voor psv.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik wel lukken. NEC en Roda zijn niet bepaald ploegen waar je echt bang voor moet worden.
Ik probeer beide te verwijderen, heb ook al wat mensen gedmt dat ze niet moeten trollen, maar ziektes zijn net zo goed verboden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan er best tegen. Ik doe het ook andersom. Hoort erbij. Maar je moet niet gaan verlangen dat er geen ziektes worden gebruikt als iemand trollt. Al hoeven die ziekte van mij niet.
Nee, omdat niemand goed speelde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo. Verschrikkelijk. Jammer. Dit.
Wel totaal verdiend verloren natuurlijk, maar wtf man, alles omdat Pellè ontbrak
Het is afgelopen, we moeten het accepteren .quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Nouja, nu maar hopen dat Ajax & dat clubje ergens uit Eindhoven morgen punten verspelen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en die kankerde jou het topic uit.
Inderdaad. Maar soms denk je dat Feyenoorders er zelf om hebben gevraagd.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef chelloboy het volgende:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan er best tegen. Ik doe het ook andersom. Hoort erbij. Maar je moet niet gaan verlangen dat er geen ziektes worden gebruikt als iemand trollt. Al hoeven die ziekte van mij niet.
ik heb over alle resterende wedstrijden...ajax en psv gaat ook nog punten verliezen en niet alleen tegen elkaar...ze zijn te wisselvallig en hebben ook niet de kwaliteiten dat ze wedstrijden makkelijk winnenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik wel lukken. NEC en Roda zijn niet bepaald ploegen waar je echt bang voor moet worden.
Maar met die aanval van PSV moeten ze toch makkelijker winnen van Roda.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef RubenSosa het volgende:
Roda had thuis ook makkelijk van feyenoord kunnen winnen. Gaat moeilijk worden voor psv.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met nadruk op nooitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef PIETR het volgende:
Zit je dan met je kampioenstattoo. Focussen op de 2e plek nu. Ajax wint morgen, dus het kampioenschap kunnen we vergeten. Feyenoord wordt nooit meer kampioen.
Feyenoord had toen bij rust al 0-3 voor moeten staan. Tweede helft had het inderdaad 1-1 kunnen worden, maar tweede helft verbleekte een goede eerste helft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Roda had thuis ook makkelijk van feyenoord kunnen winnen. Gaat moeilijk worden voor psv.
Verdedigende fout was uiteindelijk ook cruciaal en toch wat te laf gevoetbaldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo. Verschrikkelijk. Jammer. Dit.
Wel totaal verdiend verloren natuurlijk, maar wtf man, alles omdat Pellè ontbrak
Was ook wel te merken, sommigen vergeten totaal dat Ajax, PSV & Vitesse ook nog in de race zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar soms denk je dat Feyenoorders er zelf om hebben gevraagd.
Uitspraken hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef PIETR het volgende:
Zit je dan met je kampioenstattoo. Focussen op de 2e plek nu. Ajax wint morgen, dus het kampioenschap kunnen we vergeten. Feyenoord wordt nooit meer kampioen.
Lul niet zo dom man. Als 't echt zo was hadden we 't wel toegegeven. Er is geen enkele reden waarom we tijd zouden willen rekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heerenveen wordt te sterk. Uit het spel halen met types als Vormer en Sissie gaat niet lukken dus dan maar 40 seconden doen per schoenveter. Zo gek is dat toch niet dat mensen zich daar aan storen?
welke wedstrijd keek jij dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord had toen bij rust al 0-3 voor moeten staan. \
Ben eens consequent man. Als dit nu in het ajax topic gebeurde had je allang ingegrepen. Op deze wijze modereren is niet geloofwaardig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap de frustratie best. Rustig maar.
Wat ik niet snap is at je op een internetforum zit als je niet tegen reacties van mensen van andere clubs kan, maar ieder z'n ding.
Ehhh ik zag het ook en kijk al ~ 30 jaar door een Feyenoord brilquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man. Als 't echt zo was hadden we 't wel toegegeven. Er is geen enkele reden waarom we tijd zouden willen rekken.
Omdat Heerenveen al een keer op de paal schoot en een 100% kans voor langs.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man. Als 't echt zo was hadden we 't wel toegegeven. Er is geen enkele reden waarom we tijd zouden willen rekken.
Feyenoord was toen heer en meester. Roda eerste helft echt niet gezien.quote:
Ook wat overdreven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord had toen bij rust al 0-3 voor moeten staan. Tweede helft had het inderdaad 1-1 kunnen worden, maar tweede helft verbleekte een goede eerste helft.
Met dit soort posts lok je trolls, dat weet je wel hoop ik?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord had toen bij rust al 0-3 voor moeten staan. Tweede helft had het inderdaad 1-1 kunnen worden, maar tweede helft verbleekte een goede eerste helft.
Bij Roda JC - Feyenoord was het ook wel te merken, bezweek de boel al bijna. Met hulp van de scheidsrechter weliswaar gewonnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon geen professionals deze voetballers.
Kunnen niet tegen een beetje druk, doen ze bij Ajax toch beter.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef eight het volgende:
[..]
Ben eens consequent man. Als dit nu in het ajax topic gebeurde had je allang ingegrepen. Op deze wijze modereren is niet geloofwaardig.
Watquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOOOWWW BRRRA BRRRAA POWPOWPOWquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met dit soort posts lok je trolls, dat weet je wel hoop ik?
Pakweg driekwart van de mensen hier zijn joodsche of eindhovensche trollen, en je eerste reactie in dit topic gaat over Feyenoorders die in eigen topic wat gefrustreerd rakenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeer beide te verwijderen, heb ook al wat mensen gedmt dat ze niet moeten trollen, maar ziektes zijn net zo goed verboden.
bij mij gaat de whiskey zo ook open.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:48 schreef Mr.Smokey het volgende:
Kga jonko roken op de blok deze day vergete
Doe ff normaal ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:48 schreef AartBakkebaard het volgende:
Ik heb een plan B..alle joden vergassen.
Wel een goede grap iig ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, hier kan ik dan wel weer om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |